chodzi mi o ten zestaw



http://img808.imageshack....dsc02314.th.jpg

czy ktos na tym jezdził/jezdzi? jak to sie sprawuje i czy oplaca sie to kupowac?
tani szajs, auto podskakuje zamiast wybierac ale glebe mozesz zrobic ze pod kebcia nie podjedziesz
o widzisz dzieki gaseb bo ktos sie oglaszal ze ma do sprzedania a ja musze kupic jakies zawieszenie chociaz same spiringi narazie bo mam serie z ej9 a przy b18c4 teraz pasuje cos lepszego
no to jakis zawias ale nie to . mialem u siebie w ej9 zamontowane takie sprezyny ale tylko na tyle to jezdzic sie nie dalo hehe tzn dalo ale dosc wolno i sztywno jak cholera. lepiej kupic jakies sprezyny nawet -40 niz ten badziew regulowany
to pewnie kupie eibach pro kit -35 bo wiecej nie ma co usadzac na nasze drogi ale to przyczepnosci az tak dobrej nie da pewnie !? ico sadzicie o konfiguracji eibach plus kyb agx?
to pewnie kupie eibach pro kit -35 bo wiecej nie ma co usadzac na nasze drogi ale to przyczepnosci az tak dobrej nie da pewnie !? ico sadzicie o konfiguracji eibach plus kyb agx?



bezsensu, za podobny hajs będziesz miał markowy gwint, lepiej wydać raz a dobrze
Yarko dobrze gada, na takich rzeczach lepiej nie oszczedzac bo to wraca jak bumerang jezeli nie stać Cię na droższy zestaw, to na bank nie stać Cie na tańszy
Długi Yarko - markowy gwint tzn? i w jakiej cenie?
FK,koni,bilstein - serwis w pl, kw, co do ceny o różne różniaste od 800-4000zł
FK,koni,bilstein - serwis w pl, kw, co do ceny o różne różniaste od 800-4000zł



nie no, Panowie te springi na fotce są za 250 PLN, a wy tu wjeżdżacie z kwotą od 1 do 4K.
Wydaje mi się ze jak ktoś ma na zawieszenie 1-2K to nie pyta o opinie zestawu za 250 PLN

Oczywiście mogę się mylić
!? ico sadzicie o konfiguracji eibach plus kyb agx?



chodzi mi o ten zestaw

Obrazek

http://img808.imageshack....dsc02314.th.jpg

czy ktos na tym jezdził/jezdzi? jak to sie sprawuje i czy oplaca sie to kupowac?



Mialem taki 'zawias' - byl zamontowany w aucie gdy je kupilem.
Ogolnie masakra - w polaczeniu z seryjnymi amortyzatorami i obnizeniem rzedu -60mm charakterystyka jest zwyczajnie niebezpieczna
Po zalozeniu tych przykrotkich chinskich sprezyn seryjne amortyzatory przestaja spelniac swoja role i przejechanie przez nawet niewielka nierownosc / dziure skutkuje najpierw podskoczeniem a potem mega bujaniem gdyż całość efektywnie chodzi tylko na spręzynie. Seryjne amortyzatory w krotkim czasie nadaja sie do wyrzucenia.
Zdecydowanie nie polecam - chyba ze komus zalezy wylacznie na 'fajnej glebie' a cala reszte ma gleboko w
FK,koni,bilstein - serwis w pl, kw, co do ceny o różne różniaste od 800-4000zł



Zgadza sie maksyma ze nalezy wydac pieniadze raz a dobrze, ale niestety to sie tyczy nieco wyzszych polek. Tzn tak - jak kupowac gwint to z lepszej polki, ale to raczej ceny 5-7 tysiecy
K&W v2, bil b16 to te dobre. Koni, d2, ksport, mtech, fk to raczej kiepska polka, jak wiekszosc gwintow do 3 tysi.
Ja raczej bym kupil sprezyny eibacha i amory b6 lub b8, popularne i dosc tanie rozwiazanie. A przede wszystkim najlepsze w swojej klasie cenowej. A jesli nie to, to w takim razie zbierac na dobry gwint, zeby nie wydawac dwa razy kasy i nie przechodzic przez to co ja teraz robie ze swoim gwintem.
po prostu seryjne amory sie do niczego nie nadaja a zwlaszcza gleby minus 60 jesli zastosowalo by sie jakies krotsze twardsze amory i zamontowalo taki zestaw z glowa to mialo by to racje bytu
nawet na sprezynach H&Ra -60 albo -80 ( bo pewnie taka glebe mozna ustawic na takiej regulacji) fura by skakala pomijajac fakt ze do takiej gleby trzeba juz skracac odboje wlasnie po to zeby auto nie stanelo na odbojach i nie skakalo jak pileczka po drodze