Yarko2006-11-21, 16:27
MODEL:
92' N14 GTi
SILNIK:
- JDM SR20VE
- JDM SR16VE cams
- cam gears
MOC:
213,5KM & 206,9NM
UKLAD DOLOTOWY:
- przepływomierz 80mm
- SSG CAI
- filtr Fujita
- INJEN hydroshield
UKLAD WYDECHOWY:
- Kolektor wydechowy SSAC
- Układ wydechowy 2.5"
UKLAD PALIWOWY:
- Walbro 255l/h
ELEKTRONIKA:
- ECU Master
UKLAD NAPĘDOWY:
seria
Plany:
- Skrzynia biegów z SR16VE N1, FD 4.444, LSD
ZAWIESZENIE:
- KYB Ultra SR
- H&R springs
- rozpórka przód OMP
Plany:
- Bilstein B8
- Stabilizatory 30mm przód & 22mm tył
- Rozpórka na tył
- C-Pillar
- Poliuretan kpl.
- półklatka ?
KOŁA:
- ATS DTC 15x7'
- Yokohama S-Drive 195/50R15
- nakrętki VISION
UKLAD HAMULCOWY:
seria
Plany:
- coś mocniejszego...
BODY:
- JAF stickers
- Parking Sticker JDM
ŚRODEK:
- kierownica Personal Grinta
- Fotel Sparco PRO WRC
- naba OMP
- odsadzenie naby 50mm
INNE:
- HKS oil filler cap
- HKS radiator cap
- SR16VE valve cover
CAR-AUDIO:
NEO VVL!
Foty
Wykres
subek2006-11-21, 16:29
Ladny Nissanik. Jakie masz plany na przyszlosc?
Yarko2006-11-21, 16:33
Generalnie zamierzam iść w strone N/A. Wydech, dolot, wałki...
Z zewnątrz kilka stylowych naklejek w środku jakieś dodatki nismo...
PiterSwift2006-11-21, 16:52
Piotrek01R2006-11-21, 17:51
Bardzo fajne autko, oryginalne i potrafi utrzeć nosa( chodźby mojej ceerce :zawstydzony: ) No i jedyna słuszna droga N/A pzdr
Yarko2006-11-21, 20:39
Dzięki za miłe słowa Auto zakupiłem jakieś 2 tyg. temu i doprowadzam je powoli do stanu idealnego ( zabezpieczyłem podłoge, wstawiłem nową szybę, wymieniłem świeczki, olej i zdjąłem zaciskacze ze sprężyn :przestraszony: ( podziękowania dla KSR za szybkie zdjęcie tego shitu ).
Auto zostanie ze mną raczej na długo i zamierzam włożyć w nie troche grosza. Na pierwszy ogień pójdzie wnętrze - musze jakoś elegancko obszyć kiere bo skóra jest już mocno powycierana no i zapodać kilka stylowych dodatków nismo . Co do samej mechaniki to zastanawiam się czy robić poszczególne rzeczy etapami czy poczekać chwile i zainwestować we wszystko naraz + porządne strojenie, ale narazie jest to raczej odległy temat.
Mike O.2006-11-22, 06:40
faaajny samochodzik. bardzo je lubię ;] tylko proszę... wypierdol te felgi z Ibizy
szopen2006-11-22, 09:01
Witam kolegę , nareszcie jakieś ladne n14gti w Warszawie.
Do zobaczenia na streecie!
rdk2006-11-22, 13:34
klin bijacz :hyhy:
felgi nie są złe, powodzenia w planach i zycze szybkiej realizacji
Zell2006-11-22, 14:07
ładny sprzecik
czarny ? (bo ze zdjęć trudno zgadnąć)
btw byłeś nim na hamowni czy silnik/komp ma swapowany?
jak szara pokrywa zaworów to 143 konie
siwy_dymek2006-11-22, 14:34
Yarko2006-11-22, 14:46
Dzieki,
kolor - czarny
Co do mocy to wziąłem poprawke na brak kata ( może troche zbyt optymistycznie :wstyd: ). Oczywiście pokrywa szara
Felgi od Ibizy akurat mi bardzo podchodzą, ale wolałbym 15'... Circuit 10 lub Slipstreamy białe, może ktoś chce sie wymienić ?
Pit2006-11-22, 14:50
circuit lub slipstream do nissana? hmmm
Yarko2006-11-22, 15:03
łaj not ? gdzieś na necie widziałem już N14 na slipstreamach i prezentował się całkiem nieźle...
Pati2006-11-22, 15:45
pamietaj ze slipstream to kopia koła Spoona, a C10 to kopia kół Mugena. założyłbyś koła Nismo do Toyoty?
Yarko2006-11-22, 15:51
w sumie jest w tym troche racji, narazie i tak nie zamierzam zmieniać kółek, więc możemy uznać sprawe z felgami za zamkniętą...zresztą, wizja auta zmienia mi się z dnia na dzień, niewiadomo co jutro przyjdzie mi do głowy
marcin_gcw2006-11-23, 20:45
Gratulacje fajnego samochodu. Jak się nie mylę to widzieliśmy go na żywo jak po jednym ze spotów pojechaliśmy na kebab do Sahary (bez reklamy ) ale wtedy jeszcze napewno był w posiadaniu poprzedniego właściciela!
240Z2006-11-23, 21:02
Coś mi świta taki Sunny GTi na białych felgach, koło zbiegu Marszałkowskiej, Książęcej i Grzybowskiej, w całym tym Sex-shopowym interesie Wyglądał zacnie. Bardzo ładnie utrzymane masz auto, zostaw tak jak jest, i z paroma dodatkami będzie cacy. Gratki!
mieczyk2006-11-24, 12:10
a był, to ten faktycznie, kebab i ładna nysa pamiętam
GTI żadko są w ładnym stanie także niedługo może będzie to rarytas.
Przepiękny model sunny przygotowany profi na wyścigi górskie ma Kivi, właściciel relly project z legionowa,
W serii autko nie jedzie ale ma baaaardzo duży potencjał,
p.s. dobre auto pod turbo bo 3 długa :]
elmer2006-11-24, 14:05
Sunny GTI nie jedzie? Hmm wg mnie jeżdżą bardzo fajnie.
WestSSJDM2006-11-24, 14:12
Sunny GTI nie jedzie?
też mnie to troche zaszokowało, że 150KM przy nie wielkiej wadze nie jeździ :zdziwko:
mieczyk2006-11-24, 14:21
z tego co mi wiadomo sr20 w sunny ma 143ps i ma za długą skrzynie jak dla mnie.
Miałem okazje kilka razy się z takim(zdrowym) ścigać i na 3 biegu nie dawał rady zupełnie (a kierowca doświadzony zdecydowanie), jednak tak jak mówie możliwości to auto ma łogromne i to naprawde fajny nissan.
ps.w celu sprostowania uważm że np. mój cvc,też nie jest jakiś wyjątkowo szybki, to poprostu kwestja punktu widzenia...
Yarko2006-11-24, 14:49
W serii autko nie jedzie
pachnie mi to prowokacją...
Narazie nie mam zbyt wielkiego porównania, ale na osiągi nie narzekam.
Generalnie nie kupiłem auta z myślą o katowaniu go w KJS'ach czy na 1/4, ma to być "auto do sprawnego poruszania się po mieście" :hyhy:
Auta szukałem kilka miesięcy ( min. byłem żywo zainteresowany Sielowym EG ), oglądałem inne N14 GTi i rzeczywiście bardzo trudno znaleźć zdrową ( szczególnie blacharsko ) sztukę.
PS: zaskoczył mnie pozytywnie aspekt spalania, spodziewałem się minimum 10l w mieście, tymczasem spokojnie dałem rade zejść do 8,5l, oczywiście nie była to bardzo dynamiczna jazda, ale zwykłe miejskie "turlanie sie".
Zell2006-11-24, 15:24
zwykłe miejskie "turlanie sie".
ja tak nie mogę
IMO to takie GTi jeździ porównywalnie z VTi
mieczyk2006-11-24, 16:00
czy to prowokacja? - czytaj "wyzwanie" - czemu nie :hyhy:
Zell2006-11-24, 18:58
A Hunda 14 robi w serii ?
Fakt, że długa ta skrzynka (mam taką samą) ale już parę razy widziałem jak lekko dłubnięte (dolot, wydech, czasem strojenie jakieś) Primery GT (które może i mają 150 koni ale jeszcze nie widziałem wykresu seryjnego egzemplarza który miałby więcej niż 142 konie) które ważą o 150-200 kilo więcej niż Sunny, VTi objeżdżały, niewiele ale jednak. Z tego co pamiętam to od 0-100 km/h Sunny ma 7,5 sekundy. A powyżej 100 to już 3 bieg i bardzo ważny jest moment obrotowy, jeśli po wrzucieniu kolejnego biegu jesteśmy w okolicach max. momentu to auto i tak będzie przyspieszać równomiernie, jesli zaś krzywa momentu ostro spada po osiągnięciu max.momentu to lipa.
Ale faktem jest, że wszystko zależy od zużycia egzemplarzów itd. Czysto teoretycznie gdyby oba auta trzymały seryjne wyniki to wszystko zależałoby kto lepiej wystartuje.
mieczyk2006-11-24, 19:06
A Hunda 14 robi w serii ?
powtarzam dla mnie vti też nie jeździ i tak jak napisałem ( i ty także) sr20 są bardzo rozwojowe i niewiele trzeba zrobić żeby to auto zaczeło jechać.
Zell2006-11-24, 19:27
Nom, najlepiej to główkę VVL założyc i miec 2.0 na zmiennych fazach Wtedy to będzie jechac, bo tak naprawdę niezła jazda w tak ważących autach zaczyna się od około 180 kucy No chyba że się wyrzuca plastiki ze środka
elmer2006-11-25, 11:22
Mieczyk, wybacz ale Twoja opinia jest z dupy - jaki hot hatch 140-160 KM robi ET 14?
Sunny GTI bardzo ładnie jeździ w serii, po wydechu i dobrym odelżeniu staje się masakratorem.
mieczyk2006-11-25, 12:26
jaki hot hatch 140-160 KM robi ET 14?
Sunny GTI bardzo ładnie jeździ w serii, po wydechu i dobrym odelżeniu staje się masakratorem.
Prosze o uważne czytanie moich postów :oczami:
te auta w serii nie jeżdżą 14stek ale mogą choćby astra marty'ego 14,3(bemowo)odelżona, wydech, dolot itp, itd.
Chce cały czas powiedzieć że nissan niewielkim kosztem może jeździć np. 14, chodzi o dużą ilość gratów do sr20, za nie ogromne pieniądze :] .
pzdr
Pati2006-11-25, 12:38
b16 tez moze robic 14tki... gratów tez jest duzo. o czym wiec mowa?
!markos2006-11-25, 14:54
nareszcie jakieś ladne n14gti w Warszawie
jest jeszcze jedno czarne ze znacznie lepiej dobrana felga.. ale kumpel sie z tego co wiem nigdzie nie chwalil :]
Yarko2006-11-25, 17:01
jest jeszcze jedno czarne ze znacznie lepiej dobrana felga..
a cóż to za felga ?
