Nissan 200sx s13 ca18det, grudzień 92

SILNIK: prawie seria;) w sierpniu zakupy w apexperfomance.co.uk takie tam szmery-bajery-wiseco-pautery :]
UKLAD DOLOTOWY: seryjny filtr powietrza i orurowanie. bov niestety properfekt… zakupiony fmic czeka na zalozenie
UKLAD WYDECHOWY: poki co seria bez kata z urwanym ostatnim wieszakiem :wstyd: , w planach 2,5’ by EL-TEC
ELEKTRONIKA: ecu seria, jakies tam greddy boost+egt. Wrzesień smt6
UKLAD NAPĘDOWY: felgi 16’ z zimowkami 205/55. sprzeglo exedy, wrzesień-radzikowski. na wiosne maragoni zeta linea, albo jakies falkoniki, będzie szpera(zobaczymy na jaka budzet pozwoli)
ZAWIESZENIE: b6+h&r(-30mm). Wnioski: po przejechaniu 3500km lipa totalna, będzie prawdopodobnie d2..
UKLAD HAMULCOWY: seria tarcze + ebc green stuff. Hamuje jak polonez... Będą zaciski z s14 i inne tarcze
BODY-KIT: brak jakichkolwiek dokładek i innych szitow, podoba mi się seria i pewnie tak pozostanie (no może poza usunieciem spojlera, przedniej dokładki i jakims karbonikiem). Ewentualnie zmiana zderzaka pod fmic. Marze o kouki tailights i kouki rear spoiler…
Aha: wywalenie tych paskudnych lamp które swieca gorzej niż w kaszlaku! Na clearcorners sa takie fajne, ale cena jest odstraszająco przeogromna..
Przydalaby się naklejka ”corvettes are for senior citizens”:D.. ma ktos na zbyciu?
ŚRODEK: niedługo jdm’owe kubly speed2 i brak tylnej kanapy. Przydalaby się jakas galeczka NISMO RESIN
CAR-AUDIO: brak jakiegokolwiek i na 80% zadnego nie bedzie
INNE: walbro 255 gss342,

Wyprzedzam jakiekolwiek pytania i mowie ze nie będzie swapa na sr20det. Jakby to powiedziec, jestem i nadal chce byc w „opozycji” i udowodnic ze ca18det to tez zajebiste sprzecicho.




wiecej fot jak zainstaluje photoshopa bo strasznie ciemne wyszly.
super gablota, czarny kolor w tym aucie - mistrz
mnie siem podoba :padam:
Do dzis mnie kreci ta bryczka
widze ze masz w planach dobry styl autka. zadnych zbednych spojlerow, tylko jakies ladne felko i silniczek
Fajnie, ze pojawil sie kolejny Nissan na forum Linia S13 zawsze bedzie piekna i nigdy mi sie nie znudzi. Droga, ktora chcesz obrac tez jest dokladnie taka jaka powinna byc. Dawaj Kouki na tyl bo sa piekne.

PS. Dlaczego Ci sie zle jezdzi na B6?
Moze to kwestia sprezyn bardziej ?
B6 sa do seryjnych sprezyn teoretycznie. Inna sprawa ze na naszych super drogach krotkie sprezyny czesto sie po prostu srednio sprawdzaja.
Tarcze chcesz dostosowacz 5 srubowych czy masz lepszy patent ?
Co za swiatla przednie ?
Ja mam w S14 B6, uzywam auta na codzien i nigdy bym nie zamienil tego na gwint. Zawieszenie naprawde dobrze wybiera dziury, a granice trzymania przekraczaja moje umiejetnosci. Chyba, ze chcesz auto w wiekszosci do zabawy to wtedy pakoj gwint.
ja wlasnie tez z b6 jestem bardzo zadowolony - ale z seryjna sprezyna. IMHO najlepszy setup na nasze drogi dla zwyklych ludzi. Gwint na pewno tez bedzie super jak sie go dobrze ustawi.
Sporo ludzi ma tak ze "ma super zawieche tylko drogi dziurawe i skacze"
tez podejrzewam ze to bardziej wina sprezyn niz amorow. zaloze serie i zobacze czy bedzie jakas zmiana. pozatym b6 zamawial poprzedni wlasciciel i podejrzewam ze zamowil je w konfiguracji "decha na maksa". do sierpnia niestety bede musial cos wykombinowac (a nie ukrywam ze zalezy mi na obnizeniu o 30mm)
co do gwintu: zalezy mi na nim bardzo. czy ma ktos mozliwe konfiguracje sprezyn d2 do s13??

