MODEL:NISSAN PRIMERA P10GT/VE, 1993, sedan, 4D
SILNIK: SR20VE oryginalny japończyk, przyspieszony zapłon, Pb98
UKLAD DOLOTOWY: CAI
UKLAD WYDECHOWY: kolektor SSAC 4-2-1, cały wydech przelot fi 63,5mm
ELEKTRONIKA: przerobienie wiązek, zmiana wtyczek pod wtryski
montaż SMT6 i podłączenie do zmiennych faz
UKLAD NAPĘDOWY: na razie seria
ZAWIESZENIE: na razie seria
UKLAD HAMULCOWY- na razie seria
BODY-KIT: standard GT, a w przyszłości
coś z 91-96 Infiniti G20 Body Modifications
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: to co było, czyli LG LAC-M1500R CD/MP3
INNE:nic specjalnego
MOC: seryjnie 187/175 KM , po przeróbkach około 200 KM
Status: W trakcie: wszystkie na razie oraz kubełek na wyścigi
ZDJECIA:
podobno niezle to bangla
podejrzewam, ze można sie niezle naciąc na takiego sleepera
podejrzewam, ze można sie niezle naciąc na takiego sleepera


No,wygląda niewinnie ... i ładnie
kurde, nie jest dziewicą - to jej trzeci motór, cholercia, znowu walnąłem z profilu xkarola
tomjedrz
Tylko 15,166 ET w Rykach, wczoraj
powiem wam że bangla ładnie...
Tylko 15,166 ET w Rykach, wczoraj



Fajny wynik

I nie Honda bo nudno się robi w tym dziale
ooo jaki cichociemniak. Jaki to ma moment?
ma być 200/200 zobaczymy co pokaże hamowanko?
i jescze żeby Cię troszkę podpuścić zobacz to :
Czy wszystkie JDM-y to Hondy? Co jest grane? o cu...rwa gdzie są Mitsubishi, Subarki, Toyotki i .... przy okazji, podpuszczczony przez ...PMW jak ... Calsonic Dodatkowo zapraszam na bardzo fajną nową stronkę, gdzie........ możecie
zobaczyć sldeshow czerwonej: http://www.stroker.pl/user/cars/13/8/ i filmik z Ryk z czerwoną. http://www.stroker.pl/page/19/video/60/p/0/kat/2/ Ten sejas ważył 500 kG i 100+KM !!! Jeszcze powalczymy
nie wiem czy z racji wieku powiniennismy pisac per "pan".. tak czy owak - szacun za stworzenie takiego sleepera, mozna sie naciac
ładnie to chodzi miałem okazję sie przekonac szybsza już nie musi być... mi by to w zupełności wystarczyło przecież nie jeżdzimy za pieniądze tylko dla zabawy...
Fajne auto, na prawde mi się podoba jak dla mnie tylko troszke za wysoko stoi ale nie wszystko musi leżeć zawsze na cyckach
nie wiem czy z racji wieku powiniennismy pisac per "pan".. tak czy owak - szacun za stworzenie takiego sleepera, mozna sie naciac


Wolne żarty, jaki pan, Tomek i już A Twoja bryka...no, no, no.
Pozostałe tyż. Byłem pierwszy raz i pewnie nie ostatni pzdr
Fajne autko masz zawsze miałem i mam sentyment do sedanów szybkie i duzo miejsca
Fajne autko masz zawsze miałem i mam sentyment do sedanów szybkie i duzo miejsca


tylko troszke za wysoko stoi


spoko, zawias i turbo w planach ścichociemniamy dalej
Podoba mi się
Podoba mi się


