MODEL: Prelude (BB6)
SILNIK: byl H22A5, jest H22A TypeS - Zrobione
UKŁAD DOLOTOWY: przepustnica ATR, kolektor ssacy ATR, heatshield by peeleen, zaslepiony EGR, reszta dolotu z TypeS'a, OEM filtr powietrza - Zrobione
UKLAD WYDECHOWY: dedykowany Tanabe: kolektor 4-2-1 Tanabe (owiniety bandazem) + cat back Tanabe G Power Medalion - Zrobione
ELEKTRONIKA: Climatronic, OBD1 P28 + strojenie Crome w JHM'ie, Defi Din Gauge (temp. wody, oleju, cisnienie oleju) - Zrobione
UKLAD NAPĘDOWY: U2Q7 po renowacji (nowe synchronizatory, przesuwki, lozyska +5 bieg z M2A4 0.787), lekki zamach Fidanza, sprzeglo OEM - Zrobione
Lato: 17x7" HFP + GY F1 GS-D3 215/45 - Zrobione
Zima: 16x6.5" OEM + Toyo SnowProxes 952 205/50R16 - Zrobione
ZAWIESZENIE: Tein Super Street JDM Spec, rozporka przednia gorna TypeS, rozporka tylna przez bagaznik + tylna dolna DC Sports - Zrobione
UKŁAD HAMULCOWY:
Przod: 2 tloczkowe zaciski z NSX'a, 282mm gladka tarcza ATE, klocki Ferodo Premier - Zrobione
Tyl: seryjny zacisk, tarcze JC gladkie, klocki OEM Nissin - Zrobione
Do kompletu wszedzie przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge + Motul 5.1 - Zrobione
b]BODY-KIT:[/b] OEM TypeS lip kit, przedni grill z emblemtem z TypeS, tylny emblemat TypeS, Spoiler z bumper polem - Zrobione
ŚRODEK: cupholder, galka zmiany biegow Skunk2, mieszek skora by Zuraw, podlokietnik skora by Zuraw, mieszek recznego skora by Zuraw, Tylna kanapa OEM TypeS (skora, alcantara), OEM Recaro od TypeS, licznik TypeS - Zrobione
CAR-AUDIO: Alpine CDA-9855R, Subwoofer z Acury RSX (BOSE) - Zrobione
INNE:
Halogny JDM
Pokrywa z Prelude TypeS (czerwona oryginalna),
Boczne kierunki clear,
Usunieta mata wygluszajaca pod maska
Password:JDM Dry Carbon Fiber Spark Plug Cover
Password:JDM Oil cap
Power Folding Mirrors + Heat Mirrors
Carbon trim kit
Bumper pole
Prelude door sills
Mugen radiator cap
Mugen pedal set
Chlodnica oleju made in China na zewnetrznej, elektrycznej pompie
CB Radio Uniden Pro 520XL


ZDJECIA:

2006: 100% stock






Zima 2006: halogeny JDM, CB radio,








2007: Dokladka przod + tyl TypeS, progi TypeS, spoiler OEM VTi na tylna klape, OZ Chrono HT Silver 16x7 + Toyo T1R, EBC, cupholder, obszyta kierownica, Fujitsubo cat-back, Defi Din Gauge, licznik od TypeS'a, climatronic, mieszek, galka od Accorda CL7, dolot TypeS, pokrywa zaworow TypeS, Magnecor KV85, rozporka przednia gorna OEM TypeS, clear side markers, Recaro Speed, kanapa z TypeS'a
























2008: moment zakonczenia zycia przez H22A5 i SWAP na H22A TypeS, heble od NSX'a, tarcze 320mm AEM'a, roleta tylnej szyby, galka zmiany biegow Skunk2, bumper pole, kompletny wydech Tanabe, nakladki progow z napisem Prelude, zawieszenie Tein Super Street JDM Spec, rozporka tylna dolna DC Sports, korek chlodnicy Mugen, grill TypeS, znaczek TypeS przod + tyl, subwoofer z Acury RSX, kolektor wydechowy 4-2-1 Tanabe + reszta Tanabe G Power Medalion dedykowane do Preludy. sesja zdjeciowa ASO Honda, felgi HFP 17x7", GY Eagle F1 GS-D3 215/45/17











































2009: praktycznie brak modyfikacji, uczestnictwo w jednym z Super OES'ow w Ostrowie Wlkp. 4 miejsce w klasie, caly sezon zawodow na 1/4 z cylu "z ulicy na tor" rozgrywanych na torze poznan, oraz udzial w zimowych cwiczeniach rowniez na torze poznan.



















