mmm generalnie pytanie brzmi, czym różni się cały silnik z osprzętem D15B2 w 4 i w 5 genie...

Mam kompletnego sedana ED3 (D15B2) i przykładowo 5 gena z D13B2... Chcę wrzucić to D15 to 5 gena... Dużo to roboty?


Tzn. generalnie orientuje się, ile jest roboty, ale czy dochodzi coś więcej przez to, że to przekładka z 4 do 5 gena? Jakieś łapy się różnią, może inny obd, może coś jeszcze?
Bak paliwa się pewnie różni.
Zewnętrza pompa paliwa w komore i pojechali?
nie zewnętrzną tylko musisz przełożyć cały bak, seryjny.
1. bak z pompa.
2. wiazki paliwowe
3. calutka olbrzymia wiązka kabinowa ktora jest inna w 4g i 5g
No i w ogóle 5gen jest OBD1
niby dlaczego nie moze byc zewnetrzna pompka paliwa? wybuchnie czy jak ? mam znajomego co dał pompke zewnetrzną i nic zlego sie nie dzieje...

jedynie trzeba sie pomęczyc z wiązka bo praktycznie całą trzeba zmieniac ale jak jestes ogarniety dasz rade... reszta to "drobnostki" do ogarniecia
Ale po co dawać zewnętrzną pompę, łatwiej zmienić będzie bak i całe wiązki - żadnego rzeźbienia tylko się przekłada.