Chyba zdejmę naklejkę SR20VE z tylnej klapy mało kto wie, co to znaczy, a zdziw jak co do czego jest bezcenny
zdejmij tę naklejkę sr20ve i te ohydne czarne folie z szyb przecież GT ma szyby fotochromatyczne.
Z przodu zdjęte, a z tyłem jeszcze się zastanawiam, bo fajnie, jak nic nie widać, co jest w środku. Czy wyglądają fatalnie? Sprawa bardzo indywidualna. I jeszcze drobiażdżek, świetnie chronią przed słońcem, a klimy do czerwonej nie założę z wiadomych względów.
Znaczek z tyłu będzie out w sobotę-suszarka potrzebna, a z 3-go piętra nie siegnę
kup oem znaczki - takie są najlepsze
Zamiast tego zrobiłem zawiechę, poszedł całokształt ze srebrnej Coobcia - koni przód i bilstein tył +spręzyny + prawy wahacz. Wszystko z przebiegiem 1000 km.
Czerwona za...pierdala. No i odcineczka na 8200 po pełnym wystrojeniu. W Modlinie sprawdzimy Kurde, polubiłem zakęty
p.s.
a może Ty sobie nakleisz, będzie sportlajniejsza

Co by głupio nie dyskutować ET 14,831 na bardzo mokro w Rykach Modlin trochę s.......iłem, kłania się kudłaty albo xtomek z nissanforum.

No i jeszcze to:
czerwona P10GT/VE 205,4 KM/214 Nm/275 km/h-rolki Kreator Mocy

[ Dodano: 2008-10-31, 22:24 ]
już jest twardo i nisko:



jak dla mnie jescze za miękko i wysoko

ale co do mocy to robi się ciekawie... bedzie kolejne dłubane VE
No w poniedziałek przestawiam w niej rozrząd... coś tam się poprawi ale moim zdaniem warto by było zacząć $$ odkładać, bowiem za niespełna 1000$ można zorganizować set N1 wałków wraz z podwójnymi sprężynki i tytanowymi talerzykamii Brian Crower, wtedy gwarantowane 230KM
Do tego dopiero pokręcić roządzikiem no ale cena zaporowa i pewno nikt w Polsce nie wpakuje tyle w nissana - a mogło by być naprawdę ciekawie, zwłaszcza że na zestawie BC można motor kręcić prawie do dychy (niestety przy takich obrotach istnieje ryzyko urwania śrób korbowodów i w Tomsonie trzeba by wydać 314zł za komplet ARP)
Już nic nie wspominając o tłokach z N1 no ale to kolejne 300-400$ a no i 2 dni mojej roboty...
Wówczas może do 240-245KM by się dobiło i coś pod tyle samo Nm
Kto wie pewno nigdy się nie przekonamy

[ Dodano: 2008-12-07, 02:27 ]
Jest szansa, ze sie przekonamy. Do zobaczenia w poniedzialek
i pewno nikt w Polsce nie wpakuje tyle w nissana


to się nazywa podkręcanie atmosfery
Dobra wieść ponoć do 250KM nie potrzeba zwiększać seryjnego stopnia sprężania który w przypadku SR20VE wynosi 10,3:1 - ciekawe czy się to nam uda

Ps. "However, to achieve 250 crank Hp, you don't need to increase the compression. Plenty of people with about that on standard VE pistons."

Pss. ciekawe czy taka 250Konna Primera N/A - duży wóz warzący ok 1300kg nadal by paliła po mieście w granicach 9L, zawsze niby można LPG dorzucić ale w takim wypadku to już tylko sekwencję a najtańsze co znalazłem to STAG 200 wraz z montażem za 1600zł i trzeba dymać do Siedlec...
zawsze niby można LPG dorzucić ale



nie no Coobcio błagam mam nadzieje ze to żart z tym gazem... zauważyłem ze na NKP prawie wszyscy maja gaz

Chodzi oto by auto było także praktyczne, przeważnie każdy nissan jaki się u nas porusza musi być bezawaryjny, oszczędny i dawać frajdę z jazady...
Co z tego że będzie mieć 5 sek do setki i ćwiartki robić w 13 sek ale kosztem spalania 11 nie daj Boże 12 litrów po mieście - tego nie przeżył by żaden użytkownik nissana lekiem by to wszystko pogodzić jest montaż LPG.
Takie są nasze realia.
Co z tego że będzie mieć 5 sek do setki i ćwiartki robić w 13 sek ale kosztem spalania 11 nie daj Boże 12 litrów po mieście