2010: kolektor ssacy, przepustnica, wtryski z ATR'a, lotka z bumper polem, chlodnica oleju na zewnetrznej, elektrycznej pompie, skrzynia U2Q7 po remoncie (uszczelniacze, synchronizatory, przesuwki, lozyska itd.) z dlugim 5 biegiem od M2A4, lekki zamach Fidanzy, przejscie na OBD1 i strojenie w JHM'ie












MOC: 210KM / 206Nm


Filmiki:

2008 rok, testowanie predkosci maksymalnej po SWAP'ie
Bumper pole
Tor poznan, podczas zawodow na 1/4 sezon 2009
Mala kompilacja fotek z sezonu 2009
0-180km/h 10-200km/h 40-220km/h jeszcze przed strojeniem
Hak w takim sprzęcie miażdży po całości
bardzo ładna Prelude :ok:
z banitą możecie sobie robić Ostrzeszowskie spoty
piekna i czarna....
Jak poprzednicy, bardzo ładna. Dawaj relację na bieżąco.

p.s.demontaŻ
Bardzo fajna, kiedyś chciałem taką. Kierunek zmian w stronę Type S jak najbardziej słuszny. Pomyśl o swapie gratów z ATRa.
Jak poprzednicy, bardzo ładna. Dawaj relację na bieżąco.

p.s.demontaŻ



Poprawione :cool:

Jesli chodzi o wszelkie zmiany to nie sadze aby byly bardzo powazne. Warunki drogowe w Polsce sa jakie sa, furka ma mi sluzyc w wiekszosci do normalnej jazdy (dojazd do pracy, uczelni itd.) wiec moc jest i tak wystarczajaca (jak dla mnie).
Pewnie i tak jak beda fundusze na zmiany to nie bede wstanie sie powstrzymac przed kupowaniem coraz to nowych rzeczy

O postepach bede informowac na biezaco...
elegancka czarnulka, jak na Prelude przystało :rotfl:
Dobra suka. :padam:
co za sucz brawo brawo piekna juz jest. mam nadzieje ze zrobisz z niej miss :padam:
piękna..
no i ten hak... :hyhy:
chyba sucz lubi ciągnąc :hyhy:
Piekna i zdrowa :padam:
Co wy chcecie od haka :wstyd:
Ostrzeszów pozdrawia!
Możliwe, że cię widziałem raz czy dwa, bardzo fajna Prelude.
z tym hakiem zrobisz furorę na spotach
super autko... widać że zadbane powodzenia w dalszych modach :hyhy:
Fajne autko plany tez niczego sobie :hyhy: Powodzenia w dalszych modach. :rotfl:
chyba sucz lubi ciągnąc :hyhy:




To jest najlepsza wypowiedz jaka do tej pory czytalem :rotfl:

Dzieki za pozytywne opinie, jednak hak, ktory wyraznie robi furore bedzie musial zniknac - o ile wiem bez jego demontazu nie da sie zamontowac tylnej dokladki...
:hyhy: jakie ladne foty ciekawe kto robil :rotfl: ... piekna ta twoja fura i wszedzie bede to pisal :cwaniak: ... jak wiosna polatamy po wsi to wszystkie laski nasze buahahaha :rotfl:
wpadnijcie do Cycowa :hyhy:
no wpadamy :hyhy: przez Cycow do Wrocka latam odwrotnie gdy wracam do famili ... Jarusnet ma to samo :hyhy: ... jak zrobi mody to mu zrobie kolejna sesje mysle ze juz bez haczyska ... mowie wam na zywo ta fura jest jeszcze piekniejsza
Taaaa...
Jak Banita skonczy swoje mody to dopiero bedzie... Z jego Toyo 215 i bialymi felgami za moja skromna czarna pralka nikt sie nie obejrzy

BTW: przy nastepnych sniegach moznaby zrobic sesje w kilka autek - byloby jakies urozmaicenie
a tez widzialem na zywo ladna sucz Twoje byle civi tez sie modduje powoli
swietny woz.powodzenia w dalszych modyfikacjach
a tez widzialem na zywo ladna sucz Twoje byle civi tez sie modduje powoli



Dzieki

Widzialem Twoje ogloszenie o sprzedazy felg i co chwile trafiam na jakies fotki
Jarusnet oooo widzę, że kolega z zamierzchłych czasów (z PCM) teraz i tu się pojawił

