MODEL: 1991, ed9,2
SILNIK: D16z5 czyli 1,6 dohc 16v
UKLAD DOLOTOWY:dolot poprowadzony z pod zderzaka (home made),wkladka JR
UKLAD WYDECHOWY:caly uklad przelotowy na roze 60mm ze scianka 3mm czyli defakto srednice wew bedzie 57, srodkowy tlumik od seata toledo 2.0 a koncowy od jeepa (oba tlumiki przelotowe)
ELEKTRONIKA:seria
UKLAD NAPĘDOWY:seria
ZAWIESZENIE:gwint torowy skunk2
Opony:yokohama A539
UKLAD HAMULCOWY-seria
BODY-KIT:maska laminatowa( home made)
ŚRODEK:kompletnie wybebeszony + jeden fotel tylko, fotel OMP RECORD, kierownica Omp corsica,pasy 3 calowe SABELT 6Pkt,klatka TRAX RACING
CAR-AUDIO:wydeszek:)
INNE:
ZDJECIA:








MOC: nie mierzona
Aktualne fotki w na dniach
Ceerki to fajne autka brakuje tylko czarnych rot slipstream z ciekawosci ile Ci zoribła na ćwiartkę? A tak wogóle to fajne autko, bo podobne do mojego pzdr
No to mamy jakies konkret (po moim cudzie oczywiscie :hyhy: ). B. fajnie!
Jak Ci sie wspolpracowalo z TRAXem? Jestes zadowolony z tego jak zrobili klatke?
w Bydgoszczy jest firma która robi super klateczki, pogadaj ze Złomańczukiem, on ma w SC od nich
Spoko Nev o firme z Bydzi wiem, ale badam inne.
na cwiartke zrobilem 15,02 a co do traxu tak pomijajac termin ktory troche przekroczyli to bardzo polecam ,z klateczki jestem bardzo zadowolony
widze pełna klateczke jedzisz tym na codzierń w kasku ? bo chodza słuchy ze mozna łep zostawic podczas wypadku na czyms takim :looka: czy kubelek i szelki wystarcza ?
kiedys na streetracing.pl mowili ze klatka pełna bez kasku to jak by jedzic na bombie zegarowej :przestraszony:


ale i tak fajowa jest , tylko maske trysnac spreyem na czarno bedzie git
tak wiem wiem jakie sluchy kraza,tak jezdze na codzien bez kasu i wiem ze mozna na niej zostawic glowe ,dlatego pod koniec tygodnia bede mial nowy kubel OMP Pista ktory ma uszy takie ze w razie czego nie ma jak walnac banka w rure wiec luzzz a teraz jest i tak fotel za wyskoko bo nie mialem innej mozliwosci zrobienia mocowan
taki fotel z uszami to nie bedzie zaslanial ci widoków z boku??
troszeczke bedzie ale bez przesady siedzialm juz w nim i go przymiaerzalem do siebie bedzie OK
Niezła :hyhy:
Mozesz walnac fotki jak klatka jest umocowana do nadwozia?
klateczke widzialem i bardzo mi sie spodobala :hyhy:
Jeśli zewn. 60mm, a ścianka 3 mm to wew. 54mm.

ET 15 to bardzo zacnie jak na seryjną skrzynię od DOHC. Ogólnie fajny projekt :hyhy:
z klatka nie ma co dramatyzowac. Wszystko wskazuje na to ze jak walnalem rolke w maluchu to w klatke glowa nie walnalem (coprawda wtedy w kasku bylem). IMHO wystarczy miec _dobrze_ zapiete pasy - tak zeby solidnie trzymaly. Jak ktos tego nie lubi to sobie powinien darowac klatke
kubeł, pasy i sprawa załatwiona. Tez miałem klatke i bede miał znów wkrótce.
powiem jakos szczeze ze czuje sie duzo pewniej od kiedy ja zamontowalem,a po drugie samochod sie prowadzi o niebo lepiej,jest duzo duzo sztywniejszy
maly update:) na poczatku
Brakuje zdjęc z Teinem ale widziałem na żywo i jest miód
jakim teinem?????? u mnie skunk siedzi:)
:wstyd: pomyliło mi się :wstyd: to Majlo kupił Teina a Ty jego Skunk2.
Nie zmienia to faktu, że jest miód
heheheheh no :cwaniak: m ,ale jeszcze dluga droga przedemna ale powoli do przodu :cwaniak:
super furka ziomus.
to narazie jedyny zioom ktory jest zadowolony ze skunka jezdzac po wawie
tak 3maj ziomus
A o to nowa zabaweczka do mojego samochodu:)
moze nie BRIDE ale cos podobnego hehehe

RECARO full kevlar racing seat 3.9kg!!!!!!!!!!!



