MODEL: 1991, hatchback, 3D
SILNIK: SR20DE seryjnie 143 KM zaplon przyspieszony do ok.17 stopni przed gmp.zasilanie: PB98.
UKLAD DOLOTOWY: stożek bezpośrednio na przeplywomierzu przerobionym z 50mm 70mm UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1seria, rury 2,25cala , środkowy przelot by Tomala, końcowy EL-TEC.
ELEKTRONIKA: wskazniki dodatkowe: woltomierz,ćiśnienie oleju, Ecu Master DETII
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: jeszcze seria ale spręzyny H&R juz leża
UKLAD HAMULCOWY-seria
BODY-KIT: przednie kierunkowskazy biale, tylne przerobione na biale, boczne biale (po wielu trudach udalo sie znależć w Anglii), maska oklejona pseudocarbonem i zalakierowana akrylem. Cale auto pokryte nowym lakierem mint apple z palety nissana ( Max Mayer)
ŚRODEK: seria i niech tak zostanie.
CAR-AUDIO: JVC , Morel Pulse, Alpine V12
INNE: felgi Speedline Corse 7x16 , (tryśniete na czarno )

MOC:po modyfikacjach dolotu, wydechu i regulacji zapłonu: 149,2 KM i 183Nm
W planach : zrobić mocne N/A , walki Catcams, porting kolektora wydechowego, wydech z kwasa 2,5'',
WYKRES Z HAMOWNI:

MOC: po regulacji wałków rozrządu 150,2 KM - 192,7 Nm


MOC: po wymianie tłumika końcowego na EL-TEC 151,5 KM - 196,3 Nm

MOC: po ecumasterze, kolektorze 421 - i większem przepływomierzu - 164,5 KM i 195Nm


ZDJECIA:





daj zooma tej folii
Bardzo fajne auto. Maska wygląda naprawde niezle jak na taką z foli, poza tym super baza do modów jak chodzi o silnik. Zmień tylko fele i bedzie gitara. Super auto i powodzenia.
WOW! Po pierwsze nie Honda, a po drugie Nissan!
bardzo fajne autko
podobują mnie sie te Nissany.
Piękny.
Choruję na takiego GTi.
Tylko felgi są nie teges. Oczywiście to kwestia gustu
Super auto, już w samej serii zaskakuje. Masz standardowe plany posiadacza N14 GTi, heh! Powodzenia w projekcie... Może pokuszę się i zaprezentuje swojego N14 blachowoza GTI
Pierwsze co to szybciutko wrzuć Haendery.. poza tym fajny wózek z pokażną mocą.. :hyhy:
podobają mi się te Nissanki (inne zresztą też), przed N14 GTI czuję respekt :padam:
fajowy! mialem kiedys 2.0d lx za 1991 roku i bylem pewny ze w tym roku wyszedl ten model a nie w 1990???
wszystko fajnie tylko zapodaj jakas glebe bo wyglada jak polonez caro
Z ostrą glebą nie ma co przesadzać... To ma przecież jeździć... szybko! A nie szurać po asfalcie :oczami: Większość obniżek to -35mm lub -40mm i wygląda to wizualnie podobnie jak u Szopena. A to że Polonez Caro... heh, tym większe zdziwienie tych co dostają baty od takiego :wstyd:
zawsze podobaly mi sie takie cicho ciemne ścignty
Z ostrą glebą nie ma co przesadzać... To ma przecież jeździć... szybko! A nie szurać po asfalcie :oczami: Większość obniżek to -35mm lub -40mm i wygląda to wizualnie podobnie jak u Szopena. A to że Polonez Caro... heh, tym większe zdziwienie tych co dostają baty od takiego :wstyd:



ja mam -40/-40 i nigdzie o nic nie zawadzam,zadne krawezniki i dziury mi nie straszne
w piątek wjeżdzają nowe Kayaby na przód i sprężynki H&R -30mm , tyl zostawiam bo i tak juz jest nisko. Mam tylko nadzieje, ze sie nie zabije na takim setupie.
Zawias jeszcze nie wjechal ale za to , korzystając z okazji że powychodzily po zimie rózne babole ( bąble, rdza itd w newralgicznych miejscach) postanowilem rozebrac autko w drobny mak i pozbyc sie rudej zarazy raz na zawsze. NIe moglem sie oprzeć zmianie koloru na jakiś bardziej widoczny i oto efekty . Update na pierwszej stronie.
:szok: IMO straszny blad...
kolor daje rade, ale tak jaskrawe auto powinno ostro zapieprzać- przynajmniej niskie 14stki...
mnie tam sie kolor podoba fajoski jest z ta maska.

