Heloł. Jak wiecie posiadam już jedną S13, ale bardzo wkręciłem się w jazdę po torze na trackdayu nissantech i postanowiłem że tej mi szkoda upalać, więc zbuduję drugą.
Tak też się dzieje i wspólnymi siłami składam z chłopakami z forum takiego gruza. Wszystko robimy sami i najtaniej jak się da!




baza:



czyli goła buda bez niczego.


MODEL: 199?, 3d S13

SILNIK:
- SR20DET
- turbo seria T28
- FMIC z R34 GTR Vspec
- zimniejsze świece
- rocker arms stopper Greddy

UKŁAD DOLOTOWY: stożek Apexi

UKŁAD WYDECHOWY: - wydech custom+ screamer pipe

ELEKTRONIKA: - komputer stage1 Horsham Developments, zegary Omori, EGT, oil temp, water temp,

UKŁAD NAPĘDOWY: most zaspawany, wzmocnione sprzęgło


ZAWIESZENIE: gwint JIC, stabilizatory godspeed, drążki reakcyjne godspeed, rozpórki

UKŁAD HAMULCOWY: wszystko 300ZX


BODY-KIT: drift style, custom malowanie, body vertex, lampy kouki


ŚRODEK: Kubełek corbeau, pół kubeł recaro, pasy OMP, kierownica nardi classic

CAR AUDIO: brrruuuuuum psssss

INNE: mnóstwo

KOŁA: ecxchange meister 18x9.5

MOC: 2??KM/???Nm



Wyprułem środek:



Auto już u mnie w garażu:



Silnik przyjechał z UK. Sr20DET ze skrzynią.






wyleczylem kawalek luszczycy na dachu bo wiecej mi sie nie chcialo.
poza tym lutmistrz walil mi po oczach swoja elektroda





dlaczego bodykit nie pasowal do S13 ?
bo byl od garbusa.. ba ! nawet kolor na kant wchodzi



spawy z elektrody wymagaly drobnej obrobki



buda jest juz cala zmatowiona, luszczyca wyleczona, w calosci wykonczona wloknina - czeka na podkladowanie.



testowa przymiarka srednio pasujacego body



mycie...





podkladki...






- pomalowaliśmy komorę
- wyjąłem tylny most














Aha [url="http://srmm.com.pl/index.php/budujemy-driftowoz-part-i/"]klik[/url]

W piątek złożyliśmy motor:






W weekedn wsadziliśy silnik. Są też fender brace ultra racing:







Czytamy japońskie gazety w wolnych chwilach









Zaspawany został tylny most i zrobiliśy "power brace"












Fura już w podkładzie











Nowe nakrętki:



DO takich felg( 18x9.5 i 8.5 na przód )



poza tym jest już stożek Apexi, komputer stage1 Horshama, hamulce od S14a, kierownica Nardi, kubełek z mjej drugiej fury przełożę, regulowane drążki reakcyjne na przód itp itd
wygląda obiecująco !

życze powodzenia

PS. Zrób opis zgodny ze wzorem.
Faktycznie na pierwszych fotach nie wygląda zbyt zachęcająco, ale po ogromie pracy włożonej zaczyna wychodzić na prostą POwodzenia w dalszych modach


To jest jakaś dodatkowa podpora? wzmocnienie?
to już wiem skąd ten opis u Antka na gg

Dobry sprzęt do upalania, gratualcje.
To są stopery Y-greków. Teoretycznie maja chronić głowę i pozwalają zakręcić nieco wyżej. Się chyba fachowo arm-stoppery to zwie.
Dokładnie rocker arms stoppers.
CHronią przy wysokich obrotach przed spadaniem Y-ków czyli dźwigienek popychających zawory.

Dziękuję za miłę słowa. Auto początkowo miało być w stylu driftowych fur z Ebisu poobijane itp, ale postanowiliśmy je zrobić elegancko, i tak niedługo będzie ebisu style W końcu ma mi służyć do nauki jazdy driftem

Gdyby nie pomoc kolegów to byłaby lipa ale tak wszystko idzie bardzo sprawnie! Będzie ciekawie! obiecuję. i akcenty JDM też na pewno się znajdą!

P.S: opis poprawiam w wolnej chwili.
fajne nakrętki na felge
Update.
Przyszły wskaźniki omori. Jedyny problem est taki że nie mam do nich czujników i jest tylko częśc wiązek. Będzie trzeba to jakoś zkompletować

zapowiada sie kozak, i piekny kolor...
Dzisiaj pomalowałem wnętrze w końcu. Niestety bez mojego blacharsko-lakierniczego senseia Bartka, ale jakoś wyszło Będzie teraz je moźna powoli składać. Poza tym zamontowana jest już turbosprężarka i ukończona wiązka( wielkie dzięki Anndiqq). Jak zwykle pozostało mnóstwo pierdół do zrobienia, ale działamy w dobrym tempie. Następny krok to odpalenie fury.





Będzie teraz je moźna powoli składać



a co Ty chcesz tam wkładać Im mniej tym lepiej, zajebiste wskaźniki!!
jano86, opisz według regulaminu.


Będzie jakieś body?
Będzie body Vertex.

Zrboiłem pro opis

[ Dodano: 2009-12-02, 09:57 ]
Bump!
Zamontowaliśmy moją wymarzoną(od dawna czekała w kolekcji ) kierownicę nardi classic:



whoaa! zajebista
oooo wjechało tyle fajnych rzeczy, tyle prac zostało zrobionych a wszystko kryło się pod starym postem... Jano, weź rób inaczej aktualizację...
Dobry projekt, dużo zostało jeszcze do zrobienia?

były jakies przymiarki body?
mistrz projekt, wszystko samemu i u siebie! mega sprzęt będzie
No kolejny szybki nissan się szykuje i ja w nim nawet palcem nic nie dotknąłem
Masa pracy jak widzę i tępo też niezłe nie jak w firmach tuningowych...

No składajcie składajcie i na rolki dawajcie
bedzie mistrz!
gratuluje pracy, daje efekty
BNo tak temat wisiał gdzieś w supie, szkoda zę taki system z postami jest.
To jak mam robić update? Musicie cześciej coś pisać I zaglądać!

Graty wjeżdżają ciągle tylko nie ma czasu tego zakładać

No ma być także szybki bo to będzie mój jedyny nissan. Mint jest na sprzedaż. Na razie odkładam już kase na stage2a, tak żeby 3 było z przodu, ale nie wiem keidy się zdąży to zrobić.

Mało updatu? No to prosz:




Od wczoraj auto ma już pierwszego sponsora. Jest nim firma [url="http://k-sportpolska.com/"]K sport Polska[/url] oraz [url="http://tgauto.pl/"]TG auto[/url]

Dzięki temu gruz będzie miał NOWY (śmiesznie bo to jedyna(!) nowa rzecz w samochodzie) zawias K-sport Street z camberami na przodzie.

Poza tym wczoraj dotarł komplet piast na 5 śrub. Mam już chłodnicę do SRa. Jest kabel do przeniesienia aku za fotel (kierowcy czy pasażera? )

Można więc powiedzieć że wszystko co do szczęścia potrzebne juz jest. Niestety mam teraz bardzo mało czasu i prace są mocno opóźnione... Ale dajemy radę.





















Ojej chyba się spuszczę, pierwszy raz widzę takie grube graty w nissanie, zamiast pęczka tertytek i hame made drut dobory...

Naprawdę pięknie się dzieje z to nyso
no ładnie, nowy zawias od sponsora
kolor pokrywy silnika jest przypadkowy? bo taki podobny do tego k-sporta
Śledzę projekt od początku i jesteś moją inspiracją wszystko samemu we własnym garażu

Co do akumulatora to może lepiej go dać całkiem do bagażnika co by więcej masy na tył poszło
JDM



P.S: aku będzie za fotele - niżej a poza tym w razie odpukać jakiegoś dzwona nie chciałbym go widzieć lecącego do przodu...

