MODEL: Primera P10 SLX->P10 GT/VE 1996
SILNIK: SR20dE->SR20VE/VVL
UKŁAD DOLOTOWY: CAI, filtr stożkowy JR, przepływka fi 80 mm
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5 mm, tłumik OBX-R RACING
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD
UKŁAD HAMULCOWY: Primera P11 przód, tył seria - tarcze
ZAWIESZENIE: Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm
ELEKTRONIKA: SMT6
CAR-AUDIO: Becker Monza/niebieskie, Magnat, subworfer
ŚRODEK: Wnętrze P10GT, fotele GT, zegary GT, kierownica GT, deska GT
BODY-KIT: Brak
MOC/MOMENT: 213 KM 227 Nm było: 205,4 KM+/214 Nm+/275 km/h-rolki
OSIĄGI: .ET 14,357 i 60 ft 2,393 sek ...... było: ET 14.831 i 60ft 2.436,
DODATKOWE ZMIANY:
przesunięta odcinka na 8300obr/min
skrzynia P10 SLX
sprzęgło spiek
wałki SR16VE
PLANY:
zdjęcie spoilera
odcinka na 8500 po strojeniu/zapłonie i rozrządzie
R888 na przód - 205 albo 215 / niskie
kubełek/kubełki
immobilizer i klima
tylna rozpórka
silencer

wiecej fot

mocy maaa sporo

Ile waży?
Zdjątka dopiero się zrobią. Napędza się na razie tak:

http://www.youtube.com/watch?v=xcaT-AjB75I

No, może jeszcze wykresik:

MOC/MOMENT: 213 KM 227 Nm było: 205,4 KM+/214 Nm+/275 km/h-rolki

o co chodzi z tym "+/275 km/h-rolki"?

fajny wynik jak na takiego dupowoza!
Rozpędziła rolki do 275 km/h przed odcinką, a +, to 214,4Nm . W nowej budzie jes trochę lepiej. Ale do Coobcia 229KM trochę brakuje. Za to w Niutkach mamy 227 ! Wałki N1 pewnie pomogą. Ale on ma lżejszą budę
robi wrażenie!
Fajnie sie to napedza Niepozorny kiler.

Dobra odmiana wśród wszechobecnych hond
Ładnie dzisiaj w Ułęży pojechała:
xkarol - Primera SLX Coobcio Team 3:46:65
Patrzac po wykresie to wystarczyla by odcinka na 8000rpm, po co krecic wyzej?
Z tego co zrozumiałem to będą wałki z N1, na nich kręcenie wyżej da efekty.
Jak było widać, Coobcio wyrobił o 10 sekund lepszy czas na wałkach N1.
Tylko to droga impreza. Dla porównania:
Sunny VE 229KM/225Nm, a Primera VE 213KM/227Nm
p.s.
Oznaczenie SLX zostało z tyłu oczywiście dla zabawy
O projekcie w Coobcio garage: http://sumo.boo.pl/?p=46
Do odcinki się nie kręci, bo po co? Jest zapas i już.
Różnica w tych 10 sekunadach na torze napewno nie wynika z wiekszej mocy o kilka koni.
Pewnie nie. Umiejętnośći i doświadczenie przede wszystkim. Teaz przyjdzie sprawdzić osiągi na 1/4. Tak dla przekonania. Ruda jest do codziennej jazdy, a na wyścigi przy okazji.
Pozdro
Auto niesamowicie niepozorne..! Pewnie nie jeden i nie dwoje już się nacięło..
Mam dokladnie taka sama Primere, nawet na tych samych felgach. Tylko ze moja jest w dieslu

Swapowales sama glowice, czy caly slupek?
Jaki teraz jest stopien sprezania?
Moja stara czerwona P10GT została rozbita przez jakiegoś d...a na światłach. Swap polegał na przełożenia wszystkiego z GT/VE do SLX-a, oprócz budy i skrzyni . Motor, wiąchy, całe wnętrze z GT, kierownica, zawieszenie, wydech. Motor był chyba z pierwszego importu z Japonii SR20VVL. Historia tutaj: http://sumo.boo.pl/?p=469

Swapowales sama glowice, czy caly slupek?
Jaki teraz jest stopien sprezania?