tylko zeby Ci ten karbon nie zaczal rdzewiec bo bedzie lipa
prawie jak Norris EVO Dla mnie moze byc, ale przy okazji malowania trzeba było od razu machnąc felgi na czarno. Gusbo na CKPL ma takie w swoim 5gen'ie i wygląda na prawdę zaje :hyhy:
chcesz coś HKSa zeby naklejka nie była bez pokrycia?
W tym Gumisiowo-Ziolonym kolorze Autko prezentuje sie całkiem okazale bravo bravo do zobaczenia na mieście
Wrzuć mu ładne szprychowe felgi typu OZ Superturismo (GTiR w Safari na takich jeździły), z dobrymi oponami będzie a) dobrze skręcać, b) dobrze chłodzić hamulce, c) dobrze wyglądać Kolor mi się nie podoba, ale to kwestia gustu - sam od dłuższego czasu choruję na czarnego GTiRa, od kiedy zapoznałem się blisko z kolekcją p. Lesiaka...
Hahahaha... o w morde.... ale FAJNY kolorek !!!
Wygląda super fajnie (czyt. unikatowo)
Nie myślałeś o malowaniu plastików chociaż części
Nie myślałeś o malowaniu plastików chociaż części



i dobrze ze nie wymalował :hyhy:
Właśnie że nie

Te połacie czerni nie wpływają dobrze na wygląd szczególnie przy czarnej masce.
IMHO ten kolor to nie najlepszy wybór. ale ważne że Tobie się podoba kup cos od Patiego, żeby nie było, że jesteś sticker pozer ;D
a mnie ciekawi jak sie sprawil lakiernik?? jaki efekt z bliska? bez usterek? i ile dales za malowanie wszystkiego? no i ostatnie pytanko ile czasu auto stalo u lakiernika??

a no i jeszcze jedno :rotfl: komore tez malowales ??
a więc po kolei:

1. Byl plan zeby listwy zrobić w kolor ale juz widze pod pierwszy supermarketem w Warszawie babe z wózkiem z zakupami jak nie może wyhamowac przed moimi drzwiami tudzież otwiera swoje drzwi od malucha i jeebuduu!

2. Felgi bedą jak starczy budżetu - jakieś srebrno czarne ROTY ewentualnie wlaśnie jakaś szprycha ale O.Z Superturismo

3. No , cos by sie przydalo HKS-a

4. Kolor mial być taki, którego seryjnie na sunny nie bylo. A ze juz nie moge patrzeć na niebieski metallic typu Subaru Impreza tudzież pomarańczowy a la mandaryna to wybór padl na cos zielonego ( w przyszlym sezonie będzie pewnie najmodniejszy!) :hyhy:

5. A teraz poważnie: Szukam glowicy od SR20VE , celuje w jakieś 190 KM więc wtedy niska 14 ka bedzie w zasięgu a i krzykliwy kolor będzie mial pokrycie w osiągach.

sorry za te dluzyzny i dzięki za wszelkie opinie

pozdrawiam
to jak chcesz cos HKSa to daj znac
No to ciekawe który z nas będzie pierwszy miał NEOVVL
Za główke to lekko ponad 1000$ trzeba wydać.
no niestety , tanio nie będzie - ale przeszczep sr20det jeszcze droższy - caly silnik najtaniej znalazlem za 4500 tys bez ECU. Poza tym lubie wysokoobrotowe NA .


Tylko nie szukaj głowicy od SR20VE tylko od SR16VE (lepsza kompresja i kręci się do 8500), ECU załatwi się przy pomocy Greedy MSS i SMT6. 4-5 tys trzeba liczyć.

