wiec jesli juz ktos chce zabrac sie za regulacje zaworow powinien pamietac aby dokonywac tego na zimnym silniku.
Ssacy: 0,15 - 0,19 mm
Wydechowy: 0,17 - 0,21 mm
Ustawic tlok pierwszego cylindra w górnym martwym
polorzeniu TDC. Znak “UP” na kole pasowym powinien byc
w górze, a znaki TDC winny pokrywac sie ze znakami na tylnej
pokrywie. Znaki TDC (malowane na bialo) na kole
pasowym walu korbowego powinny sie zgrywac ze znakami
na dolnej pokrywie paska rozrzadu.
Regulacja zaworów pierwszego cylindra.
Poluzowac nakretke kontrujaca i obracac sruba regulacyjna,
szczelinomierz powinien przesowac sie z lekkim oporem
Dokrecic nakretke kontrujaca i sprawdzic ponownie luz zaworowy
Powtórzyc regulacje w razie potrzeby
Przekrecic walem korbowy o 180° przeciwnie do ruchu zegara
(walek rozrzadu obróci sie o 90°). Znak “UP” winien znajdowac
sie po stronie wydechu.
Wyregulowac zawory trzeciego cylindra
Przekrecic wal korbowy o 180° przeciwnie do ruchu zegara,
aby ustawiç 4 tlok w TDC. Znaki ”UP” powinny byc na
samym dole. Wyregulowaç zawory czwartego cylindra
Przekrecic wal korbowy o 180° przeciwnie do ruchu zegara,
aby ustawic 2 tlok w TDC. Znak “UP” winien byc po stronie
ssacej.
Wyregulowac zawory drugiego cylindra
potrzebne przyrzady
-szczelinomierz
-klucz do reg.luzow zaworowych,ale mozna poradzic sobie bez niego