MODEL: 1997, 2D coupe

SILNIK: h22a7 z atr'a (by Romi - mikimoto.pl)

UKLAD DOLOTOWY: stożek TenzoR na tak zwanej power rurze

UKLAD WYDECHOWY: 2,5" na dwóch tłumokach

ELEKTRONIKA: wystrojone na Crome'ie (by Ryś - strojenia.pl)
UKLAD NAPĘDOWY: u2q7 z atr'a

ZAWIESZENIE: narazie stock - 35mm
koła: lato - Enkei Evo 6 17" + kartoflaki michelin na przodzie i troche lepsze kartoflaki michelin na tyle

UKLAD HAMULCOWY: tarcze wentylowane 282mm - przód, tarcze 260 - tył

BODY-KIT:
- Srebrno-błękitna perła
- Dokładka TypeS/VTiS
- Dokładki MUGEN
- JDM Rear bumper (tylny zderzak)
- JDM Fog lights (halogeny)
- JDM Power folding mirorrs (składane lusterka)
- JDM Grill TypeS
- Grill pod tablicą Grillcrafta
- Kierunki boczne clear
- Przydymione wszystkie szybki - 60%

ŚRODEK:
- JDM Map light (lampka z przodu)
- JDM Cup holder (trzymanie kubka)
- JDM Carbon trim kit ("carbonowe" panele wnętrza)
- JDM Sun visors (przeciwsłoneczniki)
- JDM Belts (pasy) + podajnik pasów
- JDM Klosze w drzwiach
- Skórzane siedzenia z alcantarą z MOTEGI (dodane czerwone przeszycia)
- Skórzane mieszki na ręczny oraz na drążek zmiany biegów
- Skórzane podłokietniki w drzwiach i podłokietnik środkowy
- Dodatkowe zegary Autogauge sm2 (ciśnienie i temperatura oleju)
- Podświetlenie zegarów zmienione na białe

CAR-AUDIO: Radio Keenwood w311 + jakieś tam głośniki z przodu (będą zmienione) + JDM Acoustic feedback system, naprawde konkrete wrażenia

MOC: nie mierzone



















































to nie koniec prac nad pralnią, szykuje się teraz jeszcze do kilku manewrów
Te Advany oryginalnie tak pomalowane , czy Twoja inwencja? Bardzo fajnie wyglądają
orgyginalnie to same dziwne kolory były
zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo, rant został zeszlifowany
zrób opis auta zgodny ze wzorem.
Hehe kogo ja tu widze elegancko

Advany wygladaja zacnie, sporo pracy Cie to kosztowalo od ich poprzedeniego stanu, nie?
Autko swietnie sie prezentuje
A kolko cudne
sporo pracy Cie to kosztowalo od ich poprzedeniego stanu, nie?



no troche pracy w nie wsadziłem ale chyba sie opłacało

stylistycznie wyglada super czym predzej swapuj na h22. bez gazu
kuchenka nie wchodzi w rachube do h22
i prawidłowo :]

te felgi wyglądają nadzwyczajnie - na pewno będą ładnie współgrać z Pralką
Pięknie się prezentuje!
Teraz już wszystkie tarcze i klocki są nowe, mikołaj się pośpieszył w tym roku



Przy okazji zmiany zabezpieczenie farbą termo odporną wszystkich tarcz (do 690 stopni wg producenta). Nieładnie komponowałaby się ruda tarcza z świeżo odnowionymi advanami 8) . Na szczęście tylne tarcze były zmieniane niedawno więc wystarczyło je przetrzeć z syfu i pomalować . Nie zapomniałem też odmalować tą samą farbką osłon tarcz za równo z przodu jak i z tyłu.

O ktoś ma takie felgi jak ja

Masz już jakieś zdjęcia na aucie?
zmieniłem maskę na wynalazek z włókna, na forach piszą że lżejsza i ponoć robi robotę to se założyłem, a co...














w międzyczasie zmieniłem piasty i zwrotnice z Vti dzięki czemu można było w ogóle założyć enkeie...



dołożone zostały też zegary autogauge seria smoke2






potem przyszła pora na oporządzenie gruzu pod maską






ostatnio zlepiliśmy z rurek pcv wydech aby maszyna lepiej "ciągła", trzeba jeszcze wystroić a w następnej kolejności zmienić zamach, co później jeszcze nie wiem...
może malowanie auta na zielono "co by było bardziej jdm"

[ Dodano: 2009-07-11, 23:30 ]
Ładna
znacznie lepiej wyglada na tym kole..

ale blagam, zmien ten VTECH w tytule watku
zapodaj foto nowego covera imo jest b.dobrze w tej zółci, no i proszek, łatwy w utrzymaniu
VTECH


matko bosko chłopoki co mi gaziutek miesiąc przed grudniem zakładali powiedzieli że to sie tak nazywo

zdjęcia dość słabej jakości, nie oddają prawidłowego efektu na którym mi zależało ale i tak jest suuuuuuper i auto jest w ogóle nowe

fałtech.pl


Pod maseczką ład, skład i porządek, naprawdę super i muszę powiedzieć że ten yellow ożywił tą komorę.

Powodzenia w dalszym ogarnianiu wszystkiego co jeszcze trzeba i czekam na wykresik i jakieś filmidło z udziałem "VTECHA"
Dzieki za komentarze:). Dziś dzień strojenia, wykres w poniedziałek.
P.S.
VTEC a nie V-TEC ^^


Pilar, to w dedykacji dla markosa
teraz będzie dobrze Panie Prezesie?

nie. ty na serio nie widzisz jaki masz napis na pokrywie zaworow?

proponuje VTAK. i tak ciagle bedzie zle, ale chociaz smieszniej
nie. ty na serio nie widzisz jaki masz napis na pokrywie zaworow?


poprawione <zawstydzony>
[H] Prelude V gen fiu-TEC

Dobre heheh
VTEC is NOT "V-tec", "V-TEC", "V-tech", "V-TECH", "VTECH", "V-TEK", "vtech", "vtec", "vortech", "Vtec", or "Vtech". It's CAPITAL VTEC. No dashes, no lower case, no extra letters, no anything other than the correct and only spelling of VTEC. If you cannot respect the technology and simply use the correct spelling, you do not deserve what it gives you.


slowem: fajna chonda prelud v-tech
niezła honda preljudo,pochwal sie wykresem albo moze sie jutro jakoś złapiemy
Cytat:
VTEC is NOT "V-tec", "V-TEC", "V-tech", "V-TECH", "VTECH", "V-TEK", "vtech", "vtec", "vortech", "Vtec", or "Vtech". It's CAPITAL VTEC. No dashes, no lower case, no extra letters, no anything other than the correct and only spelling of VTEC. If you cannot respect the technology and simply use the correct spelling, you do not deserve what it gives you.


ja znam tylko japoński żeby być bardziej jdm
a spisz po prawej stronie lozka?

vtech gurom!
LOOOOL, komiczni sa hondziarze ktorzy przy kazdej mozliwej okazji wklejaja swoj ulubiony cytat i punktuja ze pisze sie VTEC, a nie V-tec, vtec, bla bla bla....
bo tak sie pisze. kierownik hondy powinien o tym wiedziec.

no... chyba, ze nie zauwazyl napisu na pokrywie zaworow

a po japonsku w skroconej formie to bedzie jakos tak: VTECが正しいスペルですが、そこは別のもの
teraz lepiej?


VTECH POWAAAAA!!!
LOOOOL, komiczni sa hondziarze ktorzy przy kazdej mozliwej okazji wklejaja swoj ulubiony cytat i punktuja ze pisze sie VTEC, a nie V-tec, vtec, bla bla bla....


Profi silnik, wszystko ładnie, dobrze i "czysto" zrobione... generalnie WSZYSTKO tak jak być powinno + ogarnięty właściciel, wiec v-t-e-c-h h-2-2 powinien dawać radę

bardzo fajna pralka
PS: 22 - C ?


chętnie ale jak pogoda zostanie naprawiona najpierw
P.S. dziękuję za opinie
Piekna Prela,bardzo schludna-lllubie takie

jestem zadowolony z mojego fałtecha
temperatura - 22 stopnie
w planach teraz zmiana zamachu, poza tym podobno można jeszcze podstroić Nm
no filip niezły wynik
najs. ja bym wkrecił jeszcze jakies dobre wały i tylko dolewał olej
Pali to kapcia ?
ja bym wkrecił jeszcze jakies dobre wały i tylko dolewał olej


moc bardzo mnie zadowala, natomiast chciałbym się skupić jeszcze na podrobieniu za dyszkę Nm
myślę że zamach i odpowiednie ustawienie zapłonu da wystarczające mi efekty:)


"fabryka dała zgodę" więc chyba tak, ale najpierw i tak zmiana zamachu w planach
i po zamachu ma przybyc momentu, taaaaak?
Pewnie chodzi o wrażenie a nie kreski z hamowni.
!markos, z wykresem się będziesz kłócił ?

skoro odciążasz silnik poprzez lżejszy zamach to logiczne że poprawisz jego parametry (szczególnie w dolnym i średnim zakresie obrotów co widać na wykresie), nie mylić z maksymalną mocą i maksymalnym momentem uzyskanym przez silnik...
no chyba że wykres się myli i w ogóle fałtech nie działa, jeśli tak to przepraszam
Szczerze, to pierwszy raz widzę i słyszę, żeby zmienił sie wykres momentu czy mocy po założeniu lekkiego koła i jakoś nie mogę sobie wyjaśnić czemu...
mniejsze opory pracy silnika
to trochę (ale tylko trochę) tak jak by zmienić kierowcę z grubasa 200 kg na chudzielca 50kg, sama moc i moment auta nie wzrośnie ale łatwiej będzie silnikowi pchać ten bajzel
Mogę sie mylić, ale lekkie koło mogłoby co najwyżej spowodować zmniejszenie strat na napędzie, a nie przesunięcie momentu wyżej/niżej.
no chyba że wykres się myli i w ogóle fałtech nie działa

czy twoj vtech dziala to nie wiem, zupelnie mnie to grzeje, ale lekkie kolo zamachowe nie dodaje ani momentu ani mocy.
czy twoj vtech dziala to nie wiem, zupelnie mnie to grzeje, ale lekkie kolo zamachowe nie dodaje ani momentu ani mocy.