Ty to piszesz na poważnie?
200-220Konne mieszczą się w 9L, No Yarko Sunny jest wyjątkiem pali w granicach 8L na 100km po wawie przy czym ma zdecydowanie najwięcej KM z naszych klubowych VE...
mi komputer zimą nie pokazuje mniej niż 12,7 - chla jak dziki,

oszczednie jeżdżąc robię niecałe 200 km za 100 zł
nigdy nie spaliła mi mniej niż 11 !!! po mieście. w trasie lepiej bo 8-10l przy 140-170

żeby mieć niskie 6 sek do setki i ćwiartkę w niskie 14 byłbym skłonny poświęcić 15 litrów shella /100km po mieście...
Ty to piszesz na poważnie?

na to wyglada.. ja z kolei podkreslilbym ta czesc:
gaz śmierdzi

no trudno ale przynajmniej na mody zostaje w portfelu
przestraszna wrecz bdura do szescianu, bo nissan to jak wiadomo nie tylko sunny 1.4, ktorego jedynym zadaniem jest dowiezienie do domu zakupow zrobionych w najblizszym lidlu



Mój brat ma takiego sunny, kosztował 1300zł oraz co najważniejsze, mimo, że jest biednym studentem to stać go na benzyne do tego... i wcale nie tankuje tam gdzie jest napisane "najtańsze paliwo w mieście!".

Nie ma to jak odpowiadać bzdurą na bzdure...
Ta dyskusja chyba zabrnęła za daleko w temacie czerwonej.
1.gaz-nigdy
2.spalanie 9l do 3500-4000 miasto
3.powyżej, nie sprawdzałem/ bo nie wolno jeździć 180 na 3-ce
4.duża, ale ciężka fura i 480l bagażnika
5.radocha-niesamowita
6.osiagi znacie
Tylko P10 i aż P10 najlepszy Nissan Nissana
Pozdrawiam
xtomek
p.s.
Są ładniejsze i lepiej utrzymane primy , ale, co się odwlecze....
bo nie wolno jeździć 180 na 3-ce


o k... jaka długa... ładuj skrzynkę z p11GT jest o wiele krótsza... 2-115 na 3-ce 145
na 4-ce dopiero 200

[ Dodano: 2008-12-09, 19:08 ]
Wiem, że nie lubisz 1/4, ale jak to się przełoży na czasy. Uwzględnij dobre slicki na przód i cosik wąskiego na tył, grzebnięcie rozrządu przez Coobcia na hamce i póżniej...... wałeczki, talerzyki, spręzynki jak sie oswoję z kosztami.
ale jak to się przełoży na czasy



na pewno na samej skrzyni sekunde urwiesz
VE i nie ma pytań, na trasie 300Km spalił 7l/100km prrzy średniej >>100 km/h
na pewno na samej skrzyni sekunde urwiesz


fakt, że jest to mega dużo dający mod, ale chyba nie aż tyle.
No to kurde muszę sie zastanowić
No to kurde muszę sie zastanowić



a jak myślisz dlaczego tylko 2 długości dostałem od Ciebie na C...

za dłuuuuuuuuuga skrzynia zwłaszcza 3
Eureka
u Tomka no dlugaśnie jest...
I do 70 dwa dwa 125 a trzy to już prawie 180km/h - oczywiście licznikowe. Na ćwiartkę jakieś R888 z 185/60R14 deczko skrócą przełorzenie
I do 70 dwa dwa 125 a trzy to już prawie 180km/h - oczywiście licznikowe.



to wystarczy 2 razy bieg zmienić nieżle nie można zyskać dodatkowych 0.1 sek na 3 zmianie
Bedą slicki i cieniasy ztyłu, może to 0,1 nie łyknięte na czwórce nie będzie stanowić
z Hondami ciężko walczyć, ale się nie poddaję Potem będziemy kombinować dalej
Tomku oby więcej czegoś takiego:


Mistrzowska fotka mojej misi
dori dori
Wchodzą YOKOHAMA PARADA Spec-2,
wałki z SR16VE N1 i regulacja rozrządu
by Coobcio + kolejne strojenie. Moze jeszcze
wtryski z S14. Target 250KM/250Nm N/A
To chyba będą pierwsze wałki z N1 we polsce right? Powodzenia
Tomku oby więcej czegoś takiego:
Obrazek

Mistrzowska fotka mojej misi



Widzę fota z Lublina

Na torze to to auto nie robiło zbyt dużego szału...
Zastanawiałem się dlaczego...
Po przeczytaniu kilku postów o tym jak niemiłosiernie długa skrzynia w tym siedzi wszystko jasne

Gratki projektu!
Target 250KM/250Nm N/A



bez tłoków z sr16VE, przepustnicy też N1 fi 76 kolektora 4-1 i 3-calowej rynny to nie wyda
przepustnica z N1 ma 70mm
tłoki z SR16VE to jest dobra opcja, do tego dałbym od razu lżejszą korbę i śruby korbowe ARP i można kręcić pod 10kilo - no ale to kwestia czasu

co do kolektora w sumie i tak ten SSAC jest kozakiem jak 210-214KM daje rade i nie widać jeszcze jego końca... sam jestem ciekawy jak SR20VE zareaguje na 4-1

podobno graty do modyfikacji głowicy już są, gratuluję tomek
też tak
to lekkie złudzenie optyczne, średnica to dokładnie 70mm.
Na początku może i ma trzy cale, ale sam motyl musi miec mniej bo widać, że się zwęża odlew.
Na początku nie ma nawet 3 cali, miarka jest pod kątem przyłożona... no i odlew też sie zwęża.
listek ma 70mm, więc nie wiem nad czym tu dalej dyskutować...

a może dodam jedynie to, że bez kolektora ssącego z N1 założenie przepustnicy z N1 jest raczej nierealne.
listek ma 70mm, więc nie wiem nad czym tu dalej dyskutować...



Nad wklejonym zdjęciem
No wałki gotowe czekają - w każdej chwili mogę je montować, byłe nie w tym tygodniu
Co do wymiany spręzyn i talerzyków to przybędzie Maniek ze swoją pompką - coby oszczedzić mi na robocie ze zdejmowaniem łba
No teraz tylko czekamy na forsę, będzie: sr20VE/16V1/NA i zobaczymy jak na ćwiarteczkę tak ciężkim autem. Może z Hondami troche powalczymy Pozdro JDM
te wałeczki + strojenie powinny dać 230/230 lub lepiej. o hamulcach nie zapominam.

[ Dodano: 2009-01-24, 14:13 ]
Czas na heble ostatnio odkryłem że tylne zaciski i tarcze z primery P11.144 rok 2000 i 2001 były dostęne w rozmiarze 280mm, tak więc można je połączyć z przodami z P11 GT i wyjdzie na 4 kółkach po 280mm


[ Dodano: 2009-01-24, 14:28 ]

2 .Na prawym fotelu siedziała Dora/mój pies I mało co nie dostała zawału na zakrętach,
Rzuciła sie na mnie i musiałem zrezygnować z wyśigow.




dziwne że po dodaniu gazu nie wylądowała na tylnej kanapie

pozatym. kupuj kubeł dla psa i szelki to jak go zapniesz to nei ebdzie po aucie szalał

pozdro600 fajne mody, nissany górą
kozi fura, miałem taką samą planowałem swapa na GT ale w efekcie sobie podarowałem, kupiłem prelude i zrozumiałem co to znaczy piękno pracy silnika
dziwne że po dodaniu gazu nie wylądowała na tylnej kanapie

pozatym. kupuj kubeł dla psa i szelki to jak go zapniesz to nei ebdzie po aucie szalał

