Kupiłem od Ktula gwint KW inox line który siedział w jego jajku i chciałem to włożyć do sola który jak wiadomo jest cięższy, niestety po założeniu okazało się że auto dziwnie poszło w dół, mianowicie tył ładnie skręcony na sam dół siadł idealnie nisko, niestety przód też skręcony na sam dół jest wyżej od seryjnego zawiasu o jakieś 4cm. Albo coś spierdzieliłem przy zakładaniu albo czymś różni sie jajko o del sol'a Może ktoś ma jakieś pomysły? Bo mi to strasznie nie pasi i denerwuje a jutro muszę to rozebrać znowu bo samochód mi potrzebny na co dzień a takim tarpanem jeździć nie będę

[ Dodano: 2009-04-02, 19:27 ]
jak?
gdy dostałem gwint na przednich amorkach a dokładniej na sztycach były takie gumki które chyba zapobiegały dobijaniu, niestety musiałem je zdjąć bo blokowały ta sztyce w zejściu niżej, gdy je zdjąłem i opuściłem samochód oparł mi sie na krawężniku więc jest już ok
to ile masz teraz skoku roboczego? 5mm?
!markos, oj nie czepiaj sie... jest napewno wystarczająco skoku, auto nie skacze i w ogóle zajebiscie sie jezdzi...
gleba max w doł? ojjj musi byc naprawde ciezko
jakiej wysokości były odboje? Nie można było ich skrócić zamiast usuwać całkowicie?
jej nie odboje tam były tylko takie gumki nałożone na sztyce, odboje zostały i nic nie dobija