DET, a ty nie miałeś przypadkiem Sunnego Turbo? DET różnicy nie zrobi, od DE jest tylko trochę lżejszy.

edit: a nie, Sunny Turbo, to twojego kolegi.
Z VE nie jest tak lekko, bo AFAIR całość była nieco lepiej wyważona i miała lżejszy układ korbowo-tłokowy niż zwykły SR, przez co nie wiem czy sama głowica wrzucona na stary blok dałaby jakieś wymierne efekty. Pomyślałbym o czterech przepustnicach z GTiRa - pasują bolt on, założyłoby się filtr Pipercrossa i jazda. Oczywiście ma to sens jak bawisz się w dłuższe wałki i wyższe CR...
Nie wiem jak w przypadku SR20DE, ale SR16VE i SR20VE mają układ tak samo wyważony jak SR20DEH więc ja się o to nie martwie. Mają lżejszy układ ale mniej wytrzymały. Jak znajdę gdzie to przeczytałem to wrzucę.
Nissanek dostał coś pod choinkę:




Jeszcze tylko maska i będzie prawie jak.... GTIR


:zdziwko: jest na czym flaszkę postawić :hyhy:

powodzenia w dążeniu do celu :padam:
tak tylko sie zastanawiam... po co Ci maska z GTiRa skoro bedziesz mial wolnossaka. czy sie myle?
zajebisty parapet :padam:

maskę faktycznie bym zlał, pomyśl lepiej nad zderzakiem przednim z GTiR
tak tylko sie zastanawiam... po co Ci maska z GTiRa skoro bedziesz mial wolnossaka. czy sie myle?



No i tu się rodzi problem, bo po wstępnym rozeznaniu stwierdzam , że łatwiej znależć SR20DET z Bluebirda niz głowice z SE20VE. Wchodzi jescze w grę zaturbienie tego silnika co sie na przyklad udalo w pewnym 100NX z Lublina. Wykorzystano wtryski , turbinę , IC i kolektor wydechowy z Blubirda i autko zapierdziela aż miło. A udalo sie to wszystko wystroic SMT6 + mały mod regulatora ciśnienia paliwa.

tu można poczytać:
http://100nx.fora.pl/view...er=asc&start=30
no to uturbiaj...
uturbianie silnika ktory mial odpowiednik z turbina to wg. mnie dosyc kiepski pomysl..
no chyba ze chcesz poleciec po calosci i zostawic tylko seryjny blok, a wszystko inne zostanie zmienione na lepsze diwajsy..
Wlasnie w bloku jest roznica między DE a DET... Nataniej i najprosciej wyjdze kupic DET i sprzedac DE. Ta sytuacja ze 100NX'em to wyjatek, na ktorym odradzam przeprowadzac kalkulacje.
Nataniej i najprosciej



i co najważniejsze, najbezpieczniej
Wlasnie w bloku jest roznica między DE a DET


a w czym dokladnie jesli mozna wiedziec? materialy? plaszcz wodny? kanaly olejowe? chodzi mi tylko i wylacznie o blok..
Czas na kolejny mały update. Postanowilem sobie zrobić pseudo jdm'owe felgi w następujący sposób: bierzemy klasyczne rajdowe lekkie felgi np:



i malujemy lakierem proszkowym na jedyny słuszny kolor:



Co sądzicie ? Pytam oczywiście tych mniej ortodoksyjnych jdm'owców
ziom... jaki to rozmar tych felg ? fajnie wyszły ale złote lepsze
fajna ta felga.. pokusilbym sie o bialy napis speedline :]
markos trafil w sedno. a fela klasyczna, prosta... no piekna
a w czym dokladnie jesli mozna wiedziec?



"Mike Kojima commented:

Here are the differences between the DET and the DE:

The DET has oil squirter piston coolers
The DET has a bigger oil pump.
The DET has a different front pulley.
The DET has lower compression pistons (8.3:1/8.5:1 vs 9.5:1).
The DET has bigger injectors.
The DET has direct ignition.
The DET has a variable intake cam, runs retarded at idle, advanced mid range and retarded top end.
The DET has mechanical shim in bucket type lifters with a slightly bigger in duration exhaust cam.

The GTi-R DET has individual Throttle body injection.
The GTi-R DET has stronger main cap bolts.
The GTi-R DET has beefier rods.

Just about all the parts between a DET and a DE interchange."
fajna ta felga.. pokusilbym sie o bialy napis speedline :]



podpisuję się pod tym też
Zell, zadna z wymienionych przez Ciebie rzeczy nie jest czescia bloku.


