Tak też się dzieje i wspólnymi siłami składam z chłopakami z forum takiego gruza. Wszystko robimy sami i najtaniej jak się da!

baza:

czyli goła buda bez niczego.
MODEL: 199?, 3d S13
SILNIK:
- SR20DET
- turbo seria T28
- FMIC z R34 GTR Vspec
- zimniejsze świece
- rocker arms stopper Greddy
UKŁAD DOLOTOWY: stożek Apexi
UKŁAD WYDECHOWY: - wydech custom+ screamer pipe
ELEKTRONIKA: - komputer stage1 Horsham Developments, zegary Omori, EGT, oil temp, water temp,
UKŁAD NAPĘDOWY: most zaspawany, wzmocnione sprzęgło
ZAWIESZENIE: gwint JIC, stabilizatory godspeed, drążki reakcyjne godspeed, rozpórki
UKŁAD HAMULCOWY: wszystko 300ZX
BODY-KIT: drift style, custom malowanie, body vertex, lampy kouki
ŚRODEK: Kubełek corbeau, pół kubeł recaro, pasy OMP, kierownica nardi classic
CAR AUDIO: brrruuuuuum psssss
INNE: mnóstwo
KOŁA: ecxchange meister 18x9.5
MOC: 2??KM/???Nm
Wyprułem środek:

Auto już u mnie w garażu:

Silnik przyjechał z UK. Sr20DET ze skrzynią.


wyleczylem kawalek luszczycy na dachu bo wiecej mi sie nie chcialo.
poza tym lutmistrz walil mi po oczach swoja elektroda


dlaczego bodykit nie pasowal do S13 ?
bo byl od garbusa.. ba ! nawet kolor na kant wchodzi

spawy z elektrody wymagaly drobnej obrobki

buda jest juz cala zmatowiona, luszczyca wyleczona, w calosci wykonczona wloknina - czeka na podkladowanie.

testowa przymiarka srednio pasujacego body

mycie...


podkladki...


- pomalowaliśmy komorę
- wyjąłem tylny most





Aha [url="http://srmm.com.pl/index.php/budujemy-driftowoz-part-i/"]klik[/url]
W piątek złożyliśmy motor:


W weekedn wsadziliśy silnik. Są też fender brace ultra racing:



Czytamy japońskie gazety w wolnych chwilach




Zaspawany został tylny most i zrobiliśy "power brace"





Fura już w podkładzie





Nowe nakrętki:

DO takich felg( 18x9.5 i 8.5 na przód )

poza tym jest już stożek Apexi, komputer stage1 Horshama, hamulce od S14a, kierownica Nardi, kubełek z mjej drugiej fury przełożę, regulowane drążki reakcyjne na przód itp itd