Z ogromnym zalem i bolem musze pozegnac sie ze swoja miloscia. Wlozylem w nia mega duzo kasy, mega duzo czasu. Niestety bank pomimo wczesniejszej obietnicy udzielenia kredytu na budowe domu cofnal ja wymagajac wiekszego wkladu pieniedzy. Mam podpisane umowy z wykonawcami i nie moge sobie pozwolic na przesuniecie terminu. W zwiazku z nerwowa sytuacja prosze o nie wysylania glupich pytan w stylu czy zamienie za "prawie nowe renault".
Cos o aucie:
Integra Type-R Phoenix Yellow z 2000. Przebieg nadwozia ma uwaga 74 800km Przebieg silnika to kilka tysięcy kilometrów.
Auto w tej chwili ma zmierzone 250 KM. Jest to jego wystrojenie wstepne (silnik nie jest krecony do konca), wczesniejsza moc 262KM a i to sadze nie jest ostatnim slowem.
W pełni przygotowane do jazdy po torze.
Dla kupującego mam również opony R1R w 16' Oryginalna kierownice i sportowe amortyzatory!!! ( W tej chwili jezdze na serii ktora swietnie sie spisuje!!)
Auto z aktualnym silnikiem wystartowało tylko raz na bemowie. Wczesniej silnik byl w civicu gdzie rowniez wystartowal tylko raz w kamieniu slaskim.
Auto nie wymaga zadnego wkladu wlasnego. Jest 100% przygotowane. Wsiadasz i jedziesz. Warto zwrocic uwage, ze jest w pelni uliczne!!
Aby nie bylo nieporozumien:
- z zeznan poprzednich wlascicieli oraz moich obserwacji auto nigdy nie mialo dzwona. Nie mniej jednak bylo malowane przy zmianie przodu.
- auto posiada gdzieniegdzie odpryski lakieru (zaliczone krzaki na torze itp). Z daleka tego nie widac. Nie mniej jednak sa i nie zamierzam tego ukrywac.
- w prawym lusterku jest cos zlamane i wklad nie jest sterowany elektrycznie. W prawych drzwiach rowniez nie ma elektryki.
Tak jak pisalem wczesniej, w auto zostalo wlozone ogromne ilosci pieniedzy. Nie jestem w stanie nawet juz policzyc ile tego jest. Wiele rzeczy jest nowych lub prawie nowych. Same auto zreszta ma przebieg raczej hobbistyczny
W zwiazku z tym, ze nie mam pojecia jaka powinna byc cena (zdaje sobie sprawe, ze nie taka jaka ja ponioslem przygotowywujac auto) to ustalam ja na 51 000zł .
Nie bede ukrywal, ze zalezy mi na sprzedazy wiec sprawa jest otwarta i mysle, ze jestem w stanie zejsc z ceny. Nie mniej jednak negocjuje tylko na miejscu. Auto do obejrzenia niemalze przez cala dobe we Wroclawiu. Kontakt 602 22 69 59 Paweł
SILNIK: swap z D16Z6 na B18C
- blok silnika kupiony i zrobiony w całości w stanach przez Bensona. Osadzone tuleje zwiększone do 84mm.
- lekkie korbowody Manley
- odchudzony i wypolerowany wał korbowy o większym skoku
- odchudzone tłoki CP
- Głowica także kupiona i zrobiona w całości w stanach. Porting głowicy
- większe zawory i sprężynki SuperTech
- tytanowe talerzyki zaworowe
- wałki rozrządu Skunk2 Stage 3
- regulowane kółka rozrządu AEM
- kolektor ssący Skunk2 Pro, zrobiony porting by PromotoR
- rozwiercona przepustnica do 65mm by PromotoR
- gąbkowy filtr powietrza ITG
- wtryski 440cc
- lekkie koło zamachowe ACT
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy AN-R pokryty ceramiką
- układ wydechowy 2,5’’ z dwoma przelotowymi tłumikami by KLS – Sport (dzieki Krzysiu – wszyscy mi go zazdroszcza )
ELEKTRONIKA:
- hondata S300 wystrojona przez PromotoR
- wskaźniki STRi bursztynowe: ciśnienia i temperatury oleju.
UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia 5 biegów z ITR
- szpera Kaaz 1,5 Way wyregulowana wreszcie przez Kube z PromotoRa
- short shifter
- zmodyfikowany mechanizm wybierania biegów
- sportowy docisk sprzęgła ACT
- wydłużony pierwszy bieg z firmy Carbonetics dający przełożenie 2.9
- skrócone przełożenie czwartego i piątego biegu
ZAWIAS:
- skrócone i usztywnione amortyzatory HPS
- spreżyny H&R (-35 mm)
- komplet wyczynowych stabilizatorów przód/tył Whiteline Racing ze wzmocnionymi łącznikami
- regulowane przednie wahacze Skunk2 Pro Plus z poliuretanowymi tulejami
- skrócone tylne wahacze poprzeczne
- zestaw zwiększający wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
HEBLE:
- tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
- klocki hamulcowe EBC Yellow Staff
- teflonowe przewody hamulcowe Goodridge
DESIGN:
- Rota Slipstream 16’
- zderzak przedni C-West przerobiony i wzmocniony przez firmę Motive Solution
- karbonowa maska VIS Racine
- super wypaśne zapinki Aero Catch
- karbonowy spoiler Tenzo-R z regulowanym kątem pochylenia na tylnej klapie
- Żółte RECARO z ITR
- Kierownica Sparco
![](http://netunion.pl/~pawel/prezentacja_itr/dsc09730_7172.jpg)
![](http://i670.photobucket.com/albums/vv63/vladimir_GT/integra2.jpg)