@szopen: super wygladaja te fele w czerni, ciekawe jak by bylo z tym bialym napisem
konkretne felgi :hyhy:
takie małe ot: widziałem twoją fure w międzylesiu... czy ty tam gdzieś mieszkasz ??
jeżeli tak to bedziemy musieli sie ustawić na jakieś konkretne foto po założeniu felunku :rotfl:
fele genialne do tego auta. kolor mega. mam nadzieje ze 16' :hyhy: wtedy bylyby idealne :padam:
konkretne felgi :hyhy:
takie małe ot: widziałem twoją fure w międzylesiu... czy ty tam gdzieś mieszkasz ??
jeżeli tak to bedziemy musieli sie ustawić na jakieś konkretne foto po założeniu felunku :rotfl:



Pracuję tam
Fajne auto i fajne felgi . Ja osobiście zostałbym przy całych czarnych .

A ile za takie lakierowanie trzeba dać ? Też przymierzam się do lakierowania felg, tylko niewiedziałem czy zrobić mat , półmat , czy połysk (ale zwykłe lakierowanie). A teraz doszła jeszcze opcja proszkowa . :niepewny:
Pracuję tam


to trzeba bedzie sie jakos ustawić jak pogoda sie poprawi
Zell, zadna z wymienionych przez Ciebie rzeczy nie jest czescia bloku.


Źle zrozumiałem pytanie.
To prawda. Blok to blok, kawał odlewu, w którym zamontowane są części silnika.
Myślę, że Xzandaferowi chodziło bardziej o dół silnika niż o sam blok.
Sam blok w SR'kach jest taki sam, tylko elementy zamontowane w nim są inne w DE a DET.
Niniejszym zakończylem etap modów stylistycznych więc wrzucam malą sesja zdjęciową.
Teraz nadszedl czas na najbardziej oczekiwana zapewne przez wszystkich zmianę - nowe serducho. Poszukiwania dawcy rozpoczęte.





Pieknie ale fele np:te co sa walnij na czarno i srebny rant bedzie pieknie pasowac do tych wszystkich czarnych plastikow :hyhy:
Samochodzik jest bardzo fajny. Dość często widuje go na stacji benzynowej na ul. Ostrobramskiej.
Do kompletu tylko sr20det i będzie bajka.
Powodzenia w szukaniu silnika.
Ja bym tu widział przedni zderzak na 2pary halogenów (oryginalny Nissan).
Ja bym tu widział przedni zderzak na 2pary halogenów (oryginalny Nissan).



Ja bym tu widzial oryginalny z Gtira wogóle bez halogenów, ale jest on tak samo nieosiągalny jak ten o którym mówisz czyli z GTI lub z SR po 94 roku
mowicie o taki zderzaku

ale to juz nie będzie stylizacja ala GTIR
małe te zdjęcie niewiele widać. Cyżby to było twoje zdjęcie pod pracą ?? bo kojaże miejsce

ta dokładnie pod praca
a kolegę chyba tez kojarzę tzn autko bo rzuca sie w oczy
projekt jak dla mnie zajebisty, najgorsze tylko to że z maską gti-r MY wiemy że jest kozak za to połowa niewtajemniczonej bmwowsko-calibrowskiej bandy noi co gorsza płeć przeciwna robi wielkie oczy


EDIT: co sądziłbyś o czarnej feldze z paskiem rantem zielonym??
no dokladnie, maska z wersji gti-r wyglada glupio
ale jest carbon - jest lans
..a kolegę chyba tez kojarzę tzn autko bo rzuca sie w oczy

I dobrze


czerwony?? moim zdaniem spoko sprawa bo podkreślasz ten kolor wtedy i nadajesz jakiś custom styl
W końcu udalem sie na hamownie w celu sprawdzenia czy auto trzyma chociaż seryjną moc
i wyszla niespodzianka. A mówili że stożek i kręcenie zapłonem nic nie daje:



W przyszłym tygodniu wjeżdzają regulowane kółka rozrządu i być może kolektor wydechowy z sr20ve ( trochę większe przekroje rur) i strojenie ecumasterem. Operacją zajmie się dr.NIsmo czyli Coobcio
zdrowe sunny, to lubię
powodzenia
szopen, hej widzialem Cie w zeszly weekend na kleszczowej! Bardzo zacne auto
fajne te nissanowskie silniki, maja taka dupowozowa charakterystyke
Szopen widziałem Twojego saniacza na forum NKP, dla mnie bomba. Napisz mi na pw ile daleś za malowanie bo szykuje sie do odmalowania nx'a. pozdro
czy wskoczyły ambery??
Jeszcze nie wskoczyły ale wskoczą. Tylko je trzeba z JP przytargać.