!markos2006-11-25, 21:07
zlote 15" tecnomagnesio, podobne do modelu sport, ale to cos starszego zdaje sie, nie mam teraz na kompie foty
Faja2006-11-28, 13:25
I stoi zapewne na Mokotowie pzdr
Yarko2006-11-28, 14:58
Dzięki Siela
Faja nie, nie stoi na Mokotowie
Faja2006-11-28, 15:54
A to dziwne,bo go często tam widziałem :niepewny: Koniec OT
Yarko2007-04-01, 23:33
Mały update
Zrobiłem zawias i zmieniłem fele na ATS DTC 15' white + Yokohama S-Drive 195/50/15'
Nowa fota na pierwszej stronie, niebawem wrzuce więcej
Pozdro
Siela2007-04-01, 23:48
jest super dzisiaj patrzyłem jezdziłem i naprawde jest bardzo fajnie
michasek2007-04-02, 00:12
bardzo ładne, w miarę niepozorne autko musimy sie na jakieś konkretne foty ustawićYarko, tylko poczekajmy na d50 :hyhy:
Yarko2007-04-02, 00:14
musimy sie na jakieś konkretne foty ustawić Yarko, tylko poczekajmy na d50 :hyhy:
no trzeba trzeba
Mike O.2007-04-02, 13:20
jest super, na żywo naprawdę doskonale się prezentuje i taki wypicowany wczoraj był :hyhy:
Yarko2007-04-02, 19:59
Dzięki dzięki ! Jeszcze nie nacieszyłem się nowym stuff'em, a już po głowie chodzą mi następne mody Jak przyjdą nakrętki od markosa to ogarne jakaś porządną sesyjke :hyhy: ...a tymczasem zapodałem jeszcze jedną fote na pierwszą strone, może jeszcze dzisiaj coś wrzuce.
Pozdro
Yarko2007-04-06, 16:02
Nakrętki on board zamówilem jeszcze kilka JDM'owych gadżetów do nismo, ale na nie niestety trzeba będzie chwilke poczekać a tymczasem zapodałem nowe foty - str. 1
Pozdro
michasek2007-04-06, 16:10
fajne fotki, a także miejsce w którym je robiłeś :hyhy:
Cfaniak2007-04-06, 16:40
Może się czepiam ale jakos cały czas rażą mnie te halogeny......... :looka:
Yarko2007-04-06, 16:44
fajne fotki, a także miejsce w którym je robiłeś :hyhy:
dzięki ziom
!markos2007-04-06, 16:46
Nakrętki on board
chyba calkiem nieglupio wygladaja :]
fajna miejscowka i zajebiste fotki!
Cfaniak2007-04-06, 16:55
Chodzi mi o to że nie wiem czy są potrzebne..........
michasek2007-04-06, 17:06
Chodzi mi o to że nie wiem czy są potrzebne..........
a mi sie podobają fajnie wygląda :hyhy:
Cfaniak2007-04-06, 17:32
Owca też Ci się podoba.......... :wstyd:
Bartek!2007-04-06, 18:02
auto bez watpienia jest kozakiem :padam:
michasek2007-04-06, 20:10
Owca też Ci się podoba.......... :wstyd:
:rotfl:
owca to sie wszystkim podoba cfaniaczku :wstyd:
Siela2007-04-06, 22:22
Fura jest kozakiem i nie wyobrażam jej sobie bez tych halogenów. Tak 3mja ziomku a fura będzie naprawde groooba.
damios2007-04-06, 22:46
Zacne auto, dobry silnik :padam:
Gdzie robione zdjecia?
!markos2007-04-06, 23:12
Fura jest kozakiem i nie wyobrażam jej sobie bez tych halogenów
duzo lepiej wygladaja fabryczne w przeznaczonych na nie miejscach
a ze fura kozak to inna sprawa
Yarko2007-04-06, 23:16
duzo lepiej wygladaja fabryczne w przeznaczonych na nie miejscach
to są fabryczne halogeny N14 GTi. Brakuje mi tylko zewnętrznych po bokach.
N14 GTi wyposażone było w dwie pary halogenów.
Siela2007-04-06, 23:19
własnie miałem to napisać jak dołożysz te drugie to bedzie jeszcze lepiej
Fawor2007-04-06, 23:20
Sr20 aż sie prosi o turbo, wtedy byłoby dopiero zajebiście
Yarko2007-04-06, 23:24
Sr20 aż sie o turbo prosi, wtedy byłoby dopiero zajebiście
NA is best !
Pati2007-04-06, 23:29
przeczytaj to jeszcze raz i zastanow sie nad tym. tak serio...
Siela2007-04-06, 23:33
Pati spokojnie młody jest też tak kiedyś wypisywałem
Yarko2007-04-06, 23:34
przeczytaj to jeszcze raz i zastanow sie nad tym. tak serio...
teraz ok ? wrazie czego to mógłbyś jaśniej, bo nie wiem czy chodzi Ci o poprawność twierdzenia czy poprawność pisowni...
!markos2007-04-06, 23:37
też tak kiedyś wypisywałem
yeah, right... i zmieniasz doladowane auto na wolnossace..?
ps.
tez wole n/a... chyba wolno, prawda?
gre2007-04-06, 23:52
SR20 az sie prosi o głowice z VE
A TAK NA SERIO TO 170 KONI W SR20, jak to zrobisz :kwasny:
Yarko2007-04-07, 00:09
A TAK NA SERIO TO 170 KONI W SR20, jak to zrobisz :kwasny:
jeżeli to jest pytanie, to odpowiedzi udzieliłem Ci już na nissantechu
Tomac2007-04-07, 12:28
Świetny samochód robiony w jedynie słusznym kierunku :hyhy:
Franek2007-04-26, 16:17
Widziałem dzis auto na Łopuszańskiej kolo 14.30
Prezentował sie mega Gratuluje świetne auto
Bartek_2007-04-26, 22:33
ojjj takie malutkie zgrabniutkie, piekne autko 143 źrebaczki gotowe i chętne do biegu przeciez to nie jeździ tylko frowa :hyhy: padam i kłaniam sie :padam:
P.S fajne karętki :hyhy:
Yarko2007-04-29, 19:02
Dzięki chłopaki. Franek ja jeszcze niedawno podziwiałem Twojego cifa pod lotem
Yarko2007-08-16, 13:27
Czas na małe uaktualnienie
W poniedziałek wskoczył wydech 2.5'' na dwóch tłumikach przelotowych. Niedługo będzie ogarnięty również dolot ( który niestety jak narazie ssie na wszelkie sposoby ciepłe powietrze spod machy ) i strojenie ECU Masterem. Doszł również długo oczekiwane halogeny boczne do przedniego zderzaka i ori schowek do środkowej konsoli.
Postaram się wrzucić niebawem jakieś foty
marcin_gcw2007-08-16, 13:58
Układ wydechowy jest bardzo fajny. Profi wykonany z super końcowym tłumikiem i kóncówką opadającą w dół. Brzmi również rewelacyjnie - bardzo głośno
Powodzenia w planach Jarku, trzymam kciuki.
!markos2007-08-16, 14:26
wydech 2.5'' na dwóch tłumikach przelotowych
kto popelnil?
adaS2007-08-16, 16:09
a tak wydeszek fajowy, niepoweim.
Jaqb2007-08-16, 17:47
fakt, wydeszek fajny i ladny tylko STRAAAAASZNIE glosny
Fawor2007-08-16, 18:35
Dajcie jakieś poglądowe video i foto jak jest wykonana ta końcówka w dół
Yarko2007-10-02, 20:32
dobra dziewczyny, zaczęło się grube wchodzenie
przekonstruowana została przepustnica, ze 3 tyg. temu weszła pompa walbro 255l/h, wczoraj wpadł krótki dolot na grubej przepływce 80mm zakończony stożkiem KN, błyszczący, lśniący kolektor wydechowy , a tydzień wcześniej regulowane kółka rozrządu. Jutro hamownia, strojenie i kręcenie wałkami
trzymajcie kciuki
PS: wraz z wjazdem nowego kolektora wskoczył też kawałek rurki 2.5cal z zestawu i zrobiło się wyraźnie ciszej
Siela2007-10-02, 20:35
dzieje sie w niedziele czekam na umuwioną jazde testową mówiłem Ci chłopaku że dasz rade ale nie wiedziałem że aż tak szybko bardzo fajny Nissan
skrobek2007-10-02, 20:35
dobra dziewczyny, zaczęło się grube wchodzenie
przekonstruowana została przepustnica, ze 3 tyg. temu weszła pompa walbro 255l/h, wczoraj wpadł krótki dolot na grubej przepływce 80mm zakończony stożkiem KN, błyszczący, lśniący kolektor wydechowy , a tydzień wcześniej regulowane kółka rozrządu. Jutro hamownia, strojenie i kręcenie wałkami
trzymajcie kciuki
PS: wraz z wjazdem nowego kolektora wskoczył też kawałek rurki 2.5cal z zestawu i zrobiło się wyraźnie ciszej :D
juz nie bedziesz hałasował??
!markos2007-10-02, 21:13
ta twoja fura to z kompletnym wydechem gra tak jakby jechala na samym kolektorze
Yarko2007-10-02, 21:15
ta twoja fura to z kompletnym wydechem gra tak jakby jechala na samym kolektorze
już jest sporo lepiej
ale prosze mi tu bez OT
Pati2007-10-02, 21:22
jakas fota tłumika z nowa koncowka?
Yarko2007-10-02, 21:28
jakas fota tłumika z nowa koncowka?
już mi się nie bardzo podoba, ale tragedii nie ma generalnie...
jak znajde fote to zapodam.
Yarko2007-10-03, 16:21
dobra dziewczyny są już wyniki :
udało się ugrać 168.1KM ale kosztem 2NM więc lepszym wyborem był niuton
Jaqb2007-10-03, 16:44
no to gratuluje chlopaku!!
masz taki sam NM jak ja
marcin_gcw2007-10-03, 17:57
Pięknie Jarku, gratulacje!
No to najwyższy czas pobawić się główką
Zell2007-10-03, 20:07
Świetny wynik, nieskromnie powiem, że tyle prognozowałem
Może jakiś filmik z przyspieszeń ???
!markos2007-10-04, 02:07
jeszcze pare modow i bedziemy mogli sie poganiac
Yarko2007-10-04, 15:10
dzięki dzięki, można by rzecz że wreszcie mam GTI
jak dla mnie jest pięknie, jeszcze tylko splanowanie łba o 1.5mm i dojdziemy do 175KM i 220NM, chociaż wolałbym poświęcić dół kosztem góry, aż tyle niutów nie potrzebuje...
dlatego planach jest jeszcze min. customowy kolektor ssący ( ciekawe czy będzie on kluczowym elementem do osiągnięcia tego celu ? ), ale wszystko w swoim czasie
Długi2007-10-04, 17:56
robi sie ladnie, dol?? po co ci dol?? gore krec
Tomac2007-10-04, 18:58
No Ziomie widziałem Cie w środę na okęciu jak od strony Skrobka wyjeżdżałeś... wydech brzmi bardzo słusznie i bardzo głośno ogólnie zajebiście się prezentuje ten Twój GTi
gooffy2007-10-16, 22:03
ready ....
