Parametry dla niewiedząch
D15B jdm 130
- Pojemnośc : 1,493 cc
- Średnica i skok tłoka : 75 mm × 84.5 mm
- Stopień kompresji : 9.6:1
- tłoki P08
- uszczelka D15B to samo co D16Y8
- korby D15B to samo co D16Z6/Z9/Y8


jaki sposób polecacie do takiego silnika

- zmniejszyć komory spalania poprzez planowanie głowicy
(słyszałem że tylko 0.7 mm maksymalnie) marny efekt

- poprzez napawanie materiału
zrobił to w Honda Shuttle 4WD JDM Rare
Kuba wycisnął 174 konie i 166 NM
http://www.tuningforum.pl...p?f=91&t=105684
nie wiem gdzie ?

- tłokami
" Jogal"
Słuchaj poszperałem trochę bardziej i sa jedne tłoki, które bedą pasowały do Twojego autka i podbija ci kompresję do ok 11:1, sa to takie tłoki: PMS-A00 Piston 2001-03 Civic GX (Natural Gas Fleet Car), tłoki te pochodzą z silnika d17a, który był zasilany naturalnym gazem ziemnym. To jest jedyne wyjście jak chcesz coś w N/A przymodzić, ale nie wiem czy łatwo bedzie kupic takie tłoki no i uzywek na 100 % nie znajdziesz...

kalkulator
http://www.zealautowerks.com/dseries.html

Mój wykres z VTG
dołożone
- wałek ZEX stage 2
- reg. koło Vision
- kolektor skunk2
- 4-2-1 przelot 2'
- końcowy z type R

Chciałbym podnieść tak na 11:1 bo jest seria 9.6:1
silnik po remoncie nowe pierścienie CTi
szkoda mi ich wyrzucać

mam tłoki z D16z6 P28 a to z kalkulatora daje 10.30

Czekam na wasze sugestie
A dlaczego tłoki PMS mają być jedynym wyjściem? PM6 rozsądnie doprężą na 11.4 i będzie ok.
zgadza PM6 nadały by się ale wystawały nad blok Piston-to-Deck Height -0.069