autko znajomego, mam nadzieje że właściciel ani autor zdjęć nie obrazi się za upublicznienie :]

http://ridaz-unit.pl/foru...603bf7718#83476
Jest doskonały. Nic mu nie brakuje. Nie ma żadnych ozdób. Żeby tylko był czarny, to można by go było umieścić w galerii sztuk współczesnej na wystawie pt. "Podporządkowanie formy funkcji". Piękna Godzilla...

Zupełnie jak pierwsze GT-Ry w 69 roku.
Jest absolutny. Nie ma nic lepszego. Idealny w kazdym calu. Chce takiego widziec w trojmiescie. Chce go dotknac, bo sam nigdy go nie bede mial..
Mieczyk napisz coś więcej!! Czy Dino planuje przekladke jakie mody itp.itd. A najlepiej zaproś go na passworda bo coż jest bardziej JDMowego niż sam SKYLINE :padam:
no cóż. boski jest tylko jakoś dziwnie wygląda bez pomarańczowych kierunków
grubas
coś wspaniałego... :przestraszony:
Tez chce takiego :orany:

Zajebiste autko :padam: :padam:
Jest absolutny. Nie ma nic lepszego. Idealny w kazdym calu. Chce takiego widziec w trojmiescie. Chce go dotknac, bo sam nigdy go nie bede mial..



może nie w Trójmiescie ale dosyc nie daleko sa dwa Sky:
www.SRT.pl
przezajebisty...poprostu...bez zbednego gadania
Naprawde konkret. Czy moze być coś szybszego na polskich drogach jak mocno ztunowany sky?
jaki wypas :padam: zamiata wszystko inne!!! prawdziwy JDM :hyhy:
Cholerka, ale się konkurencja robi a mój nawet nie zakupiony. Trzeba resztę kasy zebrać i też sobie ściągnąć :]
Czy Dino planuje przekladke jakie mody itp.itd. A najlepiej zaproś go na passworda bo coż jest bardziej JDMowego niż sam SKYLINE :padam:



będzie grubbbo i to na razie wystarczy:D

jak już będzie skończony, to zapraszamy do nas www.ridaz-unit.pl po szczegóły
pełny lans!! tez chce takiego!

:fuckyeah: :fuckyeah: :fuckyeah:
przewypas. czekam tylko jak rozwiążą sprawe rejestracji auta rhd.
jest to możliwe! słyszałem, że wystarczy udowodnić, że auto nigdy nie było produkowane z kierownicą po drugiej stronie i to wystarczy!
jest to możliwe! słyszałem, że wystarczy udowodnić, że auto nigdy nie było produkowane z kierownicą po drugiej stronie i to wystarczy



uwierzę jak zobaczę a jak zobaczę to odrazu sprzedam swoje i skaya qpie

mi w urzędzie powiedzieli, że się nie da jeśli nie może się zaliczać do aut zabytkowych/kolekcjonerskich czyli musi mieć minimum 25 lat i conajmniej od 20 lat nie być produkowany
Lub jezeli jezdziła nimi jakas sławna osoba :rotfl:
ale MG to nic nadzwyczajnego, przecierz wychodziły lhd
ale MG to nic nadzwyczajnego, przecierz wychodziły lhd



MG były z kierą po naszej stronie ??? dokładnie chodzi mi o takie auto
http://perso.orange.fr/rg...ile%20redim.jpg
myślałem, że było tylko na wyspach! :kwasny:
na moim osiedlu jest MG z kierą po lewej
to które podałeś w linku
i nie jedno widziałem
na moim osiedlu jest MG z kierą po lewej
to które podałeś w linku
i nie jedno widziałem



no ok! skoro tak mówisz, to wierze na słowo!
rozumiem
specjalizacja tylko w japońcach
rozumiem
specjalizacja tylko w japońcach



inne to mnie wogóle nie interesują
czyli żadnych modów :hyhy: o LOL!
nie sądze żeby skyline spełniał któryś z tych warunków.
ale i tak czekam jak ten klopot przeskoczą
a przeróbka na lhd nie wchodzi w grę ?
turbo przeszkadza :]
a dla mnie nic szczegolnego to autko blaszak
a dla mnie nic szczegolnego to autko blaszak



siedź cicho lepiej
Najpiękniejszy Skaj, jak dla mnie.
Prześliczny był... Nie mogłem wyjść z podziwu jak go zobaczyłem z bliska. Najśmieszniej wyglądał tłum ludzi, który przyszedł zaraz po tym jak Dino opuścił auto. Szkoda że zdjęć nie zrobiłem, dureń...
co tu duzo mówic, konkretny furax
auto wcale nie musi być przerejstrowane, wystarczy, ze ma ubezpieczenie i tyle można śmigać na angielskich tablicach
turbo przeszkadza :]



Guzik prawda. Mit z amerykańskich forów... Z przekładnią z 300ZXa nie trzeba przerabiać turbin na highmounta. Nawet w głupim Datsunie przekładia kierownicza nie koliduje z RB26, niezależnie od umiejscowienia silnika w komorze (przód/tył).