pozdro600 fajne mody, nissany górą



Z pieskiem to była jednorazowa siła wyższa. Nie było nikogo, z kim mógłbym ją zostawić.
Ona potrafiła całą drogę z wawy przejechać w pasach, ale boczne przeciążenia były za duże.
Odnośnie opon, doradzał PMW, bo miały być na ulicę i na tor. Na jednorazowe wyczynówki mnie niestety na razie nie stać. Zresztą P10 to nie wyczynówka, tylko szybka drogówka.
Teraz jeszcz zaczynam analizować krótką skrzynię i półośki z woza z SR16VE. Bo może to na 1/4 i tor będzie lepszym rozwiazaniem niz dalsze mody silnika. Gdzie ja pojeżdżę 240 w Polsce? Nawet nie znam V max oprócz rolek. Te 275 km/h trochę mnie zaskoczyło. Ale wiem, ze PROMOTOR zawyża.

kupiłem prelude i zrozumiałem co to znaczy piękno pracy silnika



No, jak przy 4400 wchodzi faza, to naprawdę dźwięk jest niesamowity. Czerwona to nie limuzyna, tylko 2 motory w jednym samochodzie. Trochę muszę wyciszyć rezonans od wydechu i będzie git. Na luzie motora NIE słychać, no może troszeczkę
Kolega z Ursynowa ?? Jak nie gardzisz Honda to mozna sie na jakis mini spocisz kiedy ustawic . Fajne auto, w szczegolnosci silnikowo .
No chyba żartujesz. To moja dzidzia xkarol Civkiem 4g podpuściła mnie do tej zabawy.
Chyba jest tylko 5 motorów VE w Polsce. Ustawka, czemu nie, ale w Rykach kilka Hond było szybszych. Pozdro
Na torze to to auto nie robiło zbyt dużego szału...
Zastanawiałem się dlaczego...



bo na torze w przeciwieństwie do ćwiartki wymagane są umiejętności od kierowcy żart. Skróć skrzynię i zamiast wsadzać tysiące w kolejne 10 koni kup dobre gumy/szperę to zobaczysz różnicę! Fajne auto!!!
Są wymagane, a ja jestem swieżak. A na 1/4 jak przewalisz odcinkę, to też nic z tego. Pozdro
p.s.
mocno się zastanawiam, bo na turbiakach pięknie to widać. Moc rewelacja, a 180 na końcu ćwiartki masx. Po co więcej. Trzeba tylko szybciej nabierać prędkości. A zakręty, to już zupełnie inna melodia.
Najprostrzy sposób na skrócenie skrzyni to opony w twoim przypadku 195/50r15 i przy okazji najtańsze co można wsadzić na 15"
Z tymi oponami, to już trochę zgłupiałem. Każdy doradza coś innego. Rozumiem, że 888-meczki są na 300 km , ale ja jeżdżę codziennie. Parady, rada PMW, może jeszcze coś podpowiedzcie.
Tomku, R888 starczyły mi na jeden sezon jazdy w lato bez problemu. Na więcej nie można liczyć. Jakieś 8000-10000km da rade na nich zrobić do drutów.
mi tak samo na 1 sezon starczyły przy umiarkowanym "torowaniu". Gumy to podstawa! Dużo ludzi stawia je na którymś tam miejscu planując tuningi/przeróbki itp, a powinny być na pierwszym nie licząc doprowadzenia auta do sprawnego stanu technicznego!!
Nic dodać nic ująć. Pogodziłem się z tym, że co rok muszę kupić komplet na lato i na zimę.
Gumy to podstawa!

zgodze sie.. ale nie trzeba brac na codzien r888, szczegolnie do samochodu, ktory nie sluzy glownie do zapie*dalania, a rowniez do calkiem normalnego jezdzenia w normalnych warunkach na normalnej ulicy..
No nie, ale w tym rozmiarze zostaje chyba tylko parada z semislicków. Też niezły wybór swoją drogą.
nie no błagam, parada semislik. toyo t1r to tez semislik?
Zwykła opona to napewno nie jest. I dobrze wiesz, że toyo t1r to śmietnik nie opona. Jest śliska i kładzie sie strasznie. Trzeba ją napompować na 2.5b+, żeby na zakręcie nie jechać na napisach.
Zwykła opona to napewno nie jest. I dobrze wiesz, że toyo t1r to śmietnik nie opona. Jest śliska i kładzie sie strasznie. Trzeba ją napompować na 2.5b+, żeby na zakręcie nie jechać na napisach.




