Prace trwaja

MODEL: Sunny N13 GTi

SILNIK: Swap na CA18DET

UKLAD DOLOTOWY: 4 calowy Filtr powietrza K&N -
Garrett Hybryda (rozwiert muszli od T25 pod wirnik T28),
BOV a'la HKS SSQV
MBC Properfect
Custom IC + metalowe endtanki

UKLAD WYDECHOWY: DP i reszta 63 mm, Tlumik koncowy A'PEXi

ELEKTRONIKA: ECU z 4 mapami boost, 2xstreet, econ,
pompa paliwa z Mitsubishi EVO


UKLAD NAPĘDOWY: krotsza skrzynia z LSD

MOC: seria 169 KM, obecnie ok 270 KM

































Bylo:



Jest:



popraw zgodnie z rulezami.
i daj wiecej fotek
No gratulacje nowego samochodu. Niebieska?
Co z Supra?
Wszystko fajnie, daj foty, ale wykres taki trochę "jadę, nie jadę, jadę, nie jadę"...
Wykres faktycznie niezbyt ciekawy.
Jak wjedzie IC i odpowiednio duży wydech i downpipe to się poprawi wykres znacznie, głównie tu o wydech chodzi bo IMO jesli tam jest seria z CA18DE to nawet 2 cali nie ma, ja w 2.0 miałem 46,7mm seryjny (teraz jak się okazało mam jeszcze gorszy ale to szczegół )

aaaa... no i fajny przecinak, dobry na nieświadomoych mocy :hyhy:
napewno wydech to priorytet. dalej IC, chociaz nie jestem pewnien czy IC do takich cisnien ma sens, czy zwiekszenie pojemnosci ukladu nie popsuje zabawy, a narazie cisnienia ruszac nie chce.
wieksza pojemność układu = większy moment
zimniejsze powietrze = lepsze osiągi w całym zakresie

http://www.tdi.pl/modules...=article&sid=91
I gorszy spool-up, większy lag, spadek boosta.
no widze ze sie jednak zdecydowales.
pierwsze co bym zrobil to walbro.. ewentualnie sprawdz cisnienie na listwie.
szarpie czy nie?
zbyt waski wydech zwykle objawia sie szybkim spadkiem momentu/mocy. u ciebie to jak na moje oko pompa nie wydala.

edit: masz mikro turbine wiec lag zwiekszy sie smiesznie malo po zamontowaniu icka. zwykle jest to ok 1-2psi. a korzysci jest duuuuuzo. pozatym wcale nie musisz montowac jakiegos potwora 100 litrowego.
no prosze widze ze nowy nabytek.. no ładnie.. no własnie i co z supra...

BTW: pozdrawiam Cie
No to musze się umowic na obejzenie autka, pzdr chlew
zapowiada sie malutki zapierdalacz
jest foto
Uwielbiam takie sleepery
oj fajny jest, jak jeszcze wygładzisz ten wykres to zrobi się jeszcze fajniejszy
no brawo! Zapewne w twoich rękach szybko dojdzie do siebie, to szybkie i dające najwięcej frajdy autko jakie mogłeś kupić za tą kase...
a właściwie nic innego nie mogłeś kupić za tą kase a łoić będziesz strasznie :rotfl:
Gratuluje!
ps. Pogadaj z gruchą, silnik od niego pożycz, mensko by było
heh, no tak jak mowie dopiero go odpalam, first things first, ale IC juz namierzylem, wydech zrobie mysle od razu 2,25 lub 2,5 cala z koncowym jakims meskim.

tyle ze kolejne koszty po sprzedaniu Supry.
w nowym białym lakierze by lepiej wyglądała

Ale i tak fura imponuje nakładem włożonej pracy! :padam:
Fajny przecinaczek - ile to autko waży?

wlasnie musze poszukac ile wazy... ciekaw jestem. jesli chodzi o wydech to raczej napewno bedzie 2.5 cala tylko tak glosno myslalem
na wypasie autko
rob wydech 2,5 cala od razu. i wstawiaj ic czym prędzej.
Pierwsze proby odpalania okazaly sie pomyslne, motur gubil sie, tak jakby na jednym nie palil, kulal, ale reagowal na odpinanie kazdej cewki, pierwszy traf aparat zaplonowy, ten napewno jest zly, ale...

