MODEL: '97 BB6
SILNIK: H22A5
UKLAD DOLOTOWY: AEM Cai + K&N stożek
UKLAD WYDECHOWY: wydech 2,25 by MgMotorsport - kat hi flow+ środkowy przelot + twin loop, Fujitsubo Super Ex - kolektor wydechowy
ELEKTRONIKA: Apexi Neo
UKLAD NAPĘDOWY:ExedyClutch + Fidanza lekki zamach + WaeponR shortshifter+ U2Q7 z ATR
ZAWIESZENIE: przód kompletne zawieszenie Prelude TypeS, amortyzatory KYB AGX + kit GroundControl by Eibach, rozpórka przód Prelude TypeS , rozpórka Prelude TypeS
UKLAD HAMULCOWY- przód: zaciski Accord Coupe 3,0 V6 dwutłoczkowe, tarcza 282mm grubość 28mm; tył: oem; przewody w stalowym oplocie goodridge
KOŁA: zima: 16" oem Prelude pomalowane na grafitowo + firestone winterhawk , lato: prawie jak Volk czyli Rota Grid 17" + Yokohama Parada Spec2 215/40
BODY-KIT: przód Greddy, tył Prelude TypeS, grill Prelude TypeS, OEM spojler z tyłu i czerwone znaczki
ŚRODEK: fotele przód Recaro z ATR'a , , gałka z ATR tytan, jakies tam skórzane mieszki podłokietniki - fotele i kanapa obszyte skórą z alkantarą z czerwoną nicą, kierownica obszyta nowa skóa z czerwoną nicią
CAR-AUDIO: Pioneer DEH 88RS + Audison SRX2 + JLaudio 10w3v2 + AudiSystem Xion 165mm
INNE: halogeny przód Hondowskie JDM, lampki drzwi białe z JDM Prelude, Climatronic z JDM Prelude, ciemne szybki, zaślepka 3ciego stopu, ringi zegarów z SiR'a, nakładki na pedały Mugen, MapLight z JDM'a, korek chłodnicy Mugen brak pmg tył w zderzaku, obrysówki w tylnych lampach USDM

najnowsze foto:





ładna choc bardziej podobają mi sie poprzednie generacje ale twoja równiez sie fajnie prezentuje

załóż dokładki i progi z type s, wtedy bedzię bedzie przekozak
mały update








dokładka przód Greddy założona
białe kierunki w błotnikach założone
czerwony znaczek przód założony tył za jakies dwa dni
oraz najwiekszy mod APEXi VAFC - zakupiony od Elmera powinien dojść na dniach - może wystrojenie coś doda kucyków - mimo że reszta stock
Super furka Dokładeczka śliczna


pzdr.
super wozidło i jedyny słuszny silniczek w tej budzie
Przed strojeniem VAFC zrób sobie jakiś konkretny dolot, to sporo da i będzie co podstroić, szczególnie w środkowym zakresie
apexi w aucie podłączone dzięki pomocy kolegi sajmona z KHŚ - powiem tak bardzo fajna zabawka trzeba powoli ją ogarniać narazie VTEC poszedł z 5200 do 4800 na L>H i na 4600 H>L poza tym nic nie gmerałem bo nie mam narazie bladego pojęcia
Witam . takie małe pytanko ja zmienić rpm V-tec-a ?
jakbys potrzebował drugi komplet felg orginalnych na zime to mam takowy oddam po cenie złomu
osz kurde dawno updatu nie było widze

zacznę od tego że jeden silnik ducha wyzionoł - pękła świeca poszedł cylinder itd ...

nieważne

takie koła przywędrowały na lato - opony Yoko Parada Spec2


poza tym wyleciał Apexi VAFC a wleciał Apexi NEO

doszła dokładka na tył TypeS - ABS ofkorz oraz czerwony znaczek Hondy - na zdjęciu brak



taki rzut okiem na silnik



oraz na koniec przywędrowały halogeny JDM oraz rozpórka przód Hondowska




na dniach dojdzie wydech z nierdzewki - jaki to juz next time

[ Dodano: 2009-02-15, 16:21 ]
I tak nie uwierze, że ją masz, dopóki mnie nie przewieziesz cycu
po dłuuugim braku aktualizacji zrobilem update pierwszego postu
o kurde ale ładna!
kozak są te przednie fogi!
mi też sie podobuje i ma duzo smaczków jdmowych Kiedys chyba na zywo widzielm