chyba na profilu 80 bo u mnie na 40 jak by się położyła to bym jechał na feldze a nigdy tak nie było zresztą tu są lepsi znawcy, więc tak jak lekcji polskiego " to jest tylko moje zdanie"
Na profilu 50. Na profilu 40 może i się nie kładzie bo nie ma co się kłaść Zresztą mówie o szybkiej jeździe. Nie da się jeździć na profilu 40 szybko bo zaraz się to kończy prostowaniem felgi.
Ja T1R na zakręty pompowałem 2.7/2.5. Fakt, że profil mam 195/55.
Tomku bierz paradę, nie zastanawiaj się... w porównaniu do tego co masz teraz

to wogóle nie poznasz samochodu, będzie duża przepaść
xTomek ma 10 letnie nalewki markguma więc co by nie założył będzie lepiej - mi w KJS bardzo dobrze sprawują się BARUMY, i jak kupować to nie starsze jak 3 letnie...
o nie starsze jak 3 letnie...



ale jak nowa jest po 200 zł to po ch... kupować używki za 150zł szt
prosta matma. na komplecie masz 200 w kieszeni.
888, czy PARAD-y, biorę nówki, prawdopodobnie na 4 kółka. Wiem dobrze, jak ślisko jest na Markgumach z przodu jak jest odrobinę mokro. Dalej zostaje kwestia tyłu. Jednakowe, czy coś, o małych oporach toczenia, jeżeli nie 4 jednakowe. Dalej proszę o rady.
Przewiduję 8 X 1/4 mili, 4 X tor + 10000 normalnego, grzeczego jeżdżenia. Pozdro Wszystkim .... tak wyglądam!!!
zgodze sie.. ale nie trzeba brac na co dzień r888, szczegolnie do samochodu, ktory nie sluzy glownie do zapie*dalania, a rowniez do calkiem normalnego jezdzenia w normalnych warunkach na normalnej ulicy.


Markos, nie wiem czy nie wezmę 2-ch 888 na stalówkach tylko na wyścigi. Dobry pomysł, jak kasy wystarczy na mody i osprzęt. Wiem, że nie wygram z mocnymi Hondami, ale ta zabawa jest dla mojej radości z jeżdżenia szybką ??? Primą
wez dwa komplety opon. jak bys chcial dac np 888 na przod a na tyl cos cywilnego to bedziesz dupa zamiatał jak siemasz Wiktor.
ak bys chcial dac np 888 na przod a na tyl cos cywilnego to bedziesz dupa zamiatał jak siemasz Wiktor.


ja bym nie generalizował. Tył może jechać swoje, a R'ki z przodu mogą fajnie zniwelować podsterowność. Wszystko zależy od auta.
na dohamowaniach wszystko wyjdzie...
wez dwa komplety opon. jak bys chcial dac np 888 na przod a na tyl cos cywilnego to bedziesz dupa zamiatał jak siemasz Wiktor.



albo jak elo marian. Taki setup tylko na 1/4. Jeżeli ktoś planuje w miarę regularną obecność na eventach w stylu 1/4, tor, pojeżdżawka w miare dobrym rozwiązaniem są 2 komplety kół... wiem, że są opony uniwersalne, które sprawdzą się w miarę tu i tu. Ja wole mieć na codzień dobrą przyczepną oponę z dużą ilością bieżnika, dającą względne bezpieczeństwo np na mokrym itp. A na imprezy wrzucasz jakieś lekkie 15 z r888 i po temacie.
Dokładnie i wcale nie musi to być droższe rozwiązanie, bo te codziennie starczą wtedy na dłużej. No i ten drugi komplet może być bezkompromisowy, a jak z kasa cienko zawsze można go na stalówki naciągnąć.
A na imprezy wrzucasz jakieś lekkie 15 z r888 i po temacie.