...sprawa okazala sie znacznie powazniejsza niz tylko zaplony, kiedy sprawdzilem kompresje... okazalo sie ze na 3 i 4 cyl wogole jej nie ma czym predzej zrzucilismy glowice, potem rozpielismy dol i okazalo sie ze pierscienie popekaly i rozpieprzyly przegrody miedzy soba. W efekcie porysowaly znacznie gladzie cyl.

Poszukuje wiec nowego bloku bo dwie nowe tuleje wyjda 500 PLN a za 500-600 kupie juz caly blok.

jest dobrze i jeszcze bedzie zapierdalac
blok kupujesz ca18?
a masz inny pomysl?
odezwij sie do usera "MF".
moglbys od ca16, ale po co?
pozostaje przy projekcie 1.8 Turbo w tym samochodzie
Swoja droga czy ktos sie orientuje jak wyglada swap hamulcow z 200sxa? np z S14a? beda pasowac?
jak juz kombinujesz to idz w total extreme i ładuj hample od 300zx

gdzies widziałem same zaciski po 800zł :zdziwko:
nikt tego nie dokonał na takim aucie (może w japonii się komuś chciało choć wątpię)

Na TK ktoś ma Z32 TT do rozbiórki.

N13 ma tarcze na 4 śruby o rozstawie 4x100, zaś S14 200SX i 300ZX na 5 śrub i rozstaw 5x114,3. S13 ma 4 śruby ale rozstaw 4x114,3. Każda z tych modyfikacji wiązałaby się z koniecznością dorabiania przewodów, przerabiania/przekłądania piast, przewiercania tarcz, szukania nowych felg itd. Ogólnie dużo roboty, kupa czasu a rezultat może być żaden (jak wspominałem nie znam projektu w którym czegoś takiego dokonano).

Jeśli jakaś modyfikacja miałby być w miarę łatwa to montaż hebli z Sunny GTi/GTi-R'a / Almery GTi/VZ-R. 4 śruby, rozstaw 4x100 tarcza przód grubości 26mm średnia 257mm. IMO to taki zestaw bedzie najlepszy VALUE FOR MONEY.

Chlewior: napisz jakie parametry mają heble z tyłu

przód to z tego co pamiętam 254x20, correct ?
Noo i to mi sie podoba!! dajcie mu "pomógł"

tak wogole to narazie jestem za bardzo zaabsorbowany silnikiem zeby mierzyc tarcze, ale sprawdze to i bede musial cos wykombinowac. Prawdopodobnie masz racje ze moze zmienie na N14 GTi na przyklad.

Tak czy inaczej bede musial decydowac niedlugo bo te tarcze co sa na samochodzie sa po 6 miesiacach stania i wzery porobily sie konkretne
dajcie mu "pomógł"


"pomógł" dajesz sam

Bardzo jestem ciekaw tego potwora, co z tego wyjdzie i jak szybko uda się go ogarnać. Może przy nastepnym spociku zadzwonimy do Ciebie i zechcesz pokazać Nam swoje cudo?!
bedzie ciezko go pokazac bo nie mam nawet sam kluczy do parkingu, sa u Ojca w warsztacie. Poza tym ma rozebrany motor itp

