Strona 2 z 131, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13

http://allegro.pl/item157..._warszawa_.html
323 BG moze byc sporo szybsza od ee8/ee9 -wykladasz 6 tysi na igielke, po kosztach za 4 tysie

wiec wezmy pod uwage taka integre lalke za 40kola

za te pieniadze naprawde mozna miec juz kosmos fure, nie mowie tutaj o wynalazkach , np s14a, m5, rx7 itp. a integra ? to zawsze zostanie 190km FWD i kropka za chore pieniadze
to ze po dzwonie to widze :oczami: ale pytam czy domniemujecie ze wczesniej mogla byc powazniej uszkodzona? czy raczej jakis szwajcar sobie zazyczyl ja przemalowac i tyle?
323 BG moze byc sporo szybsza od ee8/ee9


Może być czy jest? Mam wprawdzie małe doświadczenie z BG ale bywałem raczej z przodu w moim owczesnym EE. Zapominasz o kosztach ewentualnych napraw oraz podzespołach, które w aucie tego typu po prostu lecą narażając na ostre wydatki. W EE nie, bo ich tam nie ma. Jak mówiłem, cena to tylko jeden z aspektów, cała reszta może władować na minę. Nie można tego nie brać pod uwagę.

wiec wezmy pod uwage taka integre lalke za 40kola

za te pieniadze naprawde mozna miec juz kosmos fure, nie mowie tutaj o wynalazkach , np s14a, m5, rx7 itp


Nadal mierzysz tylko kosztami zakupu. S14A-spoko. Można mieć i za mniej niż 40 (ITR także-dajmy na to 33tyś spoko). Stockowo nie podskoczy ITRowi ani na prostej ani na zakrętach, chociaż to super auto. Trzeba go podkręcać. Podkręcisz to koszta utrzymania znacznie wzrosną. Może nie?

M5. Kosmos prowadzenie, kosmos osiągi, kosmos wszystko. Ubezpiecznie, spalanie, części. Wiesz ile pali E39 albo zwykłe E34? Wiesz jak tam się mają zamienniki do E39? Wybór praktycznie żaden, ceny chore. Chciałem kiedyś E34 3.8. 17l po mieście. Nie, dzięki.

Rx7. Faktycznie żaden wynalazek. Rotary z cieknącymi apexami i z silnikiem grożącym wybuchem podczas prób tuningu. Spalanie chore, ceny i dostepność części też a w PL znadziesz moze paru speców, na dodatek paręset km od Ciebie.

Corey, no sorry ale alternatywy to są żadne, z wykątkiem seryjnego S14A mającego szansę być porównywalnym do ITR w kwestii utrzymania ale już nie osiągów. Pozostałe propozycje to jakaś utopia-jesli tego nie widzisz to dalsze przywoływanie argumentów z mojej strony już nie ma sensu.

Strasznie czepiasz się tego FWD w ITR. Wiesz jakie to ma nastawy zawieszenia? Wiesz jak fajnie działa szpera? Jak idealnie dobrano tam skrzynię? To auto jest tak neutralne jak tylko się da a w zakresie granicznym rędzej rzuci dupą niż poryje przodem. Zostało nie bez przyczyny określone jako najlepej prowadzące się FWD na świecie. Lista zorientowanych w temacie testujących jest dluga, tak na szybko Tarquini, Kay czy Nedell. 190KM-nie brzmi dumnie? Trudno, wazne co w tym nadwoziu i z tą skrzynią te 190KM jest w stanie zrobić. Ważne jest wspomniane prowadzenie, sztywność nadwozia i wrażenia. Ważny jest całokształt i fakt, że koszta utrzymania i spalanie są na poziomie dłubniętego EK4/EG6. Nie powiesz mi tego samego o swoich przykładach.

Na zakończenie ponowię pytanie, po doprecyzowaniu: Co w cenie 40tyś pln będzie lepszego od ITR względem osiągów/wrażeń/jakości i poziomu doprecyzowania a nie przerośnie go kosztowo w temacie utrzymania?

xXx, wróżka to ja nie jestem. Mogła być calościowa rozjebunda, mogło być malowanie bo tak. Mógł też ktoś nasrać w fotel. Skąd mam wiedzieć?
Corey, straszne bzdury gadasz. I tak jak mówi CMQ, sugerujesz się jedynie cenami zakupu. A zakup to dopiero początek drogi...a w wypadku aut, które podałeś nawet drogi przez mękę. Ktoś kiedyś mądrze powiedział, że jak nie masz forsy to jeździj Seicento. I taka jest niestety prawda, nieważne w jak solidarnym państwie żyjemy :przestraszony:
Co z tego, że za kasę tego Seicento możesz mieć kilkunatoletniego potwora...owszem, mieć możesz, tylko co potem??? A akurat szybkiego złomu na drogach PL nie brakuje, i to właśnie tacy "jeźdzcy" naprawdę napawają mnie strachem.
ITR faktycznie nie jest jakąś mega-furą...nie jest superszybka, nie jest superładna (dla mnie osobiście to w ogóle nie jest ładna, ale to opinia subiektywna). Ale w kwestii prędkości i możliwości w stosunku do kosztów po prostu rozwala auta, które podałeś. ROZWALA!!! I jest to po prostu porządne auto...owszem, status kultowości zawsze owiewa samochód pewną nutką przecenienia, ale akurat w przypadku ITR jest to przecenienie niewielkie. Dużo mniejsze niż w przypadku choćby AE86.
Nie wiem czy ktoś z Was śmigał Dodgem Neonem SRT-4 (FWD jakby ktoś nie wiedział). Może nie JDM ale:
- kurwesko mocny silnik
- skrzynka heavy duty
- szpera
- turbo TD04 (to już rozmiar)
- FMIC na dzień dobry
- lekki
- ma 4 drzwi i kozacko duży bagaznik
- części nie są drogie (buda to popularny neon a silnik to z PT Cruisera)
- pali mniej jak SI a jest niewiele wolniejszy od SI STI i EVO
- 215-230 WHP
- ponad 300 niutkonów od około 2000 obrotów
i sorry bardzo ale z tego co wypisaliście bez modyfikacji to na prostej zmierzyc się moze najwyżej FD3S z 2 turbinami

teoretycznie RWD na aslfacie w zakrętach będzie szybsze od FWD

co do utrzymania starych samochodow to wiem cos o tym bo woze sie tylko starymi gratami, obecnie 21 letnim, i uwierz mi ze nie musisz mi tlumaczyc ze cena zakupu to nie wszystko

twoje myslenie sklania mnie do propozycji dla ciebie- kup sobie poloneza , sluchaj tam sa tanie czesci i duze zaplecze, bo widze ze w twoich przemysleniach dotyczacych samochodow ma to pierwszorzedne znaczenie

fakt do M5 zamiennikow nie bedzie, pali duzo - ale odwdziecza sie jazda

rx7 - akurat w pl jest to temat mitow i falszywych przekonan krazacych po amerykanskich forach, ten silnik trzeba remontowac co 60 tysiecy - dostep do zestawow naprawczych jest b.duzy - nie ma z tym zadnych problemowow, a caly silnik sklada sie z 10 czesci, 99% osob nie wie ze np. sa tam uszczelki ktrore maja po 2-3 mm dlatego ten silnik przed jazda musi sie sam rozgrzac , tak samo nikt nie wie ze tam trzeba lac paliwo do 2 suwow. odpowiednio urzytkowany wankiel to bardzo niezawodny silnik, a tutaj osiagi na zakretach i na prostej ITR moga sie schowac

co do utrzymania BG - bedzie sporo tansza niz EE. porownaj sam, przyjedz do lublina napewno bedzisz z tylu :hyhy:

co do cudownosci ITR, przed przejazdzka spodziewalem sie czegos co naprawde szczegolnego, a co zobaczylem ? no tak wysoko sie kreci , ale jakiegos piorunujacego przyspieszenia nie odczulem - robi na moje ok z 7-7,5 do paki, dobrze se trzyma, fajnie sie prowadzi, ale bez zadnego szału, szczeze lepiej wg. mnie prowadzi sie pug 106 rally - a jezdzilem takim lekkim trupkiem

pozatym badzmy szczerzy, do b-seri nie ma za kolorowo z czesciami, mozna kupic w aso - ale tam to chyba do kazdego samochodu mazna kupic, mowisz o zamiennikach w m5 - a pokaz mi zamienniki do b seri?, te kasowniki luzu, nawet przegubu wewnetrznego nie mozna dostac nigdzie nowego, a na szrotach i w uzywkach to noramlnie od zajebania jest takich silnikow , nawet do takiego glupiego EE kup reflektor czy maske - zaplecze czesciowe zadne, takie ee jest fajne dopuki sie nie spierdoli albo sie gdzies nie walnie

no do itr - napewno dostaniesz wszystko co chcesz - wg. mnie ceny sa na porownywalnym poziomie co m5

porownujac do tego bg - kazda czesc bez najmniejszego wyjatku masz bez jakiegokolwiek problemu po naprawde zajebistych cenach, silnikow uzywek mozna tonami kupowac. pozatym ten samochod nie wie co to awaria, i do tego jest sporo szybszy w odpowiedniej konfiguracji, do tego tanszy


wasze myslenie przypomina mi troche myslenie normalnego kowalskieg nie pasjonaty samochodowego.