Czy mogą być PARADY-y jak sugerował PMW. 4 PARADY na alusach do jeżdżenia, a ósemeczki na stalówkach tylko na 1/4 na przód?
no jest to Tomku jakieś rozwiązanie, całkiem niezłe nawet.
Dzięki, chyba tak zrobię, bo to się da finansowo wytrzymać. Przecież jeszcze wałeczki czekają,
a kedyś, jeszcze ....... krótka skrzynia
a masz juz drugi samochod, zeby miec cos normalnego do jezdzenia..?

czy jakas minimalna roznica w czasach podczas kilku imprez w roku warta jest placenia za 2 sztuki r888 jak ma sie juz dobre parady? nie prosciej przekladac je w miare zuzycia przod/tyl? ja tam bym wolal wlac za te pieniadze troche paliwa
a masz juz drugi samochod, zeby miec cos normalnego do jezdzenia..?


No właśnie nie i dla tego dłubanie tego wozu trzeba robić z głową by nic nie tracił na urzyteczności i spalanie nie przekraczało wartości dla takiego seryjnego egzemplarza...

Tak więc xTomku dawaj znać i robimy 230KM - wałki i talerzyki są u mnie w łapie
spalanie nie przekraczało wartości dla takiego seryjnego egzemplarza...



zawsze mozna wsadzić gaz...
ja tam bym wolal wlac za te pieniadze troche paliwa



a ja bym wsadził jakiś fajny kierownik oraz gałkę nismo
i patrzyl na samochod stojacy na parkingu, bo miesieczny budzet na fure wlasnie sie wyczerpal
i patrzyl na samochod stojacy na parkingu, bo miesieczny budzet na fure wlasnie sie wyczerpal



Coś za coś
i patrzyl na samochod stojacy na parkingu, bo miesieczny budzet na fure wlasnie sie wyczerpal



raczej nie wydaje mi sie ... Tomek jeżdzi cały rok podobnie jak ja
Jeżdżę i sprawia mi to dużą przyjemność. Coobcio, lada dzień.... Bedzie 230+ . Jeszce nigdy w życiu nie oglądałem samochodu na parkingu. Ona/czyli czerwona/ ma jeździć i już Na wiosnę będzie polerka i trochę lakieru, co by ładnie sie prezentowała. Jednak pójdą PARAD-y. No i te oldstylowe felgi zrobimy na cacy. Osemeczki kupię przed pierwszą ćwiartką.
xTomku ze wzgledu że twoje auto w głównej mierze lata na codzień to sugerowałbym wrzucenie wałków z SR16VE - nie trzeba wymienić sprężynek, zmniejszy się spalanie, znacznie poprawi niuton w zakresie 900-1700obr.min i dojdzie ok 12-15KM na zmiennej fazie.
Wchodzimy dziś ??

Od ręki godzina i po bólu
Wałki założone, Coobcio dogadany i pod samą hamownią ENERGY GAZ 13-go:







Jak wysiadłem, to nie wierzyłem własnym oczom. Gościu załatwił 2 Primery VE na czerwonym. Junioora ma tylko tylny zderzak do kosmetycznej naprawy. Było ślisko, ale to niczego nie tłumaczy. Motorownia i zawiecha bez szwanku. Za to buda kaput. Będzie nowa
czołg by się przydał..
ale debile jeżdżą ja nie mogę. szybkiego powrotu do zdrowia
no masakra wyszła... Ja tu widzę przeprowadzenie szybkiej naprawy we włąsnym zakresie - tylny zderzak macie u mnie za free, sezon trwa trzeba się ćwiartkować i pojerzdzawkować a w zimę myśleć nad zmianą budy na jakąś igłę z 1,6 najlepiej białą
Dlaczego białą? Ta niebieska z OTOMOTO też się przemaluje jak wszystko dobrze pójdzie Przecież maluję również samoloty
łooo kurde ale lipa, szkoda ale zawsze mozna zrobić lepiej
Zrobi się Są tylko 3 Primy VE w Polandii. Nie odpuszczę mać.