Jak odpale to napewno nieomieszkam sie pochwalic
W sprawie swapu hamulcow itd. w S13 bardzo czesto przerabia sie piasty na 5 srub, sa nawet do tego specjalne zestawy np. takie. Tylko nie wiem czy dalo by rade cos takiego zrobic w FWD.
OT: Chlewior w ostateczności jak Marcin ładnie poprosi to pójdziesz z nim do łazienki i tam mu pokażesz :rotfl: :rotfl: :rotfl: KONIEC OT
OT: Chlewior w ostateczności jak Marcin ładnie poprosi to pójdziesz z nim do łazienki i tam mu pokażesz KONIEC OT




buahahahahahaa rozwaliles mnie po prostu konkretnie
OT: Chlewior w ostateczności jak Marcin ładnie poprosi to pójdziesz z nim do łazienki i tam mu pokażesz


weź zamknij tą waginę bo pier*olisz głupoty. Ty jesteś zawsze chętny popodziwiać cudze przyrodzenie. A tak w ogóle to umyj cycki

A żeby nie było OT to napiszę, że samochód jest ładny i będzie napewno bardzo szybki Czekamy na niebieskiego killera!
marcin_g(ołych)c(złonków)w(ielbiciel) i wszystko jasne :rotfl: :rotfl:

ALE TERAZ TO JUZ SERIO KONIEC OT
jakies postepy sa? ciekawy jestem czy juz lata sleeper
Jeszcze nie:) ale sa święta wiec Michał pewnie mu sprezentuje FMIC i takie tam
no wiec - kurwa - przyszedl blok i tloki, mial byc ideal, okazalo sie ze lipa, tlok jeden rozpadl mi sie w rekach, blok po jakichs dziwnych szlifach... generalnie jajca.

facet spoko, bez awantur zeby mu odeslac, ale sie wkurwilem bo znowu opoznienie
Powiem ci że życzę ci cierpliwości w rekonstruowaniu ca18det. Projekt podoba mi sie strasznie , sam chciałem takiego sunny sobie zrobić ale sałata nie pozwala. Wiem że ca18det utrafić w tym kraju w dobrym stanie nawet na części to niezła gimnastyka. Tak czy inaczej gratsy za projekt i życzę powodzenia i 300 kuca na osi.
:padam: smigalem kiedys N13 boska furka ...model ktorym latalem mial 125KM ... i to juz smigalo ze ho ho ... :hyhy: ... fajny projekcik ... pozdrawiam
odpalil dzis juz 30 km zrobione, jeszcze pare rzeczy do zrobienia, lozyska, heble, paliwo, wydech, fmic, strojenie dokladnie w takiej kolejnosci
:padam: :hurra: MISTRZU :hurra: :padam:
Jeżeli dzisiaj zrobił 30km to może i jutro zrobi?! ;> Saska Kępa-Mokotów GM-Saska Kępa?
...model kturym latalem

to juz przesada :zdziwko: chociaz troche poprawnosci.
a do GM prawdopodobnie tez dojedzie
gooffy >>> poprawione :wstyd: ... nawet sie nie tlumacze bo nie ma sensu hehe
a wracając do maszyny to naprawde godna furka!
taki niepozorny japoński 'kanciok' :hyhy:
taki niepozorny japoński 'kanciok' :hyhy:



Tylko ten "Agresywny granat" cos zdradza a tak to faktycznie, wyglada jak takie autko z serii wydymaj mnie na swiatlach , a tu zonk
juz mam umowiona pompe paliwa - z BNR32 :hyhy: - mam nadzieje ze wsadze okolo srody najdalej
z RNR32



Niech cie moc ma w opiece, zeby tam pompa nie była tak genialnie zrobiona jak do s13 i s14, ze kazda po paru latach to przegrzany smiec... Wal do wujka Kiviego z Rally na Afr po montazu odrazu, albo chociaz manometr do kabiny, zeby zobaczyc jak trzyma cisnienie przy booscie.
podejrzewam ze przede wszystkim poczuje pod pedalem jak to bedzie dzialalo ale u Kiviego na afr i po IC bede sie zglosic musial tak czy inaczej.
Nie wiem jak jest z pompą z R32 ale jak wyje tak samo jak ta z R34 to możesz nie być zbytnio zachwycony (chyba że bardzo lubisz odgłosy stukających się kotów na wiosnę).
rozwin swoja wypowiedz jesli mozesz
...BNR32
pompy nie są wieczne, sprawdziłeś czy ma odpowiednią wydajność (nie w katalogu) ?
podobno 230 l/h
rozwin swoja wypowiedz jesli mozesz



