witam wszystkich.mam problem tak jak w temacie co moge z tym zrobic honda civic ej2 1.5 wlalem juz uszcelniacz wczeniej i niestety ale nie pomoglo.remat silnika? co moge z tym zrobic prosze o porade.
Witam.
Mam ten sam problem . Pacjent to Civic EJ2 z silnikiem D15B7 (wczorajszy nabytek do gruntownego rezania ).
Prawdopodobnie ktoś nie poskładał pokrywy zaworów normalnie tylko natrzaskał sylikonu...obecności uszczelki nie stwierdzono.

Jakie kroki robić dalej? Zrzucić pokrywę założyć uszczelkę i testować? Czy mogła uszkodzić się głowica od takiej nieszczelności?
Auto puściło sobie dziś solidnego bąka ..ale to chyba z powodu przelania oliwą

[ Dodano: 2009-04-12, 16:10 ]
wymienic olej zatkac wszelkie nieszczelnosci, 1post pierscienie do wymiany.
wymienic olej zatkac wszelkie nieszczelnosci, 1post pierscienie do wymiany.



Jaki olej i ile wchodzi do silnika ?
Jakiś inteligent na Lotosie jeździł 10W40.

Korzystając ze sposobności mam pytanie. Stawiam auto na robienie zawiasu , silnika.. wymienić olej w skrzyni czy w Hondach nie zachodzi taka potrzeba ?
wlalem juz uszcelniacz wczeniej


dzieki temu zabiegowi, zamiast prostej wymiany pierscieni czy uszczelniaczy możesz miec to rozebrania i wyczyszczenia cały silnik od A do Z. Oczywiście jesli chcesz go dalej uzytkować. W przypadkach kompletnych remontów bez zbytniego przywiązywania się do auta na lata bardziej opłaca się kupić następny motor niż kłaść 1,5k pln ++ na kompletną renowację.
Fawor masz racje ale tez jest ryzyko ze trzeba bedzie z nowo kupionym, silnikiem tez robic remont...
Dlatego też napisalem, że wszystko zalezy od tego na jak długo ma zamiar się ożenić z tym autem. Jeśli nie więcej niż rok z hakiem to robić swapa, bo mniej roboty, silnik złożony seryjnie, a i jeśli duże miasto to cała operacja wyjdzie znacznie taniej. Mój swap właśnie po roku zaczął popijać oliwę i teraz robię remont, bo nie zamierzam się z autem rozstać. Abstrahując już od tego, że remont musi być wykonany poprawnie
Dziś kupowałem graty do auta.. zapytałem się przy okazji o pierścienie.. 120 zł zestaw na jeden tłok. Lepiej dołożyć parę stówek i kupić nową motorownie z angola
jakis lewy sklep. Ja u siebie za zamienniki ( cti chyba? ) miałem płacić okolice 160zł, a ebayowi handlarze mają NPRy za 200zł. Komplet oczywiście.
jakis lewy sklep



IC w Lublinie
Jako pracownik IC moge powiedziec tylko przepraszam za debili z IC lublina. Jak dobrze pamietam to cena za komplet
Mogło się chłopinie pomylić.

Cif uszczelniony.. oliwy nie łyka ..przynajmniej na razie bo słyszałem że silnik D15B7 lubi sobie pochłeptać

[ Dodano: 2009-04-21, 21:53 ]