witam mam takie pytanie swap coraz blizej i mam takie pytanie, mianowicie jaki najlepiej zalac olej do B18c4 ? jakie filtry i jaka ilosc tego oleju? tak samo do skrzyni? plus plyn chlodniczy i hamulcowy?
Do motoru Motul albo valvoline. Filtry oem honda albo filtron. Do skrzyni MTF , hamulcowy motul rbf itp
olej - Valvoline ,filtry oem/union(tani a dobry) ,MTF do skrzyni , a hamulcowy Ferodo
duzo jest ofert i dobrych opini co do motula, a czy Valvoline jest lepszy od motula ? ktory lepiej brac? do skrzyni to widze MTF musowo a filtr oem'owski czy moze lepiej np BOSHA lub union? aco do hamulcowego co sadzicie o dot 5.1?
olej jak olej u nas praktycznie wszyscy na Valvie jeżdżą. Filtr - Union - jet tani (sienie odkręca i wszystko jest ok - 4 lata jażdże na filtrach tej firmy) wiec po co przepłacać.
a gdzie znalesc oferte tego union? bo nie moge znalesc plus tego valvie?
intercars
EDIT:

a taki filtr? Filtry oleju HAMP bo znalazlem na CKPL oferte takiego filtra ale on chyba bedzie najdrozszy
zależy od kogo kupujesz , przeważnie cena jest taka sama jak filtra z ASO ,wiec tragedii nie ma
patrz tutaj

http://www.allegro.pl/ite...a_jdm_hamp.html

chyba dobra cena a lepszy od oemowego?!
ciężko powiedzieć czy lepszy ,niby tak ,niby nie ,sprzedający jest na Passwordzie ....
teraz to sam nie wiem juz hehe w sumie cena prawie taka sama jak oemowski a opis bardziej zachecajacy
to jest filtr oleju tylko ,dużej folozofi tu nie ma co sie dopatrywać ....
majty, kolejny z dupy topic - będąc na forum, czytając trochę od razu wiesz co kupic - tak naprawdę są pewne standardy, którymi jedni podążają inni nie - chcesz miec kilka wersji i losowanie robic której firmy daną częsc kupic ???
nie, chodzi o to, ze ten swap jest bardzo wazny i wszystko trzeba dokladnie rozkminic. niewazne, ze wszystko juz bylo. chodzi o to, zeby to byly watki o tym konkretnym swapie.

zajebiscie jezdzi sie na latwo dostepnym i tanim mobilu 5w50. nie potrzeba zadnego valvoline, ani motula.

oleju silnikowego musisz kupic 17 litrow, plynu chlodniczego 11 litrow, troche zostanie. oleju do skrzyni jakies 14.5. hamulcowego to mysle, ze 4 litry styka. aha - hamulcowy to koniecznie rbf660, bo na zadnym innym nie beda dzialac hamulce.

[edit]
no dobra, zartowalem. wszystkiego musisz kupic o litr mniej niz napisalem
Dusia mówi prawdę, a January blefuje.
http://www.olejedosilniko...40-10w40-5l.jpg

jezdzil kto kiedys na tym?
http://www.olejedosilnikow.pl/45-763-thickbox/valvoline-maxlife-10w-40-10w40-5l.jpg

jezdzil kto kiedys na tym?



znajomy ,do jazdy codziennej okej , do pałowania raczej odpada - się wodnisty robi
znajomy ,do jazdy codziennej okej , do pałowania raczej odpada - się wodnisty robi



Ale bije mobila i castrola na łeb i szyję.
Nie wypala się tak na pierścieniach.

Dobry olej który nie toleruje brudu, osadów i laków ale do normalnej cywilnej jazdy.
MAX-Life to nic innego jak poprawiona kompozycja aby stare uszczelnienia elastomerowe ani nie żelowały ani nie twardniały, jak to jest w praktyce , różnie .....
Generalnie solidna średnia półka jak i sam firma