Witam, na sprzedaż posiadam zadbaną oraz doinwestowaną Honde Civic EJ9 z silnikiem SOHC D14A4.
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C13983333
Sprzedaje gdyż szukam czegoś mocniejszego, możliwa ZAMIANA na Honde Civic V lub VI gen z silnikiem D16, B16, B18. W zależności od stanu auta dopłata ze strony kupującego bądź też ze strony mojej.
Poniżej zamieszczam opis auta:
SILNIK:
-SOHC D14A4
-olej silnikowy Motul 6100 Synergie+ 10w40
-nowy filtr oleju Wix
-nowy pasek rozrządu PowerGrip Gates
-nowy napinacz rozrządu INA
-nowe świece zapłonowe Denso K20PR-L11
-nowy termostat Vernet
-nowy filtr paliwowy
UKŁAD DOLOTOWY:
-dolot owinięty bandażem termoizalacyjnym + stożek Simota
-filtr odmy Jacky
-doprowadzenie powietrza ze zderzaka na stożek
-kolektor ssący D15B7
UKŁAD WYDECHOWY:
-kolektor 4-2-1 + bandaż termoizolacyjny
-układ wydechowy 2 calowy
-tłumik środkowy przelotowy
-tłumik końcowy M-Tech Oem Look (przelotowy)
-brak katalizatora
ELEKTRONIKA:
-Alarm, centralny zamek, elektr. lusterka, elektr. szyby, elektr. reg. świateł, AirBag, Immobiliser
UKŁAD NAPĘDOWY:
-lekkie koło zamachowe 4,3kg
-sprzęgło + docisk Exedy OEM
-skrzynia hybrydowa na bazie D13B2
1 - 3.250 (Civic)
2 - 1.900 (Civic)
3 - 1.346 (CRX)
4 - 1.033 (CRX)
5 - 0.750 (Civic)
FD - 4.25
ZAWIESZENIE:
-Koni Kit 1110
-Rozpórka OEM na przednie kielichy
UKŁAD HAMULCOWY
- seria
BODY-KIT:
-pełna tylna klapa robiona przez poprzedniego właściciela (dla konkretnego kupca dorzucam seryjną klape w kolorze zielonym-do malowania)
-przyciemniane tylne szyby
-przednie lampy al'a TypeR
-grill JDM
FELGI i OPONY:
-LATO: felgi OZ Racing F1 White, opony przód - Uniroyal RainSport2, tył - Toyo T1R Proxes 195/50/15
-ZIMA: felgi stalowe 14 cali, przód 175/65/14 Michelin Alpine, tył 185/65/14 Matador
ŚRODEK:
-Seria
CAR-AUDIO:
-Radio Pionner,
-głośniki 4x JBL oraz cykacze 4x Infinity
Auto robiłem tylko i wyłącznie dla siebie, nie oszczędzałem na częściach które w nie włożyłem.
Na pewno auto nie jest tanie, każdy który umie liczyć wystarczy że policzy koszt zawieszenia Koni Kit 1110 który wynosi 1800zł oraz chociażby montaż hybrydowej skrzyni biegów z lekkim kołem zamachowym oraz sprzęgłem Exedy, również są to koszta bliskie 2000zł. A jest cała masa innych modyfikacji które również sporo kosztowały, felgi, kolektor, dolot itd..
Bez korozyjnych dziur. Wszystkie lampy oryginalne, włącznie z szybami. Silnik zdrowy, nie bierze w ogóle oleju. Na pewno następny właściciel będzie miał powody do radości z jazdy oraz stanu faktycznego auta.
Aktualnie auto legitymuje się mocą ok. 106HP (przed montażem kolektora ssącego B7 auto na hamowni wykazało 103,8HP) Dużo nowych aut nawet z silnikami 1.6 nie daje rady.
Możliwa negocjacja, bądź też konkretne opuszczenie ceny, pod warunkiem odjęcia np. felg z oponami. Wszystko do dogadania.
Tel. kont. 791 550 335