Nie wiem co jest przyczyną ale przy 6 tys obr kończy sie moc, chyba za uboga dawka paliwa Doradzi mi ktoś co mam zmienic, wymienić , co sie mogło zdupić? komp p28, pompa paliwa seryjna z 1.5.
![](http://img185.imageshack.us/img185/2172/dsc00123rb3.jpg)
110KM to zle?
110KM to zle? ile oczekiwales na glowicy d16z6 ale bloku 1.5?
Zmierzyć AFR i potem pewnie wystroić....
ale związane z jakimś niedomaganiem układu paliwowego
vtec sie załącza, przynajmniej tak mi sie wydaje
Nie musisz wymienić żadnego czujnika. Zmostkuj piny tak jak Ci napisałem, pociagnij jeden kabel do solenoidy i powinno być ok.
aktycznie... totalny badziew.... jak nie ma 2 wałków to sie jeździc nie daje.... ;/
poza tym to ja bym sprawdził rozrząd jednak takze (1ząbek moze tu sporo zmienic)
ustawialeś zapłon z lampą?
jest idealnie? czy w "tolerancji"?
Byłem dzisiaj na hamowni zmierzyc swojego cvc po mini me i sie zdołowałem
Nie wiem co jest przyczyną ale przy 6 tys obr kończy sie moc, chyba za uboga dawka paliwa Doradzi mi ktoś co mam zmienic, wymienić , co sie mogło zdupić? komp p28, pompa paliwa seryjna z 1.5.
Obrazek
brak vteca nie zależy chyba od strojenia
Dokładnie tak, z doświadczenia wiem ze mapa P28 ma się do mini-me... powiedzmy ze średnio pasuje
Sprawdziliśmy zapłon na stacji diagnostycznej i ustawiony był na 24 stopnie powinien na 16... poruszałem aparatem i skończyło sie na 17 stopniach. Źle założony rozrząd?
Dobra teraz kolejna sprawa... Wcześniej jeździłem na pompie i napinaczu paska z d15b2 , teraz czas na wymiane rozrządu. Teraz pytanie. Czy to, że pasek jest z z6 a napinacz z b2 może być przyczyną tego porblemu? Rozrząd mógł sie źle ustawić? Jaki napinacz dać do mini me?