Kozacki taboret :fuckyeah: :padam:
Zajebisty. Ile za taką przyjemność?
i tak znalazlem zajebista okazje ale ponad 1500 trzeba bylo wylozyc
:padam: chce takie 2 :hyhy:
mistrz taboret
smieszna jest jego historia generalnie w recaro nie ma takiego modelu na naklejkach bocznych w tym na homologacji jest AUDI 96-spoko a pod nazwa nazwisko Pirro usiadlem do netu i sobie poszperalem i ten caly Pirro jezdzi teraz w f1,jezdzil rownierz w wyscigach 24godzinnych,moj fotel jest z 98 roku byl w jakim audi a4 96 ale czy jechal w lemans czy jak to tam sie pisze to nie wiem:P ale moze moze
kozacki zakup i w dodatku z hostorią
jest git, obszyć na czerwono i bedzie mega:)
:hyhy: Oj piękna niunia :rotfl: i te nowe fotele widze że bardzo sie odchudzamy :oczami: Poezja! ładnie to musi przyspieszać tętno :rotfl:
jest git, obszyć na czerwono i bedzie mega:)



nigdy! ma być pure race black
gratuluje, jestem duzym fanem twojego projektu!
dzieki dzieki fajnie ze sie podoba niedlugo bedzie duzo zmian w sumie wiec bede informowal na bierzaco
a co do fotela to bedzie czarny jak spoon kevlar zadne tam czerwone obszycia
fotel mnie zniszczyl!!! :zdziwko: :padam: master!!! :hyhy:
Apropos historii tego fotela to stawiam dyche, ze pochodzi on z jakiegos Audi A4 ktorym Pirro jezdzil w Super Tourenwagen Cup

Tutaj masz archiwum wynikow tej serii: http://www.motorsport.com...?S=GTCC2&Y=1998
konkret fotelik! super wyglada na fotkach i na pewno jest solidny

ps. co tam dalej w planach? startujesz lub startowales juz gdzies tym CRX'em?
jeszcze nie startowalem jak pieniadze beda to pojechalbym na bergcup seria wyscigow gorskich w czechach gdzie samochod nie musi byc z homologacja FIA
o kurcze bardzo mozliwe wlasnie ze to te wyscigi:)
Poprosze o zamkniecie tematu bo juz jest nieaktualny
MODEL: 1991, ed9,2
SILNIK: D16z5 czyli 1,6 dohc 16v
UKLAD DOLOTOWY:dolot poprowadzony z pod zderzaka (home made),wkladka JR
UKLAD WYDECHOWY:caly uklad przelotowy na roze 60mm , srodkowy tlumik od seata toledo 2.0 a koncowy od jeepa (oba tlumiki przelotowe)
ELEKTRONIKA:seria
UKLAD NAPĘDOWY:seria
ZAWIESZENIE:gwint torowy skunk2
Opony:yokohama A539,
UKLAD HAMULCOWY-seria
BODY-KIT:maska laminatowa( home made)
ŚRODEK:kompletnie wybebeszony + jeden fotel tylko, fotel kevlarowy RECARO 4Kg wagi, kierownica Omp corsica,pasy 3 calowe SABELT 6Pkt,klatka TRAX RACING,obspawanie budy SAS
CAR-AUDIO:wydeszek:)
INNE:

FOTY







:padam: :orany:

kozak, jednak flegi z francuza tez są JDM
naprawde dobrze to sie prezentuje :padam:
Mnie rownież bardzo sie podoba :]
zajebisty
to są felgi z Puga?
z clio grand prix chyba...
z clio grand prix chyba...


Z clio williams.
Ale dojebales z tym kolorem. Mistrz :przestraszony:
naklejki spoon i jun to stikertuning, prawda..?
Autko prezentuje się wspaniale :ok:


Tylko czemu ta rura wydechowa ma 3mm ścianki :zdziwko: chyba że to jest element klatki :rotfl:
prezentuje się doskonale :]
no niestety spoon jun to tylko naklejki ale reszta siedzi-jun przypadkiem ale spoon musial byc
dzieki dzieki ze sie podoba staralem sie jak najbardziej
Fura jest kozacka gratki :rotfl: :rotfl: :rotfl:

(odpisywal bys na gg)
Dla mnie osobiscie najbardziej kozacka fura na tym forum. Od poczatku bardzo mi sie podoba. Prawdziwy function over fashion w stylu jdm.

P.S. Czy ja dobrze widze ze nie masz uszczelek w drzwiach?
http://www.furious.pl/article/hondacrx/index.htm
"Gdy tylko pojawiły się fundusze, samochód powędrował do warszawskiej firmy TRAX RACING, gdzie została zamontowana klatka a potem do firmy SAS na obspawanie karoserii."

Hmm...troche dziwna kolejnosc prac. Zwykle najpierw sie obspawuje, a potem klatka. Byly jakies konkretne powody zeby tak robic czy po prostu tak wyszlo?
tak wyszlo jak mialem kase na klatke to ja zrobilem a potem przy okazji obspawalem -wiem ze robi sie z regoly odwrotnie:P