Auto: RS13, 1992 rok, 127000km przebiegu

KOŁA: 16x7J ADVAN Touring Competition (biała perła) + Champiro HPZ-40 GT 215/40/16

BODY: Seryjne, zadbane

SILNIK: zdrowa seria, SMIC z S15(jeszcze nie założony)

ZAWIESZENIE: seria

HAMULCE: seria

WNĘTRZE: kierownica Nardi Gara, gałka nismo resin biała

AUDIO: Radioodtwarzacz MacAudio MX-4 (klimat lat 90tych

PLANY: BOV Blitza w drodze, Walbro w drodze, wskaźnik boostu, snap-off, mocniejsze hamulce(co najmniej z Z32 ), może kouki, ale to kto wie...
Auto jeżdżone przy dobrej pogodzie, serwis bez oszczędzania.
CEL:Zachowanie auta w idealnym stanie. Po długich namysłach postanowiłem autem nie driftować i nie katować. Ma pozostać taki rodzyn dający frajdę na co dzień. Lekka kuracja wzmacniająca bez dobierania się do wnętrza dopuszczalna. Pierwotny pomysł zakladał nawet przeróbkę na Type-X( z silnikiem włącznie ale kalkulacje finansowe pomysl odsunęły na dalszy plan. Będzie więc delikatnie. Zbieram kasę już na Kouki lampy, chciałbym składane lusterka, no ale to ciężko dostać. Na razie zmiany kosmetyczne wszak: It's all about balance

FOTO:















Lubię dostawać paczki :




S15 SMIC


taki, ten tego świerszczyk :naughty:









a w tle weteran Garbus :cool2:


No i wykres:


Wiecęj zdjęć tutaj
Piękna sztuka. Przeszła przez te same ręce co Moja.
Wynik bardzo przyzwoity jak na total serie. Brawo

zawias tylko bym zmienił na coś niższego
ładna sztunia powiedziałbym : "Dbaj o nią", ale jestem pewien, że krzywda z Twojej strony jej się nie stanie
bardzo fajne nismo... plany jak i ich realizacja idą w fajną strone... powodzenia
Ma być bez druciarni i fachowo Krzywda się nie stanie ręczę! Wszelkie pomysły i sugestie mile widziane! Co do koł to na razie mam za małe opony i wygląda lipnie, z zawiasem coś wykombinuję
Gleba panie i będzie gitara
W driftingu stone czy na ulice?
felunek konkret, jak pisza gleba i jazda....
Naładny furacz i stan też super
No i podoba mi się to koło.
Powodzenia w dalszym modowaniu.
W driftingu stone czy na ulice?



miałem parę razy okazję zobaczyć w Galerii Mokotów i przyznam, że zadbane auto... felgi klasa, tylko przydałoby się rzeczywiście trochę opuścić samochód...
no końkret bardzo zdrowe podejście i szacunek dla samochodu. Wygląda to ślicznie, lecz faktyznie można by troszke przyklapnąć powodzenia
W driftingu stone czy na ulice?


Na ulicę, szkoda mi go katować bokami bo już mało takich zostało...

Z zawieszeniem coś muszę wykombinować, tylko że już jest niskoo i trzeba uważać...
jest niskoo i trzeba uważać

co jest nisko? bo chyba nie miales na mysli swojego nissana?
kierownica Nardi Gar

Dobry wybór, lubię tą firmę!
Kozacka fura delikatny ale jest taki no poprostu nic dodac nic ująć urzekł mnie naprawde.
200sx jest juz piekny w seri wiec nie wiele mu potrzeba, a nawet ciężko dobrać do niego jakiś body żeby nei wygladał barokowo.
Ta gałka jest piękna jak się kiedyś dorobie to napewno zagości w moim 200sx

Jakieś nowości w projekcie??
Skoro tak to proszę bardzo. Odgrzewamy:
mikołaj przyniósł mi:

i czekam na zegarek
old school
BOV jak marzenie
Zegarek też fajny
Kojarzy mi sie z initial D.