!markos2007-10-16, 22:16
prawie jak type r
a na powaznie to bardzo ladna ta pokrywka
rooty2007-10-16, 22:17
Jest pieknie! Gratuluje auta. Zwinne, szybkie no i model ktory zawsze mi sie podobal!
Yarko2007-10-16, 22:19
piękna jest ! dzięki, dzięki jutro wpadam odebrać
gooffy2007-10-16, 23:03
wyszla idealnie
a tak wygladala przygotowana do malowania. oczyszczona, z podkladem
Jaqb2007-10-17, 11:55
slicznie, ladnie naprawde idealnie
darek2007-10-17, 12:13
ładna pedanteria tam ssiedzi
wypas!
Yarko2007-10-17, 20:12
no już założona i komora cała odnowiona, poświęciłem na to całe 4 dni ale warto było foty niebawem
!markos2007-10-17, 23:28
foty niebawem
a bana chcesz?
foty za chwileczke momencik maja sie tu znalezc!
Yarko2007-10-18, 21:32
no dobra jeszcze jedna fota
marcin_gcw2007-10-18, 23:01
Najładniejsze Sunny w Polsce? raczej tak
gooffy2007-10-19, 00:09
Podoba mi sie. A masz wiecej fot z zewnatrz?
Jedynie jeszcze filtr powietrza mozna by fujite wsadzic. Ma kolor zblizony do czerwonego.
Yarko2007-10-19, 00:13
Podoba mi sie. A masz wiecej fot z zewnatrz?
Jedynie jeszcze filtr powietrza mozna by fujite wsadzic. Ma kolor zblizony do czerwonego.
postaram się zrobić jutro jakieś foty, co do filtra to właśnie dzisiaj dostałem w b.dobrym stanie HKS'a dużą loche ( niestety na zdjęciach jeszcze go nie ma ) więc chyba z fujitą chwile poczekam chociaż nie ukrywam, że podobają mi się te filterki
Yarko2007-10-21, 18:01
nowe kółko...
Pati2007-10-21, 22:16
rozumiem, ze centralną zaślepkę zdjąłeś celowo?
Yarko2007-10-21, 22:54
rozumiem, ze centralną zaślepkę zdjąłeś celowo?
zdjęta celowo, gdyż kiera pochodzi od mazdy RX-7 a w związku z tym na zaślepce jest emblemat mazdy.
Emre2007-12-13, 20:52
dawaj panie jakies foty...
Yarko2007-12-13, 21:11
Dzięki dzięki, zapraszam do kiosku po aktualny numer styczniowy - 109
Emre2007-12-14, 12:18
wybuliłem dychacza dzisiaj... gratuluję artykułu... tylko mógłbyś się już nie lansować tak na moich felgach...
Mike O.2007-12-14, 12:44
widziałem wczoraj w GT, dziś zakupię egzemplarz gratki
Zell2007-12-14, 23:03
przeczytałem w sklepie gratki za artykuł
civic2007-12-15, 01:17
a ja zakupilem i przeczytalme fajny arytkul i gratki
!markos2007-12-15, 10:36
sie przylansowal chlopak no jest zdjecie jak opierasz o samochod z komorka? jak nie ma, to lans prasowy niezaliczony
!markos2007-12-15, 15:52
kurde.. ziomowe auto, to ide kupic gniota
Emre2007-12-15, 16:25
ziomowe to będzie jak wjedzie nowe serce...
jakub4762007-12-15, 17:19
to teraz diesle są ziomowe?
subek2007-12-15, 19:51
No, no za taka promocje JDM'u to Yarko powinien jakas nagrode od forumowiczow dostac
czarna mamba2007-12-15, 19:55
na jednym forum gratulowałem
to i tu musze
gratki
wypas fele
marcin_gcw2007-12-15, 20:10
wypas fele
no no ładnie się na granatowym Civicu prezenują
Gratuluje Jarku artykułu, jutro skocze do sklepu i kupie gazetke
No i nie moge się doczekać na ...
42007-12-15, 20:22
Jakoś długo nie mogłem przekonać się do takich małych gonideł, widząc te hmm powiedzmy że mi się odmieniło, bardzo ładnie zrobione i z klasą, dobrze dopasowane kolorki felg i nadwozia, ja bym może jeszcze dopasował amber corner lights, ale to już kwestia gustu.
I nie słuchaj dmuchaczy Zostań przy NA bo "NA is best the rest "
Co to za kierownicę w magazynie masz? Oryginał z n14?
Zell2007-12-15, 23:22
I nie słuchaj dmuchaczy Zostań przy NA bo "NA is best the rest "
Nie bój się z tego co wiem będzie niezły VTi beater z tego N/A
42007-12-15, 23:26
To już się cieszę, civici są już przereklamowane i przydało by się autko co im dupy skopie od początku do końca
gre2007-12-16, 00:32
ciezko bedzie
z seria vti, czy dłubnieta na 180 koni ?
sadze ze z VE, a pózniej +T bedzie znakomicie
!markos2007-12-16, 00:35
z seria vti, czy dłubnieta na 180 koni ?
mowie ogolnie o civikach vti nie jest wcale jakos porazajaco szybkie
gre2007-12-16, 00:42
Yarko, kupuj moje serce i skrzynie, co ci !markos bedzie w kasze dmuchał
!markos2007-12-16, 01:01
dzial ogloszen jest pare pieter nizej
czarna mamba2007-12-16, 10:35
naszczescie seryjne vti prawie wymarły
i znajdziemy cos aby bronił honoru hondy NA
!markos2007-12-16, 15:10
znajdziemy cos aby bronił honoru hondy NA
adas? ty emre na razie masz tylko dełu
Emre2007-12-16, 15:19
dełu jest dzielne niczym gibson w brejwharcie!
Yarko2008-01-03, 17:15
taki tam gadżet z japanii
!markos2008-01-03, 17:19
mowic mi tu zaraz co to je i ile bedzie mialo kunia jak wlozysz go do samochodu
Emre2008-01-03, 17:40
SR20VE?
Nissanowskie zmiennie fazy... 190 kucytronów...
subek2008-01-03, 19:07
187KM@7000 i 196Nm@6000, dwustukonny mial inna pokrywe zaworow
Yarko2008-01-03, 19:09
187KM@7000 i 196Nm@6000
w serii tak
Emre2008-01-03, 19:25
Chyba, ze juz jest dlubniety?
no jest wydech, ecu master... będzie sie działo...
Meteor2008-01-03, 21:01
masakrator będzie zapier.....
Tomac2008-01-03, 23:12
Moc docelowa jaka ?? NA czy T ??
!markos2008-01-03, 23:26
yarko to tak niby nic, sciemka sciemka, a jak jebnie apdejt, to od razu silnik w japonii kupil
Yarko2008-01-03, 23:38
zostaje moja skrzynia z SR20DE.
CVT sucks
marcin_gcw2008-01-04, 09:12
yarko to tak niby nic, sciemka sciemka
jaka ściemka, ściemka 3/4 osób wiedziało co się kroi i wiedziało kiedy silniczek będzie u Jarka
Jest mega dobrze ziomie!
Długi2008-01-04, 09:59
bzk zapowiada sie bbbb ciekawy sezon
!markos2008-01-04, 12:01
3/4 osób wiedziało
3/4 liczac wsrod kogo?
Yarko2008-01-04, 18:45
i wiedziało kiedy silniczek będzie u Jarka
akurat tego to nikt nie wiedział, nawet ja
darek2008-01-04, 18:50
Cacy! Duży przy tym rzeźby? Nie wiem jak wyglądają przekładki w niss-ach...
Gyraf2008-01-04, 21:24
187KM@7000 i 196Nm@6000, dwustukonny mial inna pokrywe zaworow
bo mial chyba 20 zaworów po 5 na cylinder
gaseb2008-01-04, 21:26
w czym?
W nyskach chiał napiać
Extra autko
darek2008-01-04, 22:11
w czym?
taki skrót myślowy, oj czepiacie się
Dalej nie wiem jak z tymi przekładkami, łatwiejsze/trudniejsze w porównaniu do hondy?
Pit2008-01-04, 22:18
prostsze, wkrecasz blachowkrety pod przygotowane przez fabryke miejsce, podpinasz wtyczke od prądu, przyłącze od wody, szlauch od LPG i jazda
darek2008-01-04, 22:43
prostsze, wkrecasz blachowkrety pod przygotowane przez fabryke miejsce, podpinasz wtyczke od prądu, przyłącze od wody, szlauch od LPG i jazda
Mike O.2008-01-04, 23:14
nie miałem okazji pogratulować nowego nabytku więc robię to teraz nie mogę się doczekać aż mnie przewieziesz
bonczek2008-01-05, 13:30
Gratki, trzymam kciuki szybko sie ogarnales
Franek2008-01-06, 15:56
no tu widze ciekawe rzeczy sie dzieja
Bravo
Yarko2008-01-09, 19:29
mission almost complete...
darek2008-01-09, 20:27
no no szybciutko ogarniasz
Pati2008-01-09, 20:57
uuu... a taka byla ladna czerwona pokrywka...
Cfaniak2008-01-09, 21:08
Yarek wystrugajcie jakiś normalny dolot...........
Yarko2008-01-09, 21:37
Yarek wystrugajcie jakiś normalny dolot...........
a temu co dolega ? oprócz tego, że różni się kolorem ?
!markos2008-01-09, 22:45
no ze nie jest lans nierdzewny czy tam aluminiowy.. funkcje jednak spelnia..
pewnie zostanie mi troche rurek/kolanek po ogarnieciu dolotu do kompresora to moze ci oddam jakos po taniosci
no wlasnie.. co z pokrywka? pomalowalbys, ladnie bylo
kiedy proba generalna?
Meteor2008-01-09, 23:22
funkcje zapewno spełnia. Ale fakt faktem ten silniczek zasługuje na dolocik w lepszym wizerunku a całokształt... przejabany
fly4fun2008-01-09, 23:30
szybko, no i naklejki nie trzeba zrywać z tylnego zderzaczka
- N/A is best!
Jaqb2008-01-10, 09:22
jest pieknie!
dolacze sie do pytania Markosa, kiedy kiedy??:D:D
Cfaniak2008-01-10, 10:11
No wiem że spełnia ale wyglądać by też mógł, nie robisz śmietnik-roda jak Grooby
Emre2008-01-10, 10:17
a w co w nim jest złego?
ja rozumiem jakby to była rura od kibla + stożek jakcky w 'karbonowej' obudowie... ale to co Jarek teraz ma jest bardzo przyzwoite...
To co drogi Jarku, jesteś w niedziele na spocie?
coobcio2008-01-10, 10:24
Jak będę do siebie wrzucać suszarkę to żeby u Jarka nie było takiego drutu to wleci moja rurka:
No chyba że z niej też za bardzo drutem zalatuje...
Cfaniak2008-01-10, 10:26
a w co w nim jest złego?
Widać że nigdy w Norauto nie byłeś........