kupuje co najmniej pali,
nie to co najmniej pali, ale trzeba te czynniki wyposrodkowac. koszt zakupu to jedno, ale utrzymanie to drugie. honda naprawde nie jest droga w utrzymaniu, a spalanie jest sensowne.
mazda bg turbo to juz staroc i z czesciami bedzie coraz trudniej.
s14a jet tez naprawde fajne. zakup ok, ale utrzymanie juz nie. poza paliwem masz jeszcze ceny czesci eksploatacyjnych. duzo tansze w utrzymaniu jest s13.
zakup rx7 jest trudny bo mala dostepnosc, a serwisowanie utrudnione. nawet jak czesci da sie kupic (a da sie sciagajac je z japonii co nie bedzie ani drogie ani trudne) to nie bardzo bedzie komu go naprawic w razie co. a uczyc sie naprawy wankla nie bardzo sie komu chce. zreszta do dlubania samemu trzeba miec miejsce i zaplecze.
zachowajmy troche zdrowego rozsadku.
mowie o BG n/a ,nigdy nie wspomnialem ze chodzi o turbo

mialem civica 5 gen. wiem ze hondy nie sa drogie w utrzymaniu i pala calkiem malo

rozumiem ze wszystko trzeba wyposrodkowac, hondy w takich warunkach b.dobrze sie sprawdzaja ale nie rozumiem dlaczego w tym kraju jak na silniku jest napisane vtec to od zaru cena z kosmosu, bo samochody nie sa z kosmosu

natomiast tlumaczenie o braku czesci do np. m5 w porownaniu do itr wg.mnie to sa brednie , do tego i do tego nie ma zamiennikow a 10x latwiej bedzie znalezc uzywana czesc do m5 niz do itr

mi by sie chcialo samemu wyremontowac sobie wankla-bo samochodzik jest ekstra

a jak sie komus nie chce to ja sie nie wtracam

pozatym popatrzmy

jest do sprzedania teraz S2 z rzeszowa, ogladalem to auto i nie widzialem ladniejszej , ma 300km i robi 12.xx na 1/4 mili, urzytkowanie tego silnika nie rozni sie od seri

mocniejszy silnik, zajebisty naped wg.mnie inna klasa do itr

kosztuje 20 tysi , a drugie 20 tysi (bo itr kosztuje 40) masz serwisowanie-mozna pare lat byc spokojnym



a wiec czesci eksploatacyjne do itr sa tansze niz do s14a?
Zell:

może i żaden wyznalazek, ale ITR'a osiągami i prowadzeniem zabija (choc ITR'em nie jeździłem uwaam, że i tak nie ma szans)


Tą częścią w nawiasie sam odbierasz sobie argumenty.

tak wogóle to chyba wszystko zależy od tego czego szukasz, co nie? Bo sorry bardzo ale kogo do k. nędzy będzie obchodzic spalanie w fun carze? Co innego jak chcesz auto na codzień


Każdego kto umie liczyć i zarabia jakieś okreslone nie niebotyczne pieniądze. BTW, fun car nie może być na codzień? Wszyscy tutaj mają wozidła i funcary osobno poza mną czy jak?

Corey:
co do utrzymania starych samochodow to wiem cos o tym bo woze sie tylko starymi gratami, obecnie 21 letnim, i uwierz mi ze nie musisz mi tlumaczyc ze cena zakupu to nie wszystko


No toś prawdziwy expert skoro bazując na utrzymaniu 21 letniej Toyki myślisz że to ta sama pula co w przypadku powiedzmy E34. Nie sądze byś miał porównanie, wnioskuję z wypowiedzi...

twoje myslenie sklania mnie do propozycji dla ciebie- kup sobie poloneza , sluchaj tam sa tanie czesci i duze zaplecze, bo widze ze w twoich przemysleniach dotyczacych samochodow ma to pierwszorzedne znaczenie


Twoje myślenie zaś to nie tylko konsekwentne pomijanie szerszego aspektu ale i obrazanie mojej osoby. Nie chcę być zlosliwy ale gdybyś mógł sobie pozwolić na takie podejście do kosztów w praktyce to raczej nie jeździłbyś tym, czym jeżdzisz. Umiem liczyć i trzeźwo myślę więc wiem że nie ma co pierdolić o funie żyjąc dla samochodu bo się tak naprawdę żyje ponad stan w tym temacie. Masz jakieś wydatki? Zarabiasz coś? Spłacasz, utrzymujesz się? Mam wrażenie że nie bo kompletnie nie dociera do Ciebie moje jasne i naprawdę realne podejście do sprawy, stąd moje pytanie. I o wiek jeszcze zapytam, jesli można. Wolisz mnie do poloneza wsadzać? Ochłoń, mam wrażenie że odgryzasz się na zasadzie "bo tak".

RX7-nie wypowiadam się więcej, nie bedę się powtarzać.

co do utrzymania BG - bedzie sporo tansza niz EE. porownaj sam, przyjedz do lublina napewno bedzisz z tylu


Czym? Almerą? Ja od 7 miesięcy nie mam EE, update zrób. Jak miałem to wiem jak bywało z BG, nie wiem-może jakieś dłubane killują EE, nie zaprzeczam. Serię i pseudoserię klepałem. Wszystko w temacie.

fakt do M5 zamiennikow nie bedzie, pali duzo - ale odwdziecza sie jazda


I to mi zrekompensuje fakt, że mnie nie stać :padam: Nie ma zamienników, wszystko drogie, ubezp grubo ciągnie, spalanie też, ale fajnie jeździ. Selektywna ślepota mentalna może by mi pozwoliła olać te punkty by móc się skupić na tym ostatnim, to są znamiona pasji? Od kiedy musi wykluczać zdrowy rosądek?

co do cudownosci ITR, przed przejazdzka spodziewalem sie czegos co naprawde szczegolnego, a co zobaczylem ? no tak wysoko sie kreci , ale jakiegos piorunujacego przyspieszenia nie odczulem - robi na moje ok z 7-7,5 do paki


Albo słabe oko albo słaby ITR, po prostu. Możliwe że miałeś wygórowane oczekiwania. To tylko auto, wielu spodziewa się po nim że lata i robi kawę, a to po prostu tylko i aż zajebiście jeździ jako efektywna i przemyślana calość.

fajnie sie prowadzi, ale bez zadnego szału, szczeze lepiej wg. mnie prowadzi sie pug 106 rally - a jezdzilem takim lekkim trupkiem


Ustalmy coś: siedziałeś na siedzeniu pasażera ale twierdzisz, że fajnie się prowadzi? Jesli bazujesz na takich danych to o czym my w ogole rozmawiamy? Ja jeździłem ITR, 106 i czym tam jeszcze chcesz. Dlatego się wypowiadam, bo mam podstawy. Ty masz silne przekonanie patrząc na czubek własnego nosa. Przekonaj mnie jeśli się mylę.

pozatym badzmy szczerzy, do b-seri nie ma za kolorowo z czesciami, mozna kupic w aso - ale tam to chyba do kazdego samochodu mazna kupic, mowisz o zamiennikach w m5 - a pokaz mi zamienniki do b seri?,


Pytasz o silnik? Bo ja znów (o ja durny) patrzę na całe auto. A tu dużo więcej znajdziesz do DC2 niż do E39. Wiem, bo 3 lata pracowałem w takiej branży a i ceny w ASO BMW czy Hondy są mi dosyć znane.

te kasowniki luzu, nawet przegubu wewnetrznego nie mozna dostac nigdzie nowego, a na szrotach i w uzywkach to normalnie od zajebania jest takich silnikow


Pewnych części nie dostaniesz w zamienniku i z tym to się w żadnym momencie nie kłóciłem, więc o co kaman? Nadal nie czyni to utrzymania DC porownywalnym do E39.

nawet do takiego glupiego EE kup reflektor czy maske - zaplecze czesciowe zadne, takie ee jest fajne dopuki sie nie spierdoli albo sie gdzies nie walnie


Czy my teraz od DC2 rozmawiamy czy o wszystkim co Ci się nawinie?

no do itr - napewno dostaniesz wszystko co chcesz - wg. mnie ceny sa na porownywalnym poziomie co m5


Według Ciebie? Barometr Ci to powiedział? Corey, gdybyś naprawdę wiedziałbś o kosztach części do tych aut to w życiu byś się nie brał za takie stwierdzenia.

wasze myslenie przypomina mi troche myslenie normalnego kowalskieg nie pasjonaty samochodowego.


