Byłem dzisiaj na hamowni zmierzyc swojego cvc po mini me i sie zdołowałem
Nie wiem co jest przyczyną ale przy 6 tys obr kończy sie moc, chyba za uboga dawka paliwa Doradzi mi ktoś co mam zmienic, wymienić , co sie mogło zdupić? komp p28, pompa paliwa seryjna z 1.5.
Zmierzyć AFR i potem pewnie wystroić....
110KM to zle? ile oczekiwales na glowicy d16z6 ale bloku 1.5?
spodziewałem sie wyniku w okolicach 130 KM bo zrobiony dolot i wydech przelot , zrobione kanały dolotowe i wydechowe w głowicy... Zresztą nie ważne nutruje mnie to coś co sie dzieje po 6 tys obrotów
110KM to zle?

ja myśle że źle
110KM to zle? ile oczekiwales na glowicy d16z6 ale bloku 1.5?


no to raczej ten jeden z nizszych wynikow po mini me
Zmierzyć AFR i potem pewnie wystroić....


wyjście najlepsze, ale moim zdaniem nawet na seryjnej mapie z p28 powinno to wyglądać lepiej. Podejrzewam problemy z afr, ale związane z jakimś niedomaganiem układu paliwowego. Wszystko wyjdzie po pomiarze sondą.
ale związane z jakimś niedomaganiem układu paliwowego



Np czym?
http://www.civicklub.pl/f...&highlight=mini
poczytaj ten topic, na drugiej stronie chyba jest poprawne tłumaczenie Patiego które pochodzi stąd nawet... 20 stron topicu moze ktoś miał podobny problem
Mi to wygląda na źle założony rozrząd. Sprawdź zapłon, jeśli nie uda się go ustawić na znakach to znaczy, że napewno rozrząd jest do poprawy.
Temat przerabiałem rok temu. Po złożeniu wszystkiego do kupy wynik dosyć niezły, 143KM i 149Nm.
a witold się załącza?
vtec sie załącza, przynajmniej tak mi sie wydaje ale po samodiagnostyce wyskakuje błąd nr 22 czyli : Wyłącznik ciśnieniowy oleju ustawienia zaworów. Myślałem że to może być uszczelka pod zaworem vteca ale nie jestem pewien check sie zapalał to około 10 minutach pałowania na torze
vtec sie załącza, przynajmniej tak mi sie wydaje


haha, kocham te pożal się boże vtec'i w Dseriach
Jakby sie nie załączał to by wogóle nie jechał a jednak cos tam jedzie... w porównaniu z copuetką 1.6 nie wypadłem źle Jakby źle był rozrząd założony to chyba silnik nie chodził by równo i raczej by sie coś zesrało a jeżdze pare miesiecy juz tak + jazda po torze od czasu do czasu i nic złego sie nie dzieje.
skoro masz błąd 22 ( ten sam co u mnie kiedyś) to znaczy, że masz nie halo w wiązce.
Masz ori wiązke z D16 czy dorszuciłeś kabel z do ori z B7 ?
Już teraz dokładnie nie pamiętam, ale powinieneś zmostkować piny A4 z D6 w kompie i z A4 pociągnąc kabel do solenoidy VTEC. U mnie to pomogło i wszystko działa jak należy.

[ Dodano: 2008-10-30, 23:40 ]
Wiązke mam z d16z6 , wcześniej było d15b2 więc musialem wiązke całą zmienić. Czyli najpierw wymienie czujnik , jeżeli to nie pomoże to będziemy kombinować dalej. Póki co dzięki za pomoc
Nie musisz wymienić żadnego czujnika. Zmostkuj piny tak jak Ci napisałem, pociagnij jeden kabel do solenoidy i powinno być ok.
Nie musisz wymienić żadnego czujnika. Zmostkuj piny tak jak Ci napisałem, pociagnij jeden kabel do solenoidy i powinno być ok.



dokładnie rojass pisze

poza tym to ja bym sprawdził rozrząd jednak takze (1ząbek moze tu sporo zmienic)
ustawialeś zapłon z lampą?
jest idealnie? czy w "tolerancji"?

aktycznie... totalny badziew.... jak nie ma 2 wałków to sie jeździc nie daje.... ;/


moj ma jeden i nie narzekam. Chodziło mi tylko i wyłącznie o dźwięk.
poza tym to ja bym sprawdził rozrząd jednak takze (1ząbek moze tu sporo zmienic)
ustawialeś zapłon z lampą?
jest idealnie? czy w "tolerancji"?


Sam tego nie robiłem, samochód składał mi ktoś kto jest mechanikiem Krysia. Zaufałem jego umięjętnościom. Ale na wszelki wypadek pojade sprawdze.
Zrobiłem foto zaworu. O ten pojedynczy kabelek chodzi?

jutro sprawdze u siebie jak to wygląda i dam ci znać.
zmostkowałem piny i teraz od 6k wyskakuje check... wcześniej go nie było..
Byłem dzisiaj na hamowni zmierzyc swojego cvc po mini me i sie zdołowałem
Nie wiem co jest przyczyną ale przy 6 tys obr kończy sie moc, chyba za uboga dawka paliwa Doradzi mi ktoś co mam zmienic, wymienić , co sie mogło zdupić? komp p28, pompa paliwa seryjna z 1.5.
Obrazek



brak vteca nie zależy chyba od strojenia
brak vteca nie zależy chyba od strojenia


Niedoczytaniem całego tematu
Faktycznie najpierw ogarnąć kabelki trzeba


Dokładnie tak, z doświadczenia wiem ze mapa P28 ma się do mini-me... powiedzmy ze średnio pasuje



u mnie na mini z mapami z6 do 6-6,5 krpm wszedzie było przelane...
doawanie (minimalne) było dopiero powyzej...
Sprawdziliśmy zapłon na stacji diagnostycznej i ustawiony był na 24 stopnie powinien na 16... poruszałem aparatem i skończyło sie na 17 stopniach. Źle założony rozrząd?
Sprawdziliśmy zapłon na stacji diagnostycznej i ustawiony był na 24 stopnie powinien na 16... poruszałem aparatem i skończyło sie na 17 stopniach. Źle założony rozrząd?


przy poprawnym złożeniu mini daje sie ustawic prawidłowo zapłon.....(czyli tolerancja aparatu łapie stan idealny)
Dobra teraz kolejna sprawa... Wcześniej jeździłem na pompie i napinaczu paska z d15b2 , teraz czas na wymiane rozrządu. Teraz pytanie. Czy to, że pasek jest z z6 a napinacz z b2 może być przyczyną tego porblemu? Rozrząd mógł sie źle ustawić? Jaki napinacz dać do mini me?
Dobra teraz kolejna sprawa... Wcześniej jeździłem na pompie i napinaczu paska z d15b2 , teraz czas na wymiane rozrządu. Teraz pytanie. Czy to, że pasek jest z z6 a napinacz z b2 może być przyczyną tego porblemu? Rozrząd mógł sie źle ustawić? Jaki napinacz dać do mini me?



pompa od b2
napinacz od b2
pasek-taki jak potrzebujesz do mini
Mi na rozrzadzie przestawionym o zabek uciekło 15KM