co do swiatel to wkurza mnie jak sie ktos ze mnie smieje ze ma krotkie takie jak ja dlugie, a postojowe jak moje krotkie :wstyd: nie ukrywajmy, swiatla w s13 to kompletna porazka..



musze poszukac takich lamp. w uk mozna je wyrwac za 120 funtow komplet. zebym tylko bana nie dostal ze wkleilem tego szpachlex :hyhy:

edit: dzisiaj przyszlo walbro :]
ale szpachlex. chcesz bana?
mack1, chyba ze jakies soczeweczki home made np. z punto II, wyglada to wtedy bardzo agresywnie :hyhy:
jakies soczeweczki home made np. z punto II



jdm jak w morde strzelil :rotfl:
siwy_dymek sam se załóż soczewki z punto :hyhy:
dobry nissan, ładnie wygląda
bedziesz ostro podkręcał auto (kute graty) to czemu tylko 2,5 cala wydech?
Jak soczewki to tylko takie:

Albo takie:


No i oczywiscie te od Punta tez sa na pelnym wypasie :rotfl:
te soczewki to sa od przodu z S13 Silvia
Dokladnie, czyli JDM po calosci:
taa... i intercooler z iveco tez jest na pelnym JDMowym wypasie :rotfl:
chcesz dostac kolejne ostrzeżenie?

Komentarz w takim tonie jest twoim ostatnim w tym temacie.
taa... i intercooler z iveco tez jest na pelnym JDMowym wypasie

czyli nie moga byc tloki wiseco, bo nie sa jdm? :rotfl: kurde chyba zmienie plan i pojde w strokera tomei. to bedzie bedzie full jdm...
a 2,5 cala bo tyle wedlug madrych ksiazek wystarczy do 450-500hp (niektorzy mowia nawet o whp) a w zyciu tyle u mnie nie bedzie. nie lubie przerostu formy na trescia, a i lekkie przytrzymanie spalin niekiedy tez jest pozadane.
sil80 najpiekniejsza s13 jest , ale koszt przerobki jest spory.
nie chodzi mi o to ze nie podobaja mi sie lampy z s13(chociasz nie grzesza one uroda), chodzi mi o jazde w nocy... porazka maksymalna. te ktore podlinkowalem to swiatla z jakiejs wiertarki, wiec troszke jdm'u bedzie w swiatlach :hyhy: . musze obadac kiedys sprawe dokladniej
ewentualnie styknie takie cos(byc moze malo jdm'owe, ale function over fashion, nie??

sie rozmazylem heh. narazie bardziej przyziemne rzeczy sa moim priorytetem
siwy_dymek napisał/a:
taa... i intercooler z iveco tez jest na pelnym JDMowym wypasie
czyli nie moga byc tloki wiseco, bo nie sa jdm? kurde chyba zmienie plan i pojde w strokera tomei. to bedzie bedzie full jdm...



To nie ja sie upieram ze jak cos nie ma wybite JDM to jest be! Jak to sie yu mawia function over fashion? cos nie bardzo...

jak mam sie w mily sposob spytac, napierdalac z innych sie umiesz ale jak ciebie ktos pojedzie to ci mina robi sie cienka


passwordpiaskownica.bociwpierdole.ziom.com to nie tutaj. 3ci warn.
dajcie juz na luz...
klotnie to do innego topicu.
tak wogole to skonczcie z tymi swiatlami. niepotrzebnie o nich wspominalem..

@MF: ostatnio przegladalem jakies strony z uk i sporo ludzi montuje zaciski z 4-ro tloczkowce do chyba seryjnych tarcz s13. w kazdym razie zostaja 4 sruby. wniosek jeden: albo dopasowali jakas grubsza tarcze, albo podkladaja cos pod klocki.. musze zbadac temat, bo sam juz nie wiem co robic..

