SILNIK: B20A5
SKRZYNIA: D2J5
ROK PRODUKCJI: 1989
ZAWIESZENIE: sprężyny Vogtland -30/-30, amortyzatory chyba stock
WYDECH: Ulter (o bardzo przyjemnym brzmieniu)
AUDIO: głośniki Blaupunkt (przód i tył), radio - stary Panasonic
KOŁA: felgi ATF 15", opony Nokian NRV 205/50
MODYFIKACJE: oryginalny spoiler, zdjęcie środkowego znaczka z tyłu
Auto należy do brata
![](http://img156.imageshack.us/img156/8439/29156920zd1.jpg)
![](http://img156.imageshack.us/img156/4634/81680617ck6.jpg)
![](http://img156.imageshack.us/img156/5958/98494322lc5.jpg)
![](http://img156.imageshack.us/img156/2788/99683367ag6.jpg)
![](http://img156.imageshack.us/img156/8788/10qr7.jpg)
![](http://img156.imageshack.us/img156/3549/11ke9.jpg)
![](http://img156.imageshack.us/img156/1103/13kx0.jpg)
![](http://img156.imageshack.us/img156/9127/14ar8.jpg)
![](http://img156.imageshack.us/img156/9748/53847591vr9.jpg)
![](http://img156.imageshack.us/img156/7638/87165246xv5.jpg)
![](http://img156.imageshack.us/img156/3642/41062765uz6.jpg)