Nasze myślenie przynajmniej nosi jakieś znamiona rozsądku. Chcesz mi powiedzieć że pasjonat samochodowy to czlowiek, który nie patrzy na wydatki kupując auto? Że nie patrzy na to czy go stać? A jeśli okazuje się że trzeba coś naprawić to drutuje po taniości albo odkłada? Bo do tego sprowadza się Twoje podejście. Kupić furę i nie myślec czy cię na nią stać. Pobudka-to nie pasja, to glupota. Pasjonata po prostu będzie stać.

ale nie rozumiem dlaczego w tym kraju jak na silniku jest napisane vtec to od zaru cena z kosmosu, bo samochody nie sa z kosmosu


No jak z kosmosu. ALbo Cię stac albo nie. Cena jak cena, topowe japończyki nigdy nie miały jej niskiej.

natomiast tlumaczenie o braku czesci do np. m5 w porownaniu do itr wg.mnie to sa brednie , do tego i do tego nie ma zamiennikow a 10x latwiej bedzie znalezc uzywana czesc do m5 niz do itr


Do ktorego? E34, E39? Nie jestes precyzyjny a to dwie różne bajki, choć w obu o używkę niełatwo. Poza tym nie rozmawiamy o używkach. Wiesz, mnie pasjonata jak już kupuję fun cara stać na nowe części, pomimo ze myślę ekonomicznie. Zalezy po prostu jaki to fun car.

mi by sie chcialo samemu wyremontowac sobie wankla-bo samochodzik jest ekstra


Do dzieła, a my pokibicujemy.
s14a jet tez naprawde fajne. zakup ok, ale utrzymanie juz nie. poza paliwem masz jeszcze ceny czesci eksploatacyjnych



bez przesady, części są porównywalne z ITR'em

IMO to z ITR'em trochę jak z Supra MKIV, starszym EVO czy RX-7 FD. Aut tych jest mało z kiera po naszej stronie i dlatego są drogie. Nie tracą one tyle na wartości (FD to już chyba nawet zyskuje) z racji, że jest ich znacznie ograniczona ilosc i cena jest nadal wysoka. Każdy jeździ tym co lubi, na co go stac i co mu potrzeba.
Trochę ich jest, bez przesady. I tracą na wartości, w inny sposób ale tracą.

A tak w ogole to chodzi mi wyłacznie o to, że za te pieniądze zakupu i utrzymania (dla mnie to nierozerwalne combo, możecie mnie nazywac poldkojebem-zwisa mi to) nie widac lepszej alternatywy niż ITR. na ten rynek i moją wiedzę w zasadzie wszystko inne bedzie albo droższe w zakupie, albo w utrzymaniu albo nie będzie jeździć dość dobrze lub będzie problematyczne. Nie modlę się do ITR, uważam że to dobre auto jak na to ile Cię kosztuje na codzień. Jak bedę Szejkiem to jestem sklonny zacząć się z tego smiać.
cmq , widze ze ladnie opanowales funkcje cytat polaczona z wyrywaniem slow z kontekstu

strasznie sie zgrzales, jak najbardziej nie chce nikogo obrazic , nie rob z siebie jakiegos guru , twoje odpowiedzi sa autokratyczne , no offence , traktuje formu jako srodek wymiany zdan i opinii a nie medium do obrazania sie i odgryzania

po 1sze.

nie znasz mnie, mojego budzetu i zkad biore pieniadze, btw.wszystkie pieniadze wydaje na samochod, zarabiam na nie bardzo ciezko, utrzymuje sie sam

twojego jasnego, realnego podejscia do sprawy jakos nie widze,

bo do m5 e39 moge miec co chce - dlaczego ? w kurowie (taka wiocha) stoja 2 na czesci , w pulawach (tez takie male miasto 50km od lublina) tez jest m5 na czesci
myse ze np. w wawie albo 3city ktore sa duzo wiekszymi aglomeracjami czesci do m5 mozna znalezc jeszcze latwiej

jak zyje to nie widzialem integry type R na czesci w polsce

nie sledze na bierzaco tego jaki masz obecnie samochod, kiedys miales ee9 - tak zapamietalem, z tym zebym zaupdatetowal info o tobie to miej troche wiecej skromnosci

oczekiwania co do itr mialem takie jak na sportowy samochod za 40 tysiecy.

ja caly czas wypowiadam sie tylko o ee8/ee9 i DC2, jesli sie pogubiles to wybacz nie chcialem, czy do jednego czy do drugiego (patrzac na caloksztalt samochodu) zaplecze zamiennikow i uzywanych czesci jest zadne.

jesli znajdziesz szybciej cos do dc2 niz do m5 to ja w jakiejs innej zeczywistosci zyje albo to matrix, bo odczucia mam zupelnie inne
Cytat:
może i żaden wyznalazek, ale ITR'a osiągami i prowadzeniem zabija (choc ITR'em nie jeździłem uwaam, że i tak nie ma szans)

Tą częścią w nawiasie sam odbierasz sobie argumenty.



Nie jeździłem ITR'em ale oprócz RX-7 jeździłem Subaru Imprezą, Lancerem Evo, Neonem SRT-4, Celicą ST185, S13, Pugiem 106 i 306 GTi, Cifem EG6, ATR'em, Mazda 6 i jakimiś zwykłymi dupowozami i naprawdę żadne z tych aut nie było tak przewidywalne, nie trzymały się tak świetnie drogi, nie skręcało i przyspieszało z taką ilością informacji jaką otrzymawałem prowadząc Rx'a. Jeśli twierdzisz, zę faktycznie ITR jest tak dobry to muszę się nim przejechac
A co do osiągów to można na kartę przyspieszeń looknąc

cmq jesli wg. ciebie samochod do zabawy moze byc do codziennej jazdy, to albo tego nie przemyslales , albo masz bardzo male wymagania
Corey, bez obrazy, ale to bzdura.
Ty za to Corey wymagania masz widać bardzo duże...i chyba kasy na to też, skoro podajesz takie przykłady aut jak M5 albo RX7. Jakbym był złośliwy spytałbym jak do takich wielkich wymagań podchodzi 20-letnia, raczej niezbyt "potworowa" Toyota.
Auto może być fun i na codzień, jedno drugiego nie wyklucza. A i dla człowieka myślącego rozsądnie jest to do pogodzenia. Oczywiście lepiej mieć auto furiata (np. ostro zrobioną RX7) i dupowoza do miasta...ale to kosztuje...choćby 2x ubezpieczenie. A i pojawia się problem, gdy się chce gdzieś dalej pojechać, np. 1000km na wakacje. Bo czym jechać, tym torowo twardym i spalającym ogromne ilości wachy RX7, czy tanim dupowozem, co przypłacisz tygodniową deprechą??? Pierwsze niewygodne i drogie (jeszcze pół biedy jak jedziesz sam, jakoś przeżyjesz, w końcu Twoja własna ukochana fura), drugie depresjogenne i po prostu niebezpieczne (niewystarczające osiągi właściwie we wszystkich departamentach: przyspieszenia, hamowania, skręcania, cóż uroki dupowozu).
Może i utrzymujesz się sam i ciężko zarabiasz swoją kasę (wyobraź sobie że niektórzy mają tak samo) ale patrzysz na auta w bardzo wąskim spectrum, w ogóle nie widzisz, bądź nie chcesz zobaczyć szerszego obrazu. Więc jeszcze raz ŁOPATOLOGICZNIE:

- ITR nie jest super autem, jest wiele aut duuuużo lepszych
- te lepsze są niestety również droższe...niektóre w zakupie, niektóre w utrzymaniu, niektóre w tym i tym
- ITR jest doskonałym kompromisem auta fajnego, dającego radość, a jednocześnie umożliwiającego jazdę na codzień i okazyjne wyjazdy za cenę ROZSĄDNYCH kosztów.

Tyle w temacie.
http://moto.allegro.pl/it...nda_s2000_.html

?
Nikt się tu nie zgrzał, ja po prostu nie owijam w bawełnę.

cmq , widze ze ladnie opanowales funkcje cytat polaczona z wyrywaniem slow z kontekstu


Umiem tez lowić na podbierak i stepować. Zlitujże się, potraktowałem twoj post calosciowo a odpowiadam jak mi wygodne. To, że dyskutuję ostro nie znaczy że brak mi pomyślunku i dobrej woli.

nie znasz mnie, mojego budzetu i zkad biore pieniadze, btw.wszystkie pieniadze wydaje na samochod, zarabiam na nie bardzo ciezko, utrzymuje sie sam


Dlatego zadałem konkretne pytanie. Nadal podtrzymuję że jakby Cię było stac zamieniłbyś teorię na praktykę, skoroś pasjonat. I nie jest to nic osobistego. Ja wiem na co mnie by było stać i mowię o tym otwarcie. W zamian za to pakujesz mnie w poldka i ubierasz w szaty kowalskiego-dziękuję. A też gówno wiesz o moim budżecie itp.

twojego jasnego, realnego podejscia do sprawy jakos nie widze,


Widzę, że nie widzisz.

bo do m5 e39 moge miec co chce - dlaczego ? w kurowie (taka wiocha) stoja 2 na czesci , w pulawach (tez takie male miasto 50km od lublina) tez jest m5 na czesci
myse ze np. w wawie albo 3city ktore sa duzo wiekszymi aglomeracjami czesci do m5 mozna znalezc jeszcze latwiej


No, to jest argument. Teraz stac mnie na to auto bo moge roszabrować na zapas 2 Mki z Kurowa. Nie oszukujmy sie, zupełnie mnie nie rozumiesz. Mi chodzi o to by na auto było nas stać naprawdę a nie dlatego że w calej Polsce są M-GMBH szroty.

nie rob z siebie jakiegos guru


To bardzo polskie że skoro jasno i na temat mówię na czym się znam i to prosto z mostu wykładam to ktoś inny ma z tym problem. Guru sruru. Jak coś wiem to mówię. Jak nie wiem, to nie mówię. Ja tam mam się bardziej za realiste niż za autokracośtam Twoja sprawa jak mnie widzisz.

jak zyje to nie widzialem integry type R na czesci w polsce


Dlatego pytałem o Twój wiek bo mi sie zdarzyło widzieć/wiedzieć o takich autach.

nie sledze na bierzaco tego jaki masz obecnie samochod, kiedys miales ee9 - tak zapamietalem, z tym zebym zaupdatetowal info o tobie to miej troche wiecej skromnosci


Co ma skromnośc do tego? Na forum są topiki o aucie już w rękach nowego właściciela, informacje o sprzedazy...ponownej zresztą. Po prostu myślałem ze wiesz, w swojej nieskromności.

ja caly czas wypowiadam sie tylko o ee8/ee9 i DC2, jesli sie pogubiles to wybacz nie chcialem, czy do jednego czy do drugiego (patrzac na caloksztalt samochodu) zaplecze zamiennikow i uzywanych czesci jest zadne.


