Strona 1 z 21, 2

MODEL:
92' N14 GTi

SILNIK:
- JDM SR20VE
- JDM SR16VE cams
- cam gears

MOC:
213,5KM & 206,9NM

UKLAD DOLOTOWY:
- przepływomierz 80mm
- SSG CAI
- filtr Fujita
- INJEN hydroshield

UKLAD WYDECHOWY:
- Kolektor wydechowy SSAC
- Układ wydechowy 2.5"

UKLAD PALIWOWY:
- Walbro 255l/h

ELEKTRONIKA:
- ECU Master

UKLAD NAPĘDOWY:
seria

Plany:
- Skrzynia biegów z SR16VE N1, FD 4.444, LSD

ZAWIESZENIE:
- KYB Ultra SR
- H&R springs
- rozpórka przód OMP

Plany:
- Bilstein B8
- Stabilizatory 30mm przód & 22mm tył
- Rozpórka na tył
- C-Pillar
- Poliuretan kpl.
- półklatka ?

KOŁA:
- ATS DTC 15x7'
- Yokohama S-Drive 195/50R15
- nakrętki VISION

UKLAD HAMULCOWY:
seria

Plany:
- coś mocniejszego...

BODY:
- JAF stickers
- Parking Sticker JDM

ŚRODEK:
- kierownica Personal Grinta
- Fotel Sparco PRO WRC
- naba OMP
- odsadzenie naby 50mm

INNE:
- HKS oil filler cap
- HKS radiator cap
- SR16VE valve cover

CAR-AUDIO:
NEO VVL!

Foty







Wykres

Ladny Nissanik. Jakie masz plany na przyszlosc?
ładnie i czysto.

Plany?
Generalnie zamierzam iść w strone N/A. Wydech, dolot, wałki...
Z zewnątrz kilka stylowych naklejek w środku jakieś dodatki nismo...
przyjemny
Bardzo fajne autko, oryginalne i potrafi utrzeć nosa( chodźby mojej ceerce :zawstydzony: ) No i jedyna słuszna droga N/A pzdr
Dzięki za miłe słowa Auto zakupiłem jakieś 2 tyg. temu i doprowadzam je powoli do stanu idealnego ( zabezpieczyłem podłoge, wstawiłem nową szybę, wymieniłem świeczki, olej i zdjąłem zaciskacze ze sprężyn :przestraszony: ( podziękowania dla KSR za szybkie zdjęcie tego shitu ).
Auto zostanie ze mną raczej na długo i zamierzam włożyć w nie troche grosza. Na pierwszy ogień pójdzie wnętrze - musze jakoś elegancko obszyć kiere bo skóra jest już mocno powycierana no i zapodać kilka stylowych dodatków nismo . Co do samej mechaniki to zastanawiam się czy robić poszczególne rzeczy etapami czy poczekać chwile i zainwestować we wszystko naraz + porządne strojenie, ale narazie jest to raczej odległy temat.
faaajny samochodzik. bardzo je lubię ;] tylko proszę... wypierdol te felgi z Ibizy
Witam kolegę , nareszcie jakieś ladne n14gti w Warszawie.

Do zobaczenia na streecie!
klin bijacz :hyhy:
felgi nie są złe, powodzenia w planach i zycze szybkiej realizacji
ładny sprzecik

czarny ? (bo ze zdjęć trudno zgadnąć)

btw byłeś nim na hamowni czy silnik/komp ma swapowany?
jak szara pokrywa zaworów to 143 konie
fajny :padam:
Dzieki,
kolor - czarny
Co do mocy to wziąłem poprawke na brak kata ( może troche zbyt optymistycznie :wstyd: ). Oczywiście pokrywa szara
Felgi od Ibizy akurat mi bardzo podchodzą, ale wolałbym 15'... Circuit 10 lub Slipstreamy białe, może ktoś chce sie wymienić ?
circuit lub slipstream do nissana? hmmm
łaj not ? gdzieś na necie widziałem już N14 na slipstreamach i prezentował się całkiem nieźle...
pamietaj ze slipstream to kopia koła Spoona, a C10 to kopia kół Mugena. założyłbyś koła Nismo do Toyoty?
w sumie jest w tym troche racji, narazie i tak nie zamierzam zmieniać kółek, więc możemy uznać sprawe z felgami za zamkniętą...zresztą, wizja auta zmienia mi się z dnia na dzień, niewiadomo co jutro przyjdzie mi do głowy
Gratulacje fajnego samochodu. Jak się nie mylę to widzieliśmy go na żywo jak po jednym ze spotów pojechaliśmy na kebab do Sahary (bez reklamy ) ale wtedy jeszcze napewno był w posiadaniu poprzedniego właściciela!
Coś mi świta taki Sunny GTi na białych felgach, koło zbiegu Marszałkowskiej, Książęcej i Grzybowskiej, w całym tym Sex-shopowym interesie Wyglądał zacnie. Bardzo ładnie utrzymane masz auto, zostaw tak jak jest, i z paroma dodatkami będzie cacy. Gratki!
a był, to ten faktycznie, kebab i ładna nysa pamiętam
GTI żadko są w ładnym stanie także niedługo może będzie to rarytas.
Przepiękny model sunny przygotowany profi na wyścigi górskie ma Kivi, właściciel relly project z legionowa,

W serii autko nie jedzie ale ma baaaardzo duży potencjał,
p.s. dobre auto pod turbo bo 3 długa :]
Sunny GTI nie jedzie? Hmm wg mnie jeżdżą bardzo fajnie.
Sunny GTI nie jedzie?



też mnie to troche zaszokowało, że 150KM przy nie wielkiej wadze nie jeździ :zdziwko:
z tego co mi wiadomo sr20 w sunny ma 143ps i ma za długą skrzynie jak dla mnie.
Miałem okazje kilka razy się z takim(zdrowym) ścigać i na 3 biegu nie dawał rady zupełnie (a kierowca doświadzony zdecydowanie), jednak tak jak mówie możliwości to auto ma łogromne i to naprawde fajny nissan.
ps.w celu sprostowania uważm że np. mój cvc,też nie jest jakiś wyjątkowo szybki, to poprostu kwestja punktu widzenia...
W serii autko nie jedzie



pachnie mi to prowokacją...

Narazie nie mam zbyt wielkiego porównania, ale na osiągi nie narzekam.
Generalnie nie kupiłem auta z myślą o katowaniu go w KJS'ach czy na 1/4, ma to być "auto do sprawnego poruszania się po mieście" :hyhy:
Auta szukałem kilka miesięcy ( min. byłem żywo zainteresowany Sielowym EG ), oglądałem inne N14 GTi i rzeczywiście bardzo trudno znaleźć zdrową ( szczególnie blacharsko ) sztukę.

PS: zaskoczył mnie pozytywnie aspekt spalania, spodziewałem się minimum 10l w mieście, tymczasem spokojnie dałem rade zejść do 8,5l, oczywiście nie była to bardzo dynamiczna jazda, ale zwykłe miejskie "turlanie sie".
zwykłe miejskie "turlanie sie".



ja tak nie mogę

IMO to takie GTi jeździ porównywalnie z VTi
fajowy samochod
czy to prowokacja? - czytaj "wyzwanie" - czemu nie :hyhy:
A Hunda 14 robi w serii ?

Fakt, że długa ta skrzynka (mam taką samą) ale już parę razy widziałem jak lekko dłubnięte (dolot, wydech, czasem strojenie jakieś) Primery GT (które może i mają 150 koni ale jeszcze nie widziałem wykresu seryjnego egzemplarza który miałby więcej niż 142 konie) które ważą o 150-200 kilo więcej niż Sunny, VTi objeżdżały, niewiele ale jednak. Z tego co pamiętam to od 0-100 km/h Sunny ma 7,5 sekundy. A powyżej 100 to już 3 bieg i bardzo ważny jest moment obrotowy, jeśli po wrzucieniu kolejnego biegu jesteśmy w okolicach max. momentu to auto i tak będzie przyspieszać równomiernie, jesli zaś krzywa momentu ostro spada po osiągnięciu max.momentu to lipa.

Ale faktem jest, że wszystko zależy od zużycia egzemplarzów itd. Czysto teoretycznie gdyby oba auta trzymały seryjne wyniki to wszystko zależałoby kto lepiej wystartuje.
A Hunda 14 robi w serii ?


powtarzam dla mnie vti też nie jeździ i tak jak napisałem ( i ty także) sr20 są bardzo rozwojowe i niewiele trzeba zrobić żeby to auto zaczeło jechać.
Nom, najlepiej to główkę VVL założyc i miec 2.0 na zmiennych fazach Wtedy to będzie jechac, bo tak naprawdę niezła jazda w tak ważących autach zaczyna się od około 180 kucy No chyba że się wyrzuca plastiki ze środka
Mieczyk, wybacz ale Twoja opinia jest z dupy - jaki hot hatch 140-160 KM robi ET 14?
Sunny GTI bardzo ładnie jeździ w serii, po wydechu i dobrym odelżeniu staje się masakratorem.
jaki hot hatch 140-160 KM robi ET 14?
Sunny GTI bardzo ładnie jeździ w serii, po wydechu i dobrym odelżeniu staje się masakratorem.