Chyba coś Ci się pomerdało, jaki diesel !!! to jest oryginalny SR20VVL z przebiegiem 70000!
Stopień sprężania seria 10,3:1
Czeka ją już na xTomka set springów i talerzyków Brian Crower - to tak na przyszłość jakby chcieli modować i pakować wałki N1
Twoje 229KM nie daje mi spokoju. Jest szansa na >230/230 N/A Ckociaż to cięzki grat i jak Twój Sunny lub mocne Hondy nie pojedzie. Tak w ogóle jest dobrze, tylko za głośno wewnątrz po wymianie poduch na utwardzone.

coobcio napisał/a:
Stopień sprężania seria 10,3:1
Czeka ją już na xTomka set springów i talerzyków Brian Crower - to tak na przyszłość jakby chcieli modować i pakować wałki N1



Może to zrobimy przed Rykami 10 lipca? W sam raz na Seat Open 1/4. A może jeszcze przepustnica. Liczę na 230/230






Odnosnie prosb o foto
Plany na przyszlosc: lekkie kolko zamachowe itd, waleczki, 2oponki nowe, kubelek ;]
pozdro
fajnie taka moc w sedaniku rodzinnym
Teraz Ryki 10-go na 1/4 Seat Open, a potem zobaczymy....może mocne Turbo 350/350, bo bryka dużo cięższa od Hond. Dopiero będzie sleeper
może mocne Turbo 350/350, bo bryka dużo cięższa od Hond. Dopiero będzie sleeper



a jak z trakcją wtedy?

auto już jest sporym sleeperem, ale dobrze że pchasz je jeszcze dalej
Na wyścigi Toyo R888 na przód/205-ki a z tylu cieniasy, napompane do 3,0. Na codzień T1R wystarczą. Tylko to co na ściganctwo kosztuje. Chętnie bym pożyczył 2 ósemeczki na 2-3 starty z rozstawem 114 na weekend z Seatami.
Na ebayu niemieckim mozesz poszukac r888 uzywek, czasami trafiaja sie w dobrych cenach (ostantio 2 sztuki poszly za 40 euro 205-ek w fajnym stanie). Z turbo był by z tego straaaszny szatan.. Sam w swoim mysle zeby dobic tak do 220 NA ale wszystko z czasem . Wystarczaja Ci seria heble?
P11 GT przód. Wyrabiają Pomaga dobra zawiecha. Autko jest bardzo niskie.
Trudno na parkingu znaleźć, jak go cienias zasłoni
Nissan Sunny VVL Świdnica

Od kiedy masz VVL? Opisz coś
VE+T na jakiejś większej suszarce jak T28 to jest to

Choć na T28 przy 0,75 bara udało mi się wystrugać 280KM i to przy dość mocno cofniętym zapłonie, na seryjnym wydechu fi50mm i miniaturowym Intercoolerze z Diesla :


Jakby kogoś interesowało to zapraszam do lektury: http://www.sumo.boo.pl/?p=10

Ps. xTomku jakby co to mam stary turbo kit z mojej srebrnej primki, myślę że tak by w tą waszą dmuchnąć 1 bara i może coś pod 400KM by się pokazało - to już o krok od maks wytrzymałości seryjnego nie odprężanego VE by było

[ Dodano: 2010-07-06, 02:47 ]
P11 GT przód. Wyrabiają Pomaga dobra zawiecha. Autko jest bardzo niskie.
Trudno na parkingu znaleźć, jak go cienias zasłoni

Nissan Sunny VVL Świdnica

Od kiedy masz VVL? Opisz coś

Po Machoniowa fura. Bede mial wolna chwile to opisze
Ps. xTomku jakby co to mam stary turbo kit z mojej srebrnej primki, myślę że tak by w tą waszą dmuchnąć 1 bara i może coś pod 400KM by się pokazało - to już o krok od maks wytrzymałości seryjnego nie odprężanego VE by było

