SILNIK:
był: h23a
jest: h22a
UKLAD DOLOTOWY: dolot: Dragon Racing + stozek Fujita
UKLAD WYDECHOWY: kolektor: Kakimoto Racing 4-2-1, wydech: Kakimoto Racing, tlumiki: Kakimoto racing (caly wdech przelotowy Kakimoto Racing 2.25" z 4" wylotem na koncu)
ELEKTRONIKA: Climatronik z JDM'a
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria + nowe sprzeglo exedy(docisk, lozysko)
ZAWIESZENIE: amortyzatory, sprezyny, gumy itd. - Status
UKLAD HAMULCOWY:
przewody hamulcowe: bf goodridge w stalowym oplocie
przod: tarcze ebc turbo groove + klocki red stuff
tył: tarcze speedmax + klocki speedmax
BODY-KIT:Lampy przednie z czarnym środkiem z JDM'a , owiewki z JDM'a, cale auto polakierowane na kolor czarny z hondy s2000 z dodatkiem perly, felgi: RAYS 17" z oponami dunlop sp 9000 przod: 215/35/17 tyl: 215/40/215
ŚRODEK: pedały Razo carbon, gałka zmiany biegów Razo Carbon, s2000 starter
CAR-AUDIO:
radio: alpine cda 9812rb
wzmacniacz przod: infinity kappa 54a
wzmacniacz pod bass: jbl
glosniki przod: powerbass (dwu drozne odseparowane)
glosniki tyl: blaupunkt
zabudowa bagaznika+skrzynia nifinity ref 1200b
INNE: rozporka DC przednia gorna,
ZDJECIA:
nowe po lakierowaniu:
1

2

3

4

5

6

7

8

9

i troche starych:








MOC:
seria h23a = 160km -nie mierzone
i po przeróbkach h22a = + 200km nie mierzone
postaram sie wieczorem jeszcze uzupelnic opis bo pare zeczy jest do dopisania a teraz musze wychodzic z domq