Prosze o uważne czytanie moich postów :oczami:
te auta w serii nie jeżdżą 14stek ale mogą choćby astra marty'ego 14,3(bemowo)odelżona, wydech, dolot itp, itd.
Chce cały czas powiedzieć że nissan niewielkim kosztem może jeździć np. 14, chodzi o dużą ilość gratów do sr20, za nie ogromne pieniądze :] .
pzdr
b16 tez moze robic 14tki... gratów tez jest duzo. o czym wiec mowa?
nareszcie jakieś ladne n14gti w Warszawie


jest jeszcze jedno czarne ze znacznie lepiej dobrana felga.. ale kumpel sie z tego co wiem nigdzie nie chwalil :]
jest jeszcze jedno czarne ze znacznie lepiej dobrana felga..



a cóż to za felga ?
zlote 15" tecnomagnesio, podobne do modelu sport, ale to cos starszego zdaje sie, nie mam teraz na kompie foty
I stoi zapewne na Mokotowie pzdr
Dzięki Siela

Faja nie, nie stoi na Mokotowie
A to dziwne,bo go często tam widziałem :niepewny: Koniec OT
Mały update

Zrobiłem zawias i zmieniłem fele na ATS DTC 15' white + Yokohama S-Drive 195/50/15'
Nowa fota na pierwszej stronie, niebawem wrzuce więcej

Pozdro
jest super dzisiaj patrzyłem jezdziłem i naprawde jest bardzo fajnie
bardzo ładne, w miarę niepozorne autko musimy sie na jakieś konkretne foty ustawićYarko, tylko poczekajmy na d50 :hyhy:
musimy sie na jakieś konkretne foty ustawić Yarko, tylko poczekajmy na d50 :hyhy:



no trzeba trzeba
jest super, na żywo naprawdę doskonale się prezentuje i taki wypicowany wczoraj był :hyhy:
Dzięki dzięki ! Jeszcze nie nacieszyłem się nowym stuff'em, a już po głowie chodzą mi następne mody Jak przyjdą nakrętki od markosa to ogarne jakaś porządną sesyjke :hyhy: ...a tymczasem zapodałem jeszcze jedną fote na pierwszą strone, może jeszcze dzisiaj coś wrzuce.

Pozdro
Nakrętki on board zamówilem jeszcze kilka JDM'owych gadżetów do nismo, ale na nie niestety trzeba będzie chwilke poczekać a tymczasem zapodałem nowe foty - str. 1

Pozdro
fajne fotki, a także miejsce w którym je robiłeś :hyhy:
Może się czepiam ale jakos cały czas rażą mnie te halogeny......... :looka:
fajne fotki, a także miejsce w którym je robiłeś :hyhy:



dzięki ziom

Nakrętki on board

chyba calkiem nieglupio wygladaja :]

fajna miejscowka i zajebiste fotki!
Chodzi mi o to że nie wiem czy są potrzebne..........
Chodzi mi o to że nie wiem czy są potrzebne..........


a mi sie podobają fajnie wygląda :hyhy:
Owca też Ci się podoba.......... :wstyd:
auto bez watpienia jest kozakiem :padam:
Owca też Ci się podoba.......... :wstyd:

:rotfl:
owca to sie wszystkim podoba cfaniaczku :wstyd:
Fura jest kozakiem i nie wyobrażam jej sobie bez tych halogenów. Tak 3mja ziomku a fura będzie naprawde groooba.
Zacne auto, dobry silnik :padam:

Gdzie robione zdjecia?
Fura jest kozakiem i nie wyobrażam jej sobie bez tych halogenów

duzo lepiej wygladaja fabryczne w przeznaczonych na nie miejscach

a ze fura kozak to inna sprawa
duzo lepiej wygladaja fabryczne w przeznaczonych na nie miejscach



to są fabryczne halogeny N14 GTi. Brakuje mi tylko zewnętrznych po bokach.
N14 GTi wyposażone było w dwie pary halogenów.
własnie miałem to napisać jak dołożysz te drugie to bedzie jeszcze lepiej
Sr20 aż sie prosi o turbo, wtedy byłoby dopiero zajebiście
Sr20 aż sie o turbo prosi, wtedy byłoby dopiero zajebiście



NA is best !
przeczytaj to jeszcze raz i zastanow sie nad tym. tak serio...
Pati spokojnie młody jest też tak kiedyś wypisywałem
przeczytaj to jeszcze raz i zastanow sie nad tym. tak serio...



teraz ok ? wrazie czego to mógłbyś jaśniej, bo nie wiem czy chodzi Ci o poprawność twierdzenia czy poprawność pisowni...
też tak kiedyś wypisywałem

yeah, right... i zmieniasz doladowane auto na wolnossace..?

ps.
tez wole n/a... chyba wolno, prawda?
SR20 az sie prosi o głowice z VE
A TAK NA SERIO TO 170 KONI W SR20, jak to zrobisz :kwasny:
A TAK NA SERIO TO 170 KONI W SR20, jak to zrobisz :kwasny:



jeżeli to jest pytanie, to odpowiedzi udzieliłem Ci już na nissantechu
Świetny samochód robiony w jedynie słusznym kierunku :hyhy:
Widziałem dzis auto na Łopuszańskiej kolo 14.30

Prezentował sie mega Gratuluje świetne auto
ojjj takie malutkie zgrabniutkie, piekne autko 143 źrebaczki gotowe i chętne do biegu przeciez to nie jeździ tylko frowa :hyhy: padam i kłaniam sie :padam:



P.S fajne karętki :hyhy:
Dzięki chłopaki. Franek ja jeszcze niedawno podziwiałem Twojego cifa pod lotem
Czas na małe uaktualnienie

W poniedziałek wskoczył wydech 2.5'' na dwóch tłumikach przelotowych. Niedługo będzie ogarnięty również dolot ( który niestety jak narazie ssie na wszelkie sposoby ciepłe powietrze spod machy ) i strojenie ECU Masterem. Doszł również długo oczekiwane halogeny boczne do przedniego zderzaka i ori schowek do środkowej konsoli.
Postaram się wrzucić niebawem jakieś foty
Układ wydechowy jest bardzo fajny. Profi wykonany z super końcowym tłumikiem i kóncówką opadającą w dół. Brzmi również rewelacyjnie - bardzo głośno
Powodzenia w planach Jarku, trzymam kciuki.
wydech 2.5'' na dwóch tłumikach przelotowych

kto popelnil?
a tak wydeszek fajowy, niepoweim.
fakt, wydeszek fajny i ladny tylko STRAAAAASZNIE glosny
Dajcie jakieś poglądowe video i foto jak jest wykonana ta końcówka w dół
dobra dziewczyny, zaczęło się grube wchodzenie

przekonstruowana została przepustnica, ze 3 tyg. temu weszła pompa walbro 255l/h, wczoraj wpadł krótki dolot na grubej przepływce 80mm zakończony stożkiem KN, błyszczący, lśniący kolektor wydechowy , a tydzień wcześniej regulowane kółka rozrządu. Jutro hamownia, strojenie i kręcenie wałkami
trzymajcie kciuki

PS: wraz z wjazdem nowego kolektora wskoczył też kawałek rurki 2.5cal z zestawu i zrobiło się wyraźnie ciszej
dzieje sie w niedziele czekam na umuwioną jazde testową mówiłem Ci chłopaku że dasz rade ale nie wiedziałem że aż tak szybko bardzo fajny Nissan
dobra dziewczyny, zaczęło się grube wchodzenie

przekonstruowana została przepustnica, ze 3 tyg. temu weszła pompa walbro 255l/h, wczoraj wpadł krótki dolot na grubej przepływce 80mm zakończony stożkiem KN, błyszczący, lśniący kolektor wydechowy , a tydzień wcześniej regulowane kółka rozrządu. Jutro hamownia, strojenie i kręcenie wałkami
trzymajcie kciuki

PS: wraz z wjazdem nowego kolektora wskoczył też kawałek rurki 2.5cal z zestawu i zrobiło się wyraźnie ciszej :D




juz nie bedziesz hałasował??
ta twoja fura to z kompletnym wydechem gra tak jakby jechala na samym kolektorze
ta twoja fura to z kompletnym wydechem gra tak jakby jechala na samym kolektorze



już jest sporo lepiej
ale prosze mi tu bez OT
jakas fota tłumika z nowa koncowka?
jakas fota tłumika z nowa koncowka?



już mi się nie bardzo podoba, ale tragedii nie ma generalnie...
jak znajde fote to zapodam.
dobra dziewczyny są już wyniki :



udało się ugrać 168.1KM ale kosztem 2NM więc lepszym wyborem był niuton
no to gratuluje chlopaku!!

masz taki sam NM jak ja
Jeszcze raz graty Yarko!
Pięknie Jarku, gratulacje!
No to najwyższy czas pobawić się główką
Świetny wynik, nieskromnie powiem, że tyle prognozowałem

Może jakiś filmik z przyspieszeń ???
jeszcze pare modow i bedziemy mogli sie poganiac
dzięki dzięki, można by rzecz że wreszcie mam GTI
jak dla mnie jest pięknie, jeszcze tylko splanowanie łba o 1.5mm i dojdziemy do 175KM i 220NM, chociaż wolałbym poświęcić dół kosztem góry, aż tyle niutów nie potrzebuje...
dlatego planach jest jeszcze min. customowy kolektor ssący ( ciekawe czy będzie on kluczowym elementem do osiągnięcia tego celu ? ), ale wszystko w swoim czasie
robi sie ladnie, dol?? po co ci dol?? gore krec
No Ziomie widziałem Cie w środę na okęciu jak od strony Skrobka wyjeżdżałeś... wydech brzmi bardzo słusznie i bardzo głośno ogólnie zajebiście się prezentuje ten Twój GTi
ready ....

