ESSE kupilem bedac na wakcjach za wielka woda (bo po co przywozic na pamiatke figurke Statuy Wolnosci czy inne badziawie jak mozna takie cudo).

MODEL: Honda S2000, AP1 z 2001r, roadster, kolor NFR

SILNIK: F20C1, R4, DOHC VTEC, 16V, 1997 cm3, umieszczony za przednią osią

UKLAD DOLOTOWY: CAI firmy BMC, CDA i przepustnica spoon venturi, hondata IMG - w trakcie (BMC i IMG na polce a TB czeka na fundusze)

UKLAD WYDECHOWY: kolektor wydechowy DC SPORTS ceramic 4-2-1, test pipe "home made" cat-back Skunk2 megapower
- na polce

ELEKTRONIKA: hondata K-pro, Redline Shift Module
- w trakcie/zrobione (K-pro czeka na fundusze)

UKLAD NAPĘDOWY: seria
- w trakcie (jesli okaze sie ze cos nie wytrzyma lub potrzebne sa np. dystanse polosi wtedy bede kombinowal)

ZAWIESZENIE: tein MF lub TF, rozporki, przod gora T1r Xbar, dol jakis H bar, tyl dol PWJDM
- w trakcie (czeka na fundusze)

FELGI: OEM pokryte prawdzimym chromem (chetnie sprzedam lub zamienie na OEM + doplata), nowy nabytek OEM ap2 v2 wheels czekaja na dopieszczenie i zakladam

UKLAD HAMULCOWY: nacinane tarcze hamulcowe p/t jakies USDM firmy nie pamietam, to samo tyczy sie klockow, przewody w stalowym oplocie, malowane zaciski z naklejkami S2000
- zrobione (przewody na polce)

BODY-KIT: amuse front lip, mini-sideskirts ala Gusbo (jesli sie zgodzi wykorzystac patent) spoiler na klapie VeilSide
- w trakcie (czeka na fundusze)

ŚRODEK: kierownica nardi deep corn 330mm, snap off NRG i dluga naba
- w trakcie (czeka na fundusze)

CAR-AUDIO: wielkim fanem car-audio nie jestem ale ten sprzet wymaga wymiany bo poprostu do niczego sie nie nadaje, przy 80km/h z otwartym dachem z obecnego systemu audio praktycznie nic nie slychac, co tam zagosci tego nie wiem ale napewno znajdzie sie ktos kto doradzi
- w trakcie

INNE: jdm smoked diffusers, z JDM wspolna ma tylko nazwe ale i tak wg mnie wyglada o niebo lepiej niz ambery, boczne kierunki smoked zeby pasowaly do calosci, skarpetki skunksa na codzien pumy od swieta zastanawiam sie rowniez nad modyfikacja tylnych lamp, ogolny ksztal zostawic tak jak jest ale zrobic to wszystko na panelach diod rbg. Jest mnostwo drobiazgow typu nakretki kol, dluzsze spilki czy kolorowe srubki ale to juz bede uzupelnial na bierzaco. Aha te ostatnie tylko po to bo widze ze tu duzy szal na to jest :lol:

MOC: 240KM i 208Nm wg katalogu. Jak sie zrobi troszke ladniej na drogach sprawdzimy ile wypluje na rolkach i mniej wiecej ile beda dawaly poszczegolne fanty.

ZDJECIA:


Auto gdy wreszcie przyplynelo do Polski



Foto rysy na tylnym zderzaku, lewa strona Jedyne uszkodzenie podczas transportu Sie zaprawi, zamaluje, bedzie dobrze


Przygotowywanie auta do przegladu technicznego
Ladny caly przodek


Tu juz troche gorzej





Gadzet bez ktorego zaden jdm'owiec obejsc sie nie moze



W miedzy czasie doszly prezenty od wujka Sama :mrgreen:


Teraz bedzie czyszczonkooo az milo

I wydeszek :]





Okzauje sie ze essa prawie by sie wymiescila w mojej skromnej kuchni :lol:


Kilka takich tam zdjec, prosze nie krytykowac za bardzo, z fotografia nie mam nic wspolnego







Amberow juz sie z auta pozbylem, teraz czasy wygonic bialosc Straszne byly biale boczne kierunki wiec ustapily miejsac dymionym odpowiednika




Nie podobala mi sie gala, wiec jako ze ma pasowac do koncepcji wnetrza i na niej pojawil sie czerwony element
Przed

W trakcie

I po

Zdjecia slabe bo robione wieczorem i telefonem ale cos tam widac, powiem ze w dzien w aucie rzuca sie w oczy


Pierwsza przymiarka BMC, zlaczki i redukcje juz kupione wiec powinno byc dobrze
Tak to mniej wiecej wyglada...


A w takiej pozycji prawdopodobnie bedzie docelowo ;(


W wolnych chwilach jeszcze wycudowalem takie o to zabaweczki.
Uchwyt akumulatora ktory chyba we wszystkich hondach rdzewieje i odlazi z niego plastik ktorym jest pokryty.

Po oskrabaniu z plastiku:



Po piaskowaniu:


I wersja koncowa kora ma sie odrozniac od skunka itp... :mrgreen:



I na aucie:


Przy okazji zamienilem paskudne swiecace S2000 na windscreen'ie czyms bardziej gustownym :mrgreen:


I na koniec rejstracje a raczej jedna -tylna ktorej to nie bylo widac i wygladala jakby byla wsadzona na sile.

PL size:


JDM :mrgreen: size:
No wreszcie ujawniłeś się na passwordzie Powodzenia w ogarnianiu Eski
zadbane auto
ale za rejestracje w pierwszej kolejności dowód poleci...

PS: z tym mocowaniem aku to lekka przeginka
To mocowanie to najlepsza czesc w tym aucie
Ładna krwista eSka
Witamy w najbardziej pojechanym stadzie na wschód od Edenu. Moja druga ulubiona Ska, zaraz po Gusbo - czuć to dopieszczenie.
Piękna gablota gartulacje
PS: z tym mocowaniem aku to lekka przeginka


mogłeś odpuścić napis na mocowaniu i tak każdy wie o co chodzi

auto piękne... koło mi sie tylko nie podoba za bardzo się świeci
Moja druga ulubiona Ska, zaraz po Gusbo - czuć to dopieszczenie.


no no Gusbo robi niesamowitą robotę, ale ta też jest śliczna.
Trafiła chyba w dobre ręcę, bo wygląda na mega zadbaną.

ps. aaa no i jest jeszcze ta czarna z Warszawy z mugenami itp.
Boska jest.....brak mi słów.....
PS: z tym mocowaniem aku to lekka przeginka

Bardzo ładny sprzęcik, widać że w dobre ręce trafił

Pzdr.
hmm...ja mam normalną tablicę kwadratową i wsadziłem, tak, że nie widać połowy napisu ESI na tablicy. Za brak tablicy z przodu( nie zdążyłem założyć, po prostu włożyłem do bagażnika) w pierwszej godzinie jazdy autem straciłem dowód i zatrzymały mnie łącznie dwa radiowozy...a jeździłem spokojnie, więc wniosek taki, co byś uważał i policji nie drażnił myślę, że to zależy niestety od parówek
lampy z tyłu przerobiłeś??
piękny i zadbany egzemplarz:)powodzenia w dalszych modach.
hmm...ja mam normalną tablicę kwadratową i wsadziłem, tak, że nie widać połowy napisu ESI na tablicy. Za brak tablicy z przodu( nie zdążyłem założyć, po prostu włożyłem do bagażnika) w pierwszej godzinie jazdy autem straciłem dowód i zatrzymały mnie łącznie dwa radiowozy...a jeździłem spokojnie, więc wniosek taki, co byś uważał i policji nie drażnił myślę, że to zależy niestety od parówek
lampy z tyłu przerobiłeś??



