my mamy prostszy zestaw rozstawow i offsetow. mamy 4x100, czasem 4x114, a czasem 5x114. felgi do cayenne srednio nas interesuja.
Mylisz sie, kazdy samochod wymaga osobnego podejscia, ogolnikami handluje sie na allegro czy ebayu (np. 17x7 +40 bolt pattern 4x100 + 4x114.3, smiesznie niska cena, obowiazkowy czerwony pasek na rancie i masz handlowy hit).
Widze, ze dla Was milosnikow JDM wazne sa trzy rzeczy - uzycie magicznego skrotu JDM, niska cena i niska waga, ktora utozsamiacie z wysoka jakoscia. Zastanawialiscie sie kiedys dlaczego produkty Rays, Yokohamy, Weds, Work, Enkei, BBS maja takie parametry, a nie inne? Co jest uzasadnieniem ich wyzszej ceny? Nie pazernosc producenta, nie potezne koszty marketingu, ale glownie nowe technologie produkcji, R&D i dni spedzone na torach gdzie testuje sie nowe produkty. Bodek pisze Wam tutaj jak to udalo sie stworzyc felgi lzejsze od Rays....przemilczy jednak fakt, ze to male rozmiary, rozmiary, ktorymi Rays nie jest juz zainteresowane, ktore zostaly zaprojektowane i wdrozone do produkcji w drugiej polowie poprzedniej dekady (co jedna dekada w rozwoju CAD/CAM czy CNC oznacza chyba nie musze tlumaczyc?). Dobrego producenta mozna latwo poznac po duzych felgach (19" i 20"), a nie po tym jaka 15" czy 16" wyprodukuje, bo w to w Japonii nikt juz sie nie bawi. Zadaliscie sobie pytanie dlaczego Desmondow nie ma juz na japonskim rynku, dlaczego nigdy nie bylo Rot? W Japonii dziala rzadowa organizacja JAWA, ktora z roku na rok srubuje standardy dla felg i opon, nie mozesz sie dostosowac co do jakosci, wypadasz z gry, tracisz certyfikaty uprawniajace do sprzedazy produktow na japonskim rynku...Jaki jest powod istnienia tej organizacji? Dobro klienta, tu nie ma zadnych spiskowych teorii...
Bodek przestal pisac z prostego powodu, zlapalem go na kolejnym oszustwie...obiecal zdjecia, ktorych do dzis nie ma...
A na jakis dowod moich slow przeczytajcie sobie np taki artykul (pochodzi z Option)