prawie jak type r

a na powaznie to bardzo ladna ta pokrywka
Jest pieknie! Gratuluje auta. Zwinne, szybkie no i model ktory zawsze mi sie podobal!
piękna jest ! dzięki, dzięki jutro wpadam odebrać
wyszla idealnie
a tak wygladala przygotowana do malowania. oczyszczona, z podkladem
slicznie, ladnie naprawde idealnie
klasa!
ładna pedanteria tam ssiedzi

wypas!
no już założona i komora cała odnowiona, poświęciłem na to całe 4 dni ale warto było foty niebawem
dawaj foto komory
foty niebawem

a bana chcesz?

foty za chwileczke momencik maja sie tu znalezc!
Do czarnego mistrz!
no dobra jeszcze jedna fota

Najładniejsze Sunny w Polsce? raczej tak
Podoba mi sie. A masz wiecej fot z zewnatrz?
Jedynie jeszcze filtr powietrza mozna by fujite wsadzic. Ma kolor zblizony do czerwonego.
Podoba mi sie. A masz wiecej fot z zewnatrz?
Jedynie jeszcze filtr powietrza mozna by fujite wsadzic. Ma kolor zblizony do czerwonego.



postaram się zrobić jutro jakieś foty, co do filtra to właśnie dzisiaj dostałem w b.dobrym stanie HKS'a dużą loche ( niestety na zdjęciach jeszcze go nie ma ) więc chyba z fujitą chwile poczekam chociaż nie ukrywam, że podobają mi się te filterki
Wzorcowa komora
dobrze wygląda




nowe kółko...


...nowe kółko...


Dobre
Nice kierowniczka
rozumiem, ze centralną zaślepkę zdjąłeś celowo?
rozumiem, ze centralną zaślepkę zdjąłeś celowo?



zdjęta celowo, gdyż kiera pochodzi od mazdy RX-7 a w związku z tym na zaślepce jest emblemat mazdy.
uuuuuuuu jaki lans w GT
dawaj panie jakies foty...
jaki lans ?? reportaz??
fajny artykuł Gratuluje
Dzięki dzięki, zapraszam do kiosku po aktualny numer styczniowy - 109
wybuliłem dychacza dzisiaj... gratuluję artykułu... tylko mógłbyś się już nie lansować tak na moich felgach...

widziałem wczoraj w GT, dziś zakupię egzemplarz gratki
przeczytałem w sklepie gratki za artykuł
a ja zakupilem i przeczytalme fajny arytkul i gratki
sie przylansowal chlopak no jest zdjecie jak opierasz o samochod z komorka? jak nie ma, to lans prasowy niezaliczony
dzięki ziomy

A tu dla tych co nie widzieli






kurde.. ziomowe auto, to ide kupic gniota
ziomowe to będzie jak wjedzie nowe serce...
to teraz diesle są ziomowe?
fajna pokrywa
No, no za taka promocje JDM'u to Yarko powinien jakas nagrode od forumowiczow dostac
na jednym forum gratulowałem
to i tu musze

gratki

wypas fele
wypas fele


no no ładnie się na granatowym Civicu prezenują
Gratuluje Jarku artykułu, jutro skocze do sklepu i kupie gazetke

No i nie moge się doczekać na ...
Jakoś długo nie mogłem przekonać się do takich małych gonideł, widząc te hmm powiedzmy że mi się odmieniło, bardzo ładnie zrobione i z klasą, dobrze dopasowane kolorki felg i nadwozia, ja bym może jeszcze dopasował amber corner lights, ale to już kwestia gustu.

I nie słuchaj dmuchaczy Zostań przy NA bo "NA is best the rest "

Co to za kierownicę w magazynie masz? Oryginał z n14?
I nie słuchaj dmuchaczy Zostań przy NA bo "NA is best the rest "



Nie bój się z tego co wiem będzie niezły VTi beater z tego N/A
To już się cieszę, civici są już przereklamowane i przydało by się autko co im dupy skopie od początku do końca
ciezko bedzie
ciezko bedzie



z seria vti, czy dłubnieta na 180 koni ?
sadze ze z VE, a pózniej +T bedzie znakomicie
ciezko bedzie



hehe
z seria vti, czy dłubnieta na 180 koni ?

mowie ogolnie o civikach vti nie jest wcale jakos porazajaco szybkie
Yarko, kupuj moje serce i skrzynie, co ci !markos bedzie w kasze dmuchał
dzial ogloszen jest pare pieter nizej
naszczescie seryjne vti prawie wymarły
i znajdziemy cos aby bronił honoru hondy NA
znajdziemy cos aby bronił honoru hondy NA

adas? ty emre na razie masz tylko dełu
dełu jest dzielne niczym gibson w brejwharcie!
taki tam gadżet z japanii

O VTEC
mowic mi tu zaraz co to je i ile bedzie mialo kunia jak wlozysz go do samochodu
SR20VE?

Nissanowskie zmiennie fazy... 190 kucytronów...
200
187KM@7000 i 196Nm@6000, dwustukonny mial inna pokrywe zaworow
187KM@7000 i 196Nm@6000



w serii tak
No o serii chyba mowimy? Co bedzie dalej to wiadomo Chyba, ze juz jest dlubniety?

Dla innych polecam sie zapoznac http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=84
Chyba, ze juz jest dlubniety?



no jest wydech, ecu master... będzie sie działo...
Lol nie pomyslalem o tym
masakrator będzie zapier.....
Moc docelowa jaka ?? NA czy T ??
yarko to tak niby nic, sciemka sciemka, a jak jebnie apdejt, to od razu silnik w japonii kupil
+CVT czy standard?
zostaje moja skrzynia z SR20DE.
CVT sucks
yarko to tak niby nic, sciemka sciemka


jaka ściemka, ściemka 3/4 osób wiedziało co się kroi i wiedziało kiedy silniczek będzie u Jarka

Jest mega dobrze ziomie!
bzk zapowiada sie bbbb ciekawy sezon
3/4 osób wiedziało

3/4 liczac wsrod kogo?
i wiedziało kiedy silniczek będzie u Jarka



akurat tego to nikt nie wiedział, nawet ja
Cacy! Duży przy tym rzeźby? Nie wiem jak wyglądają przekładki w niss-ach...
w niss-ach...



w czym?
187KM@7000 i 196Nm@6000, dwustukonny mial inna pokrywe zaworow


bo mial chyba 20 zaworów po 5 na cylinder
w czym?

W nyskach chiał napiać

Extra autko
w czym?

taki skrót myślowy, oj czepiacie się
Dalej nie wiem jak z tymi przekładkami, łatwiejsze/trudniejsze w porównaniu do hondy?
prostsze, wkrecasz blachowkrety pod przygotowane przez fabryke miejsce, podpinasz wtyczke od prądu, przyłącze od wody, szlauch od LPG i jazda
prostsze, wkrecasz blachowkrety pod przygotowane przez fabryke miejsce, podpinasz wtyczke od prądu, przyłącze od wody, szlauch od LPG i jazda



buhaha
nie miałem okazji pogratulować nowego nabytku więc robię to teraz nie mogę się doczekać aż mnie przewieziesz
Gratki, trzymam kciuki szybko sie ogarnales
no tu widze ciekawe rzeczy sie dzieja
Bravo
mission almost complete...



no no szybciutko ogarniasz
uuu... a taka byla ladna czerwona pokrywka...
Yarek wystrugajcie jakiś normalny dolot...........
Yarek wystrugajcie jakiś normalny dolot...........



a temu co dolega ? oprócz tego, że różni się kolorem ?
no ze nie jest lans nierdzewny czy tam aluminiowy.. funkcje jednak spelnia..

pewnie zostanie mi troche rurek/kolanek po ogarnieciu dolotu do kompresora to moze ci oddam jakos po taniosci

no wlasnie.. co z pokrywka? pomalowalbys, ladnie bylo

kiedy proba generalna?
funkcje zapewno spełnia. Ale fakt faktem ten silniczek zasługuje na dolocik w lepszym wizerunku a całokształt... przejabany
szybko, no i naklejki nie trzeba zrywać z tylnego zderzaczka

- N/A is best!
jest pieknie!
dolacze sie do pytania Markosa, kiedy kiedy??:D:D
Dziś
No wiem że spełnia ale wyglądać by też mógł, nie robisz śmietnik-roda jak Grooby
a w co w nim jest złego?

ja rozumiem jakby to była rura od kibla + stożek jakcky w 'karbonowej' obudowie... ale to co Jarek teraz ma jest bardzo przyzwoite...

To co drogi Jarku, jesteś w niedziele na spocie?
Jak będę do siebie wrzucać suszarkę to żeby u Jarka nie było takiego drutu to wleci moja rurka:

No chyba że z niej też za bardzo drutem zalatuje...
a w co w nim jest złego?



Widać że nigdy w Norauto nie byłeś........