Ja przedniej tez nie woze, mam w bagazniku tablice, ramke, srubki i kawalek nici dentystycznej czy zestaw potrzebny do zamontowania tablicy w minute wiec dowod bezpieczny. Z tylnymi lampami nic nie robilem jeszcze maja homologacje eur i zolte kierunki wiec luzz. Na razie wracam sie do liceum i elektrotechniki zeby ogarnac sterowanie paneli RBG, zobaczymy czy cos z tego wyjdzie
ps. aaa no i jest jeszcze ta czarna z Warszawy z mugenami itp.



Nie ma czarnej w wawie z mugenami, chyba że mówisz o fotelu mugena w środku, jeśli już to z Todą i Comptechem pod maską :] .
Nie ma czarnej w wawie z mugenami, chyba że mówisz o fotelu mugena w środku, jeśli już to z Todą i Comptechem pod maską :] .


no o tą właśnie mi chodzi

Twoja tez zaliczana jest wg. mnie do zaszczytnego grona najładniejszych s2k w PL ale pomaluj w końcu te BBSy na złoto
BBSy na złoto

Nie
jak ci sie ten Dolocik sprawuje ? Filtr jest w zderzaku jak w standardowych CAI ??

pozdr/
MalarZ
A teraz, bemc DC Sports i skunk na aucie, drze ryja az milo... Test pipie zalozony, upalane dwa dni a checka ani widu ani slychu. W razie jakby sie pojawil to czeka emulator lambady ktory powinien zalatwic sprawe. Ogolnie jestem zadowolony. Wyniki nie sa najlepsze ale przyrosty widac. To ze konia malo to wina nadmuchu, niestety ostala sie tylko mala dmuchawa na hamowni i w zaleznosci od jej ustawienia przyrosty byly do 7KM. Ogolnie staralismy sie ustawic nadmuch przed i po modach tak samo wiec wyniki wiarygodne.



Edit.

Wywalilo check'a wiec emulator do zalozenia, wydech zrobil sie deczko cichszy albo poprostu sie przyzwyczailem I kilka fot z upalania na jednej z lodzkich kzk :mrgreen: Za foty dzieki dla Mikolaja i Pudla







[ Dodano: 2009-06-05, 11:21 ]
Pomijając to że na żywo S2K Lukasa lśni jakieś 76 razy bardziej jak w salonie to dziś polataliśmy sobie nią po mieście. Dżwięk kompletnego wydechu połączony z dolotem poprostu dekapituje. O przejeżdzie w tunelu na G już nie wspomnę
seria ma 240 to czemu tutaj 220
Wyzej masz napisane
Dałeś radę z detailingiem, z klaru można jak widać wiele wydobyć.
A dzieki. Mozna jeszcze wiecej, czas teraz na swirls remove, na razie zobaczymy co da sie osiagnac bez uzycia mechnicznej polerki Jakos sie jej boje a nie chce sie uczyc na wlasnym samochodzie
Ja użyłem i okazuje się że combo nie dało rady w 100%, ciężko z tym przesadzić chyba że się jest debilem. Zrobię może drugie podejście ale na pewno nie za szybko, czego zamierzasz użyć?
seria ma 240 to czemu tutaj 220



240 km to raczej mityczny wynik...
Ja użyłem i okazuje się że combo nie dało rady w 100%, ciężko z tym przesadzić chyba że się jest debilem. Zrobię może drugie podejście ale na pewno nie za szybko, czego zamierzasz użyć?



Na razie domowilem swirlX od megsa, zobaczymy czy da rade reka. Jak nie to mleczko 3m i najbardziej miekka gabka tez od 3m. U mnie te ryski nie sa tragiczne (nie liczac jednej na masce ale to dluga historia) wiec mam nadzieje ze zadowalajacy efekt wyjdzie po swirlX by hand
Czekam na info
apropo SwirlX'a używałem go na czarnym lakierze(roczny) więc miał naprawde mało rysek ale wszystko polikwidował idealnie...wydaje mi sie, że jest lepszy od Dc1.
Pzdr
Dzisiaj przy pomniku lotnika widząc w lusterku czerwoną eSkę od razu przyszła mi Twoja na myśl, ale po chwili szybka refleksja ze nie jesteś z Warszawy, więc to raczej nie Ty... rejestracja i charakterystyczna naklejka na tylnej szybie jednak potwierdziły ze pierwsza mysl byla sluszna.

Wyglada, jezdzi i brzmi bardzo przyjemnie.
a nie myślałeś moze o takiej drodze???
wtedy to juz napewno byla by najpiekniejsza s2k w PL:)


HT odpada... Top Always Down!
Wyglada, jezdzi i brzmi bardzo przyjemnie.


Twz widzac Twojego ITR'a zastanawialem sie czy to czasem nie ktos z forum A wawy unikam jak ognia, niestety nieraz nie da sie jej ominac

auto na żywo robi megaturbo wrażenie i jest jak prosto z salonu... a nowe felgi idealnie tam pasują
pozdrawiam
a nie myślałeś moze o takiej drodze???
wtedy to juz napewno byla by najpiekniejsza s2k w PL:)


A widziałeś eSkę gusbo?

Bardzo fajnie wygląda na nowej feldze, jedynie optycznie przydałaby się gleba
A widziałeś eSkę gusbo?



A ja widzialem, powiem tylko ze jak zawsze... zdjecia to wielki chu** na zywo jest calkiem inaczej. Juz Tomkowi mowilem, jeszcze kilka lat i kilka workow zlota i bede mogl z nim stanac w szranki.
zacne s2000 ta czarna felga pasuje do czerwieni brawo
tylko glebku by się przydało...
Ooo... jeszcze takie znalazłem

no.. dobra zmiana!

mocno przesycone, po tomacowemu, ale przynajmniej cos widac nie to co na tych ostatnich fotach
Garmy w zielone

jedynie optycznie przydałaby się gleba


Jest super słuszną drogę obrałeś
no no
S2K on board. Track Day Radom.

http://www.youtube.com/watch?v=f25naEpD-Gw
Tein dobry wybór
S2K on board. Track Day Radom.

http://www.youtube.com/watch?v=f25naEpD-Gw



Pozycja za kierownica i trzymanie jej mocno bulwarowe.
fajny shift sound kurde, chce s2k!!
pisalem juz gdzies, to byl przejazd just for fun, wolna ruda, na czasowkach byla walka z tym zeby nie bylo zadnych uslizgow, co do pozycji to niestety przy mojej budowie ciala nie da zajac sie bardziej optymalnej, oparcie jest na max w pionie a powininem sie jeszcze odsunac siedziskiem bo przy miedzycgazach mi sie udo blokuje o kierownice, niestety jak siedzisko jest oduniete to kierownicy siegam na prostych rekach co nie jest ani wygodne ani bezpieczne. Najblizysz zakup to pewnie zmiana kierownicy i jej wieksze odsadzenie.
Ooo jeszcze taki znalazłem

http://www.youtube.com/watch?v=3Mnh1eAEm2E

Oraz takie foto...

szybko i z polotem fajny dzwiek
Piękny samochodzik, super dźwięk, ogólnie autko marzenie
Jako ze przyszla zima czas zaczac update Na razie sie rozkrecam wiec zaczynam od jakis tam drobiazgow ktore mie wkurzaly albo ktore chcialem miec.
Samochod ma juz swoje lata i mimo malego przebiegu siedzisko kierowcy a w zasadzie jego boczek poprostu sie wykruszal i deformowal, typowa przypadlosc essek, w wiekszosci samochodow nawet sporo mlodszych dzieje sie to samo.
Wyglada to mniej wiecej tak brzydko:

W wiekszosci wypadkow okazuje sie ze gabka jest w miare cala, poprostu sie przecina w miejscu gdzie idzie metalowe wzmocnienie, tak samo bylo i u mnie.



Zostalo to poprostu sklejone plus na to cienka warstwa dodakowej gabki zeby wszystko wzmocnic. Wyszlo wg mnie bardzo dobrze, wyglada jak nowe a i udo trzyma tak jak powinno. W razie gdyby taka naprawa nie zdala egzaminu to mam tapicera ktory moze wyciac caly taki boczek od nowa z nowej twardszej gabki i zloyc wszystko w calosc. Rozwazalem tez kupno samej gabki siedziska ale cena 1800zl netto troche ostudzila moje zapaly :]
Tak wyglada siedzenie po zrobieniu, przy okazji zrobilem i gruntowne czyszczenie z nawilzaniem. Gdyby mi je ktos pokazala to powiedzialbym ze sa nowe




Nastepnie przyszedl pedal pod lewa stope razem z mocowaniem bo inaczej zamontowac sie tego nie da (trza by bylo drutowac)





Dalej porzyszedl czas na audio bo jednak lubie jak cokolwiek slychac z tego zasranego radia a jako ze przy moim skunku jest to trudne zdecydowalem sie na cos co moze go troche zagluszy MONOCAR


Brakuje jeszcze piecyka zeby to zasilic i materialow na wygluszenie, ale to sie dozbiera

A na koniec jakoze ze tego wegla wyzej nie bedzie widac nic a nic to zakupilem sobie takie ktorego mozna bedzie od czasu do czasu poogladac

wspaniały wózek... napęd na tył - bardzo męski - prawie jak nismo
Gratuluję sprzętu. co do wykresu to trafiłęś zdrowy egzemplarz mimo wszystko - f20 nigdy mocy nie trzymały... 228KM to i tak bardzo ładny wynik!
a co do tabicy to norma u mnie jest dokładnie to samo
Kolejna pierdola, ale tym razem ma fajna metke
Podejżewam że to jest do usztywnienia budy. Tylko mam takie pytanko Lukas, gdzie to się montuje ?
zilustrowana odpowiedz

ale to ma służyć jako osłona wału? no bo chyba nie jako usztywnienie budy...
No do tego służy. Łączy sie połówki s2keja
a z czego ten kawałek zrobiony ?:)
z aluminium?
A jednak jako usztywnienie budy, mocoju sie to w miejscu zabezpieczenia walu. Na stronie spoon jest fajny artykul jak motowali to do auta nie nowego i jezdzonego troche po torze.

Widac ze troszke sie oksztalcil tunel. Uprzedzam pytania, nie nie wyobrazam sobie ze takie pitu sraku zrobi mi z budy beton, jest to tylko jeden z klockow ukladanki, tylna dolna rozporka bedzie dosc rozbudowana i jeden z jej elementow bedzie mocowany w okolicach tej spoona, potrzebna mi ona byla po to zeby "zamknac" calosc.

[ Dodano: 2010-03-11, 12:34 ]
Kozak felgi.. ja bym zostawił ten kolor.. do czerwonej budy jak znalazł Kiedy bedą na aucie?
pod zadnym pozorem ich nie maluj, zniszczysz idealne do czerwonego samochodu kolo
o gustach sie niedyskutuje ale... Jak zmienisz kolor tych felg to bedzie zbrodnia!
Czerwone nakretki i bedzie slicznie.
Dobrze mówią, zostaw jak jest.
kochałbym je

kolor jest idealny, nie maluj !
CZARNE!
Piekna!!!! Juz sie zakochalem

felgi kozak, kolor idealnie pasuje

Nie sugerowac sie kolorem, bedzie inny





proszę nie zielone
czarny ma byc
Maluj pozostale dwie na czarno, daj naklejki czerwone i bedzie grubo!

fajne kolo do s2k.. u Gusba siadlo idealnie to i u Ciebie siadzie
w tym kolorze bedzie idealne do czerwonego nadwozia!
Podejrzewam, właśnie że s2k Gusbo był tu inspiracją

Koniec pier*olenia, zakładaj na samochód
Guma a skad wiesz ze dwie pozostale sa do malowania? Faktycznie sa, na chwile obecna sa wypiaskowane, temu wlasnie nie wiem, czy sie uzerac i szukac zakladu gdzie mi idealnie dobiora kolor czy mazac calosc po swojemu... Pewnie wyjdzie z czasem. A co do inspiracji, to juz na pierwszej stronie jest opisane, ogolnie marzeniem bylyby RGII, SSR, czy CR Kai ale niestety nie dysponuje az takimi pieniedzmi a rpf1 sa bardzo rozsadne cenowo, wagowo i wizualnie, dlatego na poczatek nadaja sie idealnie
Guma a skad wiesz ze dwie pozostale sa do malowania?