odpowiem:

poza tym nie ciągnijmy tej dyskusji bo wynika z niej tylko to że wiesz wszystko najlepiej...
poza tym zerknij w tabelkę "moc mierzona na: silnik" ( w obu wypadkach!!)
nie ciągnijmy tej dyskusji bo wynika z niej tylko to że wiesz wszystko najlepiej

wynika z niej przede wszystkim to, ze nie wiesz jak dziala hamownia podwoziowa. moc mierzona jest na kolach, a soft hamowni "wymysla" ile jest na silniku.

powtorze: lekkie kolo zamachowe nie dodaje ani mocy ani momentu.
nie chce mi się z Tobą gadać
P.S. hamownia kłamie, tak myślałem
P.S. hamownia kłamie, tak myślałem



ja z kolei słyszałem że ta hamownia zawyża moc i zaniża moment
po odelżeniu elementów przeniesienia napędu, co najwyzej moze sie zmienic moc na kołach. na silniku nie bedzie różnicy.
co najwyzej moze sie zmienic moc na kołach.



nie do końca się z tym zgodzę, bo cały problem polega na tym czy zamach zaliczamy do silnika czy nie...

jeżeli zamach zaliczymy do silnika to biorąc pod uwagę ciężki i lekki zamach, gdybyśmy zmierzyli moc na silniku wyjętym z auta to jestem więcej niż pewny że wyższe parametry miał by silnik z lekkim zamachem, chociażby dlatego że ma mniejsze opory związane z pracą

gdy nie uwzględniamy w ogóle zamachu to logiczne że nic nie wzrośnie...

P.S. według manuala zamach zalicza się do bloku silnika na rysunku zestawionym
(manual od prelude, dział silnik, strona 7-3 oraz 7-7)
bo cały problem polega na tym czy zamach zaliczamy do silnika czy nie

napisz o tym ksiazke, powinna dobrze sie sprzedawac, ludzie lubia nowosci
tu to juz wkraczasz w zagadnienia normy pomiaru mocy
!markos,
z Tobą już gadkę skończyłem, chyba że nie umiesz czytać...
w pewnym stopniu filipwwa ma racje. Zamach jest elementem silnika, gdyż obraca się wraz z wałem korbowym. Mniejsza masa wirująca wywołuje taki sam efekt jak zredukowanie np strat tarcia, ktore ewidentnie mają wpływ na moment generowany przez zestaw. Silnik wkręca się szybciej. Ale czy ma więcej momentu? ... nie wiem jak to ugryźć
nie ma wiecej momentu. temat rozkminiany juz setki razy, w setkach miejsc.

jak wywalisz z samochodu 100kg to przyspiesza lepiej z powodu redukcji wagi, czy moze z powodu tego, ze nagle, zupelnie nie wiadomo dlaczego, zwiekszyla sie moc silnika?
Generalnie też tak sądze. Auto powinno szybciej jeździć, ale więcej mocy nie ma. Jednak porównanie do zejścia z wagi budy jest z dupy
porownanie jest dobre. z fizyki jestem kiepski, ale moze ty lepiej to sobie policzysz: http://www.pumaracing.co.uk/FLYWHEEL.htm
heh, no nic nowego - rozpędzanie mas wirujących. Cała ta wydumka jest dla zobrazowania "ile kg zdjęte z koła = ilu kilogramom zdjętym z budy", ale to nie na tej zasadzie działa odelżanie koła. Oki, whatever
Jednak porównanie do zejścia z wagi budy jest z dupy


tak jakby...
lżejsze koło ułatwia silnikowi pracę przez zmniejszenie oporów własnych silnika i tyle,moge to jeszcze napisać ze 3 razy jeśli ktoś ma życzenie - co w sumie wpływa na przebiegi momentu i mocy
trochę się o tym uczyłem ale chyba źle mnie uczyli

Proszę aby w tym temacie nie poruszano już tego bo staje się to nudne a i tak "każdy" wie najlepiej
ja tego nie wymyslilem, powtarzam tylko po madrzejszych od siebie. nie wzialem jednak pod uwage, ze ty bedziesz wiedzial lepiej od nich. no coz, cale zycie czlowiek sie uczy.

do kompletu wymienilbym tez kolo pasowe, to razem bedzie z 15 koni jak nie lepiej, a w srodkowym zakresie to az boje sie myslec ile przybedzie!
cale zycie czlowiek sie uczy.


no popatrz nawet Ty sie czegoś nauczyłeś... niemożliwe
nie nauczylem sie. tzn juz to wiem, a ty tylko mieszasz mi w glowie
!markos napisał/a:
powtarzam tylko po madrzejszych od siebie

jeszcze się taki nie urodził a zamordowano go w 0 roku

P.S. prośba do któregoś z moderatorów aby uprzątnąć ten śmietnik


upala ktoś trochę v-techa?