
Silnik po kapitalnym remoncie przy przebiegu 200 tys, ma po remoncie zrobione 20 tys, pali na dotyk i trzyma seryjna moc

Samochodzik ma bardzo zadbane wnętrze, niestety pokrowce tygryski ;> je psuja ale siedzenia nie sa w najlepszym stanie i musza chwilowo zostac. Deska rozdzielcza w zasadzie jest jak z fabryki podsufitka tez. Biale zegary i srebrna obwoluta to wymysl poprzedniego wlasciciela ale dosc dobrze to wyglada

Autko ogolnie dosc dobrze sie prezentuje, wlasciciel strasznie o nie dbal i z zalem oddawal, niestety blacharka wymaga wiele wkladu. Poniewaz to zostalo jako ostatnie do skonczenia.
Auto w dowod ma wbite 82r. Jesli byla by to prawda to stan jak na ten wiek jest rewelacyjny.


Podsumowywujac: Aut 3 genracji jest coraz mniej, przez wielu sa niedoceniane jak nie podatne na tuning i przestazale. Jednak ja uwazam to auto za bardzo udane, wspaniale sie prowadzi, silnik bardzo zwawo sie sprawuje jak na 1.3, poza tym ten klimat z kremowa podsufitka i brazowa deska rozdzielcza robi swoje ze czuje sie klimat Japoni poczatku lat 80.
Niestety auto jest na sprzedaz, kupilem je przejsciowo, poniewaz jestem w trakcie zbierania na 4 gen, jako auto docelowe.