P.P.S: fajnie że jestem dla kogoś inspiracją

[ Dodano: 2009-12-22, 17:36 ]
oby jak najwięcej takich projektów będzie o co walczyć w time attack 201x
No nie ukrywam że i na time attack chciałbym się przejechać. Staram się żeby auto było jak najlżejsze jak się tylko uda. Moc nie jest priorytetem, bardziej skupię się na odelżaniu auta, i na reakcji na gaz itp

Prace bardzo pomału idą do przodu. Mam dużo nauki na uczelni, poza tym za 3 tygodnie wyjeżdżam na pół roku za granicę

Ale dziś założyłem gwint z tyłu 9 dzięki dla firmy tg auto ! oraz regulowane tylne górne wahacze które przyszły wczoraj



Ciekawy projekt i wszystko sam gratuluje. Ale czy kolega nie był kiedyś na torze w Poznaniu??
No coś pięknego.Tylko poczytałem na pierwszej stronie że to samochód do upalania i robiony "jak najtaniej" a tu już widzę sporo kasy wpakowanej a gdzie tam jeszcze do końca.
Super projekt.Gratulacje.
No wszystko robię sam! Z tego się cieszę najbardziej

Eloszka dawno się tu nic nie działo a konkurencja nie śpi...

Projekt ostatnio trochę zwolnił z przyczyn osobistych. Mam dużo pracy na uczelni. Poza tym niebawem wyjeżdżam więc kilka miesięcy przestoju się szykuje.

Generalnie jestem w trakcie ogarniania setupu zawieszenia i hamulców. Pomaga mi w wolnych chwilach ojciec, któremu bardzo dziękuję.

Generalnie wchodzę na grubo

- dziś przyszły poszerzenia tyłu











- kolektor ssący Greddy style





Rozważam jeszcze ciągle czy nie zmienić koncepcji FMICa na jakiś z krótszym dolotem, ale chyba zostanie w pozycji klasycznej przed chłodnicą. No i muszę jeszcze przemyśleć czy montować ten kolektor ssący... Poza tym trzeba by go i tak najpierw wypolerować

Co do setupu to już praktycznie jest ustalony. Auto będzie mi służyło jako uliczny rozrabiaka i na treningi/zawody

Stay tuned!
Groznie wyglada z poszerzeniami...

to AutoR?

przod tez bedzie laminat czy fender rolling bedzie grany?

mega zajebisty projekt!
Jednak mój ulubiony projekt cały czas jedzie dalej. Poszerzki dają rade
Poszerzki kupiłem w UK i będą kopiowane. Już za tydzień będzie je moża kupić w PL

Są kozackie, ale jak to się ostatnio mówi ma być pierdolnięcie

Projekt i tak czeka kilka miesięcy przerwy, bo wyjeżdżam za granicę.

Stay tuned
Poszerzenia przodu tez sa w planach czy tylko tyl??
Wczoraj przyszły do mnie zakupione na allegro dość okazyjnie roczne micheliny pilot sporta. 4 sztuki w rozmiarze 225/40/18.


[media]http://www.youtube.com/watch?v=jUJNJ4t2m04[/media]







Wczoraj jeszcze kurier dowiózł FMIC z orurowaniem dedykowany do S14.




P.S: Przód też będę prawdopodobnie poszerzał.
cos za wąskie te oponki do tych felg kupiles, ale skoro ci sie taki naciag podoba
a jakie miał wsadzić skoro już musiał nadkola poszerzać?
no minimum 240

bardzo fajne autko czekam na efekt końcowy.
Moje gratulacje. Projekt niesamowity Również czekam na efekt końcowy
Z tyłu rozebraliśmy całe zwrotnice, piasty i mechanizm ręcznego. Wszystko zostało wyczyszczone i pomalowane. Nie pasowały osłony z S14 więc tata zrobił nowe z ocynkowanej blachy.

Po złożeniu wszystkiego razem, zamontował to na samochód. Tył jest więc już praktycznie skończony. Wjechał jeszcze gruby stabilizator Godspeed.

Setup:
- piasty 5 śrub z S14
- tarcza 296mm nawiercana nacinana
- zacisk aluminiowy dwutłoczkowy Nissan Skyline
- przewód w oplocie do hamulców

Felgi na aucie wyglądają bardzo ładnie. ET jest idealne do seryjnego błotnika, felga na równi z błotnikiem, no ale z racji poszerzeń będzie trzeba dołożyć dystans.

