Jest głośna jak ojezu.
wydajnosc nie jest problemem. problemem moze byc stan, bo ma ona juz kilkanascie lat..
widziałem wczoraj autko jest pro...
dzis przybylo nowe Turbo (wytoczona w srodku muszla T25, a wirnik od T28) no i koncowy A'PEXi

:padam: jaka jest srednica wylotu koncowego, syćko pikne
wylotu chyba 100 mm, wlotu jest fajnie bo 63 mm
a mozesz sprawdzic dokladne wymiary tego tlumika koncowego? chodzi mi o srednice puszki tlumika, dlugosc puszki tlumika oraz dlugosc koncowki ??
tłumik fajny! i pytanie czy ta hybryda jest duzo lepsza od T25?
a mozesz sprawdzic dokladne wymiary tego tlumika koncowego? chodzi mi o srednice puszki tlumika, dlugosc puszki tlumika oraz dlugosc koncowki ??



postaram sie jutro zmierzyc dokladnie i podac tutaj
no fajne graty montuj wszystko to co ma być i bedzie sleepe sleeper
tak na szybko:

wydech sie robi, a to kolejny diwajs

Furak odebrany, wydech jest glosny jak suknisyn, ale juz czuje ze jest znacznie lepiej

za to BOV nie reaguje wogole, zamontowalem go, co prawda nie regulowalem i nie wiem czy na szybko zlapalem dobry przewod podcisnieniowy ktory trzeba bylo podlaczyc
No to ładnie ziom ale ogarnij BOVa żeby sie coś nie wytegowało wogóle..
to SSQV czy chińska kopia?
z tego co wiem to chińska kopia
chiński deszcz ale to jeszcze spoko, musze koniecznie owinac DP tasma, bo mam za blisko do wentylatora

BOVa musze ogarnac za dnia po prostu:)
sprawa silnika jest postponed niestety na najblizszy moment kiedy bede mogl posiedzec i dluzej podlubac w samochodzie, ale w miedzyczasie kupilem nowy bonus

wlasciwie to dwa, ten na zdjeciu to fotel dla Pati (no, pasazera, ale Pati bedzie chyba w nim jezdzila najczesciej ), bede musial tylko wymyslic mocowanie zeby sie unosil. Mojego zdjec nie mam, ale jest wiekszy, i ma wieksze uszy pod ramiona



oooo prosze nie wiedziałem, że Pati i Chlewior to para no prosze prosze gejowskie miłości na forum jdm zakupy fajne
ej... mowilem ze dla mnie inny fotel. tez na B ale nazwa krótsza w taki nie wsiadam!
oooo prosze nie wiedziałem, że Pati i Chlewior to para no prosze prosze gejowskie miłości na forum jdm zakupy fajne



ehhh jak ktos nie wie to pozniej takie niedomowienia sa...

trzeba sprostowac bo niestety pozniej w swiat pojdzie

jest:
PATI- PATRYCJA i to dziewczyna Chlewiora
i
PATI- Patryk jedn z Administratorow na tym forum
cholera tak myslalem ze bedzie podtekst :D:D

a co tam moze nas zaakceptuja:) jak sie tylko zmiescisz to bedziesz ze mna jezdzil
PATI- PATRYCJA i to dziewczyna Chlewiora
i
PATI- Patryk jedn z Administratorow na tym forum




yyyy :zdegustowany: Pati, Ty tez masz na imie Patrycja?

