- Glowica DOHC VTEC PR3 do B16/B18 po obrobce w GMS Motorsport (przez p. Grabowskiego) obrobione zawory, gniazda, kanaly, nowe uszczelniacze... Cena: 2200 PLN
- Najlepszy do wolnossaka kolektor ssacy, czyli Edelbrock PerformerX B16/B18 1200 PLN
- Kompletny dol b16a2 z 95 roku w swietnym stanie (167 HP w serii, nie bierze grama oleju) 1400 PLN
-Wal do B18 o skoku 89 mm (z Integry LS) moze byc do szlifu - trzeba sprawdzic, w kazdym razie taki przyplynal z USA 300 PLN
-Pelen kit do podlaczenia galerii olejowej przy laczeniu bloku B20 lub B18LS z glowica DOHC VTEC (jesli ktos ma na przyklad B16 i chce powiekszyc pojemnosc na 1.8 , 2.0 lub wiecej, lub po prostu robi swapa na B18/B20...) 300 PLN
-4g Plug&Play Customowy uklad chlodzenia na grubych wezach, grubej chlodnicy i wydajnym wiatraku + belka do zamontowania zamiast pasa przedniego. Jest bardzo wydajny i pozwala zaoszczedzic sporo miejsca. Mozna pozwolic sobie na spore turbo, lub wybujaly kolektor wydechowy 450 PLN
- Customowy, wyliczany kolektor wydechowy do B16/B18/B20 spawany w GMS Motorsport 800PLN
- Regulowane kolka Skunk2. (B16/B18...) Cena: 300 PLN
- Listwa paliwowa B16/B18 z wtryskami OEM - 150 PLN
- Oryginalny fotel kubelkowy Mugena - 1800 PLN
- Wiazka silnika b16a1 100 PLN
- Kolektor (bez portek) b16a2 100 PLN