Ps. Coobcio właśnie o takie mi chodzi
Stajlingiem komory zajmiemy się później, wszystko w swoim czasie
na spocie postaram się być
Gratulacje, dobrze ze nie poszedles w T
Gratulacje, dobrze ze nie poszedles w T



I tak będziesz miał ścisk w klasie..........
Yarku gratki dla Ciebie
Wynik bardzo ladny, czekam na przejazdzke
mission complete



Wielkie podziękowania dla Coobcia za ogarnięcie wszystkiego w 4dni !!! RESPEKT !
A ja dodam od siebie porównanie naszego SR20VE z seryjnym K20 z CTR...


Kolejne co do silnika to myślę że pasowało by przesunąć limiter i trochę pokręcić tymi zębatkami od rozrządu...
pięknie
ladnie ladnie ladnie
git
rewelacyjnie
Gratuluje wyniku. A jak wrażenia z jazdy?
naszego SR20VE

z kolektorem wydechowym, wydechem, dolotem i wystrojone
nie chce napisac, ze k20 jest supernajfajowszym silnikiem na swiecie, ale obawiam sie, ze k20 z tym samym pakietem modow pozera takie sr20 na sniadanie..



w budzie EG6 oczywiście

pakiet takich modów to w nissanie 3000 zł, a za tyle to nawet samego kolektora TODY do K20 się nie kupi...

zauważmy też, że krzywki po przełączeniu zmiennych faz mają :
- w K20 - 302 i 305
- w SR20VE 264 i 268

przy takich krzywkach jak w K20, w SR20VE byłoby sporo sporo więcej, do tego weźmy pod uwagę niższe sprężanie SR20VE w porównaniu do K20.
rozmawiamy o kosztach czy o stopniu seryjnosci?

to poprostu 2 zupelnie rozne od siebie silniki. pamietaj, ze jedzie sie calym napedem, a nie tylko silnikiem.

aha - jestes pewien, ze podajesz parametry walkow przy tym samym lifcie i ze nie pomiachalo ci sie z jakimis mocno nieseryjnymi walkami do ctr? bo ja jestem 100% pewien, ze odpowiedzi na obydwa pytania brzmia "nie"..

przyklad:
TODA C2
INTAKE lift - 12.5 mm, duration 255 @1mm
EXHAUST lift - 12.5mm, duration 255 @1mm

a ty piszesz o 302/305.. 300 to ma toda c2, ale przy 0.38mm
"USDM K20A2 (RSX-S) Stock 302°/305° 12.27/10.95"
Tutaj podali co inengo:
http://www.briancrower.co.../k20ak20z.shtml

Tak swoją droga jaki ma stopień sprężania K20a ??
Wszędzie gdzie szukałem to podawali dla RSX-S i wynosi on 11,5:1...
nie podali nic innego. podali czas calej krzywki. ja podalem czas przy 1mm liftu.

z reszta co za roznica rozne silniki, rozne samochody, tam nie ma nic podobnego poza iloscia cylindrow i pojemnoscia. juz? czy dalej pogadamy sobie, ze sr20ve ownuje k20, bo za 3 tysie robi sie 2XXPS i 2XXNm, a do k20 to kolektory takie drogie?
Wow, projekt idzie ogniem , b. fajne nismo się wykroiło z tego czekamy na dalsze mody no i jeszcze lepsze wyniki na hamowni

BTW. Porównanie wykresów sie nie liczy bo ctr był mierzony w temperaturze o 21C większej jak GTi
BTW. Porównanie wykresów sie nie liczy bo ctr był mierzony w temperaturze o 21C większej jak GTi



ale wybraliśmy z Maćkiem jedną z najlepszych wykresów serii jakie hamował.

dobra dajmy już spokój temu K20 niech sobie żyje i ma się dobrze to i tak był tylko wykres naniesiony z ciekawości.
pasowało by przesunąć limiter

i co chcesz na tym zyskac? bo ja tam widze juz spadek..
i co chcesz na tym zyskac? bo ja tam widze juz spadek..


Żeby było bardziej męsko

mocy już nie wybuduje ale na tej długiej skrzyni z Gti powinien lepszy czas wykręcić...
mesko to jest jak po zmianie biegu wpada sie w max moment, a nie "byle wyzej". gdzie spadaja obroty po zmianie biegu w tej skrzyni?
Jak widzę każdy ma swoje zdanie na ten temat...
Dla przykładu mogę powiedzieć że Marty swoją Astrą GSI najlepsze czasy kręcił jak przekręcał silnik do 7200 a moc maksymalną miał przy nieco ponad 6000 a maks moment w okolicach 4000....

Ps. u Yarko obroty spadają z I na II na 5000 z II na III już elegancjo i na 5500 z III na IV tak samo.
no to chyba nie ma co tam przestawiac limitera?
wyjdzie w praniu... kiedy jest najbliższe motokopytko ??
Narazie nie wiadomo czy w ogóle dojdzie do takowego
Gratulacje Yarko. Co prawda nie zdążyłem sie wczoraj z tobą przejechac ale ten banan na twojej twarzy - bezcenne
super wynik ! gratuluje

wiele aut się zdziwi
ladny wynik gratuluje.
Ale jak powrownujecie k20 do sr20 to porownujcie na takim samym setupie, wiec mniej wiecej taki jak aj mam u siebie. Wiec z checia mozemy sie Yarko sprawdzic jak juz suchosc nastanie
ladny wynik gratuluje.
Ale jak powrownujecie k20 do sr20 to porownujcie na takim samym setupie, wiec mniej wiecej taki jak aj mam u siebie. Wiec z checia mozemy sie Yarko sprawdzic jak juz suchosc nastanie



Dzięki

Mieliśmy już skończyć temat porównań, VE ma w serii sporo łagodniejsze wałki, niższe sprężanie w porównaniu do K20, to w zasadzie wystarczy, żeby zakończyć temat porównań samych silników

z czasem wjadą ostrzejsze wałki i tłoki od 300zx lub mojego starego SR20DE i wtedy będziemy mogli porównywać
ty doprezasz - jakub dopreza. ty zmieniasz walki - jakub zmienia walki. wtedy bedziecie mogli porownac. to bedzie uczciwe. tak samo jak uczciwe jest porownanie obydwu silnikow w totalnej serii. i to by bylo tyle w temacie.
ale w serii one mają zupełnie odmienną charakterystykę, teraz patrzymy na potencjał samych silników w tych samych specyfikacjach, a będą one dopiero podobne jeśli zmienię wałki na ostrzejsze i podbiję sprężanie do takich samych parametrów jak ma K20A2, tylko wartości zapewne będą troszkę inne...

W serii SR20VE będzie miało niewątpliwie słabszą górę od K20, ze względu na graty w środku.
bez sensu są porównania silników z innych wieków wręcz
20VE fajny motor do nissana ale to wszystko

porównaj B16 z SR16VE, to są silniki z podobnych lat ; to wtedy wypadnie ta cudowna chąda troche blado :lol:

tyle z porównan

Super ze ktoś oprócz Kiviego Kubcia i mnie robi cos z HTB nissanowskiego

Keep it real
porównaj B16 z SR16VE, to są silniki z podobnych lat ; to wtedy wypadnie ta cudowna chąda troche blado

odpowiednikiem sr16ve bedzie b16b. marsz do kata! tak wiem, zaraz napiszesz, ze odpowiednikiem b16b jest sr16ve n1 i ze nissan ownuje honde.

oraz patrz kto na kogo wjezdza. my chądziarze nigdzie nie napisalismy, ze k20 ownuje sr20ve. napisalem jedynie, ze to srednio uczciwe porownanie. a ty wjezdzasz z armata, ze chąda z dupy, a nissan cacy. no zastanow sie chwile
w wypadku 1.6 honda wypada słabiej , nie da sie ukryć

w wypadku silników które porównywać tak bardzo chcesz 2.0, jeden z 21 wieku drugi z ubiegłego to juz wypada nysan słabiej ... przeciez to jasne

BRAWO YARKO, BRAVO KIVI , BRAVO COOBCIO !!!

[ Dodano: 2008-01-12, 14:20 ]
b16b ma 185 koni i wydaje mi sie, ze jest to odpowiedni partner do porownania z sr16ve.

EOT *

* napisal moderator
Yarek a Ja mam takie pytanie z czystej ciekawości po przeczytaniu twojego wątku na SR.pl ,
jaka jest różnica w cenie między tym silnikiem a tym SR16VE?? Jak coś to może być pw.
Yarek a Ja mam takie pytanie z czystej ciekawości po przeczytaniu twojego wątku na SR.pl ,
jaka jest różnica w cenie między tym silnikiem a tym SR16VE?? Jak coś to może być pw.



hmm SR16VE nie chciałem ze względu na sporo mniejszą rozwojowosć jednostki z racji pojemności, same silniki nie powinny się różnić cenami, natomiast z SR16VE występuje skrzynia ze szperą i to ona podbija jego cenę.
Gdybym chciał zapodać taką skrzynie do siebie to trzeba by było ją przekładać wraz z półosiami bo od SR20DE nie pasują.