Felgi na aucie wyglądają bardzo ładnie.



wczoraj bylem, widzialem , potwierdzam
Hellaflush ;D
kozak auto.
mi tylko tutaj ta felga średnio pasuję, reszta jest mega profi wow
mi tylko tutaj ta felga średnio pasuję, reszta jest mega profi wow



dokładnie, mi też jedynie ta felga coś sie nie widzi
myślę że może jakiś ciemniejszy kolor by trochę jej pomógł
Spokojnie to jest felga "przejściowa". Kupiłem bo mają dobry rozmiar i były w dobrej cenie. Mam w planach coś z większym pierdolnięciem!

Cieszę się że się podoba. Ma być absolutnie hellaflush, tak żeby nie było się czego wstydzić za granicą. Myślę że na rynku naszym brakuje takich ulicznych nissanów Chcę wypełnić tą niszę.

http://srmm.com.pl/index....owoz-czesc-iii/
Patrząc na poprzedni projekt jestem więcej niż pewny, że ją wypełnisz


takie byłyby mega
Advan racing ver.2 bardzo słabe połączenie z sxem... ta felge załozylbym tylko do Skya i to też pod warunkiem, jak nie znalazlbym nic fajniejszego.

Projekt miazdzy cycochy. Znajac Twoje zawzięcie, na pewno wypełnisz tą niszę, czego bardzo Ci życzę.

jaki będzie kolor budy?
widziałem takiego sx gdzieś na zdjęciu w necie i miażdżył suty
Dziękuję za miłe słowa

Staram się jak mogę
Co do felg to te advan też mi się nie podobają, marzeniem byłyby Work Meister, albo SSR professor, może jakieś Work Equip, ale to wszystko bardzo drogie modele, zobaczymy coś wymyślę.
Co do poprzedniego projektu na razie nie ma kupca więc niewykluczone że skończę z dwoma SXami

Co do koloru budy to duży problem, ciągle zmieniam zdanie. Pierwszy koncept miał być dwukolorowy, przód biały z lexusa i tył taki jak wnętrze d tego ciekawe grafiki. Nawet już mam zakupiony lakier na takie malowanie. Ale w międzyczasie zmieniłem zdanie i chyba zrobię w jednym kolorze. Jakim tego nie wiem, prawie codziennie mam inną koncepcję.

Teraz siedzę na studiach w Paryżu, ale ojciec coś tam robi przy aucie, o postępach będę meldował na bieżąco. Na chwilę priorytetm jest to żeby auto jeździło, dopiero potem zacznę myśleć nad nowymi gratami.

Na chwilę przed moim wyjazdem przyjechał jeszcze wydech 3 calowy chińczyk od downpipe do końca.

[ Dodano: 2010-02-09, 13:27 ]
Projekt mega, podziwiam za ogrom kasy, czasu i poświęcenia dla autka Niezły zapierdalacz będzie, serio
Podczas mojej nieobecności tata pomaga mi dokończyć auto.
Ostatnio zawiesił rdzeń coolera. Uchwyty musiał wykonać custom bo rdzeń dedykowany był do S14a. Efekty:











Przyzwoicie to wygląda, tak dalej.
Kupiłem sobie ostatnio:

- kask sparco yes i nomexowe rękawiczki(już mam dwie pary B) )




- zapinki aerocatch D1, w wersji carbon look



[ Dodano: 2010-04-10, 12:12 ]
Tradycyjnie podbijam do góry.
Pewnie jakiś jebutny spoiler wjedzie
Coś jak u Piotrka w biało zielonej?

Chciałbym zobaczyć to już na żywo
Przyszły wczoraj błotniki na przód poszerzone z wlotami:





real foto zapinek:



carbonowy spojler(ten na dole)



W zawieszeniu z przodu jest już stabilizator godspeed, regulowane aluminiowe drążki reakcyjne, piasty na 5 śrub z nowymi sworzniami:



No zgadłeś Marcin. LAe myślałem że będzie większy...
Co do zobaczenia na żywo to mam nadzieję że wóz już będzie na bemowie 25 kweitnia.

