SILNIK: T16 2.0 T całe flaki seria
wymieniony jedynie: rozrząd, przewody WN NGK, świece NGK, kopułka/palec OEM
co 8 tys. Olej Valvoline VR1 Racing 10W60
Turbo T25 zregenerowana i przebudowana przez Ream Poland
UKŁAD DOLOTOWY: dolot własnego projektu z suchym stożkiem Fujita ( dolot 3 cale)
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor seria; wydech 2,5 cala z kwasówki na dwóch tłumikach przelotowych wszystko pod wymiar łącznie z DP
ELEKTRONIKA: Turbo Timer, Profec B Spec II Greddy dwie mapy 0,55 bar seria oraz 0,95 bar na ECU Masterze ogarnięcie Strojenia.PL
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia seria bo całościowej regeneracji na nowych częściach Rovera; Sprzęgło National
ZAWIESZENIE: amortyzatory - Koni Sport na sprężynach vogtland; Felgi BSA 305 w odcieniu Tytan opony Firenza ST08 215/40/17 zima kute fele z oponami 185/55/15
UKŁAD HAMULCOWY: Tarcze klocki przód i tył Mintex; przód 282mm zacisk Legend 2 tłoczkowy, tył 260mm MG ZS180 ; przewody w oplocie.
BODY-KIT: seria jak bóg przykazał
ŚRODEK: wskaźniki EGT oraz Boost Greddy, Profec B Spec II Greddy
Samochód hamowany na dwóch mapach:
LO 0,55 bara 213KM 299Nm
HI 0,95 bara 232KM 328Nm
![](http://img252.imageshack.us/img252/1542/94404735.th.jpg)
Fotki podziękowania dla kolegi nitro20
niestety na fotkach jeszcze stary zestaw hamulcowy niebawem nowe jak czas pozwoli...
![](http://img64.imageshack.us/img64/329/dsc00161600x1200.th.jpg)
![](http://img6.imageshack.us/img6/4122/dsc00181600x1200.th.jpg)
![](http://img824.imageshack.us/img824/5511/dsc00251600x1200.th.jpg)
![](http://img822.imageshack.us/img822/3309/dsc00261600x1200.th.jpg)
![](http://img704.imageshack.us/img704/5106/dsc00271600x1200.th.jpg)
![](http://img63.imageshack.us/img63/1894/dsc00281600x1200.th.jpg)