Samochód to Nissan 200SX S14, rocznik '96
Stan na dzień dzisiejszy:
Silnik:
Kute tłoki JE
Kute korbowody Eagle
Panewki główne i korbowe ACL Race powlekane
Uszczelka pod głowicę GReddy 1.8mm
Szpilki głowicy ARP
Sprężynki zaworowe GReddy
Tytanowe talerzyki zaworowe Crower
Nowa pompa oleju Nissan
Większa miska oleju GReddy
Rocker arms stopper Tomei
Wałki rozrządu HKS 256, 264 lift 10.5
Regulowane koło rozrządu GReddy (wałek wydechowy)
Porting głowicy by Tomaracing
Większa przepustnica
Kolektor wydechowy Peakboost topmount
Turbosprężarka Turbonetics T04E-50 Stage 3 .AR 48
Wastegate zewnętrzny Tial 38mm puszczony w ziemie
Wtryskiwacze Tomei 740 cc
Lekkie koła pasowe Megan Racing
Intercooler custom by Tomaracing
Orurowanie custom by Tomaracing
Filtr powietrza Blitz
Swiece NGK PFR 8b
Układ wydechowy 3 calowy cały by Tomaracing
Downpipe 3 calowy by Tomaracing
Kompletne sprzęgło spiekowe XTD Stage 3
Mocniejsza poduszka skrzyni biegow Nismo
Short shifter B&M
Blow off HKS SSQV2
Korek oleju GReddy
Oil catch tank Circuit Sport
Pompa paliwa Walbro 255
Chłodzenie:
Duża chłodnica wody miedziana custom by Tomaracing
Wentylatory elektryczne Flex-A-Lite
Zminiejszy termostat wody Nismo 65 C
Korek chłodnicy wody Koyo 1.3 bar
Węże chłodnicy Samco Sport
Chłodnica oleju GReddy 16-to rowkowa z termostatem
Zawieszenie:
Gwintowane zawieszenie D2
Zmodyfikowany promień skrętu by Tomaracing
Most z nissana S13, pospawany na sztywno
Talerzyki usztywniające tylni wózek Kazama
Poduszki maglownicy Energy Suspension
Pouliretanowe wieszaki wydechu Circuit Sport
Hamulce:
Przód i tył tarcze Brembo + klocki Ferodo
Nowe przewody hamulcowe i wywalony ABS by Tomaracing
Hydrauliczny ręczny by Tomaracing
Środek:
Wybebeszony na maxa
Kubełek Bimarco Expert
Pasy szelkowe Sparco 4-ro punktowe
Kierownica Sparco R345 zamszowa
Naba kierownicy Autotecnica
Klatka bezpieczeństwa Trax Racing zgodna z załącznikiem J FIA
Centralny wyłącznik prądu Sabelt 6-cio biegunowy
Zegar EGT GReddy 60mm elektroniczny
Zegar temperatury oleju GReddy 52mm
Zegar ciśnienia oleju GReddy 52mm
Styl:
Felgi Rota G-Force white 17x8 lub BBS Formula 17x7.5
Opony przód Toyo Proxes R888 225/45/17, tył jak popadnie
Odelżona tylna klapa by Tomaracing
Zmodyfikowany przedni zderzak by Booncol
Elektronika:
Komputer standalone Apex'i PowerFC L-Jetro + FC Datalogit Box
Apex'i FC Hand Commander
Kontroler szerokopasmowej sondy lambda Powerdex AFX Wideband kit
Elektroniczny kontroler doładowania HKS EVC VI
Przepływomierz z Nissana 300ZX Z32
Strojenie by Tomaracing
![](http://images24.fotosik.pl/245/a3cd84ecf63a2f64.jpg)