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
no miałem dzisiaj okazje się przejechać jest grooobo a bedzie lepiej bo Intercooler powinien poprawić przebieg krzywej pozdro Chlewior i powodzenia
hehe dzieki Siela no mam nadzieje jak sie uda w tym tygodniu, moze w nastepnym cos sie ogarnie:) fotele, IC wszystko po kolei czeka na montaz
Heble zrobione, przy okazji naprawiony jeszcze silownik sprzegla, nowe graty do srodka, takie tam nowe fotki









To ja wprowadzę jeszcze trochę zamieszania- PATI to moja siostra i co wy na to??? :rotfl:
daj jej numer
buahahahaah!!! jak na pierwszy post, to calkiem niezle :rotfl:
z tymi naklejkami pewnie ma więcej koni, no nie Chlewior?
Ważne, że już jeździ, ważne że dobrze jeździ
Nie ważne jak wygląda
od czegos trzeba zaczac ale to tak off top
spoko fura tylko te felgi nie takie. jak nie zmiana to te doprowadzic do jako takiego stanu
spoko fura tylko te felgi nie takie. jak nie zmiana to te doprowadzic do jako takiego stanu



z calym szacunkiem, ale KIM TY K...A JESTES ze wjezdzasz w temat jak czolgiem do jubilera???

felgi sa bardzo TAKIE, co celow do jakich sa stosowane.

btw. nikt nie powiedzial ze projekt jest skonczony, letnie felgi juz czekaja
a ch.. cie obchodzi kim jestem, po to jest forum zeby kazdy mogl napisac co mysli.
bardzo przepraszam ze nie dalem na starcie kilograma wazeliny jakie te auto nie jest boskie, chociaz chyba powinienem czytajac polowe wypowiedzi z kazdego tematu o czyims samochodzie.
Co Wy ludzie jecie w tej Wawie :zdziwko:
chyba to co wszyscy ale wczoraj byl dzien matki i moze ktos kwiatkow nie dostal, dlatego taki przewrazliwiony. z mojej strony koniec spamu w tym temacie. buziaczki dla autora tematu
Chlewior autko prezentowal sie bardzo fajnie... takie male niepozorne cuś
Chlewior autko prezentowal sie bardzo fajnie... takie male niepozorne cuś



i do tego nawet czyste i bałaganu nie było.....widać

no i jezdzi bardzo przyjemnie
Hehe dzieki chlopaki:) bardzo mi milo.

Kubik ja jestem nadal pod wrazeniem Twojego nowego nabytku:)

lans na ZAJEBISCIE wysokim poziomie
pieknie to bedzie chodzic jak juz zrobisz to co masz zrobic :hyhy:

wtedy to juz bedzie potwor w owczej skorze
owczej?

no juz teraz bardzo seriously szukam IC... jakby ktos slyszal, chlodnica ma 69 cm, wiec wszystko ponad to zeby wlot i wylot byly po bokach
Owcy niemieszajmy w to :rotfl:
Czekam na zakonczenie projektu i moze na jakiś wyścig :wstyd:
kurde do zakonzcenia projektu juz naprawde maly kroczek, ale nie moge znalezdz odpowiedniego IC jak ktos bedzie mial jakies info to pliiz dajcie znac...
mini monster, tak trzymać :padam:
Oki, IC juz jest, Iveco+metalowe zbiorniki :rotfl: w sobote montaz
mam nadzieje ze uda mi sie jakos obaczyc Twoje autko
Oki, IC juz jest, Iveco+metalowe zbiorniki w sobote montaz



no to wypas!! zobaczymy jak sie autko bedzie odpychac

czekam na jakis maly sprincik :hyhy:
Kasik, no juz zaczynam bywac znow na spotach, jesli Tobie zdazyloby sie wpasc to napewno

@Jakubek: chyba nie sprincik a sparring :D:D
@Jakubek: chyba nie sprincik a sparring :D



oj wiadomo o co chodzi (co niezmienia faktu ze i tak czekam )
jest groobo dajesz ziom bedzie łojenie dupy typkom w mocnych bmw i audiolach w Subaru może też
buahahahaa jest DUUUUUZY :crazy:

rdzen 600 / 230 / 65 mm




symapatyczny:) kiedy montaż i juz finał zabawy z moca auta ??
montaz w sobote, pozostaje jeszcze strojenie na ktore nie mam narazie srodkow. Ale mysle ze po nastepnej pensji cos wymysle...