Aha i za dwa trzy dni będą nowe felgi. JDM 18 firmy Work pewnie nawet znacie
Projekcik na prawdę zajebisty blotniki robią robotę, ale to zaproponowane malowanie wyglada nieco biednie. Nie mogę się doczekać tych work'ow mam nadzieje ze zdazysz na bemowo ale raczej z pomocą ziomkow z nissantechu i całej reszty, dasz radę

EDIT: generalnie zacne graty
jest na prawde grubo.
super ze plany z głowy udaje się urzeczywistniać.
powodzenia.
spojler jest zajebisty przypomina takie jak majom auta na D1
Mi by się tu widział czarny mat ze złotymi grafikami i złoty środek w feldze.
Ale projekt coraz grubiej się prezentuje i robi wrażenie, przedewszystkim ogrom pracy.
NOWE FELGI ! ! ! ! !

WORK Equip wersja chrom 18", 9" z tyłu, 8" z przodu







Pasuje ??

Tylko trochę gejowe szerokości, ale spokojnie poszukiwania idealnych felg ciągle trwają

Przód poskładany. Pozostało dokręcić i przygotować mocowanie przewodu hamulcowego.




Dla przypomnienia:
- zaciski aluminiowe 4 tłoczkowe Nissan 300ZX
- przeowdy stalowe w oplocie
- K-sport street
- regulowane aluminiowe drążki reakcyjne
- gruby stabilizator godspeed
- piasty i zwrotnic 5 śrub S14a plus nowe sworznie
Koło ładnie będzie współgrało z resztą samochodu.
Oby udało się zobaczyć w weekend
Daleko. W takiej odlegości to już mam KMS.

Potwora wypchnąłem na ulicę.

Jeszcze ten nieszczęsny wydech i wymiana wysprzęglika. Poza tym trzeba jeszcze zalać auto olejem.

[color="#FF0000"]Nie ma ktoś 3 calowej rury kwasowej o długości 30cm?? PILNE[/color]

[media]http://www.youtube.com/watch?v=5GDJMJYD9Bc[/media]






















Ale będzie z tego zabijaka.
Walka trwa, nie poddam się ale jest ciężko, niestety nie mogę cały czas siedzieć przy aucie, dziś kolega pomagał mi trochę. Jest pierdyliard rzeczy do zrobienia! Moja rada - jak chcecie szybko zbudować auto nie kupujcie gołej budy, kupcie jeżdżące auto z uszkodzonym silnikiem!

No ale cóż, ogarnąłem elektrykę bo było jakieś zwarcie. Założyliśmy panele. Rano skończyłem wydech, ale i tak jest niedobrze.

Jutro wybieram się do Kaliego, może coś się uda powalczyć, ale jest pierdylion rzeczy do zrobienia a czasu mało



Dasz rade na niedziele?
jano86, widze ze fura wyjechala z posesji ale slyszalem ze Bartek Cie uprzedzil
na gotowo bedzie muthafucka
Wheel time:

Niestety nie udało mi się przyjechać autem na Bemowo. Jest jeszcze trochę pierdół do zrobienia - mocowanie aku, zasilanie pompy itp. No i podstawowy problem czyli to że auto nie wkręca się na obroty.

Tymczasem podsyłam zdjęcia nowych felg.
Mam 3 Advany SA3R 17x9, i komplet skręcanych JDM kół nieznanej firmy. Para 17x9J et 10 i druga para 17x? et?











zawsze mi się Advany SA3R podobały - mają coś w sobie
btw to de drugie noname tez niczego sobie

fajnie patrzeć jak podczas Twojego projektu rodzi na prawdę gruba fura
No i już 4 część prac nad nissanem na łamach srmm.com.pl
http://srmm.com.pl/index....towoz-czesc-iv/
Nareszcie update. Auto ma nadal problem z obrotami i nie wkręca się do końca. Walczę z tym. Oprócz tego wyjechał fotel recaro zamiast niego będzie pełen kubełek.

Nowe części:

- miska olejowa powiększona



- zapinki do maski i body



[ Dodano: 2010-07-08, 11:28 ]