Piękne auto, co tu dużo mówić, plany też dobre - ale założę się, że jednak mocy Ci zacznie prędzej czy później (prędzej :hyhy: ) brakować i zacznie się OC
Pozdr
zapodałbys troszke foto engina
Jarusnet oooo widzę, że kolega z zamierzchłych czasów (z PCM) teraz i tu się pojawił

Piękne auto, co tu dużo mówić, plany też dobre - ale założę się, że jednak mocy Ci zacznie prędzej czy później (prędzej :hyhy: ) brakować i zacznie się OC
Pozdr



No prosze - kojarzylem avatarek i nicka, ale nie bylem pewien czy to Ty - jaki ten swiat (fora) maly

Fotek silnika nie ma co zamieszczac bo pod maska 100% seria. Zaloze rozporke wyczyszcze komore i ogarne pozostalosci zimy to wtedy dam fotki...

Jesli chodzi o moc to niestety modyfikacje H serii sa bardzo kosztowne, ale wszystko idzie ogarnac, kwestia tylko motywacji
W zwiazku z nadejsciem lata wypada zaprezentowac efekty zbierania czesci i prace, ktore zostaly wykonane:

Usuniety hak
Usuniete chlapacze
Dokladka przod, tyl
Stock spoiler
Rozporka TypeS
Dolot TypeS,
Pokrywa TypeS
Oslona swiec polakierowana na czarno
Cupholder
Galka zmiany biegow z JDM Accord Euro-R CL1
Mieszek skora by Zuraw
Mieszek recznego skora by Zuraw
Boczne kierunki clear
Usunieta mata wygluszajaca pod maska
Ramka pod tablice rejestracyjna Prelude Team Poland
Skrzynia JDM M2B4 z LSD
Felgi OZ Crono HT Silver 16x7 ET45 + Toyo Proxes T1-R 205/50R16
Alpine CDA-9855R
Usuniete chlapacze

Fotki w pierwszym poscie tego tematu (zeby balaganu nie robic).

Prace nad samochodem na pewno nie sa zakonczone i pewnie po chwili przerwy znonwu zacznie sie nastepne dziubanie :cool:
no super zmiany o niebo lepiej wygląda. felga może średnio w temacie JDM, ale wygląda naprawdę zacnie. szkoda, że nie wziąłeś tego modelu w gunmetalu
A takie ladne kola byly.. i taka czysta klapa..

Reszta zmian jak najbardziej :padam:
Bardzo bardzo fajnie.

Ważyłeś może Crono?
Bardziej podoba mi się oryginalna felga ale to już kwestia gustu. Całościowo nie ma się do czego przyczepić, po prostu piękne auto.
A moim zdaniem teraz jest lepiej, no moze poza tymi felgami Ale ogólnie bardzo ładnie, szczególnie tyłeczek wydaje sie byc taki "klarowny"
Felgi mialy byc inne: Rota Circuit 10, ale mimo zlozonego zamowienia po 3 miesiacach czekania dostalem info, ze felgi przyszly, ale moje nie
OZ'ty waza 7,03 KG

Wedlug mnie oryginaly sa ladne, ale bardzie widza mi sie OZ'ty w gunmetalu nie ma mozliwosci zakupu do tego modelu, srebrne wystepuja w wersji dedykowanej do preludy z odpowiednim ET, otworem centrujacym i wszystkimi inny pierdolami, pelne plug&play.
Z czasem i przyplywem gotowki pewnie nastapi kolejna zmiana na bardziej JDM'owy felunek, ale narazie musi zostac to co jest.

Dzieki za opinie.
felunek ładny ale... cal większy byłby wprost idealny
marudy jest git :hyhy:
Od ostatniej wypowiedzi nastapilo troche zmian w samochodzie wiec w pierwszym poscie jest prawie pelne fotostory oraz update wyposazenia.

Dodatkowo na montaz wiosna czekaja nastepujace czesci:

- Zawias TEIN Super Street
- Komplet przednich hamulcow z Hondy NSX
- Prawdopodobnie felgi 17" + 215/45
- Tylna dolna rozporka DC Sports
- OEM JDM roleta na tylna szybe

We wtorek przyjdzie kolejny fajny gadget, ale o tym jak juz bedzie w samochodzie
Bardzo zacna Prelude
Maly update z zimowo wiosennych prac:

1. Power Folding Mirrors + podgrzewanie:

Lewe: http://pl.youtube.com/watch?v=0DrlZiIKwG0
Prawe: http://pl.youtube.com/watch?v=rm0K1fa7wKk