Zaczynaliśmy od DC2. W kontekście tego samochodu była ta cała dyskusja. Tak na to patrzę, jesli Twoim zdaniem się pogubiłem to niech tak będzie. Moim po prostu rozwlekasz wątek na boki.

jesli znajdziesz szybciej cos do dc2 niz do m5 to ja w jakiejs innej zeczywistosci zyje albo to matrix, bo odczucia mam zupelnie inne


Zdefiniuj to "coś" Czy to ma być używka? OEM część? Zamiennik? Umiem znaleźć część szybko. Wystarczająco szybko dla mnie, nie wiem czy dla Ciebie. Nie wiem też nadal o co pytasz. Nie raczysz konkretnie odpowiadac na moje pytania.

cmq jesli wg. ciebie samochod do zabawy moze byc do codziennej jazdy, to albo tego nie przemyslales , albo masz bardzo male wymagania


Pewnie i jedno i drugie :hyhy: Nie wiem czego można wymagać od fun cara, bo każdy inaczej pojmuje "fun"-jak Ty je pojmujesz? Może się czegoś nauczę. Dlatego Twoje wypasione wymagania mogą wobec moich być po prostu wiiieeeelkie, nie przeszkadza mi to. Nie widze problemu by jeździć codziennie autem, które daje mi frajdę. Skoro mnie stać, to o co chodzi. Kars dobrze spuentował: ITR może być takim codziennym fun-carem, przebolalbym jeśli w Twoich oczach to mało albo nieprzemyślane.

Myślę że gdybyś tak naprawdę odpowiedział na kilka moich pytań i i uznał (wiem, to autorytarne) że mam poparice na swoje słowa to byłoby po sprawie.

Zakończmy: ITR jest dla Ciebie za drogi w stosunku do tego co oferuje. Nie sprawdziłeś tej oferty na sobie ani nie orientujesz się szczególnie w jego utrzymaniu i ogolnie chyba w jego istocie ale to wlasnie twierdzisz. I OK. Po co tylko dorabiać do tego ideologię? Nie spierałbym się z Toba gdybym nie miał jakichś podstaw do zajmowania mojego punktu widzenia.

Zell, nie wiem czy ITR bedzie lepszy od RX. Nie mam zielonego pojęcia co Ci się spodoba a co nie, wiem co mi się podoba.

EDIT: Kras, Elmer, dzięki. Bes kitu powoli zaczynałem się o siebie obawiać...
cmq jesli wg. ciebie samochod do zabawy moze byc do codziennej jazdy, to albo tego nie przemyslales , albo masz bardzo male wymagania



Dlaczego mialby nie byc? Ja S14A zrobilem przez ostatnie 6 misiecy 30tys. km. Sa dni kiedy robie nim dlugie trasy po kilkaset km. i sa tez takie, ze jade sie wyszalec na jakis placyk. Czasami przewioze tez jakies graty w bagazniku itd. Absolutnie nic poza czesciami eksploatacyjnymi, nie musialem wymieniac. Jak dla mnie S14A jest najbardziej uniwersalnym autem jakie moglem sobie sprawic, mozna sie wyszalec, mozna sobie spokojnie 250 pomykac na autostradzie, mozna tez bez stresu podjechac po bulki do sklepu. Twoje twierdzenie dla mnie nie ma najmniejszego sensu.
Też tak uważam. Sa auta, ktore mogą łączyć zastosowanie fun cara i być używane na codzień. Dlaczego nie? Chyba że przyjmujemy hardkor-teorię że auto dla funu to takie, które:

-przy pierwszej przejażdżce doprowadza nas do rzygów
-przy drugiej przejażdżce do bankructwa
-przy trzeciej nas zabija
a propo mojej toyki to robie ja tylko i wylacznie do jazdy na codzien, spelnia moje oczekiwania, tzn. ma dobre wyposazenie, te 160 km daja mi jakis tam komfort na codzien , nie martwie sie o wyprzedzanie - na codzien sie nie scigam, pozatym mi sie podoba ten samochod i jest dosyc zadki

jak skoncze remont celicy to zrobie sobie mojego fun cara, robiac samochod ktory wogole nie nadaje sie do jazdy na codzien musze najpierw zadbac o wlasna dupe i zrobic dupowoza

moje wymagania do fun cara.. zeby dawal jak najwiecej funu (bo to fun car w koncu),
czyli przedewszystkim RWD, musi byc lekkie , okropnie ryczec (tak lubie) i mocne i przedewszystkim bez kompromisow

niestety takie wymagania wymagaja pewnych zeczy ktorych nie mozna zaakceptowac na codzien, np. braku deski rozdzielczej, albo klatki , nie mowiac o poziomie halasu

co do utrzymania 2 samochodow - koszt ubezpieczenia, raz na rok da sie przebolec
, a koszty paliwa oleju itp? przeciez nie bede jezdzil dwoma na raz ,jeden bedzie sporadycznie uzywany

subek, masz racje s14a jest super autkiem ktorym mozna poszalec i pojezdzic po bulki(jest to troche wyjatekw moim twierdzeniu), ale ja chce bardziej hardcore

-przy pierwszej przejażdżce doprowadza nas do rzygów
-przy drugiej przejażdżce do bankructwa
-przy trzeciej nas zabija



:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

W związku z tym że nadal nie widze upragnionych konkretów zakończmy pokojowo temat.

Zell, ja bardo chętnie


znam taką kupioną za 20 tys, zrobioną za 2-gie 20 i sprzedaną za 70



no w ta nie trzeba by wkladac nawet 20, tak mi sie wydaje przynajmniej
mysle ze dalej brnac w to nie ma sensu

wg. mnie itr jest przeplacony

ale kazdy ma jakis inny system wartosci samochodu i moze niektorzy uwazaja ze jest to dobra cena

za duzo pojec rozumiemy zupelnie inaczej

no w ta nie trzeba by wkladac nawet 20, tak mi sie wydaje przynajmniej



jasne, tylko, że ten pewnie za 40 jest do sprzedania
oo wczesniej nie zauważyłem, już na polskich blachach, dziwne, że sprzedaje w takim stanie, czyżby dużo z ubezpieczania dostał... IMO to trzeba by takiego bardzo dokładnie sprawdzic, czy przypadkiem wczesniejszych kraksów nie miał
ta S2000 była na sprzedaż jakieś pół roku temu, auto było w Warszawie i jeszcze w wakacje widziałem je całkowicie sprawne i jeżdżące... widać ktoś miał stłuczkę w czasie tej "zimy"...
mozna by interes zrobic na niej ładny w sumie, ciekawe za ile jest do oddania od reki, bo chocby nawet za 40 to zrobic ja to koszt rzedu 5 tys a sprzedac mozna by za 60-65
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2116428

ciekawe autko :hyhy:
Ja jestem z jeleniej i w życiu nie widziałem tej hondy (s2000) ...
hallo ten lancer jest mocno fajny :hyhy:
w Jeleniej to pewnie jest tylko zarejestrowana. kilka razy widzialem ja w wawie
a ten lancer to nie ma czasem maski od czego innego? febryczny wlot chyba byl inny.
wlot taki sam .
ok. od V zmienili.
Artur jest z Jeleniej Góry, moze to jego S2K.
mysle ze dalej brnac w to nie ma sensu

wg. mnie itr jest przeplacony

ale kazdy ma jakis inny system wartosci samochodu i moze niektorzy uwazaja ze jest to dobra cena

za duzo pojec rozumiemy zupelnie inaczej



Każdy samochód jest wart tyle za ile ktoś go kupi
Czyli jeżeli ktos da za ITR-a 40tys zł to znaczy, że dla niego jest tyle warty i już, nie ma nad czym dyskutować, no chyba, że mówimy o nowym aucie - ale nie mówimy.