Ps. Coobcio właśnie o takie mi chodzi
Yarko2008-01-10, 10:27
Stajlingiem komory zajmiemy się później, wszystko w swoim czasie
na spocie postaram się być
bonczek2008-01-10, 14:54
Gratulacje, dobrze ze nie poszedles w T
Cfaniak2008-01-10, 15:42
Gratulacje, dobrze ze nie poszedles w T
I tak będziesz miał ścisk w klasie..........
marcin_gcw2008-01-10, 19:42
Yarku gratki dla Ciebie
Wynik bardzo ladny, czekam na przejazdzke
Yarko2008-01-10, 20:48
mission complete
Wielkie podziękowania dla Coobcia za ogarnięcie wszystkiego w 4dni !!! RESPEKT !
coobcio2008-01-10, 20:51
A ja dodam od siebie porównanie naszego SR20VE z seryjnym K20 z CTR...
Kolejne co do silnika to myślę że pasowało by przesunąć limiter i trochę pokręcić tymi zębatkami od rozrządu...
Gr00bY2008-01-10, 22:36
Gratuluje wyniku. A jak wrażenia z jazdy?
!markos2008-01-10, 22:45
naszego SR20VE
z kolektorem wydechowym, wydechem, dolotem i wystrojone
Yarko2008-01-10, 23:06
nie chce napisac, ze k20 jest supernajfajowszym silnikiem na swiecie, ale obawiam sie, ze k20 z tym samym pakietem modow pozera takie sr20 na sniadanie..
w budzie EG6 oczywiście
pakiet takich modów to w nissanie 3000 zł, a za tyle to nawet samego kolektora TODY do K20 się nie kupi...
zauważmy też, że krzywki po przełączeniu zmiennych faz mają :
- w K20 - 302 i 305
- w SR20VE 264 i 268
przy takich krzywkach jak w K20, w SR20VE byłoby sporo sporo więcej, do tego weźmy pod uwagę niższe sprężanie SR20VE w porównaniu do K20.
!markos2008-01-10, 23:21
rozmawiamy o kosztach czy o stopniu seryjnosci?
to poprostu 2 zupelnie rozne od siebie silniki. pamietaj, ze jedzie sie calym napedem, a nie tylko silnikiem.
aha - jestes pewien, ze podajesz parametry walkow przy tym samym lifcie i ze nie pomiachalo ci sie z jakimis mocno nieseryjnymi walkami do ctr? bo ja jestem 100% pewien, ze odpowiedzi na obydwa pytania brzmia "nie"..
przyklad:
TODA C2
INTAKE lift - 12.5 mm, duration 255 @1mm
EXHAUST lift - 12.5mm, duration 255 @1mm
a ty piszesz o 302/305.. 300 to ma toda c2, ale przy 0.38mm
coobcio2008-01-10, 23:26
"USDM K20A2 (RSX-S) Stock 302°/305° 12.27/10.95"
Tutaj podali co inengo:
http://www.briancrower.co.../k20ak20z.shtml
Tak swoją droga jaki ma stopień sprężania K20a ??
Wszędzie gdzie szukałem to podawali dla RSX-S i wynosi on 11,5:1...
!markos2008-01-10, 23:42
nie podali nic innego. podali czas calej krzywki. ja podalem czas przy 1mm liftu.
z reszta co za roznica rozne silniki, rozne samochody, tam nie ma nic podobnego poza iloscia cylindrow i pojemnoscia. juz? czy dalej pogadamy sobie, ze sr20ve ownuje k20, bo za 3 tysie robi sie 2XXPS i 2XXNm, a do k20 to kolektory takie drogie?
Robson2008-01-10, 23:48
Wow, projekt idzie ogniem , b. fajne nismo się wykroiło z tego czekamy na dalsze mody no i jeszcze lepsze wyniki na hamowni
BTW. Porównanie wykresów sie nie liczy bo ctr był mierzony w temperaturze o 21C większej jak GTi
Yarko2008-01-10, 23:53
BTW. Porównanie wykresów sie nie liczy bo ctr był mierzony w temperaturze o 21C większej jak GTi
ale wybraliśmy z Maćkiem jedną z najlepszych wykresów serii jakie hamował.
dobra dajmy już spokój temu K20 niech sobie żyje i ma się dobrze to i tak był tylko wykres naniesiony z ciekawości.
!markos2008-01-11, 00:05
pasowało by przesunąć limiter
i co chcesz na tym zyskac? bo ja tam widze juz spadek..
coobcio2008-01-11, 00:08
i co chcesz na tym zyskac? bo ja tam widze juz spadek..
Żeby było bardziej męsko
mocy już nie wybuduje ale na tej długiej skrzyni z Gti powinien lepszy czas wykręcić...
!markos2008-01-11, 00:11
mesko to jest jak po zmianie biegu wpada sie w max moment, a nie "byle wyzej". gdzie spadaja obroty po zmianie biegu w tej skrzyni?
coobcio2008-01-11, 08:24
Jak widzę każdy ma swoje zdanie na ten temat...
Dla przykładu mogę powiedzieć że Marty swoją Astrą GSI najlepsze czasy kręcił jak przekręcał silnik do 7200 a moc maksymalną miał przy nieco ponad 6000 a maks moment w okolicach 4000....
Ps. u Yarko obroty spadają z I na II na 5000 z II na III już elegancjo i na 5500 z III na IV tak samo.
!markos2008-01-11, 10:54
no to chyba nie ma co tam przestawiac limitera?
coobcio2008-01-11, 13:03
wyjdzie w praniu... kiedy jest najbliższe motokopytko ??
Cfaniak2008-01-11, 13:13
Narazie nie wiadomo czy w ogóle dojdzie do takowego
szopen2008-01-11, 15:17
Gratulacje Yarko. Co prawda nie zdążyłem sie wczoraj z tobą przejechac ale ten banan na twojej twarzy - bezcenne
Mati792008-01-11, 22:37
super wynik ! gratuluje
wiele aut się zdziwi
Jaqb2008-01-12, 13:06
ladny wynik gratuluje.
Ale jak powrownujecie k20 do sr20 to porownujcie na takim samym setupie, wiec mniej wiecej taki jak aj mam u siebie. Wiec z checia mozemy sie Yarko sprawdzic jak juz suchosc nastanie
Yarko2008-01-12, 13:16
ladny wynik gratuluje.
Ale jak powrownujecie k20 do sr20 to porownujcie na takim samym setupie, wiec mniej wiecej taki jak aj mam u siebie. Wiec z checia mozemy sie Yarko sprawdzic jak juz suchosc nastanie
Dzięki
Mieliśmy już skończyć temat porównań, VE ma w serii sporo łagodniejsze wałki, niższe sprężanie w porównaniu do K20, to w zasadzie wystarczy, żeby zakończyć temat porównań samych silników
z czasem wjadą ostrzejsze wałki i tłoki od 300zx lub mojego starego SR20DE i wtedy będziemy mogli porównywać
!markos2008-01-12, 13:40
ty doprezasz - jakub dopreza. ty zmieniasz walki - jakub zmienia walki. wtedy bedziecie mogli porownac. to bedzie uczciwe. tak samo jak uczciwe jest porownanie obydwu silnikow w totalnej serii. i to by bylo tyle w temacie.
Yarko2008-01-12, 13:48
ale w serii one mają zupełnie odmienną charakterystykę, teraz patrzymy na potencjał samych silników w tych samych specyfikacjach, a będą one dopiero podobne jeśli zmienię wałki na ostrzejsze i podbiję sprężanie do takich samych parametrów jak ma K20A2, tylko wartości zapewne będą troszkę inne...
W serii SR20VE będzie miało niewątpliwie słabszą górę od K20, ze względu na graty w środku.
gre2008-01-12, 13:50
bez sensu są porównania silników z innych wieków wręcz
20VE fajny motor do nissana ale to wszystko
porównaj B16 z SR16VE, to są silniki z podobnych lat ; to wtedy wypadnie ta cudowna chąda troche blado :lol:
tyle z porównan
Super ze ktoś oprócz Kiviego Kubcia i mnie robi cos z HTB nissanowskiego
Keep it real
!markos2008-01-12, 13:59
porównaj B16 z SR16VE, to są silniki z podobnych lat ; to wtedy wypadnie ta cudowna chąda troche blado
odpowiednikiem sr16ve bedzie b16b. marsz do kata! tak wiem, zaraz napiszesz, ze odpowiednikiem b16b jest sr16ve n1 i ze nissan ownuje honde.
oraz patrz kto na kogo wjezdza. my chądziarze nigdzie nie napisalismy, ze k20 ownuje sr20ve. napisalem jedynie, ze to srednio uczciwe porownanie. a ty wjezdzasz z armata, ze chąda z dupy, a nissan cacy. no zastanow sie chwile
gre2008-01-12, 14:18
w wypadku 1.6 honda wypada słabiej , nie da sie ukryć
w wypadku silników które porównywać tak bardzo chcesz 2.0, jeden z 21 wieku drugi z ubiegłego to juz wypada nysan słabiej ... przeciez to jasne
BRAWO YARKO, BRAVO KIVI , BRAVO COOBCIO !!!
[ Dodano: 2008-01-12, 14:20 ]
!markos2008-01-12, 14:47
b16b ma 185 koni i wydaje mi sie, ze jest to odpowiedni partner do porownania z sr16ve.
EOT *
* napisal moderator
Cfaniak2008-01-12, 17:20
Yarek a Ja mam takie pytanie z czystej ciekawości po przeczytaniu twojego wątku na SR.pl ,
jaka jest różnica w cenie między tym silnikiem a tym SR16VE?? Jak coś to może być pw.
Yarko2008-01-12, 17:44
Yarek a Ja mam takie pytanie z czystej ciekawości po przeczytaniu twojego wątku na SR.pl ,
jaka jest różnica w cenie między tym silnikiem a tym SR16VE?? Jak coś to może być pw.
hmm SR16VE nie chciałem ze względu na sporo mniejszą rozwojowosć jednostki z racji pojemności, same silniki nie powinny się różnić cenami, natomiast z SR16VE występuje skrzynia ze szperą i to ona podbija jego cenę.
Gdybym chciał zapodać taką skrzynie do siebie to trzeba by było ją przekładać wraz z półosiami bo od SR20DE nie pasują.
Z SR16VE można również zapodać wałki do SR20VE, gdyż są agresywniejsze:
SR16VE - 280*/280*
SR16VE N1 - 288*/288*
SR20VE - 264*/268*
SR20VE 20V - 278*/280*
Wszystkie inne elementy silnika również są wymienne np. tłoki.
Cfaniak2008-01-12, 18:17
Aha czyli wychodzi na to że najlepszym<takim wyimaginowanym >rozwiązaniem byłoby kupić SR16VE ze skrzynią i włożenie tego do bloku z SR20<obojętne jakiego??> i złożenie z tego czegoś tam , albo odwrotnie tzn. tak jak Ty zrobiłeś plus przerzucenie gratów między skrzyniami plus wałki W sumie na jedno wychodzi pod względem upierdliwości tematu A skrzynia będzie z LSD z SR16VE czy jakaś inna szpera i czy w ogóle masz zamiar takową mieć?? Przewaga tej z 1,6 to chyba że jest krótka
Yarko2008-01-12, 18:31
Mniej upierdliwym rozwiązaniem jest przełożenie wałków i skrzyni do SR20VE niż rozkładanie i składanie od początku silnika
Co do skrzyni do muszę przyznać, że przełożenia mojej starej są przy tym silniku idealne, obawiam się, że zbyt krótka skrzynia mogłaby być bardzo upierdliwa przy normalnej, miejskiej jeździe. Jedynie co to mam ochotę na samą szperę ale nie wiem czy byłoby to kompatybilne.