Z SR16VE można również zapodać wałki do SR20VE, gdyż są agresywniejsze:

SR16VE - 280*/280*
SR16VE N1 - 288*/288*
SR20VE - 264*/268*
SR20VE 20V - 278*/280*

Wszystkie inne elementy silnika również są wymienne np. tłoki.
Aha czyli wychodzi na to że najlepszym<takim wyimaginowanym >rozwiązaniem byłoby kupić SR16VE ze skrzynią i włożenie tego do bloku z SR20<obojętne jakiego??> i złożenie z tego czegoś tam , albo odwrotnie tzn. tak jak Ty zrobiłeś plus przerzucenie gratów między skrzyniami plus wałki W sumie na jedno wychodzi pod względem upierdliwości tematu A skrzynia będzie z LSD z SR16VE czy jakaś inna szpera i czy w ogóle masz zamiar takową mieć?? Przewaga tej z 1,6 to chyba że jest krótka
Mniej upierdliwym rozwiązaniem jest przełożenie wałków i skrzyni do SR20VE niż rozkładanie i składanie od początku silnika

Co do skrzyni do muszę przyznać, że przełożenia mojej starej są przy tym silniku idealne, obawiam się, że zbyt krótka skrzynia mogłaby być bardzo upierdliwa przy normalnej, miejskiej jeździe. Jedynie co to mam ochotę na samą szperę ale nie wiem czy byłoby to kompatybilne.

A no i nie na każdy blok można nałożyć głowe z VVL'em, jedynie na bloki SR20VE i SR16VE bo mają dodatkowe kanały olejowe.
Jedynie co to mam ochotę na samą szperę



No przydałaby się przy tej mocy w FWD.
Aha w ten sposób no ale co do samej szpery to chyba by było w miare dobre rozwiązanie w związku z przeznaczeniem Track day'owym auta. A co do bloku to myślałem że Nissan zrobił coś takiego jak w D-serii Hondy że wyciągasz jedno gówienko i już masz kanał olejowy.
taka mała próbka dźwięku.

JarQ.mp4
Brzmi niezle wiele razy go widzialem i wyglada tez dobrze tylko jakie felgi bedziesz teraz mial?
tylko jakie felgi bedziesz teraz mial?



zobaczymy do kwietnia jeszcze jest trochę czasu, ale raczej skłaniam się ku jakiejś białej feldze.
Ja tez pare razy juz widzialem Cie na Krakowskiej
Ja tez pare razy juz widzialem Cie na Krakowskiej



ale to jeszcze na starym silniku zapewne.
na starym silniku i feldze Emrego
Miałem okazję looknać na spocie na autko!
Jeśli jeździ tak jak brzmi to jest bardzo dobrze

A felgi to tylko białe zakładaj!
będą najprawdopodobniej ATS DTC white, bo byłem z nich bardzo zadowolony
no głośny jest przestrasznie, niestety wygląd tłumika pozostawia wiele do życzenia i albo go lekko przerobię i schowam głębiej, żeby było widać jedynie końcówkę, albo udam się do elteca na wykonanie jakieś fajnej puchy zobaczymy

gaseb, wpadaj częściej na spoty
albo udam się do elteca na wykonanie jakieś fajnej puchy

znam inna firme, ktora wykonuje jeszcze fajniejsze puchy
gaseb, wpadaj częściej na spoty

chętnie chętnie
taaa, a najbardziej psuje widok nozka od mocowania puchy, cos trzeba zrobic.
I ta uszczelka pod maska i te ...... hehe
pieknie tak trzymaj, musimy sie zlapac jak beda juz letnie kapcie
no coś pokminie z tą puszką, uszczelkę też się przymocuje

Widziałem rano pod szkołą, wygląda super bez naklejek, typowy sleeper, tylko 2.0d na tylną klapę i hak pod zderzak ... Wtedy nikt nie wie co się dzieje pod światłami
Hak zbyt ciężki będzie, jak już to atrapa haka
No jeszcze tam jest co robić. Ale Yarek nie zasypia gruszek w popiele!! Tak trzymać
No jeszcze tam jest co robić. Ale Yarek nie zasypia gruszek w popiele!! Tak trzymać



proste to dopiero początek następny etap - zawias
Extra nissanik. Cichociemny. Fajna felga. Czyżby przypadkiem nie był w czasopiśmie "GT" 01/2008 ?
Czyżby przypadkiem nie był w czasopiśmie "GT" 01/2008 ?



byl byl
Świetna furka ze stylem i ze smakiem, cichociemny potrafi zaskoczyc.
Jak zobaczylem go w GT to chyba 3razy czytalem ten akrtykuł
BARDZO ZADZIORNY
gratuluje fajnej fury i sesji w GT
na razie czerwone, ale przyjdzie czas i na zielone...





Na zdjęciu jest również przednia rozpórka, ale do tematu rozpórek powrócę jak już będę miał pozostałe dwie
Miesiąc temu zostały wymienione wahacze i kilka gumek.
póki co styknie ale czekam na zielone. i może jakiegoś co-drive'a, skoro się w końcu sucho zrobiło


Ostatnio Yarko mnie przewiozl i poprostu mnie zmasakrowal
Swietny samochod
KYB on board na prawdę daje rade, bardzo mi się taki setup podoba polecam !
przy okazji wymienione zostały łączniki i gumki stabilizatora na tyle.
uu fajno fajnooo bardzo kurka fajno
no bnardzo fajne autko widzialem na zywo ,bylem pod ogromnym wrazeniem,a ten dzwiek to juz wogóle superrr!!! Pozdro
autko kozackie... czekam tylko aż sie tym przejadę
Wg mnie wygląda o wiele lepiej na srebrnej feldze niż na białej!
Wg mnie odwrotnie....
ty sie nie znasz i dlatego masz teraz te felgi
dzięki

kilka gratów wpadło/wpadnie niedługo i trza będzie z jakimiś fotami podjechać
na razie walczę z wolnymi obrotami...nie poddam sie !
najstabilniejsze obroty mam na shellu - 950 - wyższe niż na innym paliwie

pozatym i tak cały czas mi chodzi 950-1000 cały czas równiutko pulsuje nie wiem czy to dobrze czy nie
najstabilniejsze obroty mam na shellu - 950 - wyższe niż na innym paliwie

pozatym i tak cały czas mi chodzi 950-1000 cały czas równiutko pulsuje nie wiem czy to dobrze czy nie



teoretycznie obroty powinny stać równiutko...teoretycznie
u mnie akurat waszka nie ma wpływu, czy na vpower czy na 98 to samo.

jeszcze kilka czynności muszę wykonać:
- wyczyścić krokowy
- wyczyścić przepustnice
- wyczyścić przepływomierz
- założyć kable WN NGK

[ Dodano: 2008-05-15, 11:53 ]
No i w końcu Nissan porządnie oddycha
Fujita to dobry stożek, ja jestem z niego bardzo zadowolony - myślę, że to dobry wybór.
jak mozna byc zadowolonym ze stozka w sposob inny niz "ale ladny jest"?
no, że na przykład jest bezobsługowy i nie trzeba go oliwić, ładnie sobie brzmi...takie tam
jak mozna byc zadowolonym ze stozka w sposob inny niz "ale ladny jest"?


jak? normalnie
Głównie chodzi mi tu o wykonanie (wydaje mi się, że lepsze niż K&N). Żadnych testów Fujity niestety nie widziałem, ale wydaje mi się że dobrze filtruje no i do tego jest niby "bezobsługowy". Brzmi też rewelacyjnie.

Ogólnie uważam, że to bardzo dobry produkt za te pieniądze.

ps. poruszając kwestie wyglądu, to fakt jest bardzo łądny i ma fajne pudełko
On jest fabrycznie naoliwiony czy suchy?
jest to suchy filtr
jest to suchy filtr



Aha.. to już mam jasność
Jak to bez obsługowy ?? Wytrzymuje 100-200 tyś bez niczego ?? zero czyszczenia ?? czy po 15 do kosza i nowy ?? Czy to może kolejny zlepek słów w stylu czajnika bezprzewodowego ??
"Czyszczenie filtra jest proste, może być wykonane za za pomocą mydlanej letniej wody i następnie filtr zostawiony do wyschnięcia. Super Flow High Performance Air Filter™ zawiera syntetyczne włókno , które nie jest nasączone żadnymi olejkami."

to wszystko chyba wyjaśnia.
tak jak w przypadku Dry-Flow AEMa, bardzo sobie chwalę.
tak jak w przypadku Dry-Flow AEMa, bardzo sobie chwalę.



Ja też mam suchego AEM'a, zresztą Jarek widział. Jestem zadowolony, jak sie usyfi kolejna będzie Fujita. Trzeba potestować różne rozwiązania
czas na update

pod maskę wjechało ładne CAI





gumkę przy przepustnicy przerobiłem na niebiesko w PS ale docelowo wjedzie samco i niedługo rurka zostanie polakierowana na czarno

Podziękowania dla SSG za profi robotę
Pod maską jak zawsze gabinet CAI prezentuje się bardzo fajnie. Jakieś odczucie po jazdach próbnych?
dzisiaj od razu Coobcio lekko podstroił mi furkę pod nowy dolot i muszę przyznać, że jest lepiej niż na krótkim dolocie umieszczonym w komorze, odczułem poprawę elastyczności.
Będziesz hamował?
już mnie cyferki nie krecą ale kto wie... może kółkami rozrządu trochę pokręcimy
hamulce sa sprawne wiec pewnie bedzie hamowal
a co do hebli to rzeczywiście radzą sobie ale zastanawiam się na zaciskiem 4 tłoczkowym i tarczą 280mm na przód
pieknie chodzi, dźwięk po przejściu na zmienną fazę jest masakratorem
a w środeczku cichutko..super fura!
Dzwięk VVT z zewnątrz to prostu miód dla moich uszu! Pięknie mimo, że głosno
zaległy update

Kierownica Nardi Torino oraz naba OMP.