Te zaciski wyglądają podobnie jak czterotłoczkowe z Mazdy RX-7 FC3S albo fabryczne z 300ZXa Z32. Polecam przeczytać poniższy wątek:

http://www.passwordjdm.pl...er=asc&start=60

Chyba najrozsądniejszy patent to zaciski z 300ZXa, w końcu to też Nissan. Na szczęście sporo aut w tamtym czasie w Japonii miało rozstaw śrub 4x114.3, dlatego jest z czego wybierać. Jak chcesz, to mogę zapytać paru znajomych z innego forum co będzie najskuteczniejszym rozwiazaniem. Może z tarczami z Z31 podejdą zaciski z Z32 z przejściówką do piasty?

Masz piękny samochód, i szkoda by było go zmieniać stylistycznie - jedyne co bym w nim widział, to wspomniane soczewki, tylne lampy z kouki i zgrabny, ciemny felunek. Respect za zostanie przy jedynym słusznym CA18DET! Zbyt dużo aut ma już na pokładzie SR20, który jest nieco mniej wyrafinowaną konstrukcją. Tak trzymać! Jak tak dalej pójdzie, to może uda się wyodrębnić jakąś forumową grupę Nismo, bo Hondy nas otaczają z każdej strony :wstyd: Powodzenia w pracach.
szczerze móiąc soczewki z Punto dają radę... :wstyd:
moj znajomy ma s13 i pamietam ze ma zaciski i tarcze z 300zx a zostal mu normalny rozstaw srub. poszukaj na turbokillersach uzytkownik fila.
a jak bardzo chcesz to moge sie dowiedziec u źródła.
@Szumal: Fila chyba nie bywa zbyt czesto na turbokillers. zreszta ja tez heh.. bylbym wdzieczny gdybys sie dowiedzial co nieco na temat jego hebli.

@240: mi tez to wyglada na zaciski z32 n/a. ale one sa 30mm wiec jeszcze grubsza tarcza..

na sxoc znalazlem taki patent. sporo ludzi na tym jezdzi, wiec to spawanie to moze nie takie straszne druciarstwo dodatkowo 315mm z m3 e36, albo nawet 330mm. miodzio

s14zaciski, dorabiane jarzmo, e36 m3 tarcza

a te soczewki to obadam jak zobacze jakiegos punciaka
troszkie lansu na pozyczonych 17' . przod wklejony w fotoszopie



a tutaj tylko tyl (ale mam baniaki te zimowki :wstyd: ):



te fele mnie tylko utwierdzily ze do s13 najlepiej imo pasuja roty d2 (nie wspominam juz o oryginalach) na ktore pooooooooowoli zaczynam gromadzic fundusze
Te 17 niezły naleśnik

Osobiście bał bym sie :przestraszony:
17" daje rade. ja jednak zostałbym przy kształtnej szesnastce
no na 16 z tego co pamietam jezdzila czerwona silvia z teamrice i wygladala mega, ale to takie hondziarskie a nissan to duze autko. chociasz buddy club w 16 tez daje rade.. pojde jednak w 17 na rote d2. takie ło:

bialy jest kozacki




i zeby nie bylo ze te 17 z fotek to nie jdm http://www.koseijp.co.jp/engfl/n_p17_SLS.htm
beda jezdzic na fiacie coupe 20vt :wstyd: prawdziwym JDMie
Te 17 wypas :padam:
No slicznie na tej 17tce ale ja bym sie bal, ze bede czul kazde ziarenko na drodze
Nie masz co się bać, w rozsądnym rozmiarze (np. 225/45/R17) nie ma najmniejszego problemu z jazdą w mieście. Trzeba tylko uważać na co wyższe krawężniki i półmetrowe dziury
No i fajnie tez zaopatrzyc sie w oponki ktore maja jakis gumowy rancik zakrywajacy krawedz felgi przy ewentualnym spotkaniu bliskiego stopnia!
Zdecydowanie 17", a teraz najistotniejsze - OFFSET!!! Niczym nie da sie tak zjebać wyglądu dwusetki jak gównianym offsetem...
banzai ma 100% racji - ten biały wygląda z tym offsetem strasznie, czerwony juz ok. Takie pytanie: czy offsetem mozna regulowac wypuklosci - wklesłosc ramion felgi wzgledem mocowania na piascie czy tylko ( jak sama nazwa z reszta wskazuje ) odsadzenie od piasty?
no bez przesady ze na 17 nie da sie jezdzic..
a rozmiarow jest sporo:
17 x 7.5 +20/+25/+30/+35/+38/+40/+45/+48 4h/5h x 100/114.3
17 x 8.5 +20/+25/+30/+35/+38/+40/+45/+48 4h/5h x 100/114.3

