będę wymieniał u mnie uszczelkę pod głowica była ona wprawdzie cała i zdrowa i sie zastanawiam teraz czy skusić sie na uszczelkę z ASO czy może taka z Buddy Club'u cena jest mniej więcej taka sama nie wiem jak z jakością czy cos taka uszczelka w ogóle mi da
Moze ktoś zakładał u siebie ?
uszczelka BC podbija CR (jest 2 warstwowa). OEM jest 3 warstwowa.
No tez o tym słyszałem ale czy to jakoś odczuje jak z trwałością tej BC bo ta z ASO wszyscy chwalą ... ta BC nawet tańsza jest
Ja mogę polecić uszczelki spoona i mugena,
miałem je w kilku silnikach i zawsze było zero problemów.
rzuccie jakies przyblizone ceny tych uszczel non Oem
rzuccie jakies przyblizone ceny tych uszczel non Oem

www.google.com

jak ktoś chce podbijać CR to Buddy, Mugen, Spoon czy Toda bedzie ok.
jak nie ma takiej potrzeby to OEM Honda bedzie idealna choc są też inne nie oem ktore nie podbijaja CR.
pytanie takie może ciut offtopowe, czy podbicie CR samą uszczelką (np przy okazji wymiany jak u kolegi) daje wogóle jakieś efekty (tłoki i wszystko inne zostaje seryjne)?
pytanie powinno brzmieć, nie czy daje tylko czy jest to odczuwalne dla danego kierowcy.
pytanie powinno brzmieć, nie czy daje tylko czy jest to odczuwalne dla danego kierowcy.



Nie kazdy wyczuje kilka koni wiecej, ja bym tu raczej bazowal na wykresie z hamowni.
dokładnie tak
ja mialem po 300zl BC i z tego co pamietam to sa i 2 i 3 warstwowe, przynajmniej wtedy jak zamawialem to byly dostepne
Ja własnie jestem na etapie wymiany uszczelki na BC w b16a, wiec jak to ogarnę to zmierzę CR i bedzie wiadomo czy było warto
jak chcesz zmierzyc cos, co sie liczy, a nie mierzy?
ja zrobiłem ponad 2000 na dwuwarstwowej BC skręconej śrubami ARP i wszystko działa git malina. Dodam że tuleje są lekko OS, więc tym badziej gitara
Ja własnie jestem na etapie wymiany uszczelki na BC w b16a, wiec jak to ogarnę to zmierzę CR i bedzie wiadomo czy było warto



Chyba Ci sie z kompresja pomyliło. Miałby ktoś Was uszczelka BC do b seri czy tylko na zamówienie?
Tak jak piszesz, chodziło mi o kompresję