SILNIK: h22a7 z atr'a (by Romi - mikimoto.pl)
UKLAD DOLOTOWY: stożek TenzoR na tak zwanej power rurze
UKLAD WYDECHOWY: 2,5" na dwóch tłumokach
ELEKTRONIKA: wystrojone na Crome'ie (by Ryś - strojenia.pl)
UKLAD NAPĘDOWY: u2q7 z atr'a
ZAWIESZENIE: narazie stock - 35mm
koła: lato - Enkei Evo 6 17" + kartoflaki michelin na przodzie i troche lepsze kartoflaki michelin na tyle
UKLAD HAMULCOWY: tarcze wentylowane 282mm - przód, tarcze 260 - tył
BODY-KIT:
- Srebrno-błękitna perła
- Dokładka TypeS/VTiS
- Dokładki MUGEN
- JDM Rear bumper (tylny zderzak)
- JDM Fog lights (halogeny)
- JDM Power folding mirorrs (składane lusterka)
- JDM Grill TypeS
- Grill pod tablicą Grillcrafta
- Kierunki boczne clear
- Przydymione wszystkie szybki - 60%
ŚRODEK:
- JDM Map light (lampka z przodu)
- JDM Cup holder (trzymanie kubka)
- JDM Carbon trim kit ("carbonowe" panele wnętrza)
- JDM Sun visors (przeciwsłoneczniki)
- JDM Belts (pasy) + podajnik pasów
- JDM Klosze w drzwiach
- Skórzane siedzenia z alcantarą z MOTEGI (dodane czerwone przeszycia)
- Skórzane mieszki na ręczny oraz na drążek zmiany biegów
- Skórzane podłokietniki w drzwiach i podłokietnik środkowy
- Dodatkowe zegary Autogauge sm2 (ciśnienie i temperatura oleju)
- Podświetlenie zegarów zmienione na białe
CAR-AUDIO: Radio Keenwood w311 + jakieś tam głośniki z przodu (będą zmienione) + JDM Acoustic feedback system, naprawde konkrete wrażenia
MOC: nie mierzone

























to nie koniec prac nad pralnią, szykuje się teraz jeszcze do kilku manewrów