A no i nie na każdy blok można nałożyć głowe z VVL'em, jedynie na bloki SR20VE i SR16VE bo mają dodatkowe kanały olejowe.
Tomac2008-01-12, 18:34
Jedynie co to mam ochotę na samą szperę
No przydałaby się przy tej mocy w FWD.
Cfaniak2008-01-12, 18:41
Aha w ten sposób no ale co do samej szpery to chyba by było w miare dobre rozwiązanie w związku z przeznaczeniem Track day'owym auta. A co do bloku to myślałem że Nissan zrobił coś takiego jak w D-serii Hondy że wyciągasz jedno gówienko i już masz kanał olejowy.
Yarko2008-01-12, 19:49
taka mała próbka dźwięku.
JarQ.mp4
misiek007a2008-01-13, 12:21
Brzmi niezle wiele razy go widzialem i wyglada tez dobrze tylko jakie felgi bedziesz teraz mial?
Yarko2008-01-13, 13:51
tylko jakie felgi bedziesz teraz mial?
zobaczymy do kwietnia jeszcze jest trochę czasu, ale raczej skłaniam się ku jakiejś białej feldze.
misiek007a2008-01-13, 13:54
Ja tez pare razy juz widzialem Cie na Krakowskiej
Yarko2008-01-13, 14:14
Ja tez pare razy juz widzialem Cie na Krakowskiej
ale to jeszcze na starym silniku zapewne.
misiek007a2008-01-13, 14:31
na starym silniku i feldze Emrego
gaseb2008-01-16, 22:12
Miałem okazję looknać na spocie na autko!
Jeśli jeździ tak jak brzmi to jest bardzo dobrze
A felgi to tylko białe zakładaj!
Yarko2008-01-17, 17:12
będą najprawdopodobniej ATS DTC white, bo byłem z nich bardzo zadowolony
no głośny jest przestrasznie, niestety wygląd tłumika pozostawia wiele do życzenia i albo go lekko przerobię i schowam głębiej, żeby było widać jedynie końcówkę, albo udam się do elteca na wykonanie jakieś fajnej puchy zobaczymy
gaseb, wpadaj częściej na spoty
!markos2008-01-17, 17:20
albo udam się do elteca na wykonanie jakieś fajnej puchy
znam inna firme, ktora wykonuje jeszcze fajniejsze puchy
gaseb2008-01-17, 17:51
gaseb, wpadaj częściej na spoty
chętnie chętnie
Jaqb2008-01-17, 17:56
taaa, a najbardziej psuje widok nozka od mocowania puchy, cos trzeba zrobic.
I ta uszczelka pod maska i te ...... hehe
pieknie tak trzymaj, musimy sie zlapac jak beda juz letnie kapcie
Yarko2008-01-17, 18:11
no coś pokminie z tą puszką, uszczelkę też się przymocuje
fly4fun2008-01-17, 18:45
Widziałem rano pod szkołą, wygląda super bez naklejek, typowy sleeper, tylko 2.0d na tylną klapę i hak pod zderzak ... Wtedy nikt nie wie co się dzieje pod światłami
Walter2008-01-17, 20:13
Hak zbyt ciężki będzie, jak już to atrapa haka
jano862008-01-17, 21:52
No jeszcze tam jest co robić. Ale Yarek nie zasypia gruszek w popiele!! Tak trzymać
Yarko2008-01-18, 13:38
No jeszcze tam jest co robić. Ale Yarek nie zasypia gruszek w popiele!! Tak trzymać
proste to dopiero początek następny etap - zawias
kefir2008-01-22, 11:41
Extra nissanik. Cichociemny. Fajna felga. Czyżby przypadkiem nie był w czasopiśmie "GT" 01/2008 ?
misiek007a2008-01-22, 11:44
Czyżby przypadkiem nie był w czasopiśmie "GT" 01/2008 ?
byl byl
Dajs2008-01-28, 00:38
Świetna furka ze stylem i ze smakiem, cichociemny potrafi zaskoczyc.
Jak zobaczylem go w GT to chyba 3razy czytalem ten akrtykuł
BARDZO ZADZIORNY
gratuluje fajnej fury i sesji w GT
Yarko2008-03-10, 16:38
na razie czerwone, ale przyjdzie czas i na zielone...
Na zdjęciu jest również przednia rozpórka, ale do tematu rozpórek powrócę jak już będę miał pozostałe dwie
Miesiąc temu zostały wymienione wahacze i kilka gumek.
Mike O.2008-03-10, 16:49
póki co styknie ale czekam na zielone. i może jakiegoś co-drive'a, skoro się w końcu sucho zrobiło
misiek007a2008-03-10, 17:19
Ostatnio Yarko mnie przewiozl i poprostu mnie zmasakrowal
Swietny samochod
Yarko2008-03-11, 19:10
KYB on board na prawdę daje rade, bardzo mi się taki setup podoba polecam !
przy okazji wymienione zostały łączniki i gumki stabilizatora na tyle.
Długi2008-03-11, 19:18
uu fajno fajnooo bardzo kurka fajno
binek2008-05-11, 23:46
no bnardzo fajne autko widzialem na zywo ,bylem pod ogromnym wrazeniem,a ten dzwiek to juz wogóle superrr!!! Pozdro
PMW2008-05-12, 07:12
autko kozackie... czekam tylko aż sie tym przejadę
gaseb2008-05-12, 09:48
Wg mnie wygląda o wiele lepiej na srebrnej feldze niż na białej!
!markos2008-05-12, 11:17
ty sie nie znasz i dlatego masz teraz te felgi
Yarko2008-05-13, 16:43
dzięki
kilka gratów wpadło/wpadnie niedługo i trza będzie z jakimiś fotami podjechać
na razie walczę z wolnymi obrotami...nie poddam sie !
PMW2008-05-13, 16:53
najstabilniejsze obroty mam na shellu - 950 - wyższe niż na innym paliwie
pozatym i tak cały czas mi chodzi 950-1000 cały czas równiutko pulsuje nie wiem czy to dobrze czy nie
Yarko2008-05-13, 16:59
najstabilniejsze obroty mam na shellu - 950 - wyższe niż na innym paliwie
pozatym i tak cały czas mi chodzi 950-1000 cały czas równiutko pulsuje nie wiem czy to dobrze czy nie
teoretycznie obroty powinny stać równiutko...teoretycznie
u mnie akurat waszka nie ma wpływu, czy na vpower czy na 98 to samo.
jeszcze kilka czynności muszę wykonać:
- wyczyścić krokowy
- wyczyścić przepustnice
- wyczyścić przepływomierz
- założyć kable WN NGK
[ Dodano: 2008-05-15, 11:53 ]
marcin_gcw2008-05-15, 15:24
No i w końcu Nissan porządnie oddycha
Fujita to dobry stożek, ja jestem z niego bardzo zadowolony - myślę, że to dobry wybór.
!markos2008-05-15, 15:29
jak mozna byc zadowolonym ze stozka w sposob inny niz "ale ladny jest"?
Yarko2008-05-15, 15:35
no, że na przykład jest bezobsługowy i nie trzeba go oliwić, ładnie sobie brzmi...takie tam
marcin_gcw2008-05-15, 15:38
jak mozna byc zadowolonym ze stozka w sposob inny niz "ale ladny jest"?
jak? normalnie
Głównie chodzi mi tu o wykonanie (wydaje mi się, że lepsze niż K&N). Żadnych testów Fujity niestety nie widziałem, ale wydaje mi się że dobrze filtruje no i do tego jest niby "bezobsługowy". Brzmi też rewelacyjnie.
Ogólnie uważam, że to bardzo dobry produkt za te pieniądze.
ps. poruszając kwestie wyglądu, to fakt jest bardzo łądny i ma fajne pudełko
Tomac2008-05-15, 16:40
On jest fabrycznie naoliwiony czy suchy?
Tomac2008-05-15, 16:54
jest to suchy filtr
Aha.. to już mam jasność
Walter2008-05-15, 20:52
Jak to bez obsługowy ?? Wytrzymuje 100-200 tyś bez niczego ?? zero czyszczenia ?? czy po 15 do kosza i nowy ?? Czy to może kolejny zlepek słów w stylu czajnika bezprzewodowego ??
Yarko2008-05-15, 22:12
"Czyszczenie filtra jest proste, może być wykonane za za pomocą mydlanej letniej wody i następnie filtr zostawiony do wyschnięcia. Super Flow High Performance Air Filter™ zawiera syntetyczne włókno , które nie jest nasączone żadnymi olejkami."
to wszystko chyba wyjaśnia.
CMQ2008-05-15, 22:15
tak jak w przypadku Dry-Flow AEMa, bardzo sobie chwalę.
Stavros2008-05-15, 23:52
tak jak w przypadku Dry-Flow AEMa, bardzo sobie chwalę.
Ja też mam suchego AEM'a, zresztą Jarek widział. Jestem zadowolony, jak sie usyfi kolejna będzie Fujita. Trzeba potestować różne rozwiązania
Yarko2008-05-31, 19:02
czas na update
pod maskę wjechało ładne CAI
gumkę przy przepustnicy przerobiłem na niebiesko w PS ale docelowo wjedzie samco i niedługo rurka zostanie polakierowana na czarno
Podziękowania dla SSG za profi robotę
Stavros2008-05-31, 19:11
Pod maską jak zawsze gabinet CAI prezentuje się bardzo fajnie. Jakieś odczucie po jazdach próbnych?
Yarko2008-05-31, 19:16
dzisiaj od razu Coobcio lekko podstroił mi furkę pod nowy dolot i muszę przyznać, że jest lepiej niż na krótkim dolocie umieszczonym w komorze, odczułem poprawę elastyczności.
Yarko2008-05-31, 19:35
już mnie cyferki nie krecą ale kto wie... może kółkami rozrządu trochę pokręcimy
Pati2008-05-31, 22:30
hamulce sa sprawne wiec pewnie bedzie hamowal
Yarko2008-06-01, 11:21
a co do hebli to rzeczywiście radzą sobie ale zastanawiam się na zaciskiem 4 tłoczkowym i tarczą 280mm na przód
Piotrek01R2008-06-02, 00:46
pieknie chodzi, dźwięk po przejściu na zmienną fazę jest masakratorem
a w środeczku cichutko..super fura!
gaseb2008-06-02, 22:44
Dzwięk VVT z zewnątrz to prostu miód dla moich uszu! Pięknie mimo, że głosno
Yarko2008-06-06, 17:45
zaległy update
Kierownica Nardi Torino oraz naba OMP.