To czy Tobie się ITR podoba czy nie, czy dałbyś za niego tyle i tyle to akurat chyba mało kogo tu obchodzi. Generalnie to trochę ta dyskusja była bez sensu, ale czytało się fajnie :hyhy:
Pozdr

P.S. Bez sensu bo każdy ma trochę inne wymagania (jeden chce auta na prostą inny na zakręty, jeden woli FWD a drugi RWD a jeszcze inny 4x4) i dysponuje inną kasą.
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2025888 lancer "evo" 1.3 :padam:
cos wspanialego:D :hyhy:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2025888 lancer "evo" 1.3
cos wspanialego:D



oj stary, nawet nie zdajesz sobie sprawy ile takich jeździ
hehe, Starewicz mi go pokazywał jakiś czas temu ;D powinien jeszcze zamontować fake-blowoffa, żeby wrażeniom wizualnym dorównywały dźwiękowe...
http://aukcje.wosp.org.pl...php?item=111788 może nie samochód, ale fajne i w słusznym celu
fachowa maska
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2118919

zna ktoś?
wiecie moze kto to przytargał?
były vti w takim kolorze w ogole?
Byly. To auto ma rozwalona obudowe skrzyni biegow, oprocz tego co widac na foto
Za drogi w takim układzie.
Sorki że jeszcze powracam do sprawy

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2100899
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2100899



drogie te mody...



Seryjne modyfikacje wyciagaja 320 BHP , na pozor nawet wiecej.

ładny kwiatek :zdziwko: :kwasny:
Pit, mam S2000....wpadnij to pofruwamy tu i tam
http://moto.allegro.pl/it...civic_vtec.html ?
auto raceboardera... ciekawe, ale nie najtańsze ;]
słodka
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2131247
cena dosyć mocno zaporowa... :oczami:
mocno :wstyd: hehe bardzo mocno :hyhy: chyba za duzo o wiele za duzo :wstyd:
auto świetne, ale według mnie z ceną to lekkie przegięcie, wiadomo że każdego rodzaju tuning czy też jdm nie zwraca się przy sprzedaży auta... :hyhy:
auto kosztowalo mnie 4000 euro!+koszty sprowadzenia+oplaty=18000zl!!mam komus prezent zrobic??moze oddam za free?? :kwasny: :kwasny: :kwasny:
tylko pamiętaj, że większość aut wraz z upływającym czasem traci na wartości... a nie odwrotnie...
zalezy jakie auto :cwaniak: moje aqrat nie traci na wartosci! sprawdzcie sobie ceny na mobile.de i na autoscou24.de!!!
W Niemczech ceny na wszystkie auta są wyższe niż u nas. Bez wyjątku. A twoje przekonanie o tym że auto nie traci na wartości jest błędne. Będzie je tracić do pewnego poziomu (kilku tysięcy zł), po czym znowu zacznie rosnąć, kiedy VTi zacznie robić się mało, i kiedy te auta będą miały powyżej 15-20 lat. 10-15 lat temu można było w Stanach kupić Datsuna za grosze, a obecnie ceny rosną, przez co i mój będę mógł sprzedać sporo drożej niż go kupiłem, być może nawet z zyskiem (nawet po dodaniu kompleksowego remontu i usprawnień). Nie sądzę żeby popularność VTi wzrosła nagle w taki sposób, w jaki AE86 weszła w okres drugiej młodości, dlatego możesz się spodziewać stabilnego spadania wartości tych aut na rynku.
no wlasnie ty jestes w bledzie---eg6 jest malo, bardzo malo!wiec watpie ze traci na wartosci tak jak ty to mowisz!
Więc jest ich za dużo mało. i-VT w bardzo dobrym stanie staje sie rarytasem, ale to jeszcze troche potrwa.
Dokładnie tak jak pisze Pit. Rarytasem zyskującym na wartości prędzej się stanie iVT i CRX z B16. Dla VTi to jeszcze parę lat. Nie myśl tylko że chcę w jakiś sposób umniejszyć EG6. Problem w tym, że to auto jest jeszcze za młode żeby zyskiwać na wartości, to nie Koenigsegg...
nie chce mi sie tu teraz przedstawiac moich racji--ale to ja qpowalem eg6 i to ja wiem jak ciezko bylo znalezc to/takie auto!i jak szybko znikaly auta z ogloszen! :cwaniak:
Te auta sa bardzo poszukiwane i nie ulega to wątpliwości.
Twoje jest w bdb. stanie, wiec mysle ze cena jest wmiare uczciwa.
Nie ma co dywagowac. Jesli auto jest w zajebistym stanie to pojdzie za dobra kase. Zobaczymy za jakis czas

240Z jestes moze analitykiem?
240Z jestes moze analitykiem?



Nie. Tak sądziłeś?

Pisales tak madrze, ze tak pomyslalem



240Z + pisanie "mądrze" w jednym zdaniu = oksymoron
A pochwal się Antku jaką masz ksywe w redakcji CA "hard disk" czy coś mi się pomyliło??
jeszcze odnosnie eg6 - nie bede sie powtarzał co do ceny bo juz zostało wszystko powiedziane, cena jest taka jaką podałeś... jaką dostaniesz to juz inna kwestia... porównam tylko do eg6 gusbo który dla mnie był najpiekniejszy (eg6 - nie gusbo :wstyd: ) jaki widziałem wtedy na civicklubie, w auto bylo władowane kupe kasy, a z tego co dobrze pamietam (ale moge sie mylic) poszlo cos kolo 16tyś w zeszłym roku. mysle ze taniej bedzie kupic vti na zachodzie i doprowadzacić je do dobrego stanu niz kupic twoje ale to tylko moje zdanie... powodzonka w sprzedaży
Bartek, rozważ wystawienie auta na zagranicznych portalach.
A pochwal się Antku jaką masz ksywe w redakcji CA "hard disk" czy coś mi się pomyliło??



Ciiiicho, jeszcze się dowiedzą... Tak na serio mówiąc, to nie sądzę żeby ktokolwiek go kupił za 19 koła. Jeżeli znajdzie się taki przyznam Bartkowi rację, w przeciwnym wypadku pozostanie opuścić nieco cenę
CMQ myslalem o tym ale niestety nie znam niemieckiego i nie wiem jak to ogloszenia tam wystawic:(:(chyba ze ktos mi pomoze w tej kwestii?? cena napewno nie bedzie nizsza, mam czas, nie spieszy mi sie ze sprzedaza :cwaniak:
240Z + pisanie "mądrze" w jednym zdaniu = oksymoron


a co to?
eg6 gusbo


bylo piekne :hyhy: (oczywiscie EG 6 )


a co to?



Za Wikipedią...

Oksymoron (z gr. oksýmōron, od oksýs ostry i mōros głupi), antylogia, epitet sprzeczny - figura retoryczna. Tworzy się go poprzez zestawienie wyrazów o przeciwstawnych, kłócących ze sobą znaczeniach. Najczęściej składa się z rzeczownika i określającego go epitetu (np."gorący lód", "żywy trup"), albo z czasownika i określającego go przysłówka (np."śpieszyć się powoli"). Oksymoron jest odmianą paradoksu o znaczeniu metaforycznym. Oksymorony pojawiały się często w literaturze baroku, np. w wierszu Andrzeja Morsztyna "Vaneggiar d'una innamorata": "I mrozem pałam, i ogniami leję [...] Mróz gorejący, a ogień lodowy [...] Żyjąc umieram, konam nieśmiertelnie".



Dobra, koniec OT.

Piotrek, czy lakier w tej czarnej EG6 był fabryczny? Muszę przyznać, że o ile Hondy mi się nie podobają, to ta jest śliczna... Za ile poszła? 16k?
Wystawiona za 25, nie wiem za ile poszła. Tomek chyba lakierował, na ckpl jest to opisane. Ale nijak się to ma do tematu-może jest to rarytas ale nie na allegro
Piotrek, czy lakier w tej czarnej EG6 był fabryczny?


Nie,jest to lakier Flint Black Metallic NH 526M ktory pieknie pasuje do owej Hani :cool:
izzy_rajder którego civ jest starszy o całe 2 lata ale ma gruby setup i piękne 204 wolnossące konie wystawiony za 20 tysi ... więc ocknij się chłopie :rotfl: http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=23968

ps. ja go sprzedaż za tą sumę tak jak dziś rozmawialiśmy to masz u mnie piwo !
cena wyjsciowa to cena wyjsciowa. za ile pojdzie to sprawa Bartka. podanych cen sie nie kwestionuje. chyba ze osobiscie z wlascicielem. tyle w temacie.
auto Bartka jest zajebiste i bardzo szybkie i przedewszystkim jest jego wiec moze go wistawic nawet za 40 tys jego sprawa! SORY za OT! Powodzenia
Prawda jest taka, ze cena jest taka, a nie inna - to sprawa tylko i wylacznie wlasciciela...wiec nie wiem po co ta rozmowa :cool: mysle, ze mod powinien posprzatac troszku
hehe co za sensacja sie zrobila z tego mojego ogloszenia na lajcie--cena jest jaka jest, czasu na sprzedaz auta mam dosc sporo wiec sie nie cisnieniuje :cwaniak: przed chwila przez moja wlasna glupote stracilem potencjalnego klienta na auto :wstyd:
gratuluje
kolejne posty na temat takiej czy innej ceny za auto bartka beda bez pardonu usuwane
Rancik wypolerowac & srodek na czarno :hyhy:
http://moto.allegro.pl/it...a_opel_bmw.html
Rancik wypolerowac & srodek na czarno :hyhy:
http://moto.allegro.pl/it...a_opel_bmw.html


jakby co to moge je obadac jak znajde troszkie czasu
offset troche od czapy
znam przypadek, kiedy koles planowal lekko fele bo obcierala mu o blotnik. ale sporo zalezy od budowy felgi..
edit:oczywiscie raczej nikomu tego nie polecam
ok
nie bedziemy tu o tym dyskutowac.
http://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItem

nie allegro , ale napewno rarytas .
tez nie z allegro ale warte uwagi

http://ktk.pl/forum/viewtopic.php?t=27639
et33
troche małe :oczami:
felga tylko 6". na styk by weszły.
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2133895

ehh... gdybym miał kasę...
a otomoto http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2100899
zdjęcia również http://www.mr2.pl/forum/s...=&threadid=1389
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2133895