ps. jakbys kiedys chcial go sprzedac komuś kto bedzie go kochal conajmniej tak jakty to daj znać
Zegarek to jakiś dziwny bo godziny nie pokazuje . Przynajmniej jedno z kilku "właściwych" aut ( tylni napęd) na forum. Tak trzymać w modach, powoli ale do przodu, najlepiej bokiem
Przyszło troszkę dżejdiemu
tylko regulowane czy też składane ??
a widzisz ten przycisk po prawej
Regulowane sa juz w serii



[ Dodano: 2008-05-11, 11:29 ]
fajnie to musi jeżdzić...
... kiedy będzie gleba?
No własnie ...
ładna sztuka

nie będę ukrywać że gdyby nie prela to wybtrał bym s13 albo s14a
weź go jakoś opuść ... chociaż cegły wrzuć!
Fura na żywo prezentuję się lepiej niż na zdjęciach... Felgi miodzio!
Gleba musi wjechać koniecznie !!!
teraz to stoi wyzej niż moje CC...
a ja tam słyszałem że jakoś plany się zmieniły co do minta i że może pojawić sie coś
nowego do okrutnej chłosty, ale to tylko plotki ...
Strasznie długo tu nie zaglądałem. Rzeczywiście plany się zmieniły minimalnie, ale na razie nie zmieniam auta, bo mnie nie stać na Skya ani na drugą sztukę do upalania . Powoli kompletuję części jak się nadarzy okazja i tak mam już:

- korki olej woda HKS limited edition



- nowy mieszek OEM

- wyrzucony katalizator



- shortshifter Circuit Sports V2



- spin turn knob

- power folding JDM mirrors

http://pl.youtube.com/wat...topic=641&st=80

- remoncik zawieszki z tyłu - wypiaskowany i wymalowany tylny wózek, poliuretanowe tuleje driftworks, szpera z S14a automat





- turbo elbow i FMIC ( czekają w garażu)





- radyjko bo kaseciak już nie dawał rady



- Nardi classic - teraz mam dwie i nie wiem co wybrać...



- sprężyny obniżające 35/40mm



- drobiazgi, sard, filtr paliwa 300ZX, oil catch tank Circuit Sports







- Apexi power Intake

- wydech HKS super drager



- rozporki cusco style



- szykują się na wjazd zaciski aluminiowe 300ZX TT



To na razie chyba tyle. Jeszcze w drodze są pasy szelkowe OMP. Na wiosnę wrzucę też nowe opony i na razie zostaję przy tych samych felgach. Co dalej sam nie wiem. Pomysłów jak zwykle jest mnóstwo
sie dzieje sie...

p.s. ciekawe radyjko, mozna wiedziec co to takiego dokladnie?
Radio firmy SEVIC ( jakiś markowy chińczyk ) Gra śpiewa i tańczy. Jest ekranik czyta DVD, MP3 itp. Ma wejście USB, kabel do iPoda, można w panel wsadzić karte pamięci SD chyba, jest pilot, zdejmowany panel, wzmacniacz MOSFET podobno. Mnóstwo wyjść, wyjście na kamerę cofania itp itd.
Była okazja więc kupiłem działa ok tylko denerwujący jest ten mniejszy niebieski wyświetlacz nie wiadomo po co.

http://www.sevic.com/site/index.php
jak mas zjakąś drugą fajną kiere chętnie przygarnę

co do s13 jest wypas i będzie chyba jeszcze lepsza, też sie zastanawiam nad zamianą solki na s13
co do s13 jest wypas i będzie chyba jeszcze lepsza, też sie zastanawiam nad zamianą solki na s13



jedyne racjonalne rozwiązanie
Ciąg dalszy prac. Zamontowałem rozpórki i wydech w końcu. Jest cały z kwasu 2,75 z dwoma tłumikami HKS.











A dzisiaj jeszcze doszedł antyradar Blitz:




http://www.youtube.com/watch?v=VnDygvia34s

[ Dodano: 2009-04-10, 11:07 ]
o.. klosze lamp masz identyczne jak u mnie w maździe
maździe

corolli, suprze, celice, mr2 i fordzie probe

fajnie że projekt się rozwija...
Nowy fotel recaro plus szelki OMP:





Kilka rur pod auto:

Graty coraz ciekawsze
Ma jakiś taki swój osobisty urok to Twoje autko ...
a jak jest z tymi CA18DET w końcu, słyszałem że turbina się lubi sypnąć....?
Jak się źle z nią obchodzi to lubi. Moja ma 130 000 i jest igła.


