- Klasa Turbo, pojemność od 1550, auta doładowane, FWD.
- Klasa Turbo Plus, pojemność od 1550, auta doładowane, AWD, RWD .
- Auto Seryjne:
Dopuszczone modyfikacje: elektroniczna modyfikacja komputera silnika, swap (silnik musi być tego samego producenta lub grupy producenckiej), modyfikacje doładowania, wtrysk wody, modyfikacja zawieszenia, wydechu, dolotu oraz sprzęgła. Karoseria seryjna, dopuszczona maska i klapa z materiałów lekkich jeżeli wyposażona jest w zamek. Opony, dopuszczone slicki - nacięte, nie dragowe. Podczas zawodów można wyjąć siedzenie, tylną kanapę, tylna półkę, koło zapasowe, trójkąt oraz apteczkę. W samochodzie musi znajdować się gaśnica. Boczki drzwi muszą być fabryczne i zamontowane. Auto ma mieć ważny przegląd i OC, działające światła i wycieraczki, podczas zawodów nie można wyjmować świateł lub kierunków.
- Auto Dragowe:
Do kategorii aut „Dragowych” trafiają automatycznie wszystkie pojazdy nie spełniające wymogów auta „Seryjnego”.
Przewidywany plan imprezy:
8:30 Otwarcie bramy wjazdowej
10:00 Badania techniczne
11:00 1/4 mili - rozpoczęcie eliminacji
14.30 Przerwa techniczna
ok. 15:15 1/4 mili - półfinały
ok. 16:45 1/4 mili - finały
ok. 18:00 Koniec zawodów, rozdanie nagród
Ceny:
Zawodnicy: 50zł (obowiązuje rejestracja internetowa)
Widzowie: 20zł/os.