Ponoć te sunny mają kiepskie silniki tz. mało wytrzymałe . Znajomy miał kiedyś takiego i zajechał dwa , a jest mechanikem sam. i robił wszystko mna bieżąco . To są chyba silniki od 200sx s13 tylko bez turbo .
Ponoć te sunny mają kiepskie silniki tz. mało wytrzymałe . Znajomy miał kiedyś takiego i zajechał dwa , a jest mechanikem sam. i robił wszystko mna bieżąco . To są chyba silniki od 200sx s13 tylko bez turbo .



znajomy cioci mojego wujka jest weterynarzem i mowi ze ponoc te silniki to juz z fabryki zepsute wyjezdzaly.
boszzzzzzzzz :kwasny:
te silniki o ile się nie myle to CA18DE i nie słyszałem aby ktoś narzekał na ich wytrzymałość...
Mówie tylko to co słyszałem . Jeżeli jest inaczej to mnie popraw ( bez złośliwych odpowiedzi ).
http://www.allegro.pl/ite...dm_ek4_vti.html
Śmiem twierdzić, że lampy by DEPO nie są rarytasem...
depo samo w sobie nie, ale ten wzor lamp jest.
http://www.allegro.pl/ite..._1_8_turbo.html
fuck, ale ktos go okaleczyl..
Fatalnie :niepewny:
http://moto.allegro.pl/it...gra_type_r.html
ciekawe czy kolor oryginalny czy malowana była? bo się fajnie prezentuje ;]
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2105233
Rarytas :hyhy:
Infiniti M30 aka Nissan Leopard? Rarytas może i niespecjalny, ale 1.05.2006 na rozpoczęciu sezonu SSS widziałem takiego z naklejkami "Skyline GTR" i skrzydłem jak deska do prasowania :rotfl:
ten nie ma skrzydla, ale z przodu jest jakis pseudo znaczek gtr
a była jeszcze wersja Cabrio, ciekawe autko i dość rzadkie w Polsce.

a ten z Bemowa nie ma już deski, właścicielem jest o ile dobrze pamiętam typ, który ma otwierać przedstawicielstwo Infiniti w PL.
http://www.gratka.pl/moto...9f9e830debb0cd8

Z-Edition po bum ?
Zaduzo z Zetki mu nie zostalo Przod pewnie byl caly malowany bo nie ma naklejek pod kierunkami bocznymi. Tabliczki z numerem w srodku tez brakuje itd. No i te genialne felgi :wstyd:
myslalem ze tego nie powiem ale ma brzydsze felgi od moich :wstyd:
http://moto.allegro.pl/it...na_allegro.html
może miały advany przypominać
ale qwa cene wymyslil za te postoje :przestraszony: i to sa chyba do 88-89r
Nikt nie mowil ze JDM jest tanim stylem :wstyd:
to ty sprzedajesz GRUBY...?
ale co te postojówki mają wspólnego z jdm czy choćby jdm style? jak to są zwykłe oemowe postoje z kanadysjkiej wersji :wstyd:
Pit nie ja,
http://allegro.pl/item159..._z_zubrow_.html :rotfl:
http://allegro.pl/item159614034_skora_z_zubrow_.html :rotfl:



ooooołłłł fak :szok:
to przebija wszystko co do tej pory na allegro widziałem :rotfl: :rotfl: :rotfl:

"...skóra jest w takim stanie jak widac na zdjeciach,skóry są świeżo sciągnięte z żubrów..."
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Jebnalem na pape

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:padam: no dobre :padam:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1986075
mmm, ładniutki i nie zielony :hyhy:
http://moto.allegro.pl/it...lpg_tuning.html :wstyd:
rany :wstyd: a co to jest na klapie z tylu?? Nie ma bata zjawiskowy jest napewno!
Qrwa ale zygi :wstyd:
spójrzcie na kierownice, znaczek z maski sobie tam nakleił :rotfl:
i na podłokietnik ... puszka go podtrzymuje :rotfl:
w razie stluczki dostaniesz w ryj nie tylko poduszką, ale i metalowym znaczkiem :super:
zjawiskowy... :wstyd:
Jak ktoś chce Panda Trueno
http://www.drifting.com/f...ead.php?t=22274
qrde szkoda ze tak daleko i navet za dobra kase
ale silnik z dupy
nawet, żeby 4AGE było to i tak bez rewelki po takim przebiegu, w sam raz na swapa na SR'kę
http://www.gratka.pl/moto...7c3cd4fd426ce0c :hyhy:
czarne zderzaki :zdziwko:
po stłuczce. zapodane nowe nie malowane. co robisz oczy?
widziałem tą padake na żywo. Jest po bokach do poziomu LISTEW pociągniety "barankiem" - takim czarnym, chropowatym, asfaltowo-gumowym syfem, więc jest troche hmmmmm... zjawiskowy
http://moto.allegro.pl/it...bo_zobacz_.html
Tak ze zdjęć to całkiem całkiem ten Nissan.
Dosyć długo jest wywieszony na alledrogo. Szukam czegoś w takim stylu... :hyhy:
Szkoda tylko że części do tego autka nie są zbyt łatwo dostępne.
ma chyba ronale turbo w starej wersji bez napisów tylko pomalowane jakimś gównem. odnowic je i mniam
skoro już o Nissanach to http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1996070
ciekawa cena, może być okazja (tylko ten body kit mi nie podchodzi - ale da się przeżyć no i kwestia gustu).
Pozdr
te ogłoszenie jużnie istnieje
heh jak dawałem linka to jeszcze było :wstyd:
No cóż sprzedał auto... powiem tak był to nissan s200sx (rok 93 albo 94), 1,8 turbo czerwony, wnętrze skóra, klima, elektryka itp - cena 6200zł, auto zarejestrowana (blachy z Gdyni) - sprowadzone chyba około dwóch lat temu - teraz sprzedaż z powodu wyjazdu, ale za taką kasę to nic dziwnego, że poszło :hyhy:
Pozdr
ale za taką kasę to nic dziwnego, że poszło



uwierz mi, że cena w przypadku tych aut ma niewielkie znaczenie
Jak cena może nie mieć znaczenia? Nie rozumiem chyba....Bo zakładając, że było dobrym stanie to po co płacić za takie auto 10tys zł jak można było mieć za 6 tys zł? To chyba oczywiste. Zawsze wtedy zostaje 4 tys na mody :hyhy:
Zresztą nie ma o czym mówić bo ogłoszenia już nie ma a nie pomyślałem, żeby chociaż screena zrobić i wkleić :kwasny:
Pozdr
Kupic S13 w dobrym stanie to jak trafic szostke w totka. Przy kupnie S13 za 6tys to te pozostale 4 odlozylbym na remont, a nie na mody, zreszta to samo moze cie spotkac z S13 za 10tys. tu nie ma reguly. Dlatego liczy sie stan, a nie cena, ktora jak powiedzial Zell ma drugozedne znaczenie
ano cena ma spore znaczenie. jezeli chcesz to zalatwie ci s13 za 3tysie :hyhy: tylko ze po tygodniu sprzedaz ja na czesci na allegro, bo do tego sie tylko nada.. oczywiscie sa fachowcy, ktorzy chca sprzedac auto z rura od odkurzacza zamiast turbo za gruba kase, ale stan s13 w brew pozorom dosyc latwo ocenic.
bez budzetu 12-18tysi nie podchodz do tego auta. w tej kwocie zawiera sie kupno + doprowadzenie do "uzywalnosci" (bez drutowania). i napewno bedzie jeszcze duuuzo do zrobienia..
a ze znalezieniem dobrej sztuki: szukajac swojej ogladalem 7 innych, zrobilem po polsce ponad 3000km.
wielu szuka dobrej sztuki przez długie miesiące, a niektórzy rezygnują po pewnym czasie, a inni kupią złoma który faktycznie nada się czasem tylko na złom
nawet zakładając, że silnik wyremontujesz musisz się nieźle naszukać coby buda była prosta, a dół nieprzeżarty na wylot - tak to jest, sportowy samochód, nie najnowszy, przez tyle lat swoje przeżył

a tak jak już przy S'kach to tego pana z deczka pogieło, jeszcze niedawno to auto było za poniżej 10 tys
http://moto.allegro.pl/it...a_konesera.html
wielu szuka dobrej sztuki przez długie miesiące, a niektórzy rezygnują po pewnym czasie, a inni kupią złoma który faktycznie nada się czasem tylko na złom
nawet zakładając, że silnik wyremontujesz musisz się nieźle naszukać coby buda była prosta, a dół nieprzeżarty na wylot - tak to jest, sportowy samochód, nie najnowszy, przez tyle lat swoje przeżył

a tak jak już przy S'kach to tego pana z deczka pogieło, jeszcze niedawno to auto było za poniżej 10 tys
http://moto.allegro.pl/it...a_konesera.html



