Panowie mam pytanie: otórz mam turbine Garrett GT28rs ball bearing. Sprawa dotyczy restryktora. Jaki powinien być i czy wogóle jest potrzebny? znalazłem takie coś:
http://cgi.ebay.com/ebaym...=item3efb2fa5b5

co o tym sądzicie? Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi. Tych, którzy nie mają pojęcia na ten temat prosze o nie wypowiadanie się i nie snucie jakiś przypuszczeń i dziwnych teorii. Chodzi mi o konkretne informacje. Wiem, że jak będzie za duże ciśnienie oleju to turbina odda uszczelniacze, ale jak będzie niewystarczające smarowanie to sie zaraz zatrze.
seria GT powinna mieć restryktor wbudowany. a jesli nie ma to:
No właśnie tak mi sie wydaje, że restryktor jest wbudowany bo jak jest dziura tam gdzie doprowadza się olej to tam troche głębiej jest taka jakby tulejka z czymś jakby uszczelniaczem po zewnętrznej i z gwintem wewnątrz. Jak sie kończy ten gwint to w bocznej ściance jest otworek ok 1mm jak na moje oko. Dzięki za odpowiedź, uspokoiłeś mnie bo po tym jak natnąłem się na ten restryktor na ebay'u z przeznaczeniem własnie min. do gt28 to zasiało u mnie niepokój .