pytanie brzmi tak ...
czy pozenie ze sobą skrzynie z silnika B20A5 montowanego w pralce III gen z silnikiem B20Z z CRV między 98 a 01 rokiem

a jeśli tak to jak pożenić głowice z B16A2 z blokiem z B20Z

zycze sobie konkretnych odpowiedzi a nie prześmiewców

koszty silników i głowić wiem jakie są a taką skrzynią dysponuje ta pralka a jeśli to zda egzamin to chciałby z niej zbudowac hybryde ..
co do ls/vtec to polecam uzyc szukajki!!

http://www.passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=60

z mocowaniami skrzyni z pralki to nie wiem ale powinno wszystko pasowac
o jak fajnie w sumie to jak to nie wypali to chciałem kupić integre i zrobić na wróz twojej bo bardzo mi sie podba i nie mam 15 tys żeby odkupić twoją :D jakby ktoś jakiś konkrety widział był bym bardzo wdzięczny
Szczerze mówiąc nie masz szans zrobić tego za 15 tysięcy, więc kupno zółtej od UBek to jest dobry deal.
dlaczego twiedzisz że nie mam szans przełożyć tego za mniej niż 15 tys
pralka stoi u sąsiada z walniętym silnikiem i kupuje ją za 1500 zł ma bardzo ładną blache B20Z i głowica z B16A2 moge kupic za 3500 zł plus robocizna z czego dużo sam wykonam i kilka pierdół bo zawsze coś może wyskoczyć na początek w 8000 powinienem sie zmieścić
Ja mówię o samochodzie jako o całości - nie samym silnikiem się jeździ. Poza tym w takich hybrydach zawsze wychodzą jakieś nieprzewidziane wydatki, w między czasie milion rzeczy okaże się w Pralce do wymiany itd.
nie ryzykujesz nie żyjesz narazie robie rekonesans

a jak z wsadzeniem H22 kompletnego gotowego na swapa z pralki III gen

zna może ktoś adres do polskiego forum prelude ?
google twoim przyjacielem przyjacielu

http://www.google.pl/sear...ukaj&lr=lang_pl
nie ryzykujesz nie żyjesz narazie robie rekonesans

a jak z wsadzeniem H22 kompletnego gotowego na swapa z pralki III gen

zna może ktoś adres do polskiego forum prelude ?



Do Preludy IV gen. nie będzie problemu, bo H22 ma takie same mocowania jak F20/F22, z III gen. pewnie nie będzie to takie proste.
no własnie o III gen bo moge tanio kupić dlatego kombinuje
Ja mówię o samochodzie jako o całości - nie samym silnikiem się jeździ. Poza tym w takich hybrydach zawsze wychodzą jakieś nieprzewidziane wydatki, w między czasie milion rzeczy okaże się w Pralce do wymiany itd.



dzis porownywalem z kumplem ( CTR ) trupa mojego. Ogolnie jestem zadowowlony ida leb w leb. Oczywiscie wszystko zalezy kto lepiej wystartuje, ale odleglosci sie nie zmieniaja, tak wiec autka ida ze soba leb w leb

co do pralki to chyba integra bedzie lzejsza, ale moge sie mylic koszt takiej integry ok 5-10 tys zalezy od stanu rocznika i wersji
pralka 3g jest od czapy, bo B20 to nie takie B jak by kazdy chcial i malo co, a w zasadzie nic, pasuje do nowszych serii B. B20Z nie wskoczy w miejsce B20A od tak i juz. ślepawy zaułek. chyba że boost
dobra stanie chyba na swapie na H22 ..