Początkowo wystawiał za 8500zł potem taniej nikt nie kupił auto znikło z allegro. Pojawiło się parę Silvi, w tym jedna za 9000zł no to sobie rzucił cenę. Ale sory teraz to chyba mu się pomyliło=) Jednak bądź co bądź z fotek wygląda na zadbany egzemplarz ale jak sprawa ma się naprawdę tego nie potrafię okreslić
ładna i w dobrym stanie. co rzadkie, ma czarne wnetrze. tylko silnik nie ten...
tylko silnik nie ten...


czyli części szanowny brak
mimo wszystko uważam, że cena to zdrowe przegięcie, żeby tam była SR'ka to jak najbardziej, ale nie z FJ
Silnik sam w sobie jest zajebisty, szkoda tylko że nawet w ASO części po prostu nie ma - jedyne wyjście to albo sprowadzić używany silnik, albo ciągnąć części z Japonii, co jest kosztowne i czasochłonne (i tak części w JPN jest niewiele). Cena to rzeczywiście przegięcie, ale jeżeli byłby to konkursowy egzemplarz z niewielkim przebiegiem i mechaniką w DOSKONAŁYM stanie, to byłbym skłonny za nią tyle dać. Nic, tylko pieścić i jeździć raz jakiś czas
http://www.gratka.pl/moto...83ab702a6c964ce
do prawdziwego rara to mu DUŻO brakuje, ale wklejam bo uważam że niecodziennie spotyka się białego EGieka. Przynamniej ja na nie nie trafiam
nie wiem czy juz byly ??
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2180936
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2189577
i co to qwa jest http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2168159 :zdziwko:
Graphi bierz tego białego Cifa!
275tysiecy, ładny przebieg...
moze nie allegro ale http://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItem
powazny sprzet tylko troche daleko ;(
Mlody temu ostatniemu linkowi do rarytasu raczej daleko :looka: ... crap na za dużych felach, prześwit jak w jeepie, zaśmiecony mocą głośników z szybami na korbę hahahah nawet koleś się nie wysilił żeby założyc zegary chociaż od D15 żeby obrotka była :rotfl: szkoda tej B16-tki
powazny sprzet tylko troche daleko ;(


zawsze na telefon mozesz kupić

sprzedany ale wrzucę 1000bhp
jak poważne sprzęty to ten sprzedawca zawsze ma parę na zbyciu mógłbym u niego za testdrive całe dnie pucować te wózki :hyhy:

http://openuser.auctions....jp/user/gt_car1

a za takie cacuszko... EK9 z kompletnym silnikiem Spoona :]

http://page7.auctions.yah...ction/g49219070
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2206182
http://www.allegro.pl/ite...uper_stan_.html

:niepewny:
nie wiem czy już była ale bardzo fajna
http://otomoto.pl/index.p...how&id=C2202578
Tylne lampy... :wstyd:
i tylny zderzak i siatex i nakładka na kierownicę i ogolone znaczki :wstyd:
http://www.allegro.pl/item161365310_fotel_recaro_super_stan_.html

:niepewny:




...no a co powiecie na ten fotel? Całkiem przyjemny :looka:
Zawsze lepszy niż stock
drogi troche
drogi troche




i trochę golf-em śmierdzi
i zagłówek szeroki jak w tirze
Moze nie allegro,ale...
http://www.civicklub.pl/f...p=321212#321212
Tu równiez cos ciekawego. Moze sie komuś coś przyda z tego auta:
http://moto.allegro.pl/it...na_czesci_.html
http://moto.allegro.pl/it...e86_czesci.html

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2165535
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2165535



Tę Corollę sprzedaje mój kolega - samochód jest po odbudowie (odrestaurowane nadwozie, co w starym Japończyku jest ważne), mechanika jest w dobrym stanie. Warto się rozejrzeć, TE71 to fajne auta.
http://moto.allegro.pl/it...e86_czesci.html



takie polsko-japońskie dywagacje
[2007-01-31 18:42:49] Tom napisał(a): say, how much do AE86 Trueno's cost ?
[2007-01-31 18:43:10] Takehito napisał(a): Too much....

....

[2007-01-31 18:46:18] Takehito napisał(a): My friends say that AE86 are really JUNK...

[2007-01-31 18:48:46] Takehito napisał(a): Actualy,Stock is not good.
[2007-01-31 18:49:15] Takehito napisał(a): But,It's good bace car

[2007-01-31 18:49:54] Tom napisał(a): what engines do they put in Japan to drift with it ?
[2007-01-31 18:50:06] Takehito napisał(a): 4AG
[2007-01-31 18:50:39] Takehito napisał(a): And,Many friends don't use any high performance parts.

a żeby nie było, że od tematu odbiegam to:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2212818

wygląda na zadbaną ;]
z tego co dobrze widze chlodnice ma od ed-ka ...
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2220833

oprocz tylnych lamp i indiglo... ładne autko
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2220833

oprocz tylnych lamp i indiglo... ładne autko



bardzo ładny Civic
ładny nowy lakier :cool:
mutant power 1.4
ohh... wracają wspomnienia
może nie honda ale tez fajny i do tego RWD

http://moto.allegro.pl/it...urbo_targa.html
ładnie wygląda
co jakiś czas pojawiają się 300zx na allegro w gorszym stanie wizualnym za większą kase
mozliwe ze juz był, ale jak dla mnie bomba :rotfl:
http://moto.allegro.pl/it...bo_zobacz_.html
http://moto.allegro.pl/it...a_konesera.html

Nie jestem pewny czy Rarytas, ale wlepie na wszelki wypadek
czarne s12 już było
Obie S12 już były i od dawna są na allegro...
Prawdziwy rasowy rarytas z Made in Japan'is

http://moto.allegro.pl/it...na_wersja_.html
Co jak co, ale przebieg mały.
No chyba że cofnął licznik :przestraszony:

Padam, dobre prawie jak skóra z żubrów :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Wymiękłem :padam: :rotfl: :rotfl:

EDIT:
Ja znalazłem Hummera made in Japan:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2228741
Prawdziwy rasowy rarytas z Made in Japan'is

http://moto.allegro.pl/it...na_wersja_.html



:przestraszony: leże i kwicze :rotfl:
Ja znalazłem Hummera made in Japan:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C2228741



Japończycy mają swojego Hummera, tylko że robionego dawniej przez Toyotę! :hyhy:



Ten wynalazek nazywa się Toyota MegaCruiser...
http://allegro.pl/item164...ohc_160_km.html


nie wiem czy bylo...
:zalamany: szkoda ze tak zaniedbana buda :dontgetit:
IMO warto zbić cene i brać- kompletna jest
Ja bym sie pokusił,blacharka nie problem.
Ja bym sie pokusił,blacharka nie problem.




Chyba, że nie ma od spodu do czego spawać :hyhy:
Ale jak jest podłoga w mirę cała to fakt, że może być ciekawa oferta.
Pozdr
i ma całe 160 koni :hyhy:


Jak jesteście cacy dobrzy poszukiwacze to może znajdziecie super bude do crx vtec
I dzięki rdzawym dziurom jest trochę odelżone i dzięki temu te "160"KM jeździ jeszcze lepiej :rotfl:
Walter Ty to masz wymagania - znalezienie zwykłego CRXa z budą w dobrym stanie to jest nielada wyzwanie a Ty tu jeszcze z budą od ee8 wyskakujesz :hyhy:
Pozdr
uszczelka pod głowicą jest padnięta w tym iVT :kwasny:
uszczelka pod głowicą jest padnięta w tym iVT :kwasny:



Cóż nie ma rzeczy idealnych - tylko pytanie co jeszcze :kwasny:
Pozdr
to co widać plus strzelona w zad bo lampy tylne sprzed liftu jak licząc po remontach to w 10k sie nie zamknie :kwasny:
http://www.allegro.pl/ite...vtec_klima.html graphi bierz tego jeśli prosty !!
Juz sprzedany
http://www.allegro.pl/ite...urbo_targa.html :szok: zajebisty
Cfaniak, :przestraszony: :padam:
http://www.allegro.pl/item164350851_nissan_300_zx_turbo_targa.html :szok: zajebisty




Dwie strony wczesniej jest to samo :wstyd:
A wracając do tego http://moto.allegro.pl/it...ohc_160_km.html i-VT - relacja kolegi Mortyra z civic4g.pl:
zayonnc dobrze że to napisałeś bo to żart jak taki samochod moze jeździc wogule
czyli za góra 2 tyś można wziąść i kilka części z tego będzie.
czyli za góra 2 tyś można wziąść i kilka części z tego będzie.