Co zaś się tyczy rejestracji, to słyszałem o kilku przypadkach, gdzie po otrzymaniu polskich tablic właściciele aut z kierownicą po prawej stronie byli zatrzymywani i obierano im dowody rejestracyjne do czasu przełożenia kierownicy. Sprawa nie ma się tak różowo jak niektórzy o tym piszą...
przeszkadza, czy nie przeszkadza to przekładka w tym aucie to zbrodnia!!! on musi pozostać taki, jaki jest!!! jest piękny, jest jdm i pewnie właściciel kupując go przemyślał sprawe i przed zakupem sprawdził co go czeka! nic nie wiemy o tym kolesiu, więc mogą być różne opcje np, że typ mieszkał sporo czasu i pracował w uk i ma np status stałego rezydenta w tym kraju, co pozwala mu mieć auto tam zarejstrowane i jeżdzić tutaj, albo może właściciel nie ma zamiaru tu mieszkać i wpadł odwiedzić rodzinkę! najlepiej jak kogoś to mocno ciekawi, to powinien się zarejstrować na forum z fotkami i zapytać owego właściciela, jaki ma plan, co do rejstracji wozu!
i zapytać owego właściciela, jaki ma plan, co do rejstracji wozu!



wczoraj nie było okazji... :wstyd:
nic nie wiemy o tym kolesiu, więc mogą być różne opcje np, że typ mieszkał sporo czasu i pracował w uk i ma np status stałego rezydenta w tym kraju,



heheh nie nie nie

chbr widze, że wiesz dużo więcej na temat tego gościa, więc może podzielisz się jakimś info, a nie każesz nam zgadywać!!! :cwaniak:
Chbr oraz Dino to członkowie klubu Ridaz Unit do którego należy nie wiele osób więc na pewno wie sporo ale pytanie czy "może" o tym mówić
proponuje pozostawić temat "po jakiej stronie auto będzie miał kierownice" (podejrzewam że jak zostanie zarejestrowane to się dowiemy), niestety pytania jakie mody będą (a pamiętając ponad 600KM integre na pewno będą) podejrzewam że wiele się nie dowiemy bo właściciel nie jest zarejestrowany na forum (niestety), ale jak się pojawią to na pewno będziemy o tym wiedzieć
HORRY SHITTO! :przestraszony:
Auto kolekcjonerskie to takie, które ma białe blachy i musi mieć OC i techniczne i jest dopuszczone do ruchu z uwzględnieniem jakiś specjalnych względów (które nadaje wyłącznie minister transportu).
Zaś auto które jest pod konserwatorem ma żółte blachy i musi być ono zabytkiem (czyli mieć ileś tam lat i od iluś nie być produkowane, nie pamiętam dokładnie ale tak jest) i nie musi spełniać badania technicznego, a wszystkie modyfikacje/naprawy muszą być uzgodnione z konserwatorem.

Jak kiera zostaje po prawej to fajnie, jeśli da się to zarejestrować bez lobbowania dużej ilości ważnych osób to ja też sobie takiego zaqupie (tylko mój będzie w gunmetalu albo czarny)

Tak czy siak gratsy dla właściciela za udane autko
dokladnie. jak sie uda zarejestrowac bez smarowania to ustawiam sie w kolejke do um z kolejnym...
Pojazd (przedmiot) kolekcjonerski
- to wg Taryfy Celnej (unijna taryfa celna; Oficjalny Dziennik Komisji Europejskiej nr 2002/C 256/01; Sekcja XXI; rozdział 97):
- dzieła artystyczne, przedmioty kolekcjonerskie i antyki;
pkt.1: - pojazdy w swoim oryginalnym stanie (...) starsze niż 30 lat;
- wszelkie wyprodukowane przed 1950 r., nawet niesprawne;
pkt 2: pojazdy o wartościach kolekcjonerskich i historycznych
(a) niezależnie od daty produkcji, biorące udział w wydarzeniach historycznych
(b) pojazdy zbudowane specjalnie do wyczynów lub wyścigów, z udokumentowanymi sukcesami krajowymi lub międzynarodowymi.

Tymi definicjami posługują się Urzędy Celne na wniosek Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, kwalifikując sprowadzany do Polski pojazd do pozycji 9705 Taryfy Celnej, a to oznacza, że taki pojazd (przedmiot zabytkowy) nie jest objęty podatkami, takimi jak wyższe cło, akcyza lub restrykcje techniczne, przypisane normalnym pojazdom samochodowym.

