SILNIK: h22a7 z atr'a (by Romi - mikimoto.pl)
UKLAD DOLOTOWY: stożek TenzoR na tak zwanej power rurze
UKLAD WYDECHOWY: 2,5" na dwóch tłumokach
ELEKTRONIKA: wystrojone na Crome'ie (by Ryś - strojenia.pl)
UKLAD NAPĘDOWY: u2q7 z atr'a
ZAWIESZENIE: narazie stock - 35mm
koła: lato - Enkei Evo 6 17" + kartoflaki michelin na przodzie i troche lepsze kartoflaki michelin na tyle
UKLAD HAMULCOWY: tarcze wentylowane 282mm - przód, tarcze 260 - tył
BODY-KIT:
- Srebrno-błękitna perła
- Dokładka TypeS/VTiS
- Dokładki MUGEN
- JDM Rear bumper (tylny zderzak)
- JDM Fog lights (halogeny)
- JDM Power folding mirorrs (składane lusterka)
- JDM Grill TypeS
- Grill pod tablicą Grillcrafta
- Kierunki boczne clear
- Przydymione wszystkie szybki - 60%
ŚRODEK:
- JDM Map light (lampka z przodu)
- JDM Cup holder (trzymanie kubka)
- JDM Carbon trim kit ("carbonowe" panele wnętrza)
- JDM Sun visors (przeciwsłoneczniki)
- JDM Belts (pasy) + podajnik pasów
- JDM Klosze w drzwiach
- Skórzane siedzenia z alcantarą z MOTEGI (dodane czerwone przeszycia)
- Skórzane mieszki na ręczny oraz na drążek zmiany biegów
- Skórzane podłokietniki w drzwiach i podłokietnik środkowy
- Dodatkowe zegary Autogauge sm2 (ciśnienie i temperatura oleju)
- Podświetlenie zegarów zmienione na białe
CAR-AUDIO: Radio Keenwood w311 + jakieś tam głośniki z przodu (będą zmienione) + JDM Acoustic feedback system, naprawde konkrete wrażenia
MOC: nie mierzone
![](http://images27.fotosik.pl/263/83633a3d197fcf3bmed.jpg)
![](http://images25.fotosik.pl/263/bc6e8d824271c87dmed.jpg)
![](http://images30.fotosik.pl/264/88f76479bca588c2med.jpg)
![](http://images34.fotosik.pl/343/6310b17c3eb8551dmed.jpg)
![](http://images31.fotosik.pl/350/1a77ffd7b5baa748med.jpg)
![](http://images34.fotosik.pl/343/e0c8d8132fb97da1med.jpg)
![](http://images24.fotosik.pl/264/62d2d9860bf90682.jpg)
![](http://images33.fotosik.pl/350/2ebb6db8bd5fa21amed.jpg)
![](http://images27.fotosik.pl/263/5b2d0edf0b431010med.jpg)
![](http://images27.fotosik.pl/263/3aafa95d60c4b649med.jpg)
![](http://images29.fotosik.pl/264/a78ffde8f7a7a7a3med.jpg)
![](http://images33.fotosik.pl/350/7bed710680302950med.jpg)
![](http://images29.fotosik.pl/284/11f5fb417b731026med.jpg)
![](http://images31.fotosik.pl/381/af3809e4c89a8517med.jpg)
![](http://images36.fotosik.pl/20/4f834034098884e1med.jpg)
![](http://images33.fotosik.pl/386/1261007ee085afd3med.jpg)
![](http://images50.fotosik.pl/20/7ebc0245bead2a91med.jpg)
![](http://images34.fotosik.pl/267/d1fccf6126836f00med.jpg)
![](http://images30.fotosik.pl/264/46c7d5e46b8f3b55med.jpg)
![](http://images33.fotosik.pl/351/0aa5f18e76517248.jpg)
![](http://images32.fotosik.pl/342/53f325709ab1ee8emed.jpg)
![](http://images27.fotosik.pl/208/2c45f4de62eaee41med.jpg)
![](http://images35.fotosik.pl/15/c5219876c25d38fcmed.jpg)
![](http://hondaprelude.pl/forum/files/p8230011_121.jpg)
![](http://images41.fotosik.pl/32/13c973ca10478faamed.jpg)
to nie koniec prac nad pralnią, szykuje się teraz jeszcze do kilku manewrów