jak wiecie zanabylem jakis czas temu regulowane kola vision. tak je sobie ogladam, ogladam i w sumie wykonane sa super, poza jednym drobnym detalem. mianowicie powierzchnia zebow wyglada tak:



to slady po skrawaniu. pod palcem sa ledwo wyczuwalne. pytanie jest nastepujace: bedzie to mialo jakiekolwiek znaczenie dla paska rozrzadu?

aha.. na bloxie sa takie same slady, nie wiem jak na innych, bo nie moge znalezc zadnych duzych/wyraznych zdjec
Ja bym to olał

Te nierówności bardziej są widoczne niż rzeczywiście szkodliwe. Poza tym ludzie to kupują i jeżdżą.


Tanie koła więc i tania produkcja stąd tak widoczne ślady.
Tanie koła więc i tania produkcja

blox kosztuje 2x tyle..
to prawdopodobnie slady po korekcji typu P. jest to jeden ze sposobow wyciecia zebow na kole. nie ma sie czym przejmowac
googluje, ale nic rozsadnego na temat korekcji P nie moge znalezc.. moglbys nieco przyblizyc temat?
szukaj nacinania zebow metoda fellowsa i metoda obwiedniowa (mage'a i sunderlanda-nie jestem pewien czy tak sie to pisze). powinienes cos znalezc.
genealnie to jest korekcja typu P-0 i P. sa to technologiczne szczegoly wytwarzania zebow. jezeli chcesz poglebic temat (niezbyt przyjemny) to poszukaj ksiazek podstawy konstrukcji maszyn-przekladnie zebate
pytanie jest nastepujace: bedzie to mialo jakiekolwiek znaczenie dla paska rozrzadu?



Ziom wiedziałem że nie da Ci to spokoju, nie wyczytałem nic o tych nie równych powierzchniach, ale naczytałem się że są to dobre kółka nie znalazłem żadnej złej opini na ich temat w necie, żeby się coś przetarło czy coś.
problemu nie bedzie, bo pasek nie wykonuje zadnego ruchu na kółku, nie porusza sie po jego powierzchni. Nie slizga sie po nim, ani nic z tych rzeczy. Spokojna głowa.
Buddy Club ma take same
Mack1 pitolisz banialuki!

Korekcja służy do przesuwania zarysu zęba, żeby podciąć go bądź wzmocnić i korekcję robi się na papierze a koła na maszynie, więc jaki jest związek pomiędzy korekcją a śladami obróbki?? Przemyśl to bo mieszasz różne sprawy.