spełnienie marzeń - bezcenne:












stay tuned for more . . .
Kouki! o ku***a! są piekne. To chyba pierwsze w pl, nie licząc czerwonego s13 z niemiec, ale z polskim kierownikiem
Ładny "taboret". Ile taka przyjemność kosztuje ~ ?

edit
doczytałem że to recaro, a nie aez
auuuuuuuuu, z tymi lampami S13 wygląda 10 lat młodziej- SUPER
te lampy są cudowne, szacun
Kouki! o ku***a! są piekne. To chyba pierwsze w pl, nie licząc czerwonego s13 z niemiec, ale z polskim kierownikiem



Jeśli się nie mylę to 3 z kolei... i wszystkie były z PL...


Projekt MEGA!
Czerwony opisany kiedyś na streetracing był z niemiec choć jeździł na opolskich blachach, o reszcie nie wiem tak czy siak, dbałość o detale miażdży!
Nareszcie dotarły kolejne elementy układanki hamulcowej.

Tarcze 280mm przód, 296 tył. Nawiercane nacinane, ocynkowane, z dwoma rozstawami śrub na "wszelki wypadek".



przymiarka tyłu:





przód:







przód vs. tył:



Takie to wszystko ładne że aż żal mi będzie montować, ładniej się prezentuje na biurku...

Niestety jedna tarcza do reklamacji :




Jako kropka nad i pompka hamulcowa z 300ZX, BM57:



[ Dodano: 2009-05-10, 04:26 ]
wow robią wrażenie te graty !
Odbyła sie już pierwsza przymiarka, ale niestety bez dystansów z przodu i gum w dobrym rozmiarze oraz jakichś wąskich nakrętek się nie obejdzie.





przymiarka = samochod postawiony na ziemi, bo inaczej to nic nie widac
jakie rozstawy mają te koła ? jaki to dokładnie kolor ?
Kolor srebrny taki ciemny. Rozstawy są 4x114.3 i 4x?(chyba 100).

Postawić nie mogłem bo obciera o zawieszenie i jak mówię muszę mieć dystanse niestety. Gdyby był gwint to podeszłoby pewnie i bez. No i jeszcze nie mam pasujących nakrętek

Nie mogę się doczekać jak wszystko poskładam!

[ Dodano: 2009-09-02, 09:48 ]
Do góry
Aha przy okazji polecam teaser: http://vimeo.com/6159414
jeszcze przeróbka na Sil80 i bedzie mega kozak
Aha, no i jeszcze zrobiłem grafiki na IC





A dziś założyłem stabilizatory godspeed:



http://www.youtube.com/wa...player_embedded



o tym zapomiałeś jescze ... fajny projekt sie szykuje
Zaraz dostane bana ale : Nissany to jest to

Załóż jeszcze jakieś dystanse, wypchnij troche te koła bo et to one mają do civica chyba...

Nikt chyba nie zaprzeczy że to "najczystrza" s13stka w PL?
Dojechały:

- szyny do kubełka Corbeau Pro


- świece BKR7E, na wymianę. Już jeżdżę na takich ale to zwykłe miedziaki więc na wszelki wypadek komplet będzie leżał.



- no i nareszcie są dystanse na tył - 20mm, bo fakt te koła mają słabe ET, rozważam jeszcze przemalowanie tych felg. Jakieś sugestie?

Piękny sprzęt i nawet jako opiekacz może służyć
Dyskusja o CA18DET => dział Turbo is Better.
problem twoich felg polega na tym że one mają za duze et i nawet jak załozysz dystanse to nie bedzie takiego efektu jak ten sam model ale z offsetem mniejszym
bo wtedy felga ma "wypchany wzór"

inna sprawa, zyjemy w PL i i tak że masz wogóle takie w tym rozmiarze to jest już coś

co do koloru to...jeżeli to jest oryginalne ot bym go nie ruszał.
pzdr
No felgi rzeczywiście są zdecydowanie za wąskie. Z czasem poszukam czegoś bardziej "męskiego".