2. Defi Din Gauge :twisted: Oil Press / Oil Temp. / Water Temp.








Oraz licznik TypeS takie podgladowe foto, przy okazji robienia Defi bo wczesniej zadnego nie wrzucilem:




W marcu pprzyszly letnie oponki, o takie:







Pare dni pozniej pojawil sie Climatronic, dzieki uprzejmosci kolegi Stoska:




Troche pojezdzilem i w kwietniu padl H22A5 (zaczal mocno stukac i jak sie okazalo na odcinku 100KM przepalil 1.2l oleju) i od tego momentu zaczela sie zabawa :roll:

Plan wygladal tak:

SWAP H22A5 na H22 JDM w specyfikacji TypeS oraz przekladka przedniego zawieszenia i ATTS'u - czyli wyrzucenie wiekszosci i zamiana na inne (zawieszenie, przerobka polosi, inne kompy wiazki itd.)
Zmiana zawiasu z KONI na Tein SS
Zmiana hamulcow z EBC na setup z NSX'a
Wymiana rozrzadu w nowym silniku i innych dupereli jak plyny filtry
Zamontowanie tylenj dolnej rozporki DC Sport
Zamontowanie rolety tylnej szyby


Dzien pierwszy:

Poczatki odkrecania roznosci



Akuku - nie ma zawiasu:



Jakis zlom:



H22A ze zdjeta pokrywa:



Rzut oka na rozrzad:



Motor po malu sie zapada



Cos pusto od spodu:



Chwila przed wyciagnieciem:



H22A5 z zawieszeniem poza komora



H22A5 bez czesci osprzetu:



Widok z innej perspektywy:






Dzien drugi:

Zaczelo sie bardzo przyjemnie. Miska nie sprawiala wiekszych problemow i szybko wyladowala na ziemi, problem byl z magistrala olejowa, ale rowniez po 30 minutach sie poddala i odlonila dol silnika.


Chwile pozniej glowica poszla w mak i pojawily sie na tacy cylindry i tloki.

Diagnoza:

Pierscien na drugim tloku nie wytrzymal



Foto story:

Miska olejowa, panewki:



Dol silnika:





Blok i widoczne uszkodzenia:







Tlok:











Dzien 3


Ogolny rzut oka ponownie. Jak widac pojawily sie kola z tylu, prowizorycznie przykrecone aby przestawic torche samochod celem lepszego dostepu do jego srodka.
Udalo sie zalozyc tylna dolna rozporke DC i TEIN'a



Rzut oka na TEIN'a - zawieszenie tylko wlozone, nie bylo regulowanej jeszcze wysokosci wiec nie wiem czy bedzie nizej czy wyzej



DC



Troche blizej:




Czas bylo zaczac zabawe z kabelkami, wiazki:





Zeby to ogarnac zaczelismy rozbierac srodek 8)





Ciekawe ile jest na liczniku :lol:



Deska gdzies uciekla






Po tym jak juz wszystko bylo wybebeszone pojawil sie problem z kompatybilnoscia wiazki EU i wiazki od JDM'a + dodatkowe gagdety od systemu ATTS.
Wczoraj po kolejnych probach ogarniecia tematu nic nie udalo sie zdzialac, wiec nalezalo sobie zrobic przerwe.

Stan na dzisiaj wyglada tak, ze zrezygnowalem z zalozenia systemu ATTS i skrzyni z ATTS, dzieki czemu nie bede potrzebowal wiekszosci wiazki JDM'a a zostawiam skrzynie, ktora mialem czyli M2B4 z LSD i krotszymi przelozeniami. Po kombinacjach doszlismy do wniosku, ze bedzie to najlepsze rozwiazanie (zarowno jesli chodzi o latwosc montazu jak i efektywne przekazanie mocy na kola) i pozwoli kontynuowac prace bez wiekszego problemu.
Zeby zakup calego kompletu nie zostal zmarnowany, zostanie zalozone przednie zawieszenie z TypeS'a. Z wstepnych ogledzin wynikalo, ze przeszczep tego ukladu nie powinien sprawic takich trudnosci jak ATTS.


Dzien czwarty i kolejne walki:

Rano wszystko szlo dobrze, jeden amorek zostal ladnie skrecony ze sprzezyna i zabralismy sie za drugi - pojawila sie przykra niespodzianka - nie dziala regulacja sily tlumienia poniewaz pokretlo zostalo ulamane przez poprzedniego wlasciciela








Nie pozostalo nic innego jak zamowic nowa regulacje w USA i w chwili obecnej zakladac tak jak jest ustawione :?