chyba ze bede musial odlozyc na urlop
Ja też czekam na "sparing" :wstyd:
naprawde fajowy IC może jakis natrysk jeszcze na niego by sie przydał, zawsze coś
jak bede przekraczal 1,5 bara doladowania to pomysle o natrysku wody ;P a narazie styknie

dzis zakupilem kolanka i rury do podlaczneie ICka, poza tym wjechala pompa paliwa od EVO na poklad

oto komplet

to ja tez w kolejce sie ustawie zakladaj bedzie zabawka straszna..
ladny ten IC!!
tylko gdzie ty go tam upchniesz

ile chcesz ladowac ??
ladny ten IC!!
tylko gdzie ty go tam upchniesz

ile chcesz ladowac ??



Tobie Jaqbku to pewnie z jedna długośc :rotfl:

serio. 1 barek ?
Tobie Jaqbku to pewnie z jedna długośc



Jak to naprawde ty Kamilko, a nie Owczyk sie dorwal, to spadlem z krzesla!!!!
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
nei chce przekroczyc 1 bara narazie, chce max zaladowac 0.9 bara, zeby bylo wzglednie bezpiecznie.

narazie cel to zlamac 2XX KM i miec smooooth przebieg krzywych. Ile wyjdzie przy tym cisnienia to sie okaze im mniej tym lepiej

damy rade kolejny update po sobocie a jesli bedzie jezdzil ladnie w sobote to w niedziele uderzam na Starachowice
2XX ps to już będzie git, jak u ciebie wytzyma (bezawaryjnie) to ja po remonciku tez podnosze do 1 barka

ps. masz tego samego blova co tseczina?
zanim podniesiesz do bara to najpierw zrob IC, wtedy dasz 0.8 i bedzie bardzo przyjemnie:)

BOVa mam dokladnie tego samego co czesina, albo czesina ma jak ja bo to ja mu kupowalem
Super projekt ogarnoles, czekam na koncowe strojenie i wynik z hamowni. Ile on wazy? Celuje w jakies 900 kg:-)
900 chyba nie, one nie są wcale takie lekkie na jakie wyglądają

chlewior, wiesz coś na temat tego programu który grucha pisze (skunio mi coś wspominał ), podobno jest odrobine wyżej odcinka i delikatnie podniesione ciśnienie.
o jakim programie mowa? nic nie slyszalem o programie... moja odcinka teraz jest na wysokosci 8600 wiec mi styka

powiem Ci ze moja fura wazyla 930 kg bodajze na przegladzie z seryjnymi fotelami i paroma rzeczami ktore juz wyrzucilem

po montazu IC furak sie znacznie ozywil jeszcze musialem powalczyc z zaplonem, wyprzedzic go kilka stopni, ale mam nadal pewne watpliwosci, najwazniejsze ze juz mi nie przerywa, jedzie plynnie w pelnym zakresie obrotow, a boost narazie nie przekracza 0.6 bara

wkreca sie wsciekle, sapie. syczy i gwaltownie odpycha sie do przodu

poza tym mieczyk w 200SXie CA18DET jest znacznie bardziej obciazone: masa samochodu, tyl naped, wal napedowy, wiskoza, to robi swoje. U mnie silniczek ma znacznie lzejsze zycie
poza tym mieczyk w 200SXie CA18DET jest znacznie bardziej obciazone: masa samochodu, tyl naped, wal napedowy, wiskoza, to robi swoje. U mnie silniczek ma znacznie lzejsze zycie



wiem, ale bokiem takim jak ja, nie polecisz :rotfl:

pzdr
i to wlasnie oznacza ciezkie zycie dla Twojego CA18
Wykres na pierwszej stronie, tutaj miniaturka, pierwszy pomiar i mile zaskoczenie niedlugo jedziemy dalej z boostem

Rzeczywisice taki troche falujacy.

