MODEL: rok 1996 Rover 220 Coupe Turbo zwany Tomcatem

SILNIK: T16 2.0 T całe flaki seria

wymieniony jedynie: rozrząd, przewody WN NGK, świece NGK, kopułka/palec OEM

co 8 tys. Olej Valvoline VR1 Racing 10W60

Turbo T25 zregenerowana i przebudowana przez Ream Poland

UKŁAD DOLOTOWY: dolot własnego projektu z suchym stożkiem Fujita ( dolot 3 cale)

UKŁAD WYDECHOWY: kolektor seria; wydech 2,5 cala z kwasówki na dwóch tłumikach przelotowych wszystko pod wymiar łącznie z DP

ELEKTRONIKA: Turbo Timer, Profec B Spec II Greddy dwie mapy 0,55 bar seria oraz 0,95 bar na ECU Masterze ogarnięcie Strojenia.PL

UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia seria bo całościowej regeneracji na nowych częściach Rovera; Sprzęgło National

ZAWIESZENIE: amortyzatory - Koni Sport na sprężynach vogtland; Felgi BSA 305 w odcieniu Tytan opony Firenza ST08 215/40/17 zima kute fele z oponami 185/55/15

UKŁAD HAMULCOWY: Tarcze klocki przód i tył Mintex; przód 282mm zacisk Legend 2 tłoczkowy, tył 260mm MG ZS180 ; przewody w oplocie.

BODY-KIT: seria jak bóg przykazał

ŚRODEK: wskaźniki EGT oraz Boost Greddy, Profec B Spec II Greddy

Samochód hamowany na dwóch mapach:

LO 0,55 bara 213KM 299Nm

HI 0,95 bara 232KM 328Nm




Fotki podziękowania dla kolegi nitro20

niestety na fotkach jeszcze stary zestaw hamulcowy niebawem nowe jak czas pozwoli...











yyyyyyyyy a od kiedy rołwer jest japońska marka?