Heja wszystkim od 6 miesięcy jeżdżę civicem ek3 99 rok stan naprawdę lalka 140 tys. najechane od wujka kupione , ful książka serwisowa , pełna opcja Klima itp. Wcześniej jeździłem crxem ed9 wiec po tych kilku miesiącach użytkowania zaczyna brakować mi tamtego przyspieszenia , d15z6 jednak nie bardzo jeździ . Zacząłem od zrobienia hamulców , tarcze na Tyl i jest fajniej ale czas przyszedł na silnik i teraz co mam robić dalej żeby to jakos jechalo . koszt max 4-5 tys. (może lepiej sprzedać , dołożyć i kupić cos mocniejszego ) dylemat pomocy , swap hymmm ale na co turbo ??
Poczekaj jeszcze trochę, dozbierasz kasę i zrobisz swap na b18
turbo za 5 tys...
tak wykminilem ze swapa na d16a8 zrobie . Ma ktos moze namiary na kogos kto to ogania tak kompleksowa usluge
tak wykminilem ze swapa na d16a8 zrobie .


A nie lepiej d16z6?
chyba nie ciekawe jak cenowo by wyszlo
chyba nie ciekawe jak cenowo by wyszlo



Swap ~ 2,5k + robocizna(chyba ze robisz sam) - cena sprzedaży d15z6
to spokro kasy wychodzi za 10 koni wiecej
to spokro kasy wychodzi za 10 koni wiecej



Ale masz VTEC-a, a nie VTEC-e + widok na dalsze mody:)
A co sądzicie o kompresorze? Temat tu i tam wałkowany. Znajomy na ,5-,65 bara ma łądny moment 230 w b2.
Sam się tym tematem zastanawiam, na seria bebechach koszt do 4k + wydech/dolot. Moze czapka z d16z6 do tego?
To chyba ładnie się odpycha, pytanie ile pojeździ
pozdr.

[ Dodano: 2010-07-08, 22:02 ]
zostaw na paliwo.
W sumie jak sie go pomodzi tak jak d16 to tak niewiele gorzej jeździ, znajomy porównywał to wygląda to na różnice pojemności jedynie co się przekłada na jakieś 10hp. Oczywiście skrzynie te same. Wymiana czapki załatwia sprawe.


D15z6 ma również wieksza kompresje
ogolnie to chyba dlubanie w d15z6 to glupota i szkoda hajsu trzeba sprzedac cifa i kupic cos szybszego