Jako byly posiadacz civica 4gen, ktorego zreszta czesc osob kojarzy (niebieska canadyjka na feldze od del sola) zakupilem p10tke Jestem ciekawy co myslicie na temat p10 a JDM, bo zamierzam kierowac sie wlasnie w ta strone. Silnik, jedyny sluszny... kolorek czarny. Pewne plany juz mam na maly letni progress ... czekam na opinie
p10 w gt sama z siebie wygląd nieźle i nic bym nie zmieniał! obniż, jakieś fajne kółko w JDM staju i będzie cacy
Felga czarna 16' i zaciski hamulcowe od 200sx pomalowane na jasny niebieski kolor ...
W dół wybebeszyć do gołej blachy i jeden kubeł, podłubać coś w silniku jakieś fajne spore koło 16' minimum i robić ogólnie na torowy styl





taki przykład na szybko.
polecam forum g20.net
Yarkoo, czy Ty smigasz teraz moze na zlotej feldze ? Bo ktos ze 3 dni temu slicznym sunniakiem w godzinach rannych sie krecil po natolinie i smignal obok mnie ?

Przyklad zajebisty
U mnie aktualnie 14' cali w stali...

Wracając do tematu. Do primery jest na prawdę dużo gratów. Do wyboru masz wiele rodzajów zawieszeń, rozpórki itd.

Jeśli chcesz polepszyć osiągi to nie warto pchać się w NA, bo primera jest ciężka i żeby jakoś jechała potrzebuje sporo niutów. Tylko turbo.
Obecnie chce zrobic podstawy do N/A, turbo to wieksza inwestycja, ale i rozsadna z biegiem czasu... Sam wiesz ze na rzeczach, ktore mozna zrobic w N/A za sensowne pieniadze, zatrzymasz sie na tych ~175psi. Mialem do kupienia bardzo tanio, calutka obrobiona glowice ... wszystko co sie dalo i tak cholernie zaluje ... ale nie bylo kasy. Ile moga wazyc graty z calego tylu ? w hondzie to byly doslownie gramy, a tutaj wkoncu troszke wiecej jest tego ...
Yarkoo, czy Ty smigasz teraz moze na zlotej feldze ?

nie, to moj ziomek, rafal
NA jest absolutnie nie opłacalne przy tej masie samochodu, do tego dochodzi strasznie długa skrzynia - tylko turbo, inaczej będziesz żałował włożonej kasy, a analizując dogłębnie kwestie finansową, turbo wcale nie wyjdzie dużo drożej.
A właśnie, że z Primą można coś zrobić. xkarol czasami śmiga moją czerwoną. Jest bez turbo, ale....właśnie ją opisalem u Was. Zapraszam
jest mało gratów do P10 niestety, na G20.net można zobaczyć sporo fajnych klimatów jdm ale niestety paździerzy też multum. ja staram się dążyć do Roty GTR (konieczny bigbreak z s14) na zimę czrny felunek na rancie noi więcej tu cięzko znaleźć(i nie dyskutujmy tu czy rota to jdm czy nie:)
tu akurat P11...







kurwa, ta biała kozak
zajebiste są te primery, idealny duży rodzinny sedan z męskim silnikiem
Zawsze je postrzegałem, jako takie bezpłciowe dupowozy...ale ta biała mnie zmiażdżyła
o jeszcze taki czerwona tjurbo...







to infiniti g20 USDM
no tak, taki amerykański odpowiednik P11...
lampy z przodu jak w 6genie angliku
to kouki z HP11 na zdjęciu Autech HP11



Impul P11





Nismo P11


Stillen P11
Czerwona fajna tylko fele sjakieś nienajprzedniejsze.

Chłopaki jest odpowiedni temat ze zdjęciami na forum więc może tam przeniesiecie foty hm ?
primera przy odrobinie chęci i funduszy może wyglądać naprawdę dooobrze... a zawsze miałem ja za jeden z bardziej bezpłciowych japońskich sedanów.

a którą stronę bardziej oświetlaja?
ojjj tam
Wykręcisz najwyżej jedną żarówkę
miałem w trueno swiatła z japonii łatwo pijanego rowerzyste można skosić
Może macie jakieś ciekawe propozycje na zrobienie P10 w stylu JDM?;)
dobre kolo, dobry zawias jakies oemowe dokladki z wersji japońskich i bedzie dobrze
Moim zdaniem dokladki z gt bylyby w miare fajne. Bo gt zajedwabiscie wyglada:) a co do zawiasu to ciezko u nas cos do primery znalezc (w slusznych pieniadzach) bo nie chcialbym samych sprezyn wymieniac.
Moim zdaniem dokladki z gt

było coś takiego jak dokladka z "gt"

występuje zdezrak z gt ale o oem dokladce nie slyszalem nigdy

[ Dodano: 2010-05-11, 20:42 ]
Myślałem że to są dokładki z wersji gt bo zderzak jest przecież podobny. Sorki za błąd
A mam jeszcze pytanie czy tylko w wersjach gt wystepowały takie zderzaki?? pełno jest primierek 1.6 i 2.0 z takimi zderzakami.
http://img149.imageshack....hpim2843jc6.jpg

jescze w infinity, p10 sri i to chyba wszystko
To zwiazane jest z progami. Strasznie ciężko znależć autko z takimi progami (prócz gt). Bo zderzaki przód i tył to chyba w wersjach po lifcie były. Dobrze gadam?? jak nie to mnie popraw
To zwiazane jest z progami. Strasznie ciężko znależć autko z takimi progami (prócz gt). Bo zderzaki przód i tył to chyba w wersjach po lifcie były. Dobrze gadam?? jak nie to mnie popraw




primera p10 najfajniej wyglada jak jest tak:
No robi szał ale takiej gleby to raczej bym nie zrobił a reszta do zrobienia..
A masz wiecej takich fotek?? albo jakies strony z primerami jdm?
http://lmgtfy.com/?q=primera+gt

zawsze chciałem to zrobić

[ Dodano: 2010-05-12, 19:38 ]
Hahaha Google już całe przeszukane więc niema sensu dalej szukać.. Ale toturial bardzo przydatny
Napewno fajnie się jeździło ale trochę mało funkcjonalnie
wolałbym ATR'a z rodzinnych sedanów z ponadprzeciętną mocą
Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma Wolałbym civica coupe hehe