Podziękowania dla markosa! ( ebaycargo@gmail.com ) za ściągnięcie kierki
oraz dla Marcina za użyczenie aparatu
Mike O.2008-06-06, 18:07
kiera jest super! pasuje mi wyglądem i trzyma się ją też bardzo fajnie
Franek2008-06-08, 20:19
ta kiera tam idealnie pasuje
Dobry zakup
Blaid2008-06-09, 23:08
To nie jest kierownica od Imprezy GT ? jestem prawie pewny, że widziałem kilka egzemplarzy z identyczną.
Pati2008-06-09, 23:09
nie. impreza miala troche inną. tez nardi.
sszaki2008-06-10, 00:11
autko wyglada przecudnie.
Yarko2008-06-13, 18:34
dzięki
kilka fotek z wypadu na Gunsai
misiek007a2008-06-13, 18:41
Fajne tylko strasznie wysoko stoi ale chyba niedlugo to sie zmieni hehehe
PMW2008-07-13, 09:45
sunny to rajdówka... nie obniżałbym go /
Yarko2008-08-19, 21:48
nowe nakrętasy
dzięki markos!
!markos2008-08-19, 21:58
hehehe, dopiero co mowiles, ze nie wrzucasz takich dupereli w celu apdejtowania watku
rowniez dziekuje!
Bio2008-08-20, 10:47
miażdżący nissan chociaż mi ogólnie średnio przypada tyłek sunnych ale od przodu b. ładnie wygląda... hmmm ile kosztuje SR20DE + śmieci do niego?
Yarko2008-08-20, 11:48
ja nie mam SR20DE, śmieci też nie mam.
gre2008-08-20, 11:57
Bio,
www.allegro.pl
a co do VE to autoR
a smieci jak to smieci, co uzbierasz przed kloszardami to twoje
Jarko , idziesz grubiej z mocą ?
!markos2008-08-20, 12:04
yarko w ogole nie chce sie z nikim scigac, to pewnie juz nie bedzie modyfikowal silnika
gre2008-08-20, 12:20
aha , całkiem mądrze, przecież to niebezpieczne
Yarko2008-08-20, 12:35
no właśnie, chociaż Wy mnie rozumiecie chłopaki
a tak na poważnie, to niestety budżet niski, a przed następnymi modyfikacjami silnika niezbędne będą dużo lepsze heble ( wilwood? ), jakiś pro zawias ( Intrax? + grubsze stabilizatory ), poprawki wydechu i blachy...
gre2008-08-20, 12:55
( wilwood? )
pogadaj o nim z kivim, on ma mój zestaw 300mm i mówił ze po poprawkach działa dobrze
szkoda ze nie mozna zwiększyc pojemnosci w SR
PMW2008-08-20, 14:08
właśnie co z tym ściganiem... giedy mnie w końcu przewieziesz albo nie daj boże dasz sie karnąć - czy sie boisz ?
Yarko2008-08-28, 19:31
takie tam lans gadżety pod maskę
HKS Radiator cap
HKS Oil filler cap
nie mam dobrego aparatu, dlatego zdjęcia z neta.
niedługo może jakieś aktualne foto komory
Bombel_CK2008-08-28, 19:39
!markos2008-08-28, 19:43
zdjęcia z neta
to powinno byc zabronione
Yarko2008-08-28, 19:46
no dobra, el moderatore
mum6662008-08-28, 20:53
Na allegro wyrwałeś? Widziałem właśnie jakoś teraz powinna sie aukcja kończyć, brata na te gadżyty namawiałem ale to jest żyd... no nic gratulejszyns
Aeze2008-08-28, 23:35
Kozak, teraz tylko czekać na fotki spod maski;)
Tieesto2008-09-01, 00:29
dziś sobie oblukałem to auto i jest naprawde fajne i napewno całkiem szybkie, kiedyś bedzie to trzeba zweryfikować na kresce jak zrobisz mody o których mówiłeś to będzie zajefajnie!
Yarko2008-09-01, 23:54
no dobra, coś tam się ruszyło
wskoczyły dzisiaj wałeczki z SR16VE od Coobcia
Intake Cam
SR16VE Low lobe 7.1mm lift @ 200 duration High 11.1 lift @ 280
SR20VE Low lobe 8.4mm lift @ 220 duration High 10.7 lift @ 264
Exhaust Cam
SR16VE Low 7.95 mm @ 244 High 11.1 @ 280
SR20VE Low 6.6 mm @ 244 High 10.34 @ 268
odrazu furka została wystrojona
odcinka przesunięta na 8500, powiem tak - robią robote
chbr2008-09-01, 23:59
czekam na przejażdżkę!
fajny mod
Yarko2008-09-02, 08:30
dzięki mod o tyle fajny, że polega jedynie na przełożeniu wałków, nie trzeba wprowadzać innych upgrejdów, no oczywiście oprócz modyfikacji map paliwa i zapłonu i przesunięciu odcinki na 8500
seryjny dół w/g różnych źródeł znosi kręcenie do 9000, natomiast powyżej tych wartości niezbędna jest wymiana śrub korbowodowych.
mum6662008-09-02, 08:59
dzięki mod o tyle fajny, że polega jedynie na przełożeniu wałków, nie trzeba wprowadzać innych upgrejdów, no oczywiście oprócz modyfikacji map paliwa i zapłonu i przesunięciu odcinki na 8500
seryjny dół w/g różnych źródeł znosi kręcenie do 9000, natomiast powyżej tych wartości niezbędna jest wymiana śrub korbowodowych.
Zapomniałeś dodać "co mam zamiar w przyszłości zrobić".
Stavros2008-09-02, 10:21
Gratki, do tych wałków przymierzałeś się od dawna Super, że plan udało się zrealizować. Tak trzymać i czekamy na dalsze mody.
!markos2008-09-02, 11:48
wymiana srub korbowych to pierdola, jesli dzieki temu masz miec bezpieczniejszy silnik, to zrob to jak najszybciej
poza tym to gratuluje udanego polowania, bo czekales na te walki juz jakis czas!
PMW2008-09-02, 17:40
pięknie jest mieć wałki z sr16VE na pokładzie - cieszę się razem z Tobą
Yarko2008-09-02, 19:22
z tymi śrubami jest tak, że powinno je się wymienić dopiero jak ma się zamiar kręcić 9k i powyżej, ja krece teraz do 8300-8500, wyczuwam fure na nowo
za wałki i całą operację dziękuję Coobciowi, poszło bardzo szybko i sprawnie
to są jak na razie jedyne wałki SR16VE, które można było kupić w PL
teraz wypadałoby się po jakiś wykres wybrać...
!markos2008-09-02, 21:32
mocniejsze sruby korbowe nie zaszkodza, a moga uratowac cenna motorownie.. nawet jesli krecisz ponizej wartosci kiedy sa one wymagane.
Yarko2008-09-02, 21:38
nie ma co kombinować na razie i rozbierać fabrycznie poskładanego silnika i tak na co dzień nie pałuje non stop pod odcine, a 8300 czy nawet 8500 to nie ponad 9k. może w 2009r. pójdzie się grubiej w NA i wtedy jak dół będzie rozbierany to dokonam takiego upgrejdu.
Walter2008-09-02, 23:42
Spoko !Markos lubi śrubki po prostu
Projekt prowadzony konsekwentnie i w dobrym kierunku, gratki
!markos2008-09-03, 00:20
nie ma co kombinować na razie i rozbierać fabrycznie poskładanego silnika
no kurna.. tylko miske musialbys zdjac
Mike O.2008-09-03, 18:32
naprawdę lubię to auto. gratki wytrwałości i konsekwencji w realizacji projektu
MajloBHW2008-09-04, 15:04
madafaka jakie to jest glosne no vtec to przytym dupa jest mistrz lata to
Mati792008-09-04, 15:46
jakis wykres już jest ?
ile waży to auto seryjnie a ile w tym setupie ?
Yarko2008-09-04, 15:57
seryjna i aktualna waga to 1100kg, wnętrze kompletne + skrzynka z narzędziami
PMW2008-09-10, 10:41
stare przysłowie lekka buda czyni cuda ...strasznie to zap....... a vvl kills v-tec ludzie z przystanków uciekają na ulicy
PMW2008-09-10, 11:54
ciężkie auto to 1300-1500 KG hond nie biorę pod uwagę bo mają cienkie blachy i to się nie liczy nissan ma poprostu grubsze blachy i mocniejszą budę i 1100 dla kompletnie wyposażonego auta z 2-litrowym silnikiem to naprawdę mało... tu się bedę upierał przy swoim
dla porównania moja primera wg. katalogu waży 1285 kg czyli prawie 200kg więcej...
pozatym nissany w wersjach gt/gti mają wzmocnioną karoserię w stosunku do słabszych wersji silnikowych (dodatkowe belki w drzwiach, grubsze podłogi)
!markos2008-09-10, 12:06
nissan ma poprostu grubsze blachy i mocniejszą budę i 1100 dla kompletnie wyposażonego auta z 2-litrowym silnikiem to naprawdę mało...
przypomij sobie jeszcze tylko z ktorego roku ten nissan i czy jakies auto podobnej klasy/wielkosci mialo w tamtych latach ciezka bude..
PMW2008-09-10, 18:06
coś takiego produkują do Gti ale przyznam że nie wiem jaka cena
mum6662008-09-10, 18:19
stare przysłowie lekka buda czyni cuda ...strasznie to zap....... a vvl kills v-tec ludzie z przystanków uciekają na ulicy
Yarko2008-09-11, 21:58
no dobra, wjechał dzisiaj nowy zawias, amorki KYB GR2 oraz springi H&R, muszę przyznać że bardzo mi odpowiada, tego właśnie szukałem
Yarko2008-09-11, 22:07
jutro może jakieś foto wrzuce, dzisiaj już ciemno
!markos2008-09-11, 22:34
czyli zwykly gazowy zamiennik serii + twarda obnizajaca sprezyna.. dumales nad tym zawiasem, dumales.. i wydumales
Yarko2008-09-11, 22:55
czyli zwykly gazowy zamiennik serii + twarda obnizajaca sprezyna.. dumales nad tym zawiasem, dumales.. i wydumales
jest to po europejsku KYB ULTRA SR, amortyzator mocniejszym tłumieniu od seryjnego i to czuć, zresztą zapraszam na prawy wtedy ocenisz
marcin_gcw2008-09-11, 22:56
muszę przyznać że bardzo mi odpowiada, tego właśnie szukałem
Mi też
Naprawdę bardzo fajny setup zawiasu.
!markos2008-09-11, 23:19
amortyzator mocniejszym tłumieniu od seryjnego
b6 tez ma mocne tlumienie. sachs advantage tez. nie sa to jednak amortyzatory do obnizanych zawieszen. tak samo jak ultra sr, czy jak wolisz - gr2..
Raffi2008-09-11, 23:25
Ciekawy projekt!
I rzadki, niespotkalem jeszcze takiege projektu ani w szwecji ani w danii.
Thumbs up!
kamo2008-09-11, 23:27
b6 tez ma mocne tlumienie. sachs advantage tez. nie sa to jednak amortyzatory do obnizanych zawieszen. tak samo jak ultra sr, czy jak wolisz - gr2..
http://www.kayaba.co.uk/m...ucts_types.html
ultra sr jednak jest do obniżających sprężyn
"Harder damping force, which improves road holding and steering stability, including high performance when used with lowered coil springs (up to 35mm). Available in twintube low pressure gas and monotube high pressure gas. The KYB Catalogue has full application details."
!markos2008-09-11, 23:33
to zalecenie jest dokladnie takie samo jak "progresywne obnizajace sprezyny nadaja sie doskonale do wspolpracy z seryjnymi amortyzatorami"..
good luck. oby dzialalo jak najlepiej i jak najdluzej. nawet jesli teraz dobrze dziala, to i tak jestem na nie.
Gr00bY2008-09-11, 23:33
Dokładnie jak pisze kamo. Jest to model ostatni przed agx'ami model bez regulacji o wiekszej sile tlumienia i pod nizsze sprigi. Swoja droga bardzo fajny setup choć ja bym wolał miększe spreżyny na nasze dziurawe drogi
PMW2008-09-11, 23:41
poprzedni zestaw mi się podobał... zachowana była odrobina komfortu... można było jechać zupełnie na luzie... teraz przypuszczam że cały czas będzie spinka mentalna jak u mnie
Yarko2008-09-12, 08:30
właśnie jeździ się dużo pewniej niż na poprzednim setupie, jest spora różnica na plus, buda tak się nie kładzie to raz, jest sztywniej i czuć dużo szybszą reakcję zawieszenia.
Gr00bY2008-09-12, 08:40
Nie słuchaj markosa - on tylko bilstein bilstein bilstein A to jest naprawde zajebisty setup - wiem bo przejechałem pare kilometrów na tych amorkach.
Pati2008-09-13, 09:06
ultra sr jest bardzo fajnym amorkiem do niskiej sprezyny.
mialem w poprzednim zelazku z seryjna sprezyna i skakał jak głupi. mam teraz w obecnym zelazku z niska sprezyna i prowadzi sie naprawde fajnie.
Yarko2008-09-13, 18:05
taka tam fota na szybko...
PMW2008-09-13, 19:33
rzeczywiście poszedł trochę w dół... ile względem serii?... dobrze że krótki jest to przez policjanta przejedziesz
Yarko2008-12-04, 20:23
tak z ciekawości zawitałem na hamownie...
za tydzień kręcenie rozrządem i strojenie
Stavros2008-12-04, 20:32
ładnie ładnie Ciekaw jestem ile wypluje po kręceniu i strojeniu
!markos2008-12-04, 20:43
mistrz kreski!! jedzie caly czas, super!!!
PMW2008-12-04, 21:15
niesamowite możliwości stoją przed tym silnikiem jescze:
mocniejsze korby rev na 9-10k, headwork, tłoki z sr16VE, przepustnice fi 70 z sr16veN1 i skrzynkę z tego samego modelu z VLSD
Fawor2008-12-04, 22:24
tak jak nigdy to nissana nie byłem przekonany ( pewnie z niewiedzy ), tak teraz....
gaseb2008-12-04, 23:40
masz moc i wykres lepszą niż większość hond, gratulejszyn Yarko
Youtro2008-12-05, 00:14
zawstydza co niektóre fałteki
ChlewioR2008-12-05, 11:02
kurde przezajebisty wynik, przebiegi powiedzialbym idealne, naprawde eleganko! Gratki!
Emre2008-12-05, 11:06
wynik zajebisty, a prawda jest taka ze tu jeszcze jest nie ruszony środek...
wiec może być gruuuubo...
PMW2008-12-05, 11:12
wynik zajebisty, a prawda jest taka ze tu jeszcze jest nie ruszony środek...
wiec może być gruuuubo...
przy setupie który napisałem pare postów wcześniej około 250/240
to by wyszło 4,4kg/km przy całym wnętrzu
więc seryjne moto 600 można pogonić z rolki
mum6662008-12-05, 11:27
Wy sie podniecacie a to z painta wykres przecież gdzie sie tam niby vtak załącza?
siwiki som najszybsze!
Yarko2008-12-05, 12:04
dzięki
no jak na serie to całkiem nieźle wyszło
!markos2008-12-05, 12:06
a moze bysmy sie tak troche poczepiali.. widzial ktos w ogole jak to jezdzi? w ile robi setke? jaki ma czas na cwiartke? kogo objechalo?
gaseb2008-12-05, 12:18
widzial ktos w ogole jak to jezdzi?
za rzadko na spoty latem wpadałeś
ChlewioR2008-12-05, 12:27
faktycznie, mysle ze to jakis fejk jest
Yarko2008-12-05, 12:28
widzial ktos w ogole jak to jezdzi?
hmm ale to mam wymienić z nazwiska czy po nr. PESEL ? bo nie określiłeś kryteriów...
marcin_gcw2008-12-05, 12:35
kogo objechalo?
mnie
jazda z rolki, z zatrzymanego Nam się niestety nie udało ale i tak wklepałby mi sporo napewno
PMW2008-12-05, 13:11
jazda z rolki, z zatrzymanego Nam się niestety nie udało ale i tak wklepałby mi sporo napewno
ja dostałem 200 metrów a moja robi setke w około 7 sekund
kamo2008-12-05, 13:17
jeździ bardzo fajnie, miałem okazję
Długi2008-12-05, 14:47
Yarko w ogole to nie Twoj samochod wiec nie wiem o co chodzi...
Gratulacje wiedzialem ze jest tam moc, tylko teraz wywalic wszystko co ciezki wsadzic klatke usztywnic zrobic meski wydech, wsadzic kubly obkleic I LOVE Długi i mozesz jezdzic za mna po WWA
Musimy sie kiedys zlapac
wielki2008-12-05, 16:10
świetny wynik jak na nissana heh żarcik
ps. nie wiedzialem ze mineralna działa ?
coobcio2008-12-05, 21:54
Nom mineralna działa
Ostatnio zobyłem na niej trochę kolejnej wiedzy w kuciu mocy w tych Nissanowskich vtecach...
Otóż bardzo zacnie one reagują na kręcenie rozrządzikiem, oto co udało mi się wczoraj uzyskać z seryjnych wałeczków:
Poprawa w całym zakresie no i zmniejszył się dołek przed fazą, a dodam że nie było nic dostrajane w śwince tylko szybko z marszu na jebałpsa...
[ Dodano: 2008-12-15, 23:25 ]
Yarko2008-12-19, 09:11
wczorajsza hamownia przyniosła kilka ciekawych spostrzeżeń...
na pierwszy rzut start na WAI ( warm air intake ) czyli krótkim ( zimowym ) dolocie...jak widać na krótkim dolocie maksymalna moc przesunęła się o ponad 200obr. niżej względem CAI, jest ona minimalnie mniejsza ale to może zależeć od lekkiej korekty softu hamowni, jak i również wyższej temperatury powietrza w trakcje pomiaru
drugi nałożony wykres to już kręcenie kółkami rozrządu na krókim dolocie- ssący +4 i wydechowy -4
jak widać środek miejscami poprawił się nawet o 10NM i 10KM, natomiast lekko ucierpiała góra, oraz maksymalny moment dostępny jest dużo wcześniej.
drugi wykres to +2 ssący i tak jak poprzednio -4 wydechowy
uzyskaliśmy powiedzmy jakiś tam kompromis pomiędzy max moc a max moment.
odczuwalnie samochód przyspiesza lepiej, ma lepszą reakcje na gaz co spowodowane jest przesunięciem wartości maksymalnych niżej oraz znacznym polepszeniem środka.
Dzięki Coobcio za kawał dobrej roboty
Na następne modyfikacje silnika trzeba będzie jednak trochę poczekać, najpierw krótsza skrzynia ze szperą.
Ostatecznie muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony, bo za względnie niedużą ( jak na NA ) kwotę udało się sporo polepszyć
Emre2008-12-19, 09:20
pieknie...
jak zakręce kółkami musimy się wreszcie złapać na jakiejś kresce...
Yarko2008-12-19, 09:31
dzięki Emre
no i jeszcze dwie foty z rolek...
Emre2008-12-19, 09:46
ej, to mineralna działa??
marcin_gcw2008-12-19, 09:59
ej, to mineralna działa??
już osttanio przy wrzucanym wykresie Jarek o tym pisał
gaseb2008-12-19, 17:24
jak zakręce kółkami musimy się wreszcie złapać na jakiejś kresce...
nie wiem jak planujesz tego dokonać ale namówić Jarka na "kreskę" to tak jak poprosić Marcinka o tydzień bez plotkowania
BTW: fajny wynik i wg mnie najładniejszy sunny w PL
marcin_gcw2008-12-19, 18:31
albo trafić na promocję u Sebka
kamo2008-12-19, 18:34
albo trafić na promocję u Sebka
gaseb2008-12-19, 19:08
albo trafić na promocję u Sebka
promocji szukaj w biedronce
!markos2008-12-19, 19:23
nie wiem jak planujesz tego dokonać ale namówić Jarka na "kreskę" to tak jak poprosić Marcinka o tydzień bez plotkowania
jak napisalem to samo, to mnie zjebaliscie
Yarko2008-12-19, 19:36
jakoś się połapiemy no, ale ja nie mam ciśnienia na ćwiartkę jak już kiedyś napisałem
mam nadzieje, że wreszcie nic nie stanie na przeszkodzie i w sezonie 2009 uda mi się polatać na jakiś track dayach, w końcu trzeba trochę zacząć wykorzystywać potencjał auta, szczególnie że na wiosnę wchodzi skrzynia ze szperą.
PMW2008-12-19, 19:52
i tak na pętelce Ci dołoże
kamo2008-12-19, 20:02
i tak na pętelce Ci dołoże
zadużo masz drzwi
Yarko2009-01-31, 19:44
no to rozpoczynamy sezon 2009
Sparco PRO WRC
na montaż czekają również:
- rozpórka na przód OMP polakierowana proszkowo na czarno
- dystans naby 50mm
- OEM chlapacze na tył
PMW2009-01-31, 20:05
jakiś taki czarny ten fotel
Yarko2009-01-31, 20:08
mam slaby aparat i zdjecia w kolorze wychodzą beznadziejnie dlatego robie B&W
coobcio2009-01-31, 20:15
no to rozpoczynamy sezon 2009
Sparco PRO WRC
Obrazek
na montaż czekają również:
- rozpórka na przód OMP polakierowana proszkowo na czarno
- dystans naby 50mm
- OEM chlapacze na tył
Hehe tyle już odemnie wziąłeś to może zechciał byś krótką skrzynie ze szperą ?? i zestawem półosiek ??
Montarz ogarnę Ci od ręki w 2-3 godzinki...
PMW2009-01-31, 20:16
tak będzie lepiej chyba:
fotel jest kozakiem jak dla mnie dobrze go upolowałeś
Yarko2009-01-31, 20:36
no ta trochę bardziej kolorowa
bonczek2009-01-31, 20:36
A co tam z ta jedna przelotka ze jedna szara druga czarna? To tak ma byc?
Yarko2009-01-31, 20:39
A co tam z ta jedna przelotka ze jedna szara druga czarna? To tak ma byc?
zdjęcie robione z flashem i akurat bardziej ją doświetliło
może z góry napiszę : wszystkie przelotki są czarne, fotel nie jest krzywy, nie jest dziurawy ani poprzecierany
PMW2009-01-31, 20:41
no właśnie... na zdjeciu wygląda jakby był krzywy... może jest po dzwonie ?
bonczek2009-01-31, 20:47
Haha Jarek nie pękaj taka przypadłośc forum każdy ma coś nie tak z fotelem
xtomek2009-01-31, 20:57
Raz wsiadłem w za mały kubeł u Coobcia. Jak Wy możecie w tym jeździc?
Stavros2009-01-31, 21:00
Jarek,
Gratki, ładnie idziesz do przodu. Fajnie, że z rozpórką.. tzn. z jej malowaniem temat udało się polubownie załatwić. Fotel będzie mistrzowsko pasował do charakteru Twojego auta.
Czekam jeszcze tylko na krótszą skrzynię ze szperą i będzie malinowo
PMW2009-01-31, 21:11
Jak Wy możecie w tym jeździc?
w takim wierz mi Tomku jest rewelacja... to nie fotel za 300zł z gównianymi gąbkami w którym siedzi się jak w wiadrze
!markos2009-01-31, 21:17
to kwestia dopasowania do cielska, a nie klasy fotela. taka prosta sprawa, a niektorzy o tym zapominaja...
Yarko2009-01-31, 21:26
to kwestia dopasowania do cielska, a nie klasy fotela. taka prosta sprawa, a niektorzy o tym zapominaja...
klasę fotela czuć od razu jak się wsiada, prodrive jest bardzo miękki i zajebiście wygodny, wykonany z bardzo dobrych materiałów, ale trzeba zaznaczyć, że to fotel dla małych osób.
!markos2009-01-31, 23:03
wyzej klepane bylo o tym, ze ktos wsiadl w za ciasny dla niego fotel, a ponizej znalazlo sie tlumaczenie, ze to byl jakis tani prosty kubelek. to nie tak. zle dopasowane sparco za 500eur bedzie tak samo niewygodne jak zle dopasowany speed.
PMW2009-01-31, 23:32
ponizej znalazlo sie tlumaczenie, ze to byl jakis tani prosty kubelek.
no nie dokładnie tak było poniewaz... wczesniej nie było nic w poscie o fotelu coobcia on też ma sparco jeden z lepszych starszych modeli sparco tec i przypuszczam ze jest równie wygodny...
a to czy za mały to nie wiem... wiem tylko ze kiepskie fotele maja miękkie cieniutkie gąbki
i siedzi sie bezpożsrednio na plasktiku zupełnie jak w "wózku"
gaseb2009-02-01, 16:04
extra fotelik! zakładaj to porównam jak się siedzi w stosunku do mojego
PMW2009-02-06, 19:59
gdzie profi zdjecie stołka w środku
Robson2009-02-07, 13:39
Zdjecie bylo robione tylko czemu tutaj go nie ma Ciasny ten kubelek cholernie! Yarko ma waska dupke Ale jakosc wykonania, profi!
Yarko2009-02-08, 14:57
podziękowania dla SSG za profi montaż fotela i pasów
dzięki PMW za foty
marcin_gcw2009-02-08, 15:04
o kurwa, wygląda aż za dobrze
Dzisiaj przymierzę dupkę.
PJ2009-02-08, 15:05
fotelik super
co to za pasy??
Gr00bY2009-02-08, 15:40
Miszcz A fotel pasażera wygląda jak żywcem wyjęty z civica 4gen
Mati792009-02-08, 17:32
fotel prezentuje sie super
-=nikon=-2009-02-08, 22:34
coobcio2009-02-08, 22:43
przymocowane jakoś do seryjnych szyn - czy tak jak w moim czerwony, poprzeczne belki wspawane ?
!markos2009-02-09, 12:22
co to za pasy?
no-name chinczyk
da sie w ogole normalnie deptac pedaly jak jest taka megaduza roznica miedzy wysokoscia przodu i tylu siedziska?
PMW2009-02-09, 12:35
da sie w ogole normalnie deptac pedaly jak jest taka megaduza roznica miedzy wysokoscia przodu i tylu siedziska?
zajebiście jest... jedyny minus to że ma z przodu wysokie boki i nogi są zbyt blisko siebie
latem bez klimy masakra
marcin_gcw2009-02-09, 12:41
jedyny minus
dla mnie większym minusem jest to że się nie zmieściłem
Yarko2009-02-09, 13:00
pozycja za kierownicą na wysokość jest niemal identyczna jak w seryjnym fotelu, nie ma megadużej różnicy pomiędzy przodem a tyłem siedziska, nogi są na optymalnej wysokości, przetestuje jedynie ustawienie o jedną dziure do przodu, bo wydaje mi się, że mam trochę za bardzo wyprostowaną lewą nogę - zobaczymy
wysokie boki dla mnie są plusem, ale co kto lubi
chińskie pasuary dają rade
jeszcze jako ciekawostkę dodam, że po wstępnej przymiarce, jestem pewny na 99%, że będzie można jeździć w seryjnych pasach, ale zapinanie marcinkowych pasów idzie mi coraz lepiej - szybciej więc nie wiem czy będę coś kminił w tym temacie
zapomniałem wcześniej napisać, że na pokładzie zagościła również rozpórka OMP zakupiona od Coobcia i założona przez SSG oraz odsadzenie naby 50mm.
gaseb2009-02-09, 20:50
dla mnie większym minusem jest to że się nie zmieściłem
cześciej odwiedzaj sahare to w swoje sie nie będziesz mieścił
extra jest ten fotel!
Yarko2009-02-17, 22:02
zmiana koła
od zioma havrana zakupiłem
PMW2009-02-17, 22:05
beznadziejna... jescze może kupisz gałkę nismo do tego? żenada to ma być JDM?
Zell2009-02-17, 22:52
Nie z playstation więc jest spoko
Yarko2009-02-18, 09:29
przepraszam obiecuję, że się poprawię, jutro zamawiam ambery !
Pati2009-02-18, 10:02
i do tego asr i kolorowe wahacze.
Stavros2009-02-18, 10:18
asr tez kolorowy!
ja chcę niebieski
a kierka bardzo fajna. Sam bym taką chętnie zapodał.
the_havran2009-02-18, 10:26
MszczonówDomesticMarket!
Dac Rajt
Niech się dobrze sprawuje.
h8r2009-02-18, 13:49
Kurde, skąd wy bierzecie te kierownice, też chce...
Yarko2009-02-18, 14:22
no ja kupiłem na targu w Mszczonowie.
Stavros2009-02-18, 14:32
no ja kupiłem na targu w Mszczonowie.
w Słomczynie nie było?
kamo2009-02-18, 14:59
nie dość że szybkie to wreszcie zacznie wyglądać
Cfaniak2009-02-18, 15:08
przepraszam obiecuję, że się poprawię, jutro zamawiam ambery !
I naklejkę "I love my Honda"
Cfaniak2009-02-18, 15:13
I takie kolorowe gówno na przód.........??
marcin_gcw2009-02-18, 15:15
nie, nie lepiej chyba pokryć progi rudą...
ps. nie tylko progi
koniec OT
the_havran2009-02-18, 15:22
Kurde, skąd wy bierzecie te kierownice, też chce...
Yarko2009-02-18, 15:25
no wreszcie ktoś mi zaczął lansować topic, zawsze po jednym dniu spadał na drugą stronę
kamo2009-02-18, 15:27
musisz sie pogodzić z faktem że to nie honda
Emre2009-02-18, 15:32
Jarek, jak dla mnie Twój Nissan jest kotem...
klasyczna buda z jebnięciem pod maską...
tylko przemyślane mody... żadnych zbędnych fajerwerków...
!markos2009-02-18, 15:35
koniec OT
tutaj ja decyduje kiedy jest koniec ot
gaseb2009-02-18, 15:44
nie, nie lepiej chyba pokryć progi rudą...
nie popadaj w skrajność, a takie teksty dla mnie są ciosem poniżej pasa
Długi2009-02-18, 15:48
nie nie na targu nazywaja go Gajjdzinnn...
kamo2009-02-18, 15:49
ten sprzedawca odpustowego staffu to gaseb?
chodzisz z niebiesko białą nylonowa torba jak te ze stadionu i drzesz sie kiery dżejdiemowe kiery
the_havran2009-02-18, 15:49
no wreszcie ktoś mi zaczął lansować topic, zawsze po jednym dniu spadał na drugą stronę
w takim razie pozwól że będę czasem wpadał w temat hehe
aaaa, zapomniałbym, mam fote z zeszłego tygodnia
jak ktoś chce to niech uderza do Pana Wacława, to jego stoisko
stoisko typu 1001 drobiazgów, od grzybków po kiery
rdk2009-02-18, 15:52
czy to niebieskie obok niego po jego prawej stronie, tuż obok wiklinowego kosza to nie jest czasami odchudzona półklatka CUSCO?
the_havran2009-02-18, 15:54
PMW2009-02-18, 16:41
marcin_gcw napisał/a:
nie, nie lepiej chyba pokryć progi rudą...
nie popadaj w skrajność, a takie teksty dla mnie są ciosem poniżej pasa
ja bym się obraził wszystko tylko nie ruda
Cfaniak2009-02-18, 18:00
Ja się nie przejmuje A tak w temacie To Yarek zajebiste gadżety ale jedyne co mi nie odpowiada to te pasy, Ja bym wolał jakieś ori nawet z utracona homologacją....
gaseb2009-02-18, 18:07
popieram!
nie pasują do tego autka
PMW2009-02-18, 21:33
czerwone TRW/SABELT 3' koniecznie
ew. schroth racing czarne 3'
nitro202009-03-23, 19:26
Bialy ostatnio robi szauuu . felgi sa mistrzowskie w tym kolorze, auto bedzie wygladac zjawiskowo .
gaseb2009-03-23, 19:33
jakaś moda na białe felgi czy co? ładnie wyglądają ale mozna przecież było zrobić coś oryginalniejszego.
PMW2009-03-23, 19:38
pięknie a z tego co wiem to jutro albo pojutrze wyjazd chyba sie szykuje
Emre2009-03-23, 19:40
powrót do bieli
Jarek, weź ssij...
Yarko2009-03-23, 19:43
jakaś moda na białe felgi czy co? ładnie wyglądają ale mozna przecież było zrobić coś oryginalniejszego.
no właśnie trochę osób już zrobiło białe na ten sezon, ale jakoś zawsze sunniacz mi się na białym kole podobał, grafit czy gunmetal przy czarnej budzie by zupełnie zginął, znowu brąz jakoś mi nie leży na tym kole ( w sumie szkoda bo dziewczyny lubią brąz ! )myślałem jeszcze nad zielonym...
[ Dodano: 2009-03-23, 19:44 ]
PMW2009-03-23, 19:45
jakaś moda na białe felgi czy co? ładnie wyglądają ale mozna przecież było zrobić coś oryginalniejszego.
sunny jest mało oryginalny? przynajmniej nie ginie w gąszczu civiców