[ Dodano: 2010-07-06, 02:47 ]
Troszkę przesadziłem ja tam miałęm T3/T4 AR. 63 wydech i AR.60 zimna tak więc jakieś 350-360KM na 1 barze powinno być - w sam raz jak na jedyny w rodzinie dupowóz



Wożę się od dawna z decyzją. Jest wyjątkowo kusząca. Ale najpierw drugi wóz, co by nie zostać na lodzie. I nie może to być Volkswagen za 1000 zeta zTwojej ulicy. Jak wspomniałem kiedyś, pewnie przyzwoity S13 lub S14 dla xkarola, bo ja jestem pure P10 forever
Hej Hej !
Chciałem powiedzieć że Primera wyjęła klasę profi
Niestety nieszczęściem pewnej białej Hondi Civic ;/

Najlepszy czas dnia dla Primery xTomkowo i Karolowej to 14,357 przy 161km/h przy przyzwoitym czasie 60 stóp wynoszącym 2,393 sek

Fajne jest to że Prima ma tak długie biegi że ćwiartkę pokonuje na 7800-7900rpm na 3 biegu

Moim zdaniem dać dobrą oponę na przód i wysoka 13 jest w zasięgu oczywiście plus mały modzik pod maską który wam niebawem zafunduję jak zgodzicie się na przygarnięcie pewnej nie skromnej nalepki na swoje Auto
Propozycja nie do odrzucenia Trochę fartownie, ale 0,5 do przodu i 1-sze miejsce w Profi bardzo nas ucieszyło. Ruda ma jeszcze potencjał. To był jej pierwszy start na 1/4 po przebudowie:
14,357 przy 161km/h przy przyzwoitym czasie 60 stóp wynoszącym 2,393 sek
Gratulacje! Szybka ta bestia. Pozdro z 5 miejsca!
chłopaki odłurzcie jakąś większą kasę i kupcie jakieś używane R888 byle z nich drutu za wiele nie wystawało i pokażcie że tym sprzętem da się 13 pojechać

Ja u siebie po tym weekendzie będę kąbinować z dolotem tak więc moja przepustnica gazu fi66mm dające 5KM i 4Nm będzie mogła zmienić właściciela

Tak wiec pi razy oko byście mieli 218KM 231Nm
Gratulacje! Szybka ta bestia. Pozdro z 5 miejsca!


Dzięki, ale to pierwsze miejsce to przez niefart AdaS-a. Za to półfinał z Opalaszkiem
to był horror: ET o 0,028 i ET+RT o 0,047

Foto by Lucas//Seat Racing Team:
Finał:

Półfinał:


No i jeszcze mały rodzynek. Prima w roli Turbosaaba Coobcia ;D by Karol Ścibor
8 miejsce w klasie FWD TURBO ET+RT 15.284, ET 14.357




p.s.
Coobcio, nie śmiemy odmówić
Będzie zamach na 13.xx IV Runda OPP WST
Data: 7-8 sierpnia 2010 Typ zawodów: 1/4 mili
gratki
Tak, lotnisko dajtki
Zapraszam
218KM 231Nm

Zapowiada sie nieźle
Auto naprawde ma potencjal gratuluje czasu !
Warto posłuchac:
http://www.youtube.com/watch?v=xcaT-AjB75I
Jak będzie kasa, to walki N1, tloki, sprężynki, przepustnica i .... 250/250 będzie N/A
Ja mam taki stage o którym piszecie i wyszło mi 229KM i 225Nm do tego jeszcze mam ciut bardziej doprężony silnik jak wasz... Za to u was dłuższa buda i w związku z tym dłuższy wydech tak więc obstawiam maks jakieś 230KM i ze 230Nm

Czyli tak średnio na tle np. Hondowskiego K20 gdzie chińskim kolektorem wydechowym za 8$, dolotem opartym o rurki z kibla, wydeszkiem 2,5" oraz poprawionym softem się tyle robi...
Cooba , bez jaj, ta maszyna ma jeździć, lubię Hondy, ale 230/230 ma być...... Poczekajcie.....

[ Dodano: 2010-07-19, 19:37 ]