Marka i Model
Acura Integra RS DA9, silnik B18A1

Modyfikacje Silnika - w trakcie
- LS/VTEC swap
- lekkie koło pasowe (0,8kg)
- chłodnica 93' Integra GS-R

Układ Dolotowy - skończone
- CAI Otto Racing
- stożek Pipercross XPower
- przepustnica 60mm
- kolektor ssący Power++ Typhoon AEBS

Układ Wydechowy - skończone
- kolektor 4-1 JDM Style
- układ przelotowy 60mm
- koncowy tłumik RS Type N1 style

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa - w trakcie
- komputer PW0 OBD0 zmodyfikowany do potrzeb LS/VTEC
- cewka MSD Blaster SS
- kopułka MSD
- kable ACCEL Thundersport 300+

Układ Napędowy - w trakcie
- hybrydowa skrzynia biegów A1/Y2
- 15" czarne felgi Enkei
- opony Falken Ziex ZE-512

Układ Hamulcowy - w trakcie
- przód: nacinane i nawiercane tarcze OMP 262mm + klocki EBC Green Stuff
- tył: tarcze EBC 232mm + klocki Ferodo Premier

Modyfikacje Zawieszenia - Skończone
- sprężyny Sprint Suspension 2,25/2,5"
- amortyzatory SpringTech
- Energy Suspension kit + tuleje wahacza wleczonego
- rozpórki przednia górna, tylna dolna, tylna górna

Modyfikacje Wnętrza i Car Audio - w trakcie
- fotele Fangle DC2 style
- kierownica 320mm
- skórzana gałka zmiany biegów
- short shifter
- dywaniki Type-R
- mp3player JVC KD-G310
- wskażnik AFR

Body KIT i oświetlenie - Skończone
- zderzak przód od modelu 92-93
- dokładka pod zderzak przedni OEM
- lampy narożne "clear"
- kierunkowskazy "clear"

Fabryczna Moc i Moment:
moc 130KM@6000rpm
moment 168Nm@5000rpm

Moc i Moment Po Modyfikacjach:
moc 195KM@8017rpm
moment 183Nm@6330rpm



Zdjęcia



dodaj aktualne zdjęcia żółtka panie!
jak mozna sie domyslec po moim wlasnym... lubie takie starsze orginalne samochody. Podoba mi sie calosc. cool really cool.
widze Ubek nie próżnowałeś

podobie mnie sie...
a gdzie foty z karbonowa maska!!!??? dawaj je tu!!
Gratuluje samochodu, pozazdrościć tylko
a gdzie foty z karbonowa maska!!!??? dawaj je tu!!


dawaj wogóle nowe aklutalne foty
spoko spoko - niedawno dopiero odpalilem bestie soon jedzie na kuracje blacharsko-lakiernicza wiec duzo fotek na pewno bedzie po...
No to czekamy z niecierpliwością :hyhy:
autko dojechalo na Dyno dzis - niestety mimo zrobienie skrzyni nie udalo sie uniknac wyjebiscie duzych strat w przeniesieniu napedu - nie wiem czego to moze byc wina
no ale co do silniczka to przezylem dzis maly szok

- od ostatniego pomiaru zamontowany kolektor 4-1
- zamontowane lekkie kolo pasowe
- zmodyfikowany uklad zaplonowy (kopulka, cewka MSD) - dodam tylko ze zaraz po pomiarze (pazdziernik) w ktorym wyszlo 181 gdy wracalem do domu padla mi cewka, wiec juz w trakcie pomiarow nie wygadalo to dobrze - moze byloby wiecej gdyby nie wypalona cewka i kopulka

pokolorowane sa nowe krzywe z dzisiejszego dyno, te brzydkie to poprzednie



fotki z dyno spotu








za fotki dziekujemy Kubusowi
miód :wstyd:

Robiłes jakies wstepne mierzenie na G-techu?
miód :wstyd:

Robiłes jakies wstepne mierzenie na G-techu?



czekam az toczusiowy gtech sie zwolni to pozycze cartest krzyczy 6,3 do 60mph i 15,1 na 400m
oooo fak, te cyferki wyglądają masakrycznie wprost :przestraszony:

Mistrz :padam:

(zmień ustawienia Car Testa, bo to żart że przy takiej mocy i masie pokazuje 15.1)
Tylko te straty na napedzie jakies duże co Ubek?
Tylko te straty na napedzie jakies duże co Ubek?



a ty na kazdym forum sie czepiasz tych strat z V biegu
Bo na każdym forum do nich się nie przyznajesz hihihi
bo to i tak nie robi wszystko zweryfikuje ulica
super autko :padam:

Tak trzymaj :jupi: :jdm:
fura profi z tym karbonem
Dziwne, jeszcze Cię nigdzie nie widziałem, a często w Rumi bywam
bo ja z wwo jestem
z WWO??
czyli możesz wszystko?? :hyhy:
prawie wszystko
ostatnio będąc w Krk napotkałem taką acure integre RS 4d nawet niewiedziałem ze istnieje taka wersja konkretny egzęplaz wygląda na takiego który juz stoi tam od paru lat nieruszany
jak by kogoś interesowało to stoi na Lubicza nieopodal tego centrum

choć do twojej ubek to nawet się nierówna
DB1 - 4dr sedan byly byly, jaki kolor jakie blachy?? Moze Gremlina fura to byla
wersja napewno Amerykańska auto napewno stoi juz tam długo niejestem pewien ale chyba jedna oponka była przebita , rejestracje hmmm qrcze niepamiętam... kolor taki ciemny srebny ale jeszcze nie grafitowy naprawde spodobała mi się furka
a to nie znam, ale warto sie zainteresowac tematem
hamulce przód
Zostałem jednak przy seryjnej wielkości i na seryjnych zaciskach, wstawiono nacinane i nawiercane tarcze OMP, na ktorych scierac sie beda klocki EBC green stuff




nowe foteliki



niedlugo fotki z ALTa
nox , na lubicz mówisz :zdziwko: a konkretnie koło czego, policji , bo lubicz kończy sie koło poczty łównej a zaczyna przy rądzie , raptem 300 metrów , może to jakas boczna uliczka byłą ?

Ubek , foteliki kozak co do OMP to mi raz jedna sprężyna pękła tej firmy (fakt 4 lata wytrzymała nasze drogi), więc nie wiem co o niej sądzic wszak cała sława rajdowa i doświadczenie zdobyte własnie w rajdach jest na + dla tej firmy

p.s. głośny masz ten wydeszek , bo kupiłem włąsnie jakiś czas temu od DODa taki sam i chce go zapakowac jako jedyny tumior , i nie wiem czy ludzie nie będa uciekac z drogi z taką miną :przestraszony: :hyhy:
bedzie glosno
zajebisty kolor foteli, pięknie podpasowany pod resztę :padam: