Poczytajcie sobie, nie dajce sobie wody z mozgu robic

http://www.maxituning.pl/...?t=8867&start=0
http://www.maxituning.pl/...=asc&start=1668
http://www.maxituning.pl/...=asc&start=1944

....i zeby nie bylo niejasnosci - nie mam w tym interesu, Pozdro BODEK irytuje mnie swoja mala wiedza na temat sprzedawanych produktow, technologii, dopasowania felg do samochodu...temat rzeka, szkoda mi jego klientow...
offtopująć: ja w tych linkach widze bande bachorów czytających takie scierwo jak MT i piszących na tematy sobie nie znane i jednego hejtera. Nie rob z tego forum podwórka do kłótni na temat felg. masz juz swoje forum MT i tam sobie pisz.
bartixr to nie bodek. bylo juz troche na ten temat na racingforum. kula w plot. odejdz juz tam, skad przyszedles i nie siej zametu. aha - styl twojego biadolenia z mt tutaj nie przejdzie nigga.

my mamy prostszy zestaw rozstawow i offsetow. mamy 4x100, czasem 4x114, a czasem 5x114. felgi do cayenne srednio nas interesuja.
Z użytkownikiem Irmst znamy sie z innego forum. Nie zgadzam się z wieloma rzeczmi które on mówi. Niestety jest odporny na argumentacje i ma lepszą umiejatnosc ode mnie zbijania tematu z toru i unikania odpowiedzi na pytania. Dlatego przestałem pisać na forum MT. Jednak pozostała Irmsta urażona duma.

Drogi Irmst, życze Ci wielu sukcesów.

Jezeli chodzi o moje umietnosc, pozwólniech ocenia to ludzie, którzy za to płącą.

Ze sportowym pozdrowieniem.

PZDR

Bodek

my mamy prostszy zestaw rozstawow i offsetow. mamy 4x100, czasem 4x114, a czasem 5x114. felgi do cayenne srednio nas interesuja.



Mylisz sie, kazdy samochod wymaga osobnego podejscia, ogolnikami handluje sie na allegro czy ebayu (np. 17x7 +40 bolt pattern 4x100 + 4x114.3, smiesznie niska cena, obowiazkowy czerwony pasek na rancie i masz handlowy hit).

Widze, ze dla Was milosnikow JDM wazne sa trzy rzeczy - uzycie magicznego skrotu JDM, niska cena i niska waga, ktora utozsamiacie z wysoka jakoscia. Zastanawialiscie sie kiedys dlaczego produkty Rays, Yokohamy, Weds, Work, Enkei, BBS maja takie parametry, a nie inne? Co jest uzasadnieniem ich wyzszej ceny? Nie pazernosc producenta, nie potezne koszty marketingu, ale glownie nowe technologie produkcji, R&D i dni spedzone na torach gdzie testuje sie nowe produkty. Bodek pisze Wam tutaj jak to udalo sie stworzyc felgi lzejsze od Rays....przemilczy jednak fakt, ze to male rozmiary, rozmiary, ktorymi Rays nie jest juz zainteresowane, ktore zostaly zaprojektowane i wdrozone do produkcji w drugiej polowie poprzedniej dekady (co jedna dekada w rozwoju CAD/CAM czy CNC oznacza chyba nie musze tlumaczyc?). Dobrego producenta mozna latwo poznac po duzych felgach (19" i 20"), a nie po tym jaka 15" czy 16" wyprodukuje, bo w to w Japonii nikt juz sie nie bawi. Zadaliscie sobie pytanie dlaczego Desmondow nie ma juz na japonskim rynku, dlaczego nigdy nie bylo Rot? W Japonii dziala rzadowa organizacja JAWA, ktora z roku na rok srubuje standardy dla felg i opon, nie mozesz sie dostosowac co do jakosci, wypadasz z gry, tracisz certyfikaty uprawniajace do sprzedazy produktow na japonskim rynku...Jaki jest powod istnienia tej organizacji? Dobro klienta, tu nie ma zadnych spiskowych teorii...

Bodek przestal pisac z prostego powodu, zlapalem go na kolejnym oszustwie...obiecal zdjecia, ktorych do dzis nie ma...

A na jakis dowod moich slow przeczytajcie sobie np taki artykul (pochodzi z Option)





Artykuł rodem z Pani domu lub innego szmatławca.
80% zdjęć, z tekstu nic nie wynika.
Piszesz o atestach w Japonii a nie widzę wyników testów na wytrzymałość tylko jakiś artykuł z kolorowego pisma. Widzę, że dołączyłeś do naszego forum tylko po to by siać zamęt i robić koło dupy konkretnej osobie. Idź trollować w swojej piaskownicy.
Przedstaw najpierw jakieś rzeczowe argumenty udowadniające że felgi od Alunetika do naszych zastosowań nie są warte swojej ceny i że lepiej zapłacić 3x tyle za alusy z metką.
Dobrego producenta mozna latwo poznac po duzych felgach (19" i 20"), a nie po tym jaka 15" czy 16" wyprodukuje, bo w to w Japonii nikt juz sie nie bawi.

jezdza na 20" civicami 6gen, czy takimi parchami tez sie juz nie interesuja?
Powiedzmy, ze jako przyklad podam Rays, na 4 modele wypuszczone na przelomie roku jeden ma fitment dla EK (17x7.0 +35/+42 4x100). G2, G10, RE30PC to felgi juz pod innej klasy samochody - R35, Z34, E92 M3, Audi R8... nie wiem na ile !markos interesujesz sie tym co dzieje sie w Japonii, powiem Ci tylko, ze trudno juz z aftermarketem do aut typu EG, EK, S13, S14, raz, ze setki firm wypuscily podroby wszystkiego co tylko dalo sie skopiowac, dwa producenci poszli dalej. Zarzucisz Mugenowi, ze nie produkuje juz gratow dla EG czy EK lecz rozwija FD?

Ciekawe jest tez to, ze ja powinienem przedstawiac jakies wyniki badan (tak zaraz je wyjme z szuflady) Niech Wam Bodek pokaze jakies wyniki testow tego czym handluje.... bardzo jestem ciekaw ilu z Was mialo w reku prawdziwego Advan'a czy Volk'a, znawcy? Na zdjeciu na sieci wszystko wyglada podobnie...zastanawiam sie czy na codzien tez popylylacie chocby w podrobach Pumy, przeciez but to but, albo dzwonicie z chinskiej podroby Nokii N95, czy markowy produkt spelni swoja role lepiej niz podroba?

Podoba mi sie tez porownanie "Option" do "Pani Domu" I to forum nazywa sie PasswordJDM? Ciekawe tez ile wspolnego z JDM maja produkty Skunk2, NRG, SSAutochrome? To jakas parodia
po pierwsze.... przywitac sie wypada
http://passwordjdm.pl/vie...=asc&start=1035

a reszta... fajnie ze jest taka dyskusja... mozna sie czegos przy okazji dowiedziec. szkoda ze troche za malo konkretow,... testow itp.

jednak widze subtelna roznice pomiedzy slowem "podrobka" a " kontynuacja produkcji po wygasnieciu kontraktow, patentow itp" w przypadku np Desmond Regamasterow. jak dla mnie jest to ten sam produkt tyle ze nowszy. to tak jakby teraz pracownic fabryki Hondy, zlozyli z oryginalnych czesci, dla mnie, EE9 tyle ze bez numeru VIN.

patrzac tez na cene... kute to kute... a nie odlewane... widzialem te felgi, podobaja mi sie.
wiadomo takze ze za metke sie placi dodatkowo.
Ciekawe tez ile wspolnego z JDM maja produkty Skunk2, NRG, SSAutochrome? To jakas parodia

parodia jest napewno to, ze wymieniasz skunka w jednym zdaniu z ssac

a reszta... fajnie ze jest taka dyskusja... mozna sie czegos przy okazji dowiedziec. szkoda ze troche za malo konkretow,... testow itp.



Jako entuzjasta pomoglbym w takich testach, gdyby tylko znalazl pare osob, ktore by sie chcialy do tego dolaczyc, sorry ale nie jestem az takim filantropem aby kupic 20 felg z calego swiata, a pozniej zniszczyc je w testach. Musialbym miec rowniez pewnosc, ze prawnicy nic mi nie zrobia gdyby wynik czegos takiego umiescic na sieci (np filmiki z testow zderzeniowych na youtubie).

no i? to dlatego wlasnie wymieniles firme znana z jakosci i dobrze rozwinietego r&d z firma produkujaca badziewie? gratuluje. wlasciwie to sam nie wiem czego, ale gratuluje, bo to dobre bylo, usmialem sie.

to tez bylo dobre: W Japonii dziala rzadowa organizacja JAWA

jawa to motur taki, ale napewno nie organizacja rzadowa. ta organizacja, ktora miales na mysli nazywa sie nieco inaczej i bylo juz o niej na forum.

tu pare slow na ten temat: http://www.jwtc.jp/open/html/e/situmon1.html
dajmy spokój googlowemu trollowi....
Jako entuzjasta pomoglbym w takich testach, gdyby tylko znalazl pare osob,


a dlaczego ludzie mają Ci dostarczyć produktów do badań, skoro to Ty chcesz nam coś udowodnić, a nie odwrotnie? Stawiasz Bodkowi zarzuty nie popierania swojego wyrobu ogólnodostępnymi wynikami testów, a sam rzucasz tylko niebyt ogarniętą teorią na temat wyrobu felg i generalnym ogólnikami. "Gdzie sens, gdzie logika"?
no i? to dlatego wlasnie wymieniles firme znana z jakosci i dobrze rozwinietego r&d z firma produkujaca badziewie? gratuluje. wlasciwie to sam nie wiem czego, ale gratuluje, bo to dobre bylo, usmialem sie.



Bo zaczynali tak jak SSAC? Bo maja tak duzo wspolnego z JDM co SSAC? Ale spoko mogles nie wiedziec, to bylo w latach 90, w epoce przed "Szybkim i wscieklymi" gdy pewnie nie wiedziales jeszcze, ze istnieje cos takiego jak tuning Civica...

Moge sie zalozyc, ze "przezytki" z lat 90 wystawiane pod markami takimi jak np Advan, Desmond itd. beda duzo bardziej zgodne z normami i wytrzymalsze niz 90 % wyrobow produkowanych w tym momencie i sprzedawanych pod pseudo markami. Dla mnie kuta felga, ktora kiedys wychodzila pod nazwa Desmond nadal jest wypasem i jesli spelniala kiedys normy Japonskie, to znaczy, ze jeszcze przez dobrych pare lat bedzie lepsza niz np. rodzima produkcja, bo nie tylko z normami jestesmy 10 lat za murzynami (UE to troche zmienila). Moge sie tez zalozyc, ze predzej rozloze na czynniki pierwsze pare felg pod pseudo markami - kosztujacymi troche mniej, niz taka jedna kuta felge, ktora wedlug Ciebie jest szajsem.

Tak w gwoli wyjasnienia, tak ja, jak i pewnie kilka innych osob, zaluje, ze nie urodzilem sie w Japonii (jako bialy - zolci maja male siusiory ), codziennie do pracy nie smigam NSXem nie mam labakow wielkosci 20", pieknych lsniacych z napisem np. Advan, niestety mam swoja rzeczywistosc - dla ktorej byly DESMOND - byl, jest i bedzie WYPASEM - olewajac juz to, ze to Desmond, ale patrzac na aspekt wagi i wytrzymalosci. Moglbys mi obrzydzic te felgi jedynie udowadniajac, ze KUTEFELGI.pl nie maja nic wspolnego z felgami wypuszczanymi pod najbardziej wypasnymi markami japonskich felg - nawet jesli bylo by to w latach 80-90, czyli udowadniajac, ze to kompletna firma krzak. Bo widzisz to, ze moje EK4 nie bedzie spelniach juz dzisiejszych norm, nie znaczy, ze przestane nim jezzdzic. Dla mnie jest lepsze od ogromnej ilosci dzisiejszego zlomu wypuszczanego na drogi i szczerze gowno mnie obchodzi ile norm znajdziesz, ktorych moje auto nie spelni, lub felga z lat 90 - tymbardziej, ze sporo norm to debilizm, a jedynym faktorem ich wprowadzenia jest np. ekologia.
.... bardzo jestem ciekaw ilu z Was mialo w reku prawdziwego Advan'a czy Volk'a, znawcy? Na zdjeciu na sieci wszystko wyglada podobnie...zastanawiam sie czy na codzien tez popylylacie chocby w podrobach Pumy, przeciez but to but, albo dzwonicie z chinskiej podroby Nokii N95, czy markowy produkt spelni swoja role lepiej niz podroba?


Miałem w reku prawdziwego Volk'a. Mam nawet 4 sztuki TE37 na ITRze i 2 nowe w garażu, wiec jestem "uprwniony" do zabrania głosu .
Trochę nie rozumiem o co Ci chodzi, milion linków, jakies spory z innych miejsc itd.
Mozesz nakreślić dokładnie swoje stanowisko?
Chcesz wszystkich przekonać, że topowe japonskie felgi są lepsze od chińskich podróbek? Chyba nikt sie nie spiera z tym. Potwierdzam, że ten Volk którego mam jest wykonany extra, jest lekki, na torze mi sie nie pogiał i wizualnie( nie robiłem testów) wzbudza dużo wieksze zaufanie. Sam jestem zwolennikiem produktów z najwyższej półki.
Wracając jednak do twojej opini.
Czy wg Ciebie można kupić tylko felgi najlepsze typu Volk albo żadne? Nie mozna kupić np ATSow do codziennego dupowozu licząc sie z tym, że mogą sie sie szybciej pogiąć itp. Nie mówie tutaj o noname'ach niewiadomego pochodzenia bo to może być strach założyć.
Właśnie chciałbym poznać Twoje zdanie co moge kupić a co nie. Czy ma spełniać najnowsze normy, przepisy, rozporządzenia, certyfikaty - jak tak to jakie i z jakich państw.
Oraz jak już czegoś nie spełniamy to wywalamy felgi wg Ciebie?
I tak na koniec - jaką furą jezdzisz? Kupiłeś nową czy używkę? Coś w rodzaju nowej 7tki albo najnowszego porsche?
bartixr to nie bodek.



to akurat potwierdze bo znam sie z bartixr tak jakby osobiscie z czasów "starego rajdowania"

co do topicu na maxituning wymiękłem po 3 stronach; polecam bravo.pl tam dyskusja moglaby by sie rozwinać nawet na kilkadziesiat stron

tak czy siak bede mial w tym miechu komplet slika; zamierzam poupalac i ogolnie pouzytkowac w tym sezonie ile mi sił starczy; ot tyle
Boże jaki bełkot.
Boże jaki bełkot.



no raczej
Nie będę sie rozdrabniał. Raczej operował konkretami.

1. Felgi z fabryki SMK w rozmiarze 10x22 ważą 12,6kg w wersji lakierowanej. 18x12 waży 8,9 kg. 19 są w produkcji. Jak tylko będą gotowe zważe i opublikuje wynik.
SMK dostarczała i dostarcza felgi wielu markom, w latach 90 również do F1.
2. Marcos dobrze wie, że jestem chętny do testów: podaj rozmiar, przekaże felgi do testów.
3. Mam wyniki testów. Podaj mejla podeśle.
4. Wrotkowane felgi nigdy nie będą tak wytrzymałe jak kute.
5. Twoje zarzuty o oszustwo: napisałem, że jak otrzymam zdjecia, zamieszcze je. Słowa dotrzymam.

Serdecznie pozdrawiam

Bodek
Zgadzam się z Nitro i pytam w takim razie jak to jest że w Japonii sprzedaje się Roty i inne "chińskie" felgi jeśli mają one spełniać pewne kryteria (a wiemy że niektóre produkty Roty są robione na wzór felg kutych, są jednak odlewami więc o dupę potłuc wytrzymałość).... czarny rynek ??
Co za szum i pier..ielenie o szopenie felgi od Alunetika sa naprawde dobre sam sprawdzałem i jezdziłem zakładałem i zciągałem z nich opony klienci byli zadowoleni z wytrzymałości i wzorów. Felgi były zakładane do samochodów typu Evo i Subaru i poddawane naprawde duzemu upalaniu. Bodek jestem z Tobą
NItro dałeś do pieca Ziom
a ja slyszalem plote, ze fabryczny tim lady w wtcc lata na kutych felgach ag. bodek, potwierdzasz?
Tak potwierdzam. Wiem, że to brzmi śmiesznie, że łada i w ogóle, ale są to mistrzostwa świata, to młody zespół i ma bardzo dużo pracy do wykonania, ale jest jednym z 4 producentów, którzy zgłosili sie rywalizacji. Nie wązne czy wygrywaja czy nie.

Felgi to 18 zrobione specjanie na zamowienie dla nich, wersja bez malowania.

