witam
pytanie czy sa takie same/ jaki zestaw z tego jest najlepszy bo nie wiem czego szukac.
pozdro
Jeśli chodzi Ci o pompę 1", to jest w Prelude 2,2 i 2,3, Civic 5d VTI, Legend. Jesli to pod swapa, to 1" każdy daje.
a jaka jest w itr?
1"
oki dzieki
a serwo? jest jakas roznica czy wszystko to samo?
MajloBHW, opór info w tym temacie - http://www.civicklub.pl/f...swap+hamulc%F3w
ja aby nie bawic się z inną średnicą gwintu w pompie 1" z angola vti, znalazłem 1" z prelude V gen i ona bynajmniej do EJ9 podchodzi plug'n'play...

odnośnie ewentualnych różnic to myślę, że jedynie montażowe (innych rozstaw śrub mocujących, średnica gwintu)...
czyli rozumiem ze z angola vti gwint jest inny niz w itr albo preludy. czyli do ee9 potrzeba mi nie angola??
W angolu jest lucas wszedzie indziej nissin
wie ktos czy pasuje do ee9 serwo i pompa od Pralki 2.2 angola??
prosze o szybka odpowiedz bo mam na oku
pozdro
wie ktos czy pasuje do ee9 serwo i pompa od Pralki 2.2 angola??


odpowiedź na moim przykładzie może coś pomoże - w EJ9 musiałem jeden przewód do pompy dogiąc - reszta wsio no problem...
w ee8 ed9 podejdzie takie serwo z pompa, jednak trzeba przewody podginać i bedzie bardzo ciasno z małą rzeźbą. zwróć uwage na gwinty