Z tym boostem to poczekaj, pojedz ze mna na takim setupie :hyhy:
narazie boosta nie ruszam naprawilem dzisiaj przewod knock sensora, gada ladnie
update fotek - DZIEKI KOSA!!!!
świetne foty, świetne auto ! Gratuluje i życze powodzenia w dalszych modach
Doskonale Michale znasz moje zdanie - samochód jest kozak projektem
Kiedy 0.8b?
Kiedy 0.8b?



pracuje nad tym
z przodu troche jak polonez wyglada
fajne felgi, to stalówki prawda?
tak jest, stalowka 7/15 cali, dlugo takich szukalem, tzn zeby byla szeroka

mysle o pomalowaniu ich na bialo, lub na srebrno, z zachowaniem czarnych srodkow oczywiscie, ale jeszcze nie zdecydowalem do konca co i jak
foty kozak, koska daje rade
foty baaardzo fajne a i modelka niczego sobie

przekozackie są te felgi, z czego to?
Felgi sa firmy Lemmers, ale nie wiem z czego, raz na miesicie widzialem takie na BMW (niestety ) ale to sa raczej felgi sprzedawane niezaleznie jako model, a nie jako OEM do jakiegos modelu.

[ Dodano: 2007-10-28, 14:29 ]
a jak tam przygotowania do większego dmuchnięcia?
Będzie dmuchane na zime więcej, czy już bez sensu?

pora na prasowy lans
jak pora to pora prasowy lans

http://www.furious.pl/art...13gti/index.htm
fajne autko:) gratki opisu na furious! pozdro
Njusy

w zeszla sobote woz wreszcie zaczal podawac!! ogarniety zostal problem przerywania ktory towarzyszyl mi od roku...

Po tym wspomnianym kroku milowym w postaci ogarnietcia zaplonu, zostaly popelnione kolejne zbrodnie na pacjencie, w postaci zmiany dolotu na spory 4 calowy K&N + rynna z castoramy oraz przeniesienie boost controlera do kabiny wozu.

W zwiazku z tym woz wyladuje najpozniej na nastepny weekend na hamowni, oraz poprobujemy z wiekszym doladowaniem o wartosciach 0.8-0.9 bar.

dalsze plany to nowe (pewnie wieksze ) Turbo bo to juz powoli zacznyna oddawac olej pod siebie, skrzynia, pewnie szybciej niz Turbo, oraz zawias na przod. Wszystko mam nadzieje przed 1 maja ;>

takze nissan po zimowym snie wraca na ulice zeby w koncu skopac szeroko sie ostatnio wozaca Jakubowa dupe

oczywiscie dzolk, bo nissan wraca zeby skopac dupy WSZYSTKIM HONDOM!! buahahahahahaah

ech zarciki zarciki

pozdro ziomy, stesknilem sie za wami
Wpadaj na spot
a nie omieszkam:) ostatnio niestety duzo sie dzieje i slabo bylo z moja obecnoscia:) ale obiecuje poprawe, szczegolnie ze woz zaczyna wspolpracowac

PS czy moj temat nei moze byc chociaz chwile na wierzchu? markos, przestan ja tez chce byc chwile na gorze
bump


lepiej?




z mila checia i ja zobacze w koncu to auto na jakims spocie..
ze tez tak po rodzinnemu a ja go jeszcze nie widzialam
Cfaniak napisał/a:
Wpadaj na spot
na ktory?