Dokładnie
Pozdr
http://moto.allegro.pl/it...aga_czarne.html nie wiem czy były jak tak to sorry, ale są kozakami
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1455545
kupuje odrazu!!!!jasne...... :zalamany:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1455545
kupuje odrazu!!!!jasne...... :zalamany:


i w dodatku automat :wstyd:
Na światłach objeżdza taka 1.9 tdi po programie :rotfl: (nie żebym w domu miał fure z tym samym silnikiem i skrzynia :wstyd: )
jejeku jejku.nie mowilem akurat o tym
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1703728
a ta objedziesz???? :] watpie
ile on już próbuje ją sprzedać 2 lata czy więcej ??
chyba nigdy sie jej nie pozbedzie:) zachcialo sie potwora :rotfl:
kto by to kupił... teraz buduje to od nowa, jest sie z czego na sr.pl posmiać
Siara teraz ostro przebudowuje Supre, na sr.pl znajdziecie postepy prac Bedzie automat i wiecej mocy... :rotfl:
A moja poprzednia wypowiedz tyczyla sie tego ze w domu mamy auto z tymi samymi podzespołami napedowymi co ta Supra NA. Supra NA jest fajna tylko w manualu i po uturbieniu... Jak biała Supra FilipN-a
okej sorka moj blad nie zauwazylem ze jest automat.nawet takiej mysli do siebie nie dopuściłem
ta strona nie odpala.łeeee
Nieważne ile razy Łysy będzie przebudowywał czy sprzedawał to auto, i tak dalej będzie wyśmiewany... No, chyba że z TH400 auto naprawdę zacznie jeździć, co jest możliwe przy planowanym rozmiarze opon (najszybsza drogowa Supra świata jeździ na tym automacie), wtedy cofnę moje słowa i będę Łysemu bił pokłony.
za co dokładnie ten Łysy jest wysmiewany bo nie jestem w tym temacie
Na TVN Turbo wydaje sie miły :wstyd:
Antek za przeproszeniem to pierdolisz głupoty sam wiesz jaka była geneza budowy tego auta, miał być to Showcar, a jak sama nazwa wskazuje to ma robić show a nie jest to powiedziane jak....obojętnie co by nie mówić na temat tego samochodu jest to chyba jedyne auto z taką mocą w PL które JEŻDZI bo spoko można było zrobić z tego straszną wydumke ale po co?? żeby stała w warsztacie po każdej jeżdzie?? Ja rozumiem że można się śmiać ile było w to władowane ale prawda jest taka że dzięki temu że wszystko jest ORI a nie custom to ona działa
z całej supry kształt budy został
niech sobie robi co chce, auto spełnia swoje zadanie robiąc reklamę, a to, że właściciel chce, próbuje i nie może mieć więcej to już inna sprawa
Cfaniak nie chodzi o to że ludzie smieją się z Supry :] ludzie smieją sie z Łysego :wstyd:
a ja mu życze żeby sie udało, tylko niech zmieni kolor :rotfl:
Supra NA jest fajna tylko w manualu

z tego co sie orientuje to mało jest supr z manualem w polsce
http://www.moto.allegro.p...e_r_212_km.html
TT vel Łysy ma zamiar ścigać się z Bolidem F1 na torze Poznań swoją Suprą :rotfl:
http://www.moto.allegro.pl/item164971591_accord_type_r_212_km.html



LPG Powah! :wstyd:
Idiotyzm :wow: :kijemgo:
:zygi: Type R limited LPG edition :zabawa:
LPG jest modne :wstyd:
zalezy jaki tam ten lpg jest. Mam znajomego który do swojej Prelude VTi sciagnał instalacje gazu z japonii takiej której w życiu nie widziałem. Auto nie dość że nie straciło mocy to jeszcze ma komputer od gazu w którym wszystko da sie kontrolować a można nawet zwiekszyć moc auta poprzez specialne ustawienia wtrysku, Wogóle konstrukcja całej tej instalacji mocno mnie zaskoczyła :przestraszony:
jaki by nie był to i tak dalej jest gaz... pozatym założysz dobra instalacje to za ile ona Ci się zwróci? po 5 latach? dla mnie głupota... ciekawe czy jakbyś wsadził nawet najlepszą instalacje do Imprezy to koledzy z klubu Subaru byliby dla Ciebie tacy przychylni... :hyhy:

EOT
są 2 aspekty zakładania instalacji gazowej. Jedni to robią po to by taniej jeździć, drudzy po to żeby przejeźdzać więcej km. Ja nie jestem ani przecwnikiem, ani zwolennikiem gazu - jedno jest pewne w swoim prywatnym samochodzie nigdzy nie będę go miał.
Biały ATR jest kozakiem
jaki by nie był to i tak dalej jest gaz... pozatym założysz dobra instalacje to za ile ona Ci się zwróci? po 5 latach? dla mnie głupota... ciekawe czy jakbyś wsadził nawet najlepszą instalacje do Imprezy to koledzy z klubu Subaru byliby dla Ciebie tacy przychylni... :hyhy:

EOT



no masz racje...ja gazu nie lubie i nie mam zamiaru go zakładać... A co do Klubu Subaru to powiem Ci że wiekszość GTków które są w klubie w Warszawie jest zgazowana :wstyd:
A co do Klubu Subaru to powiem Ci że wiekszość GTków które są w klubie w Warszawie jest zgazowana



Klub sadystow tam macie ?
Antek za przeproszeniem to pierdolisz głupoty sam wiesz jaka była geneza budowy tego auta, miał być to Showcar (...)



Nie ma jak,Łysy na serio jest czerstwy :cool:
Jak się nie myle to 9ff jest szybsze....... a Antek tego co napisałem nie bierz do siebie Chodzi mi o to że nie wiem kim byś musiał być żeby to ogarnąć a łysego nieuważam za jakąś super postać tylko chodzi mi o auto i jak sam napisałeś to chyba trzeba by być nad człowiekiem żeby w takiej specyfikacji jebnąć nawet niską 10 np. na Bemowie na tym kartoflisku... A z tego co pamiętam raz wysoką strzelił...
moze i ta supra na torach nie daje rady ale szacunek sie nalezy
:przestraszony: tfe zagazowac subaru????wojuje na drodze to palic tesh musi
Jak się nie myle to 9ff jest szybsze.......



Trudno żeby było inaczej, skoro 996 ma silnik ZA tylną osią, mniejszy lag, szybszy spoolup i ogólnie lepsze warunki do tego żeby szybciej jechać. Mimo wszystko Supra Siary jest obecnie oficjalnie najszybszym autem na polskich drogach.

A wogóle to 9ff jechało na Nardo, a nie na autostradzie...
W sprzyjających warunkach na autostradzie pojechałoby szybciej niż na Nardo... Ale skończmy OT, póki nas jeszcze nie zredline'owali
Widzę, że 2 strony rarytasów zapodaliście panowie...
http://www.jdmshit.com/CarsForSale/DC_Lab2/
o co chodzi z tą ceną ?!
cięższego silnika nie było....
cięższego silnika nie było....


cieższego może nie ale wolnossacego z wiekszą ilością Nm (Hondowskiego) i tak łatwego w założeniu też nie znajdziesz
o co chodzi z tą ceną ?!


tytuł salvage = 70% ceny auta - dla nas to nic nie znaczy bo i tak trzeba pojechać na przegląd po zakupie
cięższego silnika nie było....



na kilku forach juz dykutowano o tej wadze H22 , raptem chyba + 20kg , walisz aku do tyłu i prawie to samo co B18 ciekawe czy skrzynia ma szpere
70lbs silnik cięższy, a Integra jest autem które dobrze prowadzi się z seryjnym silnikiem (jeśli się coś robi to się ten przód odciąża), dołożysz wagi z przodu (w dodatku niekoniecznie tam gdzie powinieneś, mocowania są w innych miejscach) i dostajesz śmiesznie wyważone auto które dziwnie będzie się zachowywać na zakrętach nawet jeśli będzie z dobrym gwintem, seryjny Type R będzie szybszy (pomijam fakt, ze silnik im pewnie na stanie leżał bo B18 taniej włożyć niż H22)
dodatkowo H22 tak się nadaje do tuningu jak nissanowskie ciężarówkowe K24, ani to N/A ani to Turbo do dłubania, albo wybuchnie albo zadziała (i później tez wybuchnie )
H22 jest ok jeśli moc ci w pełni odpowiada i będziesz szukał już tylko sposobów na jej wykorzystanie
jak ktoś to kupi będzie miał ładne (choć mi ten kolor zupełnie nie leży), dobre autko do jeźdżenia, jak ktoś gdzieś napisał doskonały silnik do daily drivera i tyle
już nie wydziwiaj. nie jedna fura smiga z h22 i ludzie jakos nie odczuwaja dodatkowej masy z przodu. auto tez skręca.
Zell mam nadzieje, że Romi wypowie sie w tym temacie i jednak skoryguje twoją troche jak dla mnie smieszną wypowiedz nie popartą jakimi kolwiek faktami.

Strona 2 z 131, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13

Podobne wątki