SILNIK: SR20dE->SR20VE/VVL
UKŁAD DOLOTOWY: CAI, filtr stożkowy JR, przepływka fi 80 mm
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5 mm, tłumik OBX-R RACING
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD
UKŁAD HAMULCOWY: Primera P11 przód, tył seria - tarcze
ZAWIESZENIE: Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm
ELEKTRONIKA: SMT6
CAR-AUDIO: Becker Monza/niebieskie, Magnat, subworfer
ŚRODEK: Wnętrze P10GT, fotele GT, zegary GT, kierownica GT, deska GT
BODY-KIT: Brak
MOC/MOMENT: 213 KM 227 Nm było: 205,4 KM+/214 Nm+/275 km/h-rolki
OSIĄGI: .ET 14,357 i 60 ft 2,393 sek ...... było: ET 14.831 i 60ft 2.436,
DODATKOWE ZMIANY:
przesunięta odcinka na 8300obr/min
skrzynia P10 SLX
sprzęgło spiek
wałki SR16VE
PLANY:
zdjęcie spoilera
odcinka na 8500 po strojeniu/zapłonie i rozrządzie
R888 na przód - 205 albo 215 / niskie
kubełek/kubełki
immobilizer i klima
tylna rozpórka
silencer
![](http://images44.fotosik.pl/276/dc4aa9a0f4eeec32.jpg)