Czy ktoś wie może gdzie można kupić poszerzenia nadkoli, takie przykręcane na imbusach?
Podobają mi się niesamowicie, tylko chyba będzie ciężko dostać. Potrzebowałbym konkretnie do 200SX'a S13.

Nie wiem jak to nazwać ale chodzi mi mniej więcej o to:





A tak w ogóle to witam wszystkich
http://shift-lock.netfirm...products_id=171
A to nie jest na nity? Musze przyznac, ze na S13 takie poszerzenie wyglada naprawde dobrze
To jak je przykręcisz to już chyba twoja sprawa, dla mnie lepiej wygląda na ładnych imbusach niż nitach.

325 funtów to sporo, ale pomyśle jak nie w tym, to za rok. Jeszcze na szrotach w anglii poszukam, jak znajdę więcej to dam znać, jakby ktoś chciał
325 funtów



Dolarów :hyhy:
wide body :hyhy:
To jak je przykręcisz to już chyba twoja sprawa, dla mnie lepiej wygląda na ładnych imbusach niż nitach.



Prawde mowiac jeszcze sie nie spotkalem zeby ktos zamocowal takie dokladki lub podobne na sruby. Przynitowac jest duzo bardziej wygodnie napewno ale w sumie jest tak jak mowisz kazdego indywidualna sprawa jak sobie zamocuje.
4 napisał/a:
325 funtów


Dolarów :hyhy:



Heh mój błąd

325 dolców to już nie tak dużo, obym w angli coś takiego znalazł to będzie luksus

Wiadomo, że wygląda to przezajebiście, ale mam nadzieję że zdajesz sobie sprawę ile cali szerokości felgi będziesz potrzebował żeby wyglądało to naprawdę dobrze jako całość...
Felgi planuje Rota Boost w kolorze Gun Metallic 17x7.5", albo 17x8" do tego może dojdą dystanse jak będzie trzeba.
dystane wytoczone u pana zenka na warsztatach... :wstyd:
dystane wytoczone u pana zenka na warsztatach...


Wole raczej firmówki, ale to cholerstwo drogie nieziemsko.
dystane wytoczone u pana zenka na warsztatach

tak zupelnie na marginesie: widzisz jakas roznice miedzy tymi dobrze wytoczonymi na warsztacie a markowymi np. h&r? ja nie widze zadnej poza brakiem logo producenta..
Ponoc H&R sa prześwietlane rentgenem ale nie wiem po co :] napewno cena jest znaczonco wyższa.

Mając pożądny materiał a jeszcze jak jest z certyfikatem to wogóle nie ma żadnego kłopotu.


Tylko róbcie z mocnego alu
Nie każdy pan zenek wie jaka stal będzie odpowiednia. Oczywiście nie wszyscy, jak się znajdzie odpowiedniego to czemu nie, ale jadąc 220km/h na dystansach od H&R czułbym się pewniej niż od pana zenka.
Zawsze możesz zrobić u Mietka :]
felga 8 cali szeroka moze byc za wąska do takiego poszerzenia. W CRX'ie przy poszerzeniu tyłu o 7cm przyszła 16x9 cali
kwestia offsetu...
Felgi planuje Rota Boost w kolorze Gun Metallic 17x7.5", albo 17x8" do tego może dojdą dystanse jak będzie trzeba.



Zapomnij. 7.5 i 8 cala szerokości przy offsecie +35 jaki mają te felgi to śmiech. Przy takim poszerzeniu wybór powinien się ZACZYNAĆ od 9,5 cala w górę a do tego praktycznie zerowy offset. A jak chcesz wkładać 8centymetrowe dystanse pod roty boost (bo takich minimum będziesz potrzebował) to przygotuj się na niezapomniane wrażenia za kierownicą związane z absolutnie tragicznie prowadzącym się samochodem, kup sobie od razu ze 2 kartony łożysk i karnet na wymianę bez kolejki.
7,5" mają +45 offset, a 9 calowych 17 nie ma chyba w ofercie Roty
z offsetem 45 to bys ręką do nich nie sięgnął, tak by były głeboko
napisał/a:
Ponoc H&R sa prześwietlane rentgenem ale nie wiem po co




wykrywanie wad odlewniczych

Dystanse zrobione z głową i z dobrego materiału nie będą odbiegały niczym od markowch H&R czy innych dzikich węży. Przecież to nie jest żadna nanotechnologia ( :rotfl: )

Jednak przy chęci założenia kół jakie proponuje autor cały temat jest o kant dupy potłuc.
Fawor
Przepraszam :zawstydzony: ale coś mi sie pokickało i przeedytowałem twego posta i nie wiem jak mam to odwrócić, jak pamiętasz jak było to napisz.
Fawor
Przepraszam :zawstydzony: ale coś mi sie pokickało i przeedytowałem twego posta i nie wiem jak mam to odwrócić, jak pamiętasz jak było to napisz.




Walter, masz w rogu prawym posta "historia edycji posta".
Walter, masz w rogu prawym posta "historia edycji posta".

on nie widzi tego bo jest "tylko" modem, a takie rzeczy to tylko admin widzi
Fawor
Przepraszam :zawstydzony: ale coś mi sie pokickało i przeedytowałem twego posta i nie wiem jak mam to odwrócić, jak pamiętasz jak było to napisz.



bez stresu, zią
Jednak przy chęci założenia kół jakie proponuje autor cały temat jest o kant dupy potłuc.




Widziałem roty boost na nissanie 200SX były równo z nadkolem, więc nie wiem skąd pomysły że, aż 8cm będzie potrzebne
bo takie poszerzenie to raczej 2cm nie ma
bo takie poszerzenie to raczej 2cm nie ma


4cm?

Po za tym nie muszą, aż tak bardzo wystawać na boki, lekko chować się mogą.

Edit:
Znalazłem jakieś poszerzające o 3 cale :przestraszony: Poszukam jeszcze o kołach jakie stosują przy takich poszerzeniach.
Może widziałes zdjęcia nie na Rotach Boost tylko na oryginałach...
Odnośnie tematy, jeżeli tyle kłopotów z tymi kołami to należy zostawić seryjne błotniki i tyle


Może już lepiej poszukać szerszych felg, albo o offsecie równym 0

O tu:
http://www.180sxworld.com/blacksunshine/index.html
Poszerzenia są, a felgi 17x8 cali offset równy 0 z tyłu, +13 z przodu.

Może ktoś wie jaki offset mają DOTZ Silverstone1 17x8"?
Nie wiem jaki mają offset, ale żadna z gównianych europejskich firm nie robi szerokich felg z niskim offsetem pod rwd. Zostają ci tylko firmy z jp za sporą kasę, ew. używki za trochę mniejszą.