ale to plan na kwiecien-czerwiec 2007
albo jestem slepy albo cos ze mna nie tak - te dwa nissany (bialy i czerwony) maja dokladnie taka sama felge - nie widze zeby jedna wystawala bardziej, a druga mniej.
wklęsłość ramion zależy od offsetu i budowy felgi.
no typ felgi ten sam, ale na moje oko ( moze juz przemeczone :hyhy: ) w tym białym wystaje znacznie bardziej niz w czerwonym.
inny kąt widzenia i zdaje Ci się...
a moze mi sie zdaje. dla mnie są takie same.
w bialym z tylu i z przodu z tego co pamietam jest ten sam rozmiar. w czerwonym z przodu jest 7,5 a z tylu 8,5. et nie pamietam. wiec bardziej w tym czerwonym powinny wystawac.

wniosek: wydaje Ci sie
pozwolę sobie dorzucić swoje trzy grosze odnośnie do wyglądu s13
dla mnie ta wygląda niesamowicie
ale gleba nie dałoby się jeździć

sleepy eyes rządzą
fajna dostawka przedniego zderzaka :hyhy:
ale gleba nie dałoby się jeździć

sleepy eyes rządzą



co się nie da ?? jak kierownik ma poukładane we łbie to da się jeździć
znam jednego takiego oryginała -60mm w jajku i jeszcze nic nie urwał a jeździć tak z półtora roku
to nie trzeba miec w głowie poukładane, trzeba byc albo masochistą albo mieszkac tam gdzieś indziej, ewentualnie uwielbiac jazdę slalomem po jezdni

nie chodzi tu o sam fakt, że da się jeździc ale o wymierne korzyści z obniżenia wynikające, w końcu ma byc function over fashion
tja "mam super zawieszenie ale te drogi nierowne i samochod skacze" :rotfl:
moj znajomy ma s13 i pamietam ze ma zaciski i tarcze z 300zx a zostal mu normalny rozstaw srub. poszukaj na turbokillersach uzytkownik fila.
a jak bardzo chcesz to moge sie dowiedziec u źródła.



zaciski ma od s14 a tarcze od s13 280mm (po lifcie). taki swap mam juz przerobiony wiec pisac smialo wrazie watpliwosci.

zaciski:


na wozie wyglada to tak:
maly update: powoli ruszam z tematem.

jakis czas temu fele dostaly nowy lakier, takie tymczasowe rozwiazanie:




dzisiaj przyszla paczuszka






nie wiem czy lepiej nie zamowic greddy'ego:





troche lansu :



wszystkie uszczeleczki oem'owe, bez lipy:



wiem ze sie zaraz pogna, ale przez zime na nich pojezdze:



i na koniec powiem ze bedzie tri-turbo ;P



w miedzyczasie gromadzilem jeszcze inne rzeczy (icek, przewody, t28, duperelki itp.). teraz trzeba wygospodarowac troche czasu, ruszyc dupe i poskladac. do tego dojdzie wydeszek 2,5 cala i strojenie ecumasterem. pewnie jeszcze o czyms zapomnialem, ale to z grubsza wszystko.
na wiosne wjezdza nowa chlodnica apexperformance z 2 wiatrakami 12" i kontrolerem revotec'a, inny icek, wieksze wtryski i turbo.
aż dziw że nikt nie komentuje, widze zbrojenie pełną parą... naprawde ostro, samochód na czarnych felgach prezentuje się zdecydowanie lepiej, taki bandyta
powodzenia
Lista jak ta u św.Mikołaja Same fajne prezenty Życzę powodzenia w rozkładaniu, składaniu itd.
taa jeszcze kute korby i można cisnąć na maxa brawo
Świetnie wygląda z czarnymi felgami

No i paczuszka też niczego sobie, bedzie ostro
zajebiste masz te auto
no furka wygląda zacnie i do tego ta lista partów taka, że naprawde uśmiech na twarzy się pojawia Powodzenia
fajna rowenta ...
w zwiazku z pewnym 300zx sprzedajacym sie na czesci byc moze pojawia sie nowe heble

martwi mnie tylko trudny kontakt ze sprzedajacym. ze tez zawsze najlepsze czesci maja allegrowe łosie..

edit
czekam jeszcze na maly gadzecik


[ Dodano: 2007-11-19, 17:23 ]