[ Dodano: 2008-01-19, 17:34 ]
Jeszcze nie wskoczyły ale wskoczą. Tylko je trzeba z JP przytargać.



uuu Panie, a ile taka przyjemność ? może i ja bym się skusił

ładny wynik, szczególnie niuton gratulacje

no czyli to samo co było kiedyś u mnie


Nom ale Shopena silnik jakiś taki mocniejszy się wydaje, wszysto do okoła seria a wyniki jakieś nadzwyczaj zadowalające wyszły, jeszcze jakiś wydech zdrutować i wyjdzie ponad 160KM jak nic
Wydech juz zdrutowany. 2,25 cala na duzym tłumiku środkowym, wszystko z kolanek, nie było żadnego giącia rur.

[ Dodano: 2008-02-10, 14:58 ]
no w czwartek będzie kolejny wykres z dopiskiem ECU tuned by Coobcio
Ps. ładny ten twój wóz i podoba mi się jak go wylali, na pewno nie chłostał bym go w błocie jak swojego
Myślę , że na "ecu tuned by coobcio" to juz zasłużył, teraz tylko lekkie dopieszczenie na rolkach i bedzie git.
piekne i mocne auto szopen, coobcio śledze twoje projekty, więc czekam na konkretny wykresik. pozdrawiam
No to widzimy się w czwartek A może do Lublina wpadniesz
fajny kolorek, "oryginalny" jak w hondzie midori green.
Ja wiem, że ta maska to cud GTi-R ale ni jak mi się nie podoba... Zwykły carbon wyglądał lepiej.
Ja wiem, że ta maska to cud GTi-R ale ni jak mi się nie podoba... Zwykły carbon wyglądał lepiej.


Mi też się ona nie podoba no ale dobrze wentyluje i nawiązuje go GTI-R - bowiem to orginałek jest
No czwartek Hamownia ciekawe czy bedzie 160KM
no ale dobrze wentyluje

wentyluje co? bo w gtir jest tam zdaje sie fabryczny intercooler, wiec taka maska ma sens.. tutaj wiekszy sens mialby jakis wyciag, a nie nadmuch.
No są dwa wyciągi i od ostatniego pomiaru doszły nam dwa konie:)
No, wielu manewrach z zapłonem i strojeniem ecumasterem okazało sie że seryjna przepływka nie wydala wiec przeprowadziliśmy z Coobciem szybka konwersję na 60mm i po ponownym wystrojeniu oczom ukazał się jakże piekny wykres:



Testy drogowe w toku...
te pomiary w trybie obciążeniowym mi się nie podobają - zawsze kasztanią przebieg do ok 1800obr.min jakże istotny w jeździe na codzień
no 1/4 mili w Sochaczewie juz za mną, moje czasy od zeszłego roku poprawiły się o 1/10 sekundy więc na tym setupie auto raczej 14ki nie zrobi.

Filmik z najlepszego przejazdu:

http://www.youtube.com/watch?v=lxQDQROVCG0
szopen na jakich oponach jeździłeś ? jestem w szoku z tą mocą 14-stka powinna być murowana
Zgadzam sie ze wynik slaby. Ja tyle robilem majac 125PS / 145Nm na lysej gumie. Cos chyba nie tak?
założysz r888 zrób zbieżność (jeśli nie masz ) poucz się startów i czasy ~14,5 mogą być na wyciągnięcie ręki
no faktycznie gumy michelin energy ślizgały się niemiłosiernie nawet na suchym - czas zainwestować w toyo. Co do zbieżności to jest seryjna ( 0) , czy do dragu stosujecie jakies inne ustawienie?
jeśli zbieżność na zero to nie kombinuj tylko 205tki r888 start z ~ 5tyś i będzie pan zadowolony
no faktycznie gumy michelin energy



dodałbym do nazwy michelin energy saver .... czyli nie jest to nawet UHP ... Bierz ósemki i kołuj przepływkę fi 80 z P11
No pół sekundy na R888 spokojnie jest do urwania... Najtańszy do 15" będzie 195/50...
No to etap wolnossący uważam za zakończony.
SR20DE wyskoczyło spod maski i na jego miejsce wskoczyło coś troszkę mocniejszego SR20DET z Avenira(JDM). Na dodatek miałem farta - silnik jest z 1998roku czyli wyposażony w turbinę t25 na łożyskach kulowych. Luzów na wirniku brak.





Duże podziękowania Coobciowi, który w 2 dni ogarnął całego swapa - motor odpalił od pierwszego kopa pomimo braku orurowania do turbo i paru innych gadżetów.

