Witam

Mam taki dziwny problem ze skrzynia, mianowicie wszystkie biegi wchodza gladka z jazda nie ma zadnych problemow. Problem pojawia sie podczas hamowania silnikiem skrzynia wydaje charkterystyczny metaliczny dzwiek jakby cos sie w niej obijalo... Ma ktos moze jakis pomysl co to moze byc?
Jesteś na 100% pewny, że to w skrzyni ?
a jakie sa inne sugestie? polosie?, przeguby.
Objawy sa tylko przy hamowaniu silnikiem fakt ze nie ma znacznia ktory bieg jest wbity.
Przyspieszajac, jadac na luzie lub ze stala predkascia nic sie nie dzieje...
a hamujac na luzie?
ja obstawiam polosie...
a hamujac na luzie?



nie tylko przy hamowaniu silnikiem
ja obstawiam polosie...




a co mają półosie do hamowania silnikiem.. precyzyjniej można by było określić przeguby ale pod obciążeniem nie słychać wiec zewnętrze przeguby są raczej Oki.. najpierw podnieś auto i sprawdz luzy na łożyskach mechanizmu różnicowego czyli łapiąc za kielich przegubu wewnętrznego poruszaj góra duł.. jeśli będzie oki to trzeba będzie podnieść auto tak żeby można było je napędzić.. czyli jedna osoba w środku wrzuca 5bieg jedna na zewnątrz łapie za koło a osoba w samochodzie powoli rusza w ten sposób wymusi działanie mechanizmu różnicowego i jeśli będzie coś nie tak ze skrzynia na pewno usłyszysz( jeśli skrzynia jest ze szperą będzie to wymagało użycia dużej siły do zablokowania jednego koła)
wiec rozebralem skrzynie w mak aby sprawdzic lozyska i lozyska na mechanizmie roznicowym nie stwierdzilem zadnych luzow badz innych jedno lozysko mnie niepokoi ale to zrobie jutro zdjecie bo nie wiem jak wytlumaczyc ktore to. co do polosi to jedna ma lekki luz na przegubie wewenetrznym ale watpie aby to bylo to. jutro porobie zdjecia skrzyni i lozysk i zobaczymy co powiecie...
A to jest swap B serii do ED?
tak swab do ed na lapach inovate

calosc jak byla w ee to nie miala zadnych problemow, po przeprowadzce i zalaniu skrzyni mtf-em zaczely sie problemy...
niewlasciwa dlugosc polosi?
No więc właśnie tak też mi się wydaje, powtarzam tak mi się wydaje tylko.
Bo u mnie jest podobnie, ale nie określiłbym tego dźwięku tak jak Ty ( + moje przeguby wewnętrzne są ogólnie w kiepskiej kondycji).

A nie mam porównania bo nigdy nie jechałem żadnym swapem B w ED oprócz mojego.

Nie wiem jeszcze jak ma się to do skrzyni linka/hydro, bo tam cała półoś kompletna też się rózni między tymi dwoma wersjami.

Takie jeszcze pytanie z innej beczki. Nie piłuje Ci kółko alternatora o podłużnice?
wiec tak

silnik dopiero bedzie wkladany do mnie, poprzedni wlasciciel mial go w ed i mial wlasnie wyzej wspomniane problemy... swapa robie w tym tygodniu i poprostu chcialem wszystko ogarnac aby u mnie bylo cacy fakt ze bede wkladal do ed4 a byl w ed6 niby wszystko to samo ale jednak te auta nieco sie roznia...

wracajac do tematu to w poprzednim ed podluznica byla lekko sklepana aby wszystko sie miesilo, dodatkowo pewnie jak uciebie musialo zostac wyciete mocowanie przedniej lapy, mam tez problem ze wspomaganiem (narazie teoretyczny) ale boje sie ze moze nie wejsc...

[ Dodano: 2009-04-29, 11:33 ]