Fia WTCC

Szukajcie czerwonych Ładzioch.

a to z zeszłego roku:




PZDR

Bodek
W weekend widzialem w TV jakis trening WTCC i Lady wygladaja kozacko. Nie wiem jak z predkoscia ale duzo fajniejsze z wygladu niz np. Seaty.
Bo zaczynali tak jak SSAC? Bo maja tak duzo wspolnego z JDM co SSAC? Ale spoko mogles nie wiedziec, to bylo w latach 90, w epoce przed "Szybkim i wscieklymi" gdy pewnie nie wiedziales jeszcze, ze istnieje cos takiego jak tuning Civica...

szczerze mowiac to dawno nie czytalem takiego gowna. jesli TERAZ nie dostrzegasz roznicy miedzy skunkiem i ssac i stawiasz je w jednym rzedzie, to nie umiem ci pomoc. wali mnie to, co bylo wtedy, kiedy nikt (poza toba rzecz jasna, bo ty masz juz 150 lat i siegasz pamiecia tam, gdzie nikt inny) nie wiedzial w tym kraju co to jest tuning civica.

ps.
rota tez spelnia standardy, o ktorych tak namietnie piszesz, kazda ich felga ma oznakowanie i . ale wtopa, co? masz cos na obrone swojego pie*dolenia, czy skonczyly ci sie argumenty, bo twoje "wysrubowane standardy" nagle spadly do poziomu roty?
Kras: Jap Van Lagen był w Q1 na 7 miejscu, dopóki nie było stłuczki.

A tak to marnie, gdzieś na końcu stawki. Uczą się, myśle, że olali inwestowanie w 110, bo za kilka wyścigów bedzie już Priora WTCC. Stąd narazie pewnie bez rezultatów.

PZDR

Bodek
Zejdźmy może na ziemię. Volk, Advan itp to niewątpliwie najwyższa półka albo jedna z wyższych. Z radością stwierdzam że miałem Volka w łapie, czuję się wiec kozak i zaraz będę robił tu żniwa, lol. Wiesz, też czytałem o Hsu i nie robi mi ta wiedza, ani nie przeszkadza jakoś specjalnie. Wielu spoko aktorów grało kiedyś w pornolach i co? Jakoś się trzeba wjebać na salony, nie? Wiesz, nie każdy ma plecy. Przestań więc śnić na JAWIE i gadaj normalnie.

Większość ludzi na tym (i nie tylko na tym) forum zna i ceni topowych producentów felg z Japonii i większości niestety na nie nie stać albo mają inne priorytety. I ci ludzie nie mają najmniejszego problemu kupując tańsza felgę o dobrych parametrach. Bo to po prostu dobra felga. Nie oszukujmy się, w latach 90 pałowaliśmy się nad OZ czy Borbetem i wtedy te felgi były dobre, aż za dobre. Czyli także wystarczajace. Jakoś nie sądzę by nieco tańsza kucizna miała być od nich gorsza. A że nie spełnia Twoich wyśrubowanych norm to nam raczej zwisa. Jadąc dalej: nie masz zielonego pojęcia jak tu jest interpretowane JDM i swoimi płaskimi złośliwościami tylko mnie w tym utwierdzasz.

Imst, z jakiej pozycji do nas przemawiasz? Bo to wbrew pozorom bardzo ważne. My jeździmy furami nie spełniającymi norm, na felgach nie spełniających 3 życzeń niczym złota rybka ale stoimy nogami na ziemi. Jakie masz doświadczenie z tym wszystkim o czym tak tutaj piejesz? Jakie masz auto, jakie felgi? Szukam jakiejś praktyki w tym wszystkim u Ciebie - ona objawia się takim fajnym racjonalizmem, widać wtedy że człowiek wie co gada. Ty się po prostu naczytałeś i teraz się nad tym koniujesz. I póki nie zmienisz tonu wypowiedzi to tak będziesz traktowany. Co więcej, jeśli nie zmienisz tonu to zmienisz forum, bo nie podoba mi się Twoje wnoszenie tu syfu pod pozorem przestrzegania biednych, głupich ludzi. Jeśli Bodek się nie zna i sprzedaje szajs to polegnie bez Twojej pomocy, takie są prawa rynku a klientela stale podnosi swój poziom świadomości. Także co ma być to będzie a Ty nie wyjdziesz na takiego hatera.
Imrst przemawia do nas z pozycji 'półboga' forum maxituning (skoro ludzie na tamtym forum mówią 'Imrst tak mówi więc tak musi być'). Nie wiem czy Bodek mu obraził matkę albo coś czy po prostu gość jest dobrym duchem internetu i chcę nas uświadomić, że te felgi nie mają sensu bytu. Tyle, że pojawia się coraz więcej argumentów pokazujących plusy tych felg (chociażby fakt stosowania ich w sporcie).

Jak widzisz Imrst chyba Ci się jednak nie uda nas zniechęcić, i tak jak Ciamach mówi jeżeli to jest szajs to i bez Twojego gadania Bodek padnie