MODEL: SUNNY GTI, N14
SILNIK: wtryski 370, filtr oleju KN/Mocal, chłodnica oleju, regulowane kółka, wałki, reszta (a jest tego trochę) może uda się zimą...
UKLAD DOLOTOWY: stożek ITG, przepływomierz Infinity Q45, przepustnica SX s14, custom kolektor KMS
UKLAD WYDECHOWY: 4in1 gruba ścianka kwasówka + przelot 2.5' + końcowy tłumik (wszystko KMS)
ELEKTRONIKA: świnka SMT6 [strojenie KMS] + "budzik" ze wskaźnikami
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria +shortshifter B&M (super
ZAWIESZENIE: komplet K2 Sport - Street + poliuretany/drążki/wahacze 555
UKLAD HAMULCOWY-tarcze nacinane , nawiercane BLACK DIAMOND+hydraulika ręczny by Re5pect, zaciski tył N15 GTI, przewody w oplocie stalowym
UKŁAD PALIWOWY pompa seryjna + zbiorniczek przelewowy Forge, Pompa Bosch, przewody w oplocie stalowym, regulator ciśnienia paliwa,
BODY-KIT: seria dwukolorowa
KOŁA: 16' 215/45
ŚRODEK: fotele kubełkowe, kierownica z odsadzeniem 80mm, pasy 3', klatka, rozpórka, trochę gratów poza autem
CAR-AUDIO: chyba nie doczeka sie montażu...
MOC: ?????
Status: jeszcze działamy
To tyle na pierwszy raz, pewnie o wielu rzeczach zapomniałem, będę dorzucał, pzdr
ZDJECIA: kilka fotek od początku do teraz
[ Dodano: 2009-11-18, 00:00 ]