1599pln czas oczekiwania 3 tygodnie, zamawiam indywidualnie, wpłata z góry.

Szpery nowe firmy OBX, gwarancja od Sprzedawcy 30dni, od Producenta dożywotnia na wady fabryczne.

Pasują tylko do skrzyń hydraulicznych (B16A1 odpada).






Kontakt PW
Czy jak sie szpera wytrze/popeka czy co tam sie z nia jeszacze moze stac, ogolnie wysypie sie po tych 30 dniach, powiedzmy w drugim miesiacu uzytkowania to tez gwarancja obowiazuje i dostajemy nowy sprzet ??
Jeśli udowodnisz producentowi, że się rozsypała przez wadę fabryczną to pewnie tak.
Jeśli udowodnisz producentowi, że się rozsypała przez wadę fabryczną to pewnie tak.


czyli w praktyce mozesz producenta pocałowac w (wiesz gdzie)
Jak macie pretensje to je zgłaszajcie temu, kto wystawia gwarancję, nie wiem na co wy liczycie, nie ma gwarancji - źle, jest gwarancja - źle Znacie jakieś inne procedury działania w przypadku reklamacji jakiegokolwiek produktu? Gwarancja jak gwarancja - jeśli się coś zjebie - odsyła się do producenta, jak uzna wadę fabryczną - przyjmie, jak nie - odsyła z powrotem, nie wiem co w tym dziwnego, każdy producent tak robi.
Po pierwsze to nikt tu do Ciebie nie ma pretensji tylko napisałeś to z udowadnianiem wady fabrycznej w dziwny sposób. Po drugie, wszyscy wiemy, że szpera to mechanizm bardzo ciężko pracujący i do tej pory oprócz seryjnych torsenów Hondy, oraz Quaife, Kaaz były jeszcze tylko szpery producentów nazwę ich "Ebayowych" które powiedzmy, że nie powinny pojawić się wogóle na rynku bo są wyjątkowo awaryjne. Ja zawsze OBX zaliczałem do firmy ebayowej, więc sam teraz wyciągnij wniosek, dlaczego tak bardzo interesuje nas gwarancja na ten produkt.
Napisałem w normalny sposób, bo tak samo przy reklamacji udowadnia się wadę fabryczną opony, felgi, przewodów hamulcowych czy choinki zapachowej. Ciężko mi powiedzieć jak to będzie pracować bo nie miałem z tym nigdy do czynienia, jak widać w temacie produkt dostał nagrodę na SEMA 2009, może to o czymś świadczy i aspiruje do spojrzenia łagodniejszym okiem na OBX, nie wiem, mimo wszystko wydaje mi się, że nie daliby dożywotniej gwarancji tylko w celu marketingowym z założeniem, że żadnej nie uznają. Raczej nie przyznaliby się w ogóle do tego produktu i byłby kolejny noname.
wydaje mi się, że nie daliby dożywotniej gwarancji tylko w celu marketingowym z założeniem, że żadnej nie uznają.

mysle, ze mozesz sie tu mylic niestety. brzmi fajnie - jest gwarancja. odsylasz a tu kupsztal bo uszkodzenie wynika z Twojej winy

jesli sie nie myle to Apol z poznania uzywal takiej szpery (tyle ze dseria turbo), moze on cos powie jak to dzialalo.
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1249085

i wszystko jasne
Z tego samego wątku:

I am getting sick of being accused of supporting the Quaife over the OBX. I spent the money to buy an OBX to tear it apart and reported what I actually saw. The thread magically disappeared. The thread was not biased but was fairly positive toward the OBX. The OBX has not affected my Quaife sales by one dollar. The people who buy OBX's never would spend the $$ for a Quaife anyway. Those people that want the best, buy the Quaife and pay the toll.

a moze by tak na temat coś popisac? czy tem mam porozdawac uprzejmie troche ostrzezen?
Jeśli o mnie chodzi nie krępuj się, zaoferowałem produkt, żaden z komentujących nie jest zainteresowany ale biją pianę, cóż takie życie.
Jeśli o mnie chodzi nie krępuj się, zaoferowałem produkt, żaden z komentujących nie jest zainteresowany ale biją pianę, cóż takie życie.



Jakbym nie byl zainteresowany to bym nie pytal. Jedyna osoba, ktora darzy do bicia piany to Ty.
Napisałem jak wygląda zwrot, jak przy każdej reklamacji - zepsuło się - odsyłamy do producenta, producent uznaje - zwraca kasę lub nowy sprzęt, nie uznaje - odsyła z powrotem, a to czy producent leci w kulki z reklamacjami czy nie - nie jest moją zasługą ani nie leży w mojej ocenie bo nie miałem tego typu doświadczeń z OBX, mam też nadzieję nie mieć w przyszłości. Tak, że każdy widzi jak wygląda sytuacja, nic nie ukrywam ani nie obiecuję dożywotniej bezawaryjności, powtórzyłem to co wiem od dystrybutora. Wydaje mi się, że to tyle w kwestii gwarancji.