Downpipe ogarnięte. Pozostało tylko zmontowanie orurowania do IC i wystrojenie.
Gratulacje. Jak wrażenia z jazdy?
Kiedy strojenie Kuby + jakaś hamownia?

Samochód widziany był w weekend pod Kuby "warsztatem"
ooo dawno się nic nie działo, myślałem że miło sobie upalasz wolnossaczka, a tu proszę
silnik, turbo wyglada naprawdę siezo, bedzie pewnie bezawaryjnie i tego zycze
ile kucy planujecie??
Auto już uruchomione, wrażenia z jazdy bardzo sympatyczne
Z całą operacją SWAP, orurowanie, strojenie zeszło się niespełna tydzień więc jak na nissana przystało to wyjątkowo długo, a pod maską prezentuje się to tak:


W sumie Swap cenowo wyszedł podobnie jak uturbienie zwykłego SR20DE... przy silniku DET ma się już większe wtryski, turbinę, kolektor rurki wodne i olejowe i przy okazji mocne bebechy... Na chwilę obecną doładowanie wynosi 0,7 bara... A dupohamownia stwierdza okolice 240-250KM i ok. 330-340Nm - wiadomo trzeba nałożyć błąd pomiarowy +/-5Nm bo dupa zmęczona po całym dniu spędzonym nad tym Sunnym

Ogólnie Ja i sam właściciel bardzo zadowoleni jesteśmy z tego projektu, jedyne co to podwykonawca dał trochę dupki z rurą łączącą IC z przepustnicą gazu - jak to w nissanie bywa w każdym miejscu trzeba szukać maks oszczędności tak więc by wyszła całość 30zł taniej rurka się przewęża z 60mm na o wiele tańsze 50...

Do w pełni szczęścia brakuje jedynie mocniejszej pompy paliwa, bowiem siedzi seryjna i nie jest w stanie podbić ciśnienia powyżej 3 barów... w związku z czym AFR przy WOT w całym zakresie wynosi 12 z tym że w przedziale 4500-5500 ubożeje do blisko 13...

A i coby pod maską nieco upiększyć to właściciel własnoręcznie odpicował pokrywę zaworów:
sciema jakaś. Na silniku jak byk napisane B18 i w fotoszopie zdjęcie odwrócone. Chłopaki wiedzą które silniki dobre


Będzie robiło zamieszanie na mieście.
Na silniku jak byk napisane B18 i w fotoszopie zdjęcie odwrócone


Hahahhahahahahahahah ten tekst poprawił mi humor na cały dzień dzisiejszego garażowania hahahhahahaha

Wstydu z autem nie będzie, wleciał dobry fundament który przy umiejętnym strojeniu w serii powinien znieść ok 400KM i 450Nm do tego o czym pewno właściciel jeszcze nie wie jak nadarzy się odpowiednia okazja to takim uzupełnieniem mocnego dołu będzie głowica z SR20VE
pięknie Panowie ! pozostało dopieścić to i owo i pomyśleć nad brakującym ogniwem - szperą
jakoś tak pieknie miło się lata, ja jak nim latałem absolutnie nie odczuwałem zapotrzebowania na szperę, jedyne co to na pewno mocniejsze sprzęgło by się przydało bo zimowe opony SAWA w rozmiarze 175/65R14 mocno je zmęczyły
Faktycznie trakcja jest zadziwiającio dobra - niestety sprzęgło na IV i V zaczyna się uślizgiwać - co polecacie , wzmocnić docisk czy szukać jakiegoś upgrade'owanego sprzęgła?
jakies profi bym założył - kiedyś pewnie zachce ci się więcej dmuchać
Wpadaj po weekendzie bo mam brakujący element, który to jest o 7mm niższy jak seryjny oraz o 7mm zmniejszony będzie luz na ograniczniku przesuwu silnika
que esto?

Poduszka silnika?
pewnie stabilizujaca
Tak jest to jest przednia poduszka silnika... Dorobił mi ją znajomy frezer bowiem stara tłukła się o zimną stronę turbiny i w ogóle jej nie montowałem, nowa poza tym że bez problemu przypasuje to dodatkowo ograniczy przesówy silnika przy czym nie będzie takiego dyskomfortu jak w przypadku poliuretanów...
No , poduszka na miejscu, teraz już tak nie szarpie przy zmianie biegów i nie tłucze się o strone zimną turbiny.