Jakie są różnice między D15B2 a D15B7?Mam opis jak zrobić mini-me D15B7/D16Z6 i chciałbym się dowiedzieć czy będą duże różnice przy zrobieniu mini-me D15B2/D16Z6.
D15B2 vs. D15B7 (oba z 5gen. OBD-1)
kolektor dolotowy, wtryskiwacze, wiązka, ECU, linka gazu, wałek rozrządu (możliwe)
tak na szybko
b2 od b7 rozni sie osprzetem głowicy i ecu. robiac zmiane z b2 na z6 musisz miec cala glowice, z aparatem zaplonowym, osprzętem, linkami, wiązką i ecu.
na upartego sterowanie vteciem mozna zrobic jakims vafc i nim podstroic paliwo.
osprzęt głowicy= kolektor dolotowy z osprzętem (wtryski, listwa, czujniki, przepustnica)
to ja sie podepne... pod temat prosze doradzcie mi laikowi :wstyd: ... ile mozna dac za taki komplet na swapa z B2 na B7 ... bo boje sie ze ja bym przeplacil a mam zamiar popytac po handlarzach co targaja hanie rozbitki itd...
Z wiązką kompletną do 1000 PLN moim zdaniem.
dzieki elmer za szybka odpowiedz bede teraz widzial czy ktos mi okazyjne ceny wali ... czy chce zemnie zedrzec kasiore :hyhy:
Wałek rozrządu w B2 i B7 jest taki sam, to są dokładnie takie same głowice.
hmm bo mysle ze za 1000zl to nic lepszego nie wymysle ... do tego jakis przelotowy wydech... to moze z 110KM by sie uzbieralo i jak na mojego HB to by mi styknelo :cwaniak: ...
Po takiej zmianie najlepsze odczucia są w dolnej partii obrotów, auto ma super reakcję na gaz. W sprincie mega różnicy nie odczujesz, ale oczywiście te dodatkowe 10 KM coś poprawi.

Jeśli nie planujesz dalszych modyfikacji, to warto w to wejść. Ale wiadomo, że z czasem zawsze mocy jest mało...
no tak czlowiek to taki zwierz co mu ciagle malo :hyhy: ... ale juz tak gadalem z ojcem i mowil ze mam skombinowac taki zestawik na swapa ze mi pomoze a frajde daje mi to ze podlubac przy swojej furce moge bo ja zawsze antytalencie do takich spraw bylem (jak baba :wstyd: ) a od kad mam honde to cos sie zaczolem wkrecac ...

ok rozumiem ze jak bym kupil taki kolektor ssacy to polerowanie jego scianek np chemicznie to bardzo dobra sprawa tak ? da to jakies HP ??
(elmer jeszcze raz dzieki za rady bo naprawde to moje poczatki hehehe :wstyd: ale jak sie wkrece na maksa to zarobie na B18C4 ...a moze K20 :rotfl: )

pozdro :padam:
Eee zostaw kolektor w spokoju, szkoda prądu.
Ja bym odrazu zmienił na Z6 tyle, że to troche droższa opcja
PANOWIE czy głowica od d15a2 podejdzie mi P&P do d15A7?? potrzebuję szybko zmienić i mam do dostanie a2 ale nie wiem czy będzie ganglać.
nie w tą stronę zmieniasz
nie ma takich silników.
oj b2 do b7 cały osprzet mam b7 a czy jak założę głowę od b2 to się coś zmieni?? chodzi o osiągi ( jeżeli przy takim silniku można mówić o osiągach )
takie są.
goła głowica pasuje. osprzęt przełożysz i bedzie git.
czyli wałek, zawory, popychacze i inne graty są już inne?? w d15b2 i d15b7?
kolektory są inne. to jest osprzęt.
to lipa... to lepiej robić remont b7 ?? bo wypaliło mi dziurę w zaworze czy co można kminić?? czy można poprzekładać środek z b2 do b7
ty rozumiesz co ja piszę?
rozumiem. napisałeś że w b2 jest inny ssak i wydechowy niż w b7 który ja mam. czyli nie podejdzie mój ssak do głowicy b2 a nie bardzo chce wymieniać całego ssaka i wydechowowego.
wydechowego nie musisz kolektory w sensie ze w b7 i b2 są różne (SSĄCE)
rozumiem. napisałeś że w b2 jest inny ssak i wydechowy niż w b7 który ja mam. czyli nie podejdzie mój ssak do głowicy b2 a nie bardzo chce wymieniać całego ssaka i wydechowowego.


same w sobie głowice B2 i B7 niczym się nie różnią. różnią się osprzętem - w B7 masz wielopunkt. więc możesz wrzucić B2 na swoje B7 i nic to nie zmieni jeśli chodzi o osiągi.