Jest wogóle jakiś sens takiej modyfikacji ?? Chodzi o to aby przeciąć seryjną puszke, wypruć z niej wszystko i zaspawać spowrotem. Da to chociaż jakiś minimalny przyrost mocy ??
Wiesz, w momencie gdy nowy tłumik przelotowy z nierdzewki możesz dostać za 300 zł to wydaje mi się, że robienie takiej akcji to bzdura...

Przyrostu to nie da żadnego, na pewno da hałas.
skad w ogole pomysl, ze pusty=przelotowy? :rotfl:
Myslałem, że jak sie wszystko wypruje ze srodka to da to jakiś przyrost :wstyd: Bede musiał wtedy zainwestować w jakiś nowy tłumik


Mam jeszcze jedną sprawe. Napisze w tym temacie żeby nowego nie zakładać. Ma ktoś może jakieś zdjęcie mocowania wydechu w civicu 5gen aby tłumik znajdował się w ukosie ?? Szukałem ale nie moge żadnych dokładnych zdjęć znaleźć
Moze tu sobie coś wybierzesz :hyhy:
http://www.passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=178
powodzenia
Damios pokazal totalna rzeznie,nigdzie sie nie wjedzie
Dzieki wielkie damios ale chodziło mi bardzie o zdjecia z pod spodu auta
na czym polega problem? kupujesz sobie tlumik jaki ci pasuje, jedziesz do ludzi zajmujacych sie skladaniem wydechow i mowisz jak ma wisiec. pytanie "jak to zamocowac" jest bzdurne jak nie wiem co - zamocowac tak, zeby wisialo po skosie :oczami:
nie polecam Tobie wzorować sie na tych fotkach, chyba że nie mieszkasz w PL i nie masz styczności z naszymi drogami!
no dla mnie jest oczywistym że rura do tłumika końcowego musi iść nad wahaczem, a nie taki hardkor jak tu powyzej na zdjeciach, poza tym pytasz sie jkabys sam chciał to robić, a wiedzy jak widac nie masz wiec daruj sobie bo spieprzyc mozna łatwo
daj tam gdzie sie znają, pokaz jak ma być i tyle