Tymczasem dotarł regulator ciśn. paliwa Sard limited edition:



I zacząłem zakładać body Vertex copy:











Ale kot.
zajebisty szpej !! miazdzy cyce do kwadratu !!

ps. patrzac po fotach, widze ze nie tylo ciebie cieszy modzenie przy nim

powodzenia w modach
PRO
rozważam jeszcze przemalowanie tych felg. Jakieś sugestie?

sprzedaj je lol serio wogole nie pasuja do auta.

fajny ten zderzak!
rozumiem że twoim idolem jest człowiek prowadzzący ten blog : REVGASM
sprzedaj je lol serio wogole nie pasuja do auta.


x2
Zmienic je na jakies grubasy trzeba

Zderzak mistrz
No w modach pomaga mi ojciec.

Co do zderzaka to dziękuję, mnie też się podoba

Jak tylko ogarnę to co mam do zrobienia przy aucie to będę szukał nowych felg! Spokojnie

Teraz jestem w trakcie obszywania fotela.

[ Dodano: 2009-10-13, 09:43 ]
BUMP
Jano co bym jeszcze ogarnal oprocz malowania zderzaka, to progi... zeby nie bylo takiej roznicy w polozeniu... bo zderzak duzo nizej siedzi ... wtedy bedzie juz miod malina !!! Ogolnie auto przekozak
Spokojnie, mam cały bodykit, progi i tylny zderzak będą niebawem zakładane
ahh no to chyba ze tak
Dawno się nic nie działo. No to pyyk:

lampki D-max do zderzaka kouki



[ Dodano: 2009-10-30, 16:46 ]
Fajnie że go sprzedajesz ??!!
nawet jesli to co? po co miec 2 S13, wystarczy jedno do upalania
Poprostu szkoda by mi było sprzedawać takiego auta. Bo jest piękne troche doinwestowane itd. Ale to moja subiektywna opinia do ktorej mam prawo.

Ja wolałbym mieć mintcondition do jazdy na codzien i weekandową drift suke
Ja wolałbym mieć mintcondition do jazdy na codzien i weekandową drift suke


janek też by pewnie wolał ale może go nie stać na utrzymanie 2óch aut
No nygu w sumie możesz mieć racje, ale pielegnowanie takiego klasyka mega mi się podoba, moim zdaniem takie s13 jeszcze w takim stanie, za pare lat bedzie takim kultem jak dziś np. camaro, mustang i inne w stanach i dlatego byłbym za zachowaniem auta mint condition. No ale z drugiej strony jak pójdzie w dobre ręce... Może ktoś jeszcze bardziej go doinwestuje.
No też bym chciał mieć dwie... Ale takim klasykiem to będzie GTR jak sobie kupię w niedalekiej przyszłośći...
Utrzymanie dwóch, na dodatek jednej drfitującej S13 to duże koszty. Utrzymanie minta wcale nie kosztuje dużo. No i potrzebna mi kasa na ukończenie driftera

Na szczęście nie bardzo pilnie, także pierwszy lepszy małolat na pewno tej fury nie dostanie w swoje ręce.

Ale niestety chyba wyjmę wszystkie graty wrócę do serii i serię sprzedam...
Ale niestety chyba wyjmę wszystkie graty wrócę do serii i serię sprzedam...



jedyny sensowny sposób na odzyskanie, w dużym stopniu, kasy wsadzonej w mody...
Utrzymanie minta wcale nie kosztuje dużo.



Jestem innego zdania. Dopóki ruda nie stosuje skomasowanego ataku to może i tak, ale przychodzi w końcu moment gdzie koszty robią się totalnie bezsensowne względem wartości samochodu.
dlatego czas sprzedawać.
Dziś byłem na hamowni.

275KM i 343Nm przy doładowaniu 1.2bara opadającym do 1.09...

Dmuchałem więcej ale zaczęło się ślizgać sprzęgło.

W tym momencie projekt uznaję za zakończony - powstał szybki wygodny i bezawaryjny dupowóz. W takim setupie auto jest na sprzedaż

Wszystkie 3 wykresy nałożone na siebie:



1.1bara:



1 bar:



1.2

Przez ta Twoja nyse to po nocach spac nie moge!
Wczoraj oglądając Twojego nissana przed hamownią tak sobie pomyślałem "podobny do tego z passworda" - a to ten

Jest piękny, gratuluje
Auto sprzedane - temat do zamknięcia

Jest miejsce na nowe pomysły.