MODEL:
- Coupe 1997

SILNIK:
- F20A4 był
- SWAP na H22A JDM + M2B4 JDM (szpera)
- Olej Shell Helix Plus 10W40
- Rozrząd manualny z H23
- Pokrywa zaworów z TypeS pomalowana czerwonym VHT
- Osłona kolektora pomalowana na czarny mat Motip
- Osłona świec pomalowana na czarny mat Motip
- Brak wygłuszenia pod maską

UKŁAD DOLOTOWY:
- JDM TypeS
- zdemontowany rezonator ze zderzaka


UKŁAD WYDECHOWY:
- brak katalizatora
- pełen przelot
- tłumik końcowy N1 style


ELEKTRONIKA:
- elektryczne szyby,
- elektryczny szyberdach,
- elektryczne lusterka,
- regulacja świateł,
- wspomaganie,
- 2xairbag
- centralny zamek na pilota


ZAWIESZENIE
- rozpórka tylna górna z USA
- rozpórka tylna dolna Megan Racing
- rozpórka przednia z TypeS
- nowe fele bardziej w styl JDM 16'' 205/45/16 Bridgestone Turanza
- springi weitec -40
- amory Koni z regulacją wysokości i siły tłumienia

UKŁAD HAMULCOWY
- ABS 4 tarcze
- swap na 282mm, 25mm grubość z Accorda
- dwutłoczkowe zaciski z Accorda Coupe 3,0 VTEC

BODY-KIT
- JDM Grill TypeS
- JDM Fog lights (halogeny)
- JDM spoiler na maskę
- JDM Rear bumper (tylny zderzak, kwadratowa rejestracja)
- JDM Door Visors Kit (owiewki)
- kwadratowe rejestracje wymiary USDM
- brak wygłuszenia pod maską
- Brak oznaczeń na klapie
- Boczne + przednie kierunki Clear
- ciemne szyby
- Soczewki z przodu
- Xenon
- znaczki czerwone H
- znaczek Type R
- chromowane żarówki + diody


WNĘTRZE
- JDM Map light (lampka z przodu)
- JDM Cup holder (trzymanie kubka)
- JDM Carbon trim kit ("carbonowe" panele wnętrza)
- JDM Sun visors (przeciwsłoneczniki)
- JDM Interior light (Klosze w drzwiach)
- JDM ringi zegarów SiR
- JDM Gauge Cluster Amber SiR (Zegary TypeS)
- JDM Gauge Cluster Carbon ( wkładka carbon na zegary)
- galka Skunk2
- jasna tapicerka


CAR-AUDIO
- Jednostka sterująca Pioneer DEH P5900
- Zestaw Helix, z przodu odseparowane w drzwiach 16cm, zwrotnica i wysoko tonowe w oryginalne miejsce, w tyłu 3-drożne 6x9, bagażnik wzmacniacz i subwoofer(wszystko Helix)


ZDJĘCIA

Nowe Graty