Prawde mowiac sam nie wiem gdzies musiales napisac...

Nie wiem ile polozyles za RPFy, ale CR Kai jak dobrze poszukac nie musza byc az tak drogie...
jak do s2k, to cr kai ssie pale przy rpf.
Zalezy od auta (body, dokladki, kolor itp) i od gustu. IMO Cr Kai w szerokim specu na tyl jest mega.

Masz w planach lip amuse, może zamiast niego coś takiego?

ChargeSpeed Bottom Line Carbon Front Lip Honda S2000

Cr Kai w szerokim specu na tyl jest mega

smierdzi tak samo jak nie-klatka cusco, prawie jak samochod do driftu
Niestety, plany weryfikuje zycie, nie stac mnie bedzie na razie ani na amuse ani na chargespeed'a ;( Leci za to juz do mnie oem lip, na razie bedzie musial wystarczyc. Najblizsze mody to usztywnienie budy i pewnie neo albo vafcII. W dalszej kolejnosci jakies krzesla, pasy i kierownica ale najpierw musze doprowadzic do ladu moja druga esse Co do felg to:
cr kai w bieli jest mega, niestety kosztuja prawie dwa razy tyle co moje rpf'y



RS'y w bieli tez prezentuja sie zacnie


Felgi w kolorze zupelnie nie pasujacym do budy tez sa fajne



A moj faworyt odnosnie rpf'ow to...



Tyle ze w u nas albo nikt ich tak nie polakieruje albo bedzie to kosztowalo worek zlota ;(
wg mnie cr kai bardzo słabo wygladaja na s2k. rpf1 w czarnym macie plus czerwone naklejki i bedzie malina.
cr kai to jedne z moich top10 felg. prawie zawsze wyglądają dobrze.
Markos.. wyrazam swoja opinie jak wszyscy w temacie.. po co przypierdalasz sie na sile?

i czemu nie zacytowales calego zdania?

bo niezaleznie od tego czy zacytuje twoje "imo", czy nie, to chyba wiadomo, ze chodzi o opinie twoja, a nie cioci zosi. w koncu to ty napisales i post ma charakter przedstawienia opinii, a nie pusciles ciocie zosie do kompa, zeby napisala cos w swoim imieniu. podpisalaby sie pewnie.

tez wyrazilem swoja opinie. cr kai nie pasuje do s2k. na tyl i na przod tak samo, a w wersji szerokiej nie pasuje bardzo. prawie jak samochod do driftu. obsysa tak samo jak prawie klatka cusco - to bylo dodane, zebys zrozumial jak bardzo jest to (imo) slabe.
zakładaj szybko na auto, i pokaż foty
BUMP... udalo mi sie troche doprowadzic do ladu komore silnika po zimowym przestoju, lada dzien beda dojda foty na erpeefach i Tein'ie. Powinno byc ldanie w koncu

Dziala toto carbonowe cos (zgaduje, ze to chyba BMC dedykowane do S2k)??? Bo hamerykanie na tym swoim forum raczej narzekali. Wykresy producenta oczywiscie znam.
Szalu nie ma, kilka cyferek przyrostu niby jest, ale bardzo ladnie zachowuje sie w srednim zakresie obrotow. Ogolnie jesli mialbym kupowac to nowe to bym odpuscil temat.
Piekna i meeega szybka sztuka, kilka razy widziana w Radomiu no i ten wydech...
Jesli Twoj rex jest czerwony to jestesmy prawie sasiadami