Korzystajac z braku silnika, komora zostala ladnie oczyszczona:







Z powodu braku czesci do rozrzadu i mozliwosci pracy nad bardziej powaznymi aspekatami projektu przeszlismy do zalozenia rolety tylnej szyby. Oczywiscie trzeba bylo usunac prawie caly srodek 8) Bagaznik oczywiscie robi za tymczasowe miejsce dla wiekszosci wyposazenia deski rozdzielczej



Po wywierceniu dwoch dziurek, zamontowaniu kilku blaszek, haczykow, nakretek itp. dupereli i zlozeniu wszystkiego do kupy, roleta pojawila sie na horyzoncie 8)





Foto pomalowanych zaciskow od NSX'a, ktore czekaja na montaz :twisted:






Dzien 5:

Jestem wielce zaskoczony postepem prac i tym jak malo rzeczy nie pasowalo

Na poczatek zostal zalozony nowy rozrzad od H23 z manualnym napinaczem a stare badziewie zostalo zdemontowane - operacja przebiegla bardzo pomyslnie, czesci nawet pasowaly

Po rozrzadzie przyszla kolej na ustawienie zaworow i zalozenie pokrywy - rowniez sukces.

Zdemontowany zostal caly uklad ATTS lacznie ze skrzynia. Poszlo z pewnymi oporami, ale po jakims czasie walki wszystko bylo w kartonie.
Korzystajac z okacji maly rzut oka na sprzeglo, zamach, docisk itd.
Stara skrzynia M2B4 zostala doczepiona do bloku H22 bez problemow.
Wszystkie kabelki i wiazki zostaly ogarniete i przelozone na wlasciwa strone.



Fotek malo, bo nie bylo wiekszego sensu robic zdjec tego co juz gdzies wczesniej jest.

Rozrzadzik:





Sprzeglo:





Dzien szosty:

Znowu malo fotek bo niestety mialem pilny wyjazd i ominela mnie przyjemnosc uwiecznienia wkladania nowego motoru :?

Na poczatku wszystko szlo dobrze, silnik wskoczyl bez wiekszych problemow, lapy pasowly, zawieszenie tez, cyk pyk i wszystko na miejscu przykrecone.
Wiekszosc kabelkow pasowala, dorobilo sie wiazke od knock sensora, popodlaczalo wspomagania,kosteczki, bezpieczniki i inne duperele.
Oczywiscie pod koniec zaczely sie problemy:

1. Blok H22A5 rozni sie od bloku H22 TypeS poniewaz ten ma system ATTS i nie mozna zamocowac jednego wspornika polosi - rozwiazanie problemu zostalo przelozone na jutro

2. Poniewaz jak wczesniej pisalem, jeden z amortyzatorow zostal uszkodzony, nalezy wyciagnaculamana czesc ze sroda, po poltora godzinnej walece czesc jak seidziala tak siedzi, na noc zostala wlozona do puszki coca-coli - moze jutro sie uda.


Kilka fotek:





Tylne zawieszenie - lepsze fotki:








Dzien srednio udany, zdecydowanie mniej fajny niz wczorajszy.

Na szczescie po powrocie do domu czekala na mnie paczka a w niej mila niespodzianka od wujka Mugena i kolezanki Hondy z USA:

Odpowiednio godny znaczek, ktory zastapi napisy Honda i 2.2VTi na tylnej klapie:




Skarpetki:





Dzien siodmy:

Wczorajszy problem z amorkiem i wydobyciem resztek regulatora sily tlumienia zakonczyl sie sukcesem. Po calonocnym moczeniu w coca-coli udalo sie wydobyc uszkodzone fragmenty i jak tylko dojda nowe amorek zostanie naprawiony. W tej chwili mozna ustawic albo na max miekko albo na max twardo bez posrednich wartosci, wiec nie jest tragicznie

Wiekszy problem okazal sie z dopasowaniem podpory poloski do bloku silnika. Niestety nie obeszlo sie bez metalu, spawarki i monster garage. Po pomiarach, wyginaniach, dopasowywaniach, wierceniach, gwintowaniach, itd. x 10 zostal wykonany kawalek czegos co podpasuje i usztywni konstrukcje.