Przekraczać granicę RP można jednak w dwie strony, a więc jeśli będziemy chcieli wywieźć pojazd na zagraniczny rajd lub na stałe, to podlegamy prawnej ochronie i znacznym restrykcjom.
Aby auto miało "zabytkowe" żółte tablice nie musi być zabytkiem w pełnym tego słowa znaczeniu. Auto musi być unikatowe (np. jednym z poprzednich właścicieli była sławna osoba) i utrzymane w stanie możliwie przybliżonym oryginałowi. Nie oznacza to jednak wpisu na okręgową listę zabytków i opieki konserwatora. Tylko auta pow. 25 lat (w świetle prawa Europejskiego, wedługo polskiego 30 - chuje z urzędu dalej nie dostosowali się do unijnych wymagań!) i mające zaświadczenie o byciu zabytkiem kultury (i nie tylko) może być na okręgowej liście zabytków. Niemniej, jest pewien przepis, obligujący właściciela auta na żółtych tablicach do "(...)utrzymywania w możliwie najlepszym i najbliższym oryginałowi stanie", co oznacza, że Sky musiałby mieć oryginalny lakier, felgi i kierunkowskazy. Oczywiście, jak się ma znajomego konserwatora zabytków to może być lżej, jednak w znakomitej większości przypadków rejestracja auta na zabytek to jeden wielki pryszcz na dupie. Szczególnie, że ostatnio odpuszczono wszelkie ulgi podatkowe przysługujące z tytułu posiadania zabytka jako takiego. Dotychczas cło, akcyza i jakieśtam podatki ekologiczne był obniżane do sporo niższego poziomu, a teraz trzeba płacić jak za normalny samochód. A wszystko przez populistycznych pedałów z partii proekologicznych... Niedługo dojdzie do tego, że całkowicie zakażą poruszania się po drogach zabytkami. A niech się gonią, Datsun będzie jeździć!

EDIT: Odnośnie postu Wiseguya - pewien znajomy dowiadywał się o ulgi podatkowe przy rejestracji zabytka, i na chwilę obecną zostały zniesione. Między innymi z tego powodu nie zarejestrowaliśmy Datsuna na "żółto", bo poza kolorem tablic niczym się nie różnią od zwykłych. No, może nie licząc wspomnianych przez ciebie restrykcji na poruszanie się poza granicami państwa. Oprócz tego, zabytek nie ma obowiązku stawiania się na okresowe przeglądy techniczne, ale tak czy siak koszt zarejestrowania na żółtych blachach jest stanowczo za wysoki... Przegląd kosztuje z 100-200zł, w zależności od tego ile flaszek trzeba rozdać panom w stacji serwisowej.
Sprawa 1 to na ministra liczyć nie można (mojemu koledze nie chciał w Dodgu Challengerze '74 zezwolić na symetryczne światła więc wątpię, żeby się zgodził na kierę po prawej stronie).
Sprawa 2 to trochę o zółtych blachach i przepisach jest na tej stronce:
http://www.skrzelinski.com/
Sprawa 3 to dlaczego Jarkkowy przekłada kierę ? Chyba nie for fun, czy dlatego by mieć LHD, raczej dlatego, że musi żeby zarejestrować.
Sprawa 4, jesli auto ma być wykorzystywane do sportu to mieć blach nie musi, po prostu nie będzie po drogach publicznych mogło jeździć
5, utrzymanie auta takiego jak Sky będąc mieszkańcem wysp jest dość kosztowne, z tego co czytałem, to bez zniżek to samo OC ponad 1000 funtów kosztuje.
W Anglii są niesamowicie wysokie stawki za ubezpieczenie, a do tego dochodzą obowiązkowe przeglądy MOT i po prostu wysokie koszty utrzymania. Oczywiście jest drożej niż w Polsce, ale weź pod uwagę, że tam się zarabia tyle co u nas - tylko że w Funtach...

Kończąc OT - prosiłbym o zamknięcie tematu, bo poza reakcją na Skyline'a jak na stado gołych bab z tego wątku raczej nie wyniknie już nic dobrego.
odpowiadając na wasze pytanie - Sky zostaje z kierą po prawej stronie

pozdr
jakoże w tamatach ze zdjęciami Sky'a na forum Ridaz zrobił sie bałagan to wyczyściliśmy tematy z fotkami i powstały oddzielne tematy z komentarzam, w związku z tym jak chcecie zobaczyć fotki Sky'a to zapraszam pod ten link:

edit:
moje-

http://ridaz-unit.pl/forum/viewtopic.php?t=3873

Rockey'a-

http://ridaz-unit.pl/forum/viewtopic.php?t=3872
a felgi for sale
http://www.allegro.pl/ite..._z_oponami.html