Silnik:
- Swap z F20A4 na H22A7 - www.mikimoto.pl

Dolot:
- Kolektor ATR
- Dolot z filtrem stożkowym TenzoR
- Filtr na odmę
- Uszczelka termiczna Hondata
- Zaślepiony EGR

Wydech:
- Kolektor z portkami ATR owinięty bandażem grafitowym
- 2,5" przelot na tłumikach mtech'a

Przeniesienie napędu:
- Skrzynia U2Q7 ze szperą
- Koło zamachowe Fidanza
- Sprzęgło ATR
- Felgi Enkei Evo6 17" z oponami Yokohama Parada spec2 205/40

Komputer:
- P28 OBD1 + strojenie Crome - www.strojenia.pl

Nadwozie:
- Srebrno-błękitna perła
- Maska z "carbonu"
- Znaczki czerwone z ctra
- Dokładka TypeS/VTiS
- Dokładki MUGEN
- Retrofit
- JDM rear bumper (tylny zderzak)
- JDM fog lights (halogeny)
- JDM power folding mirorrs (składane lusterka)
- JDM grill TypeS
- Grill pod tablicą Grillcrafta
- Kierunki boczne clear
- Tylne side markery
- Przyciemnione szyby 35 %


Wnętrze
- JDM map light (lampka z przodu)
- JDM cup holder (trzymanie kubka)
- JDM carbon trim kit ("carbonowe" panele wnętrza)
- JDM sun visors (przeciwsłoneczniki)
- JDM belts (pasy) + podajnik pasów
- JDM klosze w drzwiach
- JDM acoustic feedback system
- JDM climatecontrol
- Skórzane siedzenia z alcantarą z MOTEGI (dodane czerwone przeszycia)
- Skórzane mieszki na ręczny oraz na drążek zmiany biegów
- Skórzane podłokietniki w drzwiach i podłokietnik środkowy
- Dodatkowe zegary autogauge: ciśnienie i temperatura oleju
- Podświetlenie deski rozdzielczej zmienione na białe


Zawieszenie/Hamulce
- Koni Sport z regulacją twardości
- Sprężyny H&R race
przód -50
tył -45
- Górne rozpórki z przodu i z tyłu, dolna rozpórka tylna
- Tarcze z przodu 282 mm, z tyłu tarcze 260 mm (w planach zmiana samych zacisków na wydajniejsze)





wykres zaraz po strojeniu przed i po założeniu zamachu pod paliwo PB 98 które nie dało rady


obecny wykres - strojenie na hamowni pod PB 100
docackana......coraz więcej tych pralek się robi, ale jak mają tak wyglądać to chyba duży plus dla oka na naszych smutnych jak p***** drogach

powodzenia w dalszych modach
Wygląda obiecująco, czekam na więcej zdjęć.
strasznie fajna
następne fotki wrzucaj w nieco lepszej jakości;f
despero, ujdzie
wynik po korekcie na hamowni - www.strojenia.pl
Coś tam daje radę
pewnie duzo pali...
Przy tych modach to wynik miażdżący...
pewnie duzo pali...


oleju


Romi i Rysiu jak zawsze spisali się na 6.
Romi i Rysiu jak zawsze spisali się na 6.


albo nawet i na 7
siwtny sprzet
Ładny wynik na hamownii, musi dobrze zwijać asfalt Jakie zaciski chcesz wsadzić?
jakieś 4 tłoczki lub minimum 2
hamulce możesz zaszczepić z ATRa - 300mm i 2tłoczkowe zaciski. przyjemnie hamują
jak na silnik prawie bez modyfikacji to świetny wynik!
Dzieki za rady
Hamulce z atra niestety odpadają z powodu dużej wagi tarczy (sztuka jest o 2,3kg cięższa od tarczy z prelude). Zakładałem takie coś koledze i niestety czuć dodatkową masę na napędzie.

Mam pomysł aby na nowe ori tarcze 282mm założyć zacisk cztero-tłoczkowy lub przynajmniej dwu-tłoczkowy z legenda coupe.
już komentowałem ten projekt na innym forum, ale pozwolę sobie skomentować jeszcze raz

auto pod względem stylistycznym i mechanicznym powala na cyce, zajebiście dopracowana fura
Ja po wczorajszym pojedynku wpadlem potwierdzic dane techniczne. Fajne auto widac duzo pracy wlozone. Powodzonka w dalszych modach no i jak sie pogoda poprawi pewnie sie jeszcze zlapiemy.
Dobre koło!!!
dobrze wyglada na tym kole, srodek tez bardzo fajny
onbordzik http://www.youtube.com/watch?v=bT_xShvuS-s







mega
dużo lepiej niż na poprzedniej feldze. rewelacja
powala na kolana. A czy tył nie powinien leżeć troche niżej?
Wyśmienita Pralka
Tylko onboard mógłbyś dać jakiś w lepszej jakości
powala na kolana. A czy tył nie powinien leżeć troche niżej?



na spokojnie będzie niżej, na razie jest -50 przód -45 tył
chce zejść ~~30 mm z tyłu i ~~20 z przodu
ciekawe jak długo będziesz się cieszył tymi pięknymi rantami
myślę że odpowiednio długo, nie martw się o to przyjacielu