Wyglada to tak :lol:



Czy bedzie dzialac i wytrzyma nie wiem - chwilowo musi wystarczyc 8)

Przy okazji zostal zamontowany jeden zacisk, tarcza i klocek. Zdjecie nie oddaje efektu, ale polaczenie 320mm tarczy i 2 tloczkowego zacisku wyglada godnie. Po zalozeniu 17" felgi w srodku jest okolo 0.5cm luzu 8)




Na jutro zostalo zalozenie wspornika, polosi, drugiego kompletu hamulcow z amorkiem, deski i calego srodka, podpiecie wiazek, zalanie plynami, wyregulowanie gleby, zbieznosc i moze w niedziele samochod bedzie gotowy do jazdy :idea:


Dzien 8:

Od rana ostro ruszylismy z tematem, wszystkie postawowe rzeczy takie jak czesc deski, wiazki, plyny wyladowalay na swoim miejscu. Zostal podpiety knock sensor do kompa i odpalamy...

Ku mojemu zdziwieniu po 1 zakreceniu rozrusznika, motor oznajmil, ze zyje i wykazuje chec wspolpracy - bylo dobrze

Po wstepnym tescie nastapila zabawa czyli: dolewanie wszystkich plynow tak aby byly w normie, odpowietrzanie hamulcow, skrecenie do konca deski itd.



Problem nr1: normalne ciezarki nie mieszcza sie w szczeline miedzy zaciskiem a felga - przednie kola musialy zostac od nowa wywazone na polowe nizszych ciezarkach :shock:



Problem nr2: cos sie pojebalo w elektryce, siweca nie te swiatla, migaja nie te kontrolki w liczniku, generalnie dyskoteka. Tam gdzie nie powinno byc pradu, prad nagle jest i ciagle wyjebuje bezpiecznik... Jak sie okazalo przez przypadek zostaly zamienione kostki od przeciwmgielnych.

Problem nr3: po zlozeniu calego zawieszenia na TEIN'ie przednie kola wygladaja jak tylne w Tatrze po dojebaniu 20ton na pake - nalezalo podniesc zawieszenie, zeby kola byly bardziej w pionie. Czesciowo zrobione, jutro ostatnie poprawki i dopasowania.

Problem nr5: podczas pierwszej jazdy testowej cos zaczelo napierdalac - niedokrecony lacznik stabilizatora Zrobione

Problem nr6: pali sie kontrolka ABS'u - temat do zbadania

Dzien dziewiaty:

Kolejne ustawienie zawieszenia, jest troche nizej, ale nie mega nisko i ustawienie zbieznosci. Kola wygladaja zdecydowanie lepiej i nie sa juz tak polozone jak wczoraj
Problem z ABS'em rozwiazany - wina byl czujnik prawego przdniego kola, wymagal przeczyszczenia i przesuniecie pare mm na wlasciwe miejsce.
Zostalo podlaczone CB oraz usuniete 2 znaczki z tylnej klapy: Honda i 2.2Vti zastapione odpowiednim znaczkiem TypeS
Zdjety ogranicznik predkosci do 180km/h za pomoca Field VTEc Controllera, za pare dni jak sie wszystlo ladnie ulozy i bedzie ok to sprawdze czy dziala

Prace moge uznac za zakonczone. Status na dzisiajszy wieczor wszystko dziala w 100% poprawnie, jedyne co zostalo to wizyta na hamowni co mam nadzieje, nastapi w przyszlym tygodniu.

Kilka fotek na koniec - jakos kiepska bo robione na szybko bez odpowiedniego przygotowania.









Laczny czas pracy nad samochem, albo oczekiwania na czesci, rozrzad, filterki, uszczelki itp. dziwne rzeczy wyniosl 6 tygodni.
Opis zostal podzielony na 9 dni, zeby to logicznie zlozyc w calosc.
Szacun wielki
brawo, super wyglada
od czego są te tarcze? jakiś dystans wstawiałeś między zacisk i piastę?
W sumie to nawet nie jestem pewien. Caly komplet byl wyciagniety z TypeS'a, sprowadzonego do PL z UK. Po tym co znalazlem w necie wychodzi, ze tarcze moga byc od Integry:

http://www.import-racer.com/sku/29-519
zajebiaszczo wielkie gratki
kopie dupę!
świetna robota, szacunek.
Po dwoch latach 'maly' update na pierwszej stronie.
Całość przypomina mi GT-R'a r35
co^^? haha jakiego gtr?
Serio zacna prela Ślinotok
Całość przypomina mi GT-R'a r35

żartujesz ? Całośc wygląda genialnie. Musi dawac dużo frajdy z jazdy, naprawdę zacne wozidło!
To auto jest naprawde dopieszczone <cheers>Jarku