SILNIK: SR20DE seryjnie 143 KM zaplon przyspieszony do ok.17 stopni przed gmp.zasilanie: PB98.
UKLAD DOLOTOWY: stożek bezpośrednio na przeplywomierzu przerobionym z 50mm 70mm UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1seria, rury 2,25cala , środkowy przelot by Tomala, końcowy EL-TEC.
ELEKTRONIKA: wskazniki dodatkowe: woltomierz,ćiśnienie oleju, Ecu Master DETII
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: jeszcze seria ale spręzyny H&R juz leża
UKLAD HAMULCOWY-seria
BODY-KIT: przednie kierunkowskazy biale, tylne przerobione na biale, boczne biale (po wielu trudach udalo sie znależć w Anglii), maska oklejona pseudocarbonem i zalakierowana akrylem. Cale auto pokryte nowym lakierem mint apple z palety nissana ( Max Mayer)
ŚRODEK: seria i niech tak zostanie.
CAR-AUDIO: JVC , Morel Pulse, Alpine V12
INNE: felgi Speedline Corse 7x16 , (tryśniete na czarno )
MOC:po modyfikacjach dolotu, wydechu i regulacji zapłonu: 149,2 KM i 183Nm
W planach : zrobić mocne N/A , walki Catcams, porting kolektora wydechowego, wydech z kwasa 2,5'',
WYKRES Z HAMOWNI:
![](http://i35.photobucket.com/albums/d175/szopen75/Sunny_wykres.jpg)
MOC: po regulacji wałków rozrządu 150,2 KM - 192,7 Nm
![](http://i35.photobucket.com/albums/d175/szopen75/Szopen_2.jpg)
MOC: po wymianie tłumika końcowego na EL-TEC 151,5 KM - 196,3 Nm
MOC: po ecumasterze, kolektorze 421 - i większem przepływomierzu - 164,5 KM i 195Nm
![](http://i35.photobucket.com/albums/d175/szopen75/wykres_przeplywka.jpg)
ZDJECIA:
![](http://i35.photobucket.com/albums/d175/szopen75/DSC00161.jpg)
![](http://i35.photobucket.com/albums/d175/szopen75/DSC00160.jpg)
![](http://i35.photobucket.com/albums/d175/szopen75/DSC00159.jpg)
![](http://i35.photobucket.com/albums/d175/szopen75/DSC00685.jpg)
![](http://i35.photobucket.com/albums/d175/szopen75/DSC00680.jpg)