Panowie,

czy FD 4.785 ze szperą z ITR'owej S80 pasuje p&p do skrzynki S9B, czy trzeba coś przerabiać w obudowie? Będę wdzięczny za info.
jeśli już to trzeba podszlifować lekko obudowę pod wieniec zębaty, który ma trochę większą średnicę w FD 4,785. Poza tym potrzebny jest 1 bieg z S80 z FD4,785 wraz z łożyskami igiełkowymi i tulejką. Przełożenie jest takie samo, ale koło zębate inaczej siedzi na wałku głównym. Bez tego ani rusz.
O pierwszym biegu itp wiem (z resztą mam te graty od Ciebie ) Pytam bardziej czy owo szlifowanie obudowy jest konieczne w S9B, może ma już ktoś jakieś doświadczenia z tego typu przekładką
a no przecież się dopiero co widzieliśmy, nie spojrzałem na ksywkę
w s9b byla przecierz taka sama szpera jak w s80 więc obudowy nie trzeba rzeźbić
Nie wiem czy sie nie myle ale chyba srednica koła zebatego wlasnie jest wieksza.
3 zęby różnicy w stosunku do seryjnego 4.26 więc średnica za pewne większa Zastanawiam się czy będzie luz żeby to pomieścić w tej obudowie
średnica nie musi byc większa, wg. mnie wejdzie bez żadnej rzeźby
jest większa, porównywałem. Szpera jest ta sama, ale wieniec zębaty się różni. Tak samo wałek jest odpowiednio mniejszy, bo odległość od osi wałka do osi szpery musi być ta sama. W Y21 na pewno trzeba szlifować, w S9B nie wiem
ale szlifowac obudowe pod szpere trzeba w y21 - w s9b tego problemu niema, koło zębate powinno wejśc bez rzeźby do jednej i drugiej obudowy, tam jest sporo luzu a koło może się róznic srednicą o 2-3mm? (osobiście nie sprawdzałem akurat itrowego 4,7)
Sikor, to jest prosty myk, nie ma co się stresować, będzie trzeba to 5 minut i po szlifowaniu, żadna filozofia, a nuż podpasi bez problemu
przy 4,9 nie trzeba wiec i przy 4,7 powinno byc p&p
szlifowalem y21 pod dyfer z s9b ... rzeczywiscie bez stresu
Dzięki Panowie Pytałem z ciekawości bo zasadniczo nie lubię robić rzeźby ale wygląda na to że będzie na fabrykę Niebawem składam skrzynkę to się podzielę.
Pozdr.