Na ten na którym dla przypomnienia masz się nie pokazywać.
dzieki, pamietam

myslalem, ze chodzi o czwartkowe bc
prsze wyszedlem z domu na chwile a tu mi las vegas robia z topic'u :D:D:D

milo mi za takie odwiedziny

wogole musze sie dowiedziec co z tymi spotami bo cos sie pozmienialo?
takze nissan po zimowym snie wraca na ulice zeby w koncu skopac szeroko sie ostatnio wozaca Jakubowa dupe


nie omieszkam podjac sie wyzywania
pieknie zed wkoncu ogarnales ten zaplon no i wpadaj na zloty w czwartek w BC i nedziela GM do wyboru do koloru hehe
noo i jakubie bylo bardzo przyjemnie dzis woz mi wreszcie podaje, jestem baaardzo zadowolny
no powiem ci ze w malym szoczkun jestem ze tak rowno z rolowanca poszlismy, pieknie!!
no wczoraj było bardzo przyjemnie jechać z Michałem podczas Waszego streetu
Silnik podaje, szkoda że skrzynia nie bardzo ale i tak jest mega sympatycznie.
Nowe doladowanie nowy pomiar:)



Jakubie, powiem Ci tylko ze jak sie z Toba lapalem z rolowanego, to bylem na setupie z tej przerywanej linii ;D te wieksze wartosci to nowka stan
wow !!! taka moc przy takiej masie..... pogrom

Gratulacje !!!
fakt jest taki, ze nadal jezdze na codzien na 0.5 bar, okazjonalnie doladowanie jest odkrecane do 1 maja pewnie dostroje go do +/-1.0 bara i to bedzie setup na zawody.

przerywana linia to jest obecny setup 0.5, taki ktorego mozna sie spodziewac jak ktos mnie spotka na swiatlach nioch nioch
piękne kreski ! Gratuluje
super calkiem fajna roznica pomiedzy tymi dwoma roznymiu doladowaniami.
super calkiem fajna roznica pomiedzy tymi dwoma roznymiu doladowaniami.



teraz jest plan na wjazd z ecumasterem, zdjecie boost cuta i kolejne +0.2bar do setupy wyscigowego, mam nadzieje ze procentowo przyrost wyjdzie taki sam jak pomiedzy 0.5 a 0.7/0.8

czas pokaze...
chcemy więcej, dmuchaj więcej!!!!!
Zacny winik.
W niedziele jeżdziliśmy na doładowaniu 0,5b i było bardzo bardzo sympatycznie, czekam teraz na przejazdzkę na 0,7-0,8b albo i więcej

pieknie wyscig zbrojen trwa
czyli jak rozumiem, niniejszym zasluzylem na wlączenie sie do wyscigu zbrojen pelna gemba :D:D:D
Hmm, elegancko. Przydał by się teraz jakiś EBC może.
niestety EBC jest poza moim budzetem. MBC musi styknac
I jak dalej projekt wygląda?? Coś zmienia/zmieniło??

Widziałem go kiedyś na żywo w GM (chyba wtedy co były fotki robione) - jak dla mnie kozaczek
pół roku nie ruszany temat odgrzebałeś. Auto stoi. Możliwe, że całą zimę będzie stało.
mozliwe ze nie bedzie stalo

na poczatku wrzesnia sie zbieram za robote, jak sie uda to moze jeszcze jakies ostatnie eliminacje sie zaliczy

poza Tym to nic nowego oprocz setupu na 1 bar, nie mierzonego na hamowni, ale dosyc szybkiego
no mam nadzieję, że nie przestoi zimy, tzn może stać, ale sprawne
konkretna fura co tu więcej pisać
hehe kotleta mi odgrzal.

woz jest teoretycznie do sprzedania, ale jak sie nie sprzeda to tez nei bede plakal, tylko odbuduje do wiosny i dalej bede chlostal :D:D
widzialam dzis rano bolida jak przejezdzalam kolo was
o ten gruz juz nie zarasta trawa na parkingu??!!!!??
Woz do sprzedania

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7627655
Ty lepiej wrzuc film jak zapierd***
Woz sprzedany, ale poszedl do znajomego, jest szansa ze bedzie sie pojawial
świetne auto, sam bym chętnie przygarnał
bylo brac ;]