MODEL: SUNNY GTI, N14
SILNIK: wtryski 370, filtr oleju KN/Mocal, chłodnica oleju, regulowane kółka, wałki, reszta (a jest tego trochę) może uda się zimą...
UKLAD DOLOTOWY: stożek ITG, przepływomierz Infinity Q45, przepustnica SX s14, custom kolektor KMS
UKLAD WYDECHOWY: 4in1 gruba ścianka kwasówka + przelot 2.5' + końcowy tłumik (wszystko KMS)
ELEKTRONIKA: świnka SMT6 [strojenie KMS] + "budzik" ze wskaźnikami
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria +shortshifter B&M (super
ZAWIESZENIE: komplet K2 Sport - Street + poliuretany/drążki/wahacze 555
UKLAD HAMULCOWY-tarcze nacinane , nawiercane BLACK DIAMOND+hydraulika ręczny by Re5pect, zaciski tył N15 GTI, przewody w oplocie stalowym
UKŁAD PALIWOWY pompa seryjna + zbiorniczek przelewowy Forge, Pompa Bosch, przewody w oplocie stalowym, regulator ciśnienia paliwa,
BODY-KIT: seria dwukolorowa
KOŁA: 16' 215/45
ŚRODEK: fotele kubełkowe, kierownica z odsadzeniem 80mm, pasy 3', klatka, rozpórka, trochę gratów poza autem
CAR-AUDIO: chyba nie doczeka sie montażu...
MOC: ?????
Status: jeszcze działamy

To tyle na pierwszy raz, pewnie o wielu rzeczach zapomniałem, będę dorzucał, pzdr

ZDJECIA: kilka fotek od początku do teraz

[ Dodano: 2009-11-18, 00:00 ]
zapowiada się ciekawie czekam na fotki
got jdm?
czekamy na foty.
Proszę kilka fotek z budowy.
Po lakierze





Montaż zawieszenia









Montaż silnika kółek wałków itp.





Kolektor 4>1 i układ wydechowy








Komora silnika finalnie




Wnętrze oraz gotowy wóz.










Pozdrawiam.
Grubo! Wkońcu jakiś szybki nissan fwd nie od Coobcia
Gratuluję auta
hm. troche dziwna ta klatka...
super ze buda zrobiona od podstaw, lakier ITD !

Ładnie wyszło! Jaką moca moze sie to legitymować?
wszystko super, ale z klatką to ktoś się wygłupił...zarówno z przodu jak i z tyłu... szkoda bo dobra klatka byłaby w takim aucie bardzo wskazana, a tak wg mnie zgrzyt.
Klatka to prezent poprzedniego właściciela zostawiona tymczasowo na życzenie Piotrka czy wyjedzie i wjedzie inna zależy tylko od właściciela.
ta klatka z tyłu ma największy mankament bo mocowana jest do podłogi zamiast do kielichów zawieszenia. Taka bardziej tuningowa niż do sportu, na pewno coś tam chroni, ale mogłaby lepiej usztywniac nadwozie. Pod maską ciekawie, ten dolot wygląda bardzo poważnie
Dzięki KALI za zdjęcia Klatka do przeróbki, tymczasowo chroni tyle o ile
Z dolotem było troche pracy i doświadczania, ale koniec końców SR zasysa tyle ile chce moc nie mierzona, cel >200PS >220Nm. Będziemy z Kamilem się starać, trzymajcie kciuki
Nie ma sprawy Radziu . >>Zdjęcie wozu przed jak widać klatka już była.
[URL="http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=627222455c88307b"][/URL]
przepustnica SX s14

jezeli to seryjna to chyba jest mniejsza od zwyklej z gti w nissanach chyba wszystkie sr doladowane mialy mniejsza srednice przepustnic niz NA. Jaka jest sensownosc takiego modu? W razie co popraw blad w opisie
Przypatrz się dobrze na foto to Q45 średnica 90mm w niczym nie przypomina seryjnej a już w zupełności gabarytem Piotruś popraw opis !!
Chyba zartu nie odebrales ale opis jedno a zdjecia drugie...
No wygląda to wszystko prze grubo, tylko ta klatka psuje całą resztę...

Ps. Z miła chęcią przetestował bym taki dolot na swoim SR20VE

A co do przepustnic z SR20DET niektóre miały przepustnice fi60 - choć takich było mniej a występowały takowe chociażby w S13 RED TOP na Japonie...