Podziękowania dla markosa! ( ebaycargo@gmail.com ) za ściągnięcie kierki
oraz dla Marcina za użyczenie aparatu
kiera jest super! pasuje mi wyglądem i trzyma się ją też bardzo fajnie
ta kiera tam idealnie pasuje
Dobry zakup
To nie jest kierownica od Imprezy GT ? jestem prawie pewny, że widziałem kilka egzemplarzy z identyczną.
nie. impreza miala troche inną. tez nardi.
autko wyglada przecudnie.
dzięki

kilka fotek z wypadu na Gunsai





Fajne tylko strasznie wysoko stoi ale chyba niedlugo to sie zmieni hehehe
ciekawie się prezentuje!
sunny to rajdówka... nie obniżałbym go /
nowe nakrętasy


dzięki markos!
hehehe, dopiero co mowiles, ze nie wrzucasz takich dupereli w celu apdejtowania watku

rowniez dziekuje!
miażdżący nissan chociaż mi ogólnie średnio przypada tyłek sunnych ale od przodu b. ładnie wygląda... hmmm ile kosztuje SR20DE + śmieci do niego?
ja nie mam SR20DE, śmieci też nie mam.
Bio, www.allegro.pl
a co do VE to autoR
a smieci jak to smieci, co uzbierasz przed kloszardami to twoje

Jarko , idziesz grubiej z mocą ?
yarko w ogole nie chce sie z nikim scigac, to pewnie juz nie bedzie modyfikowal silnika
aha , całkiem mądrze, przecież to niebezpieczne
no właśnie, chociaż Wy mnie rozumiecie chłopaki
a tak na poważnie, to niestety budżet niski, a przed następnymi modyfikacjami silnika niezbędne będą dużo lepsze heble ( wilwood? ), jakiś pro zawias ( Intrax? + grubsze stabilizatory ), poprawki wydechu i blachy...
( wilwood? )


pogadaj o nim z kivim, on ma mój zestaw 300mm i mówił ze po poprawkach działa dobrze

szkoda ze nie mozna zwiększyc pojemnosci w SR
właśnie co z tym ściganiem... giedy mnie w końcu przewieziesz albo nie daj boże dasz sie karnąć - czy sie boisz ?
takie tam lans gadżety pod maskę

HKS Radiator cap



HKS Oil filler cap



nie mam dobrego aparatu, dlatego zdjęcia z neta.
niedługo może jakieś aktualne foto komory
grubo!
zdjęcia z neta

to powinno byc zabronione
no dobra, el moderatore

ale brzydkie
Na allegro wyrwałeś? Widziałem właśnie jakoś teraz powinna sie aukcja kończyć, brata na te gadżyty namawiałem ale to jest żyd... no nic gratulejszyns
Kozak, teraz tylko czekać na fotki spod maski;)
dziś sobie oblukałem to auto i jest naprawde fajne i napewno całkiem szybkie, kiedyś bedzie to trzeba zweryfikować na kresce jak zrobisz mody o których mówiłeś to będzie zajefajnie!
no dobra, coś tam się ruszyło



wskoczyły dzisiaj wałeczki z SR16VE od Coobcia

Intake Cam
SR16VE Low lobe 7.1mm lift @ 200 duration High 11.1 lift @ 280
SR20VE Low lobe 8.4mm lift @ 220 duration High 10.7 lift @ 264
Exhaust Cam
SR16VE Low 7.95 mm @ 244 High 11.1 @ 280
SR20VE Low 6.6 mm @ 244 High 10.34 @ 268

odrazu furka została wystrojona
odcinka przesunięta na 8500, powiem tak - robią robote
czekam na przejażdżkę!

fajny mod
dzięki mod o tyle fajny, że polega jedynie na przełożeniu wałków, nie trzeba wprowadzać innych upgrejdów, no oczywiście oprócz modyfikacji map paliwa i zapłonu i przesunięciu odcinki na 8500
seryjny dół w/g różnych źródeł znosi kręcenie do 9000, natomiast powyżej tych wartości niezbędna jest wymiana śrub korbowodowych.
dzięki mod o tyle fajny, że polega jedynie na przełożeniu wałków, nie trzeba wprowadzać innych upgrejdów, no oczywiście oprócz modyfikacji map paliwa i zapłonu i przesunięciu odcinki na 8500
seryjny dół w/g różnych źródeł znosi kręcenie do 9000, natomiast powyżej tych wartości niezbędna jest wymiana śrub korbowodowych.



Zapomniałeś dodać "co mam zamiar w przyszłości zrobić".
Gratki, do tych wałków przymierzałeś się od dawna Super, że plan udało się zrealizować. Tak trzymać i czekamy na dalsze mody.
wymiana srub korbowych to pierdola, jesli dzieki temu masz miec bezpieczniejszy silnik, to zrob to jak najszybciej

poza tym to gratuluje udanego polowania, bo czekales na te walki juz jakis czas!
pięknie jest mieć wałki z sr16VE na pokładzie - cieszę się razem z Tobą
z tymi śrubami jest tak, że powinno je się wymienić dopiero jak ma się zamiar kręcić 9k i powyżej, ja krece teraz do 8300-8500, wyczuwam fure na nowo
za wałki i całą operację dziękuję Coobciowi, poszło bardzo szybko i sprawnie
to są jak na razie jedyne wałki SR16VE, które można było kupić w PL
teraz wypadałoby się po jakiś wykres wybrać...
mocniejsze sruby korbowe nie zaszkodza, a moga uratowac cenna motorownie.. nawet jesli krecisz ponizej wartosci kiedy sa one wymagane.
nie ma co kombinować na razie i rozbierać fabrycznie poskładanego silnika i tak na co dzień nie pałuje non stop pod odcine, a 8300 czy nawet 8500 to nie ponad 9k. może w 2009r. pójdzie się grubiej w NA i wtedy jak dół będzie rozbierany to dokonam takiego upgrejdu.
Spoko !Markos lubi śrubki po prostu

Projekt prowadzony konsekwentnie i w dobrym kierunku, gratki
nie ma co kombinować na razie i rozbierać fabrycznie poskładanego silnika

no kurna.. tylko miske musialbys zdjac
naprawdę lubię to auto. gratki wytrwałości i konsekwencji w realizacji projektu
madafaka jakie to jest glosne no vtec to przytym dupa jest mistrz lata to
jakis wykres już jest ?

ile waży to auto seryjnie a ile w tym setupie ?
seryjna i aktualna waga to 1100kg, wnętrze kompletne + skrzynka z narzędziami
stare przysłowie lekka buda czyni cuda ...strasznie to zap....... a vvl kills v-tec ludzie z przystanków uciekają na ulicy
aktualna waga to 1100kg


ciężkie auto to 1300-1500 KG hond nie biorę pod uwagę bo mają cienkie blachy i to się nie liczy nissan ma poprostu grubsze blachy i mocniejszą budę i 1100 dla kompletnie wyposażonego auta z 2-litrowym silnikiem to naprawdę mało... tu się bedę upierał przy swoim
dla porównania moja primera wg. katalogu waży 1285 kg czyli prawie 200kg więcej...

pozatym nissany w wersjach gt/gti mają wzmocnioną karoserię w stosunku do słabszych wersji silnikowych (dodatkowe belki w drzwiach, grubsze podłogi)
nissan ma poprostu grubsze blachy i mocniejszą budę i 1100 dla kompletnie wyposażonego auta z 2-litrowym silnikiem to naprawdę mało...

przypomij sobie jeszcze tylko z ktorego roku ten nissan i czy jakies auto podobnej klasy/wielkosci mialo w tamtych latach ciezka bude..


coś takiego produkują do Gti ale przyznam że nie wiem jaka cena
stare przysłowie lekka buda czyni cuda ...strasznie to zap....... a vvl kills v-tec ludzie z przystanków uciekają na ulicy



no dobra, wjechał dzisiaj nowy zawias, amorki KYB GR2 oraz springi H&R, muszę przyznać że bardzo mi odpowiada, tego właśnie szukałem
poka, poka...
jutro może jakieś foto wrzuce, dzisiaj już ciemno
czyli zwykly gazowy zamiennik serii + twarda obnizajaca sprezyna.. dumales nad tym zawiasem, dumales.. i wydumales
czyli zwykly gazowy zamiennik serii + twarda obnizajaca sprezyna.. dumales nad tym zawiasem, dumales.. i wydumales



jest to po europejsku KYB ULTRA SR, amortyzator mocniejszym tłumieniu od seryjnego i to czuć, zresztą zapraszam na prawy wtedy ocenisz
muszę przyznać że bardzo mi odpowiada, tego właśnie szukałem


Mi też
Naprawdę bardzo fajny setup zawiasu.
amortyzator mocniejszym tłumieniu od seryjnego

b6 tez ma mocne tlumienie. sachs advantage tez. nie sa to jednak amortyzatory do obnizanych zawieszen. tak samo jak ultra sr, czy jak wolisz - gr2..
Ciekawy projekt!

I rzadki, niespotkalem jeszcze takiege projektu ani w szwecji ani w danii.

Thumbs up!
b6 tez ma mocne tlumienie. sachs advantage tez. nie sa to jednak amortyzatory do obnizanych zawieszen. tak samo jak ultra sr, czy jak wolisz - gr2..



http://www.kayaba.co.uk/m...ucts_types.html

ultra sr jednak jest do obniżających sprężyn



"Harder damping force, which improves road holding and steering stability, including high performance when used with lowered coil springs (up to 35mm). Available in twintube low pressure gas and monotube high pressure gas. The KYB Catalogue has full application details."
to zalecenie jest dokladnie takie samo jak "progresywne obnizajace sprezyny nadaja sie doskonale do wspolpracy z seryjnymi amortyzatorami"..

good luck. oby dzialalo jak najlepiej i jak najdluzej. nawet jesli teraz dobrze dziala, to i tak jestem na nie.
Dokładnie jak pisze kamo. Jest to model ostatni przed agx'ami model bez regulacji o wiekszej sile tlumienia i pod nizsze sprigi. Swoja droga bardzo fajny setup choć ja bym wolał miększe spreżyny na nasze dziurawe drogi
poprzedni zestaw mi się podobał... zachowana była odrobina komfortu... można było jechać zupełnie na luzie... teraz przypuszczam że cały czas będzie spinka mentalna jak u mnie
właśnie jeździ się dużo pewniej niż na poprzednim setupie, jest spora różnica na plus, buda tak się nie kładzie to raz, jest sztywniej i czuć dużo szybszą reakcję zawieszenia.
Nie słuchaj markosa - on tylko bilstein bilstein bilstein A to jest naprawde zajebisty setup - wiem bo przejechałem pare kilometrów na tych amorkach.
ultra sr jest bardzo fajnym amorkiem do niskiej sprezyny.
mialem w poprzednim zelazku z seryjna sprezyna i skakał jak głupi. mam teraz w obecnym zelazku z niska sprezyna i prowadzi sie naprawde fajnie.
taka tam fota na szybko...

rzeczywiście poszedł trochę w dół... ile względem serii?... dobrze że krótki jest to przez policjanta przejedziesz
tak z ciekawości zawitałem na hamownie...



za tydzień kręcenie rozrządem i strojenie
ładnie płasko
ładnie ładnie Ciekaw jestem ile wypluje po kręceniu i strojeniu
mistrz kreski!! jedzie caly czas, super!!!
niesamowite możliwości stoją przed tym silnikiem jescze:
mocniejsze korby rev na 9-10k, headwork, tłoki z sr16VE, przepustnice fi 70 z sr16veN1 i skrzynkę z tego samego modelu z VLSD
cudownie
tak jak nigdy to nissana nie byłem przekonany ( pewnie z niewiedzy ), tak teraz....
masz moc i wykres lepszą niż większość hond, gratulejszyn Yarko
zawstydza co niektóre fałteki
kurde przezajebisty wynik, przebiegi powiedzialbym idealne, naprawde eleganko! Gratki!
wynik zajebisty, a prawda jest taka ze tu jeszcze jest nie ruszony środek...

wiec może być gruuuubo...
wynik zajebisty, a prawda jest taka ze tu jeszcze jest nie ruszony środek...

wiec może być gruuuubo...



przy setupie który napisałem pare postów wcześniej około 250/240

to by wyszło 4,4kg/km przy całym wnętrzu
więc seryjne moto 600 można pogonić z rolki
Wy sie podniecacie a to z painta wykres przecież gdzie sie tam niby vtak załącza?

siwiki som najszybsze!
dzięki
no jak na serie to całkiem nieźle wyszło

a moze bysmy sie tak troche poczepiali.. widzial ktos w ogole jak to jezdzi? w ile robi setke? jaki ma czas na cwiartke? kogo objechalo?
widzial ktos w ogole jak to jezdzi?

za rzadko na spoty latem wpadałeś
faktycznie, mysle ze to jakis fejk jest
widzial ktos w ogole jak to jezdzi?



hmm ale to mam wymienić z nazwiska czy po nr. PESEL ? bo nie określiłeś kryteriów...
kogo objechalo?


mnie
jazda z rolki, z zatrzymanego Nam się niestety nie udało ale i tak wklepałby mi sporo napewno
jazda z rolki, z zatrzymanego Nam się niestety nie udało ale i tak wklepałby mi sporo napewno



ja dostałem 200 metrów a moja robi setke w około 7 sekund
jeździ bardzo fajnie, miałem okazję
Yarko w ogole to nie Twoj samochod wiec nie wiem o co chodzi...
Gratulacje wiedzialem ze jest tam moc, tylko teraz wywalic wszystko co ciezki wsadzic klatke usztywnic zrobic meski wydech, wsadzic kubly obkleic I LOVE Długi i mozesz jezdzic za mna po WWA
Musimy sie kiedys zlapac
świetny wynik jak na nissana heh żarcik
ps. nie wiedzialem ze mineralna działa ?
Nom mineralna działa
Ostatnio zobyłem na niej trochę kolejnej wiedzy w kuciu mocy w tych Nissanowskich vtecach...

Otóż bardzo zacnie one reagują na kręcenie rozrządzikiem, oto co udało mi się wczoraj uzyskać z seryjnych wałeczków:


Poprawa w całym zakresie no i zmniejszył się dołek przed fazą, a dodam że nie było nic dostrajane w śwince tylko szybko z marszu na jebałpsa...

[ Dodano: 2008-12-15, 23:25 ]
wczorajsza hamownia przyniosła kilka ciekawych spostrzeżeń...

na pierwszy rzut start na WAI ( warm air intake ) czyli krótkim ( zimowym ) dolocie...jak widać na krótkim dolocie maksymalna moc przesunęła się o ponad 200obr. niżej względem CAI, jest ona minimalnie mniejsza ale to może zależeć od lekkiej korekty softu hamowni, jak i również wyższej temperatury powietrza w trakcje pomiaru
drugi nałożony wykres to już kręcenie kółkami rozrządu na krókim dolocie- ssący +4 i wydechowy -4



jak widać środek miejscami poprawił się nawet o 10NM i 10KM, natomiast lekko ucierpiała góra, oraz maksymalny moment dostępny jest dużo wcześniej.

drugi wykres to +2 ssący i tak jak poprzednio -4 wydechowy



uzyskaliśmy powiedzmy jakiś tam kompromis pomiędzy max moc a max moment.

odczuwalnie samochód przyspiesza lepiej, ma lepszą reakcje na gaz co spowodowane jest przesunięciem wartości maksymalnych niżej oraz znacznym polepszeniem środka.

Dzięki Coobcio za kawał dobrej roboty

Na następne modyfikacje silnika trzeba będzie jednak trochę poczekać, najpierw krótsza skrzynia ze szperą.
Ostatecznie muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony, bo za względnie niedużą ( jak na NA ) kwotę udało się sporo polepszyć
pieknie...

jak zakręce kółkami musimy się wreszcie złapać na jakiejś kresce...
dzięki Emre

no i jeszcze dwie foty z rolek...



ej, to mineralna działa??
ej, to mineralna działa??


już osttanio przy wrzucanym wykresie Jarek o tym pisał
jak zakręce kółkami musimy się wreszcie złapać na jakiejś kresce...

nie wiem jak planujesz tego dokonać ale namówić Jarka na "kreskę" to tak jak poprosić Marcinka o tydzień bez plotkowania

BTW: fajny wynik i wg mnie najładniejszy sunny w PL
albo trafić na promocję u Sebka
albo trafić na promocję u Sebka



albo trafić na promocję u Sebka


promocji szukaj w biedronce
nie wiem jak planujesz tego dokonać ale namówić Jarka na "kreskę" to tak jak poprosić Marcinka o tydzień bez plotkowania

jak napisalem to samo, to mnie zjebaliscie
jakoś się połapiemy no, ale ja nie mam ciśnienia na ćwiartkę jak już kiedyś napisałem
mam nadzieje, że wreszcie nic nie stanie na przeszkodzie i w sezonie 2009 uda mi się polatać na jakiś track dayach, w końcu trzeba trochę zacząć wykorzystywać potencjał auta, szczególnie że na wiosnę wchodzi skrzynia ze szperą.
i tak na pętelce Ci dołoże
i tak na pętelce Ci dołoże



zadużo masz drzwi
http://pl.youtube.com/wat...re=channel_page

QUIZ:
Czyj to wydech:
1. Adama
2. Jarka
3. Marcina

Proste, że Jarka
no to rozpoczynamy sezon 2009

Sparco PRO WRC



na montaż czekają również:

- rozpórka na przód OMP polakierowana proszkowo na czarno
- dystans naby 50mm
- OEM chlapacze na tył
jakiś taki czarny ten fotel
mam slaby aparat i zdjecia w kolorze wychodzą beznadziejnie dlatego robie B&W
no to rozpoczynamy sezon 2009

Sparco PRO WRC

Obrazek

na montaż czekają również:

- rozpórka na przód OMP polakierowana proszkowo na czarno
- dystans naby 50mm
- OEM chlapacze na tył


Hehe tyle już odemnie wziąłeś to może zechciał byś krótką skrzynie ze szperą ?? i zestawem półosiek ??

Montarz ogarnę Ci od ręki w 2-3 godzinki...
tak będzie lepiej chyba:

fotel jest kozakiem jak dla mnie dobrze go upolowałeś


no ta trochę bardziej kolorowa
A co tam z ta jedna przelotka ze jedna szara druga czarna? To tak ma byc?
A co tam z ta jedna przelotka ze jedna szara druga czarna? To tak ma byc?



zdjęcie robione z flashem i akurat bardziej ją doświetliło
może z góry napiszę : wszystkie przelotki są czarne, fotel nie jest krzywy, nie jest dziurawy ani poprzecierany
no właśnie... na zdjeciu wygląda jakby był krzywy... może jest po dzwonie ?
Haha Jarek nie pękaj taka przypadłośc forum każdy ma coś nie tak z fotelem
Raz wsiadłem w za mały kubeł u Coobcia. Jak Wy możecie w tym jeździc?
Jarek,

Gratki, ładnie idziesz do przodu. Fajnie, że z rozpórką.. tzn. z jej malowaniem temat udało się polubownie załatwić. Fotel będzie mistrzowsko pasował do charakteru Twojego auta.

Czekam jeszcze tylko na krótszą skrzynię ze szperą i będzie malinowo
Jak Wy możecie w tym jeździc?

w takim wierz mi Tomku jest rewelacja... to nie fotel za 300zł z gównianymi gąbkami w którym siedzi się jak w wiadrze
to kwestia dopasowania do cielska, a nie klasy fotela. taka prosta sprawa, a niektorzy o tym zapominaja...
to kwestia dopasowania do cielska, a nie klasy fotela. taka prosta sprawa, a niektorzy o tym zapominaja...



klasę fotela czuć od razu jak się wsiada, prodrive jest bardzo miękki i zajebiście wygodny, wykonany z bardzo dobrych materiałów, ale trzeba zaznaczyć, że to fotel dla małych osób.
wyzej klepane bylo o tym, ze ktos wsiadl w za ciasny dla niego fotel, a ponizej znalazlo sie tlumaczenie, ze to byl jakis tani prosty kubelek. to nie tak. zle dopasowane sparco za 500eur bedzie tak samo niewygodne jak zle dopasowany speed.
ponizej znalazlo sie tlumaczenie, ze to byl jakis tani prosty kubelek.



no nie dokładnie tak było poniewaz... wczesniej nie było nic w poscie o fotelu coobcia on też ma sparco jeden z lepszych starszych modeli sparco tec i przypuszczam ze jest równie wygodny...

a to czy za mały to nie wiem... wiem tylko ze kiepskie fotele maja miękkie cieniutkie gąbki

i siedzi sie bezpożsrednio na plasktiku zupełnie jak w "wózku"
extra fotelik! zakładaj to porównam jak się siedzi w stosunku do mojego
gdzie profi zdjecie stołka w środku
fajny fotelik
Zdjecie bylo robione tylko czemu tutaj go nie ma Ciasny ten kubelek cholernie! Yarko ma waska dupke Ale jakosc wykonania, profi!
ledwo dupe wcisnąłem w ten fotel, ale materiał i wykonanie pierwsza klasa



podziękowania dla SSG za profi montaż fotela i pasów
dzięki PMW za foty
o kurwa, wygląda aż za dobrze
Dzisiaj przymierzę dupkę.
fotelik super

co to za pasy??
Miszcz A fotel pasażera wygląda jak żywcem wyjęty z civica 4gen
fotel prezentuje sie super
wyglada super
przymocowane jakoś do seryjnych szyn - czy tak jak w moim czerwony, poprzeczne belki wspawane ?
co to za pasy?

no-name chinczyk

da sie w ogole normalnie deptac pedaly jak jest taka megaduza roznica miedzy wysokoscia przodu i tylu siedziska?
da sie w ogole normalnie deptac pedaly jak jest taka megaduza roznica miedzy wysokoscia przodu i tylu siedziska?



zajebiście jest... jedyny minus to że ma z przodu wysokie boki i nogi są zbyt blisko siebie
latem bez klimy masakra
jedyny minus


dla mnie większym minusem jest to że się nie zmieściłem
pozycja za kierownicą na wysokość jest niemal identyczna jak w seryjnym fotelu, nie ma megadużej różnicy pomiędzy przodem a tyłem siedziska, nogi są na optymalnej wysokości, przetestuje jedynie ustawienie o jedną dziure do przodu, bo wydaje mi się, że mam trochę za bardzo wyprostowaną lewą nogę - zobaczymy

wysokie boki dla mnie są plusem, ale co kto lubi

chińskie pasuary dają rade

jeszcze jako ciekawostkę dodam, że po wstępnej przymiarce, jestem pewny na 99%, że będzie można jeździć w seryjnych pasach, ale zapinanie marcinkowych pasów idzie mi coraz lepiej - szybciej więc nie wiem czy będę coś kminił w tym temacie

zapomniałem wcześniej napisać, że na pokładzie zagościła również rozpórka OMP zakupiona od Coobcia i założona przez SSG oraz odsadzenie naby 50mm.
dla mnie większym minusem jest to że się nie zmieściłem

cześciej odwiedzaj sahare to w swoje sie nie będziesz mieścił

extra jest ten fotel!


zmiana koła
od zioma havrana zakupiłem
beznadziejna... jescze może kupisz gałkę nismo do tego? żenada to ma być JDM?
marna ta kiera...
MszczonówDomesticMarket!
Nie z playstation więc jest spoko
PersonalnaZenada.pl





przepraszam obiecuję, że się poprawię, jutro zamawiam ambery !
i do tego asr i kolorowe wahacze.
asr tez kolorowy!
asr tez kolorowy!



ja chcę niebieski

a kierka bardzo fajna. Sam bym taką chętnie zapodał.
MszczonówDomesticMarket!


Dac Rajt
Niech się dobrze sprawuje.
Kurde, skąd wy bierzecie te kierownice, też chce...
USA...
Mszczonów...
no ja kupiłem na targu w Mszczonowie.
no ja kupiłem na targu w Mszczonowie.



w Słomczynie nie było?
nie dość że szybkie to wreszcie zacznie wyglądać
przepraszam obiecuję, że się poprawię, jutro zamawiam ambery !



I naklejkę "I love my Honda"
albo "honda girls"....
I takie kolorowe gówno na przód.........??
nie, nie lepiej chyba pokryć progi rudą...

ps. nie tylko progi

koniec OT
Kurde, skąd wy bierzecie te kierownice, też chce...


no wreszcie ktoś mi zaczął lansować topic, zawsze po jednym dniu spadał na drugą stronę
musisz sie pogodzić z faktem że to nie honda
Jarek, jak dla mnie Twój Nissan jest kotem...

klasyczna buda z jebnięciem pod maską...

tylko przemyślane mody... żadnych zbędnych fajerwerków...
koniec OT

tutaj ja decyduje kiedy jest koniec ot
nie, nie lepiej chyba pokryć progi rudą...

nie popadaj w skrajność, a takie teksty dla mnie są ciosem poniżej pasa

nie nie na targu nazywaja go Gajjdzinnn...
ten sprzedawca odpustowego staffu to gaseb?



chodzisz z niebiesko białą nylonowa torba jak te ze stadionu i drzesz sie kiery dżejdiemowe kiery
no wreszcie ktoś mi zaczął lansować topic, zawsze po jednym dniu spadał na drugą stronę


w takim razie pozwól że będę czasem wpadał w temat hehe



aaaa, zapomniałbym, mam fote z zeszłego tygodnia
jak ktoś chce to niech uderza do Pana Wacława, to jego stoisko



stoisko typu 1001 drobiazgów, od grzybków po kiery
czy to niebieskie obok niego po jego prawej stronie, tuż obok wiklinowego kosza to nie jest czasami odchudzona półklatka CUSCO?
tak, ale już poszła
marcin_gcw napisał/a:
nie, nie lepiej chyba pokryć progi rudą...
nie popadaj w skrajność, a takie teksty dla mnie są ciosem poniżej pasa



ja bym się obraził wszystko tylko nie ruda
Ja się nie przejmuje A tak w temacie To Yarek zajebiste gadżety ale jedyne co mi nie odpowiada to te pasy, Ja bym wolał jakieś ori nawet z utracona homologacją....
popieram!

nie pasują do tego autka
czerwone TRW/SABELT 3' koniecznie

ew. schroth racing czarne 3'
powrót do bieli



oraz...



Bialy ostatnio robi szauuu . felgi sa mistrzowskie w tym kolorze, auto bedzie wygladac zjawiskowo .
jakaś moda na białe felgi czy co? ładnie wyglądają ale mozna przecież było zrobić coś oryginalniejszego.
pięknie a z tego co wiem to jutro albo pojutrze wyjazd chyba sie szykuje
powrót do bieli



Jarek, weź ssij...
jakaś moda na białe felgi czy co? ładnie wyglądają ale mozna przecież było zrobić coś oryginalniejszego.



no właśnie trochę osób już zrobiło białe na ten sezon, ale jakoś zawsze sunniacz mi się na białym kole podobał, grafit czy gunmetal przy czarnej budzie by zupełnie zginął, znowu brąz jakoś mi nie leży na tym kole ( w sumie szkoda bo dziewczyny lubią brąz ! )myślałem jeszcze nad zielonym...

[ Dodano: 2009-03-23, 19:44 ]
jakaś moda na białe felgi czy co? ładnie wyglądają ale mozna przecież było zrobić coś oryginalniejszego.




sunny jest mało oryginalny? przynajmniej nie ginie w gąszczu civiców

Strona 1 z 21, 2

Podobne wątki