Acura Integra RS DA9, silnik B18A1
Modyfikacje Silnika - w trakcie
- LS/VTEC swap
- lekkie koło pasowe (0,8kg)
- chłodnica 93' Integra GS-R
Układ Dolotowy - skończone
- CAI Otto Racing
- stożek Pipercross XPower
- przepustnica 60mm
- kolektor ssący Power++ Typhoon AEBS
Układ Wydechowy - skończone
- kolektor 4-1 JDM Style
- układ przelotowy 60mm
- koncowy tłumik RS Type N1 style
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa - w trakcie
- komputer PW0 OBD0 zmodyfikowany do potrzeb LS/VTEC
- cewka MSD Blaster SS
- kopułka MSD
- kable ACCEL Thundersport 300+
Układ Napędowy - w trakcie
- hybrydowa skrzynia biegów A1/Y2
- 15" czarne felgi Enkei
- opony Falken Ziex ZE-512
Układ Hamulcowy - w trakcie
- przód: nacinane i nawiercane tarcze OMP 262mm + klocki EBC Green Stuff
- tył: tarcze EBC 232mm + klocki Ferodo Premier
Modyfikacje Zawieszenia - Skończone
- sprężyny Sprint Suspension 2,25/2,5"
- amortyzatory SpringTech
- Energy Suspension kit + tuleje wahacza wleczonego
- rozpórki przednia górna, tylna dolna, tylna górna
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio - w trakcie
- fotele Fangle DC2 style
- kierownica 320mm
- skórzana gałka zmiany biegów
- short shifter
- dywaniki Type-R
- mp3player JVC KD-G310
- wskażnik AFR
Body KIT i oświetlenie - Skończone
- zderzak przód od modelu 92-93
- dokładka pod zderzak przedni OEM
- lampy narożne "clear"
- kierunkowskazy "clear"
Fabryczna Moc i Moment:
moc 130KM@6000rpm
moment 168Nm@5000rpm
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
moc 